Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Považujete popsaný prodej Go sad za neetický? Nebo se jedná o volnou obchodní soutěž?

Chcete si koupit Go sadu za necelé 2000 korun? Máte možnost, pokud jste zaměstnancem Českých drah. Přímo v budově Generálního ředitelství ČD si můžete proti zaměstnaneckému průkazu pořídit mobilní telefon za výrazně zvýhodněnou cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anča

Mám skvělý nápad!!! Manageři Eurotelu čtěte!!!
Milý Eurotelíčku! (Ježíšku) Když tak hojně rozdáváš (hasiči, policajti, nádražáci), nezapomeň i na nás! Na kohopak? Hanlivě nám říkají kurvy, ale sám víš, že jsou to poctivě vydřené peníze. Neoficiální údaje uvádějí, že nás poctivě šoustá přes 50 tisíc a to už je slušná klientela. Nemáme sice odbory jako nádražáci, ale telefonujeme jak o život, takže se Ti vynaložená investice zajisté vrátí. Navíc můžeme spolupracovat. Ty nám slevíš na sadách a my Tě se slevou vykouříme!
0/0
10.12.2000 21:51

Anča

Skvělý nápad !!!
Milý Eurotelíčku! (Ježíšku) Když tak hojně rozdáváš (hasiči, policajti, nádražáci), nezapomeň i na nás! Na kohopak? Hanlivě nám říkají kurvy, ale sám víš, že jsou to poctivě vydřené peníze. Neoficiální údaje uvádějí, že nás poctivě šoustá přes 50 tisíc a to už je slušná klientela. Nemáme sice odbory jako nádražáci, ale telefonujeme jak o život, takže se Ti vynaložená investice zajisté vrátí. Navíc můžeme spolupracovat. Ty nám slevíš na sadách a my Tě se slevou vykouříme!
0/0
10.12.2000 21:41

U nas v podniku ho take za stejnou venu nabizely zamestancum - pouze 1 kus na zamestance. Muzes to vzit jako dalsi vyhodu pro zamestnance. kterou neplati zamestnavatel nybrz Eurotel. A zamestanavatel je rad ze se mu zlepsila moznost zastihnout zamestnance - napr. o dovolene v pripade nutnosti a tak to rad zprostredkuje. A Eurotelu jsme musili nahlasit i presnou adresu ( presto ze slo o GO sadu)!
0/0
10.12.2000 20:35

Jirka

Zážitek ve značkové prodejně Eurotel (Tábor)
Je mi celkem jedno, za jakou cenu Eurotel telefony prodává - je to jeho věc. Ale zajímal jsem o koupi telefonu jako potencionální zákazník a světe div se !! 1) v pátek jsem se byl přeptat na sadu Go Cool, ale bylo mi sděleno "Bohužel, musím Vás poslat ke konkurenci, tyto sady jsou určeny zaměstnancům vybraných resortů". Budiž ... 2) v sobotu jsem v té samé prodejně byl s rodiči (zaměstnanci Českých drah), vystáli si na mobil frontu a co se dozvěděli ? Hádejte. Asi byste neuhodli, tak Vám to prozradím: "Bohužel, sadu Vám neprodáme, sady jsou určeny pouze držitelům slevových kupónů" Tak jakou vlastně politiku Eurotel vede ?? Ví vůbec co chce ??
0/0
9.12.2000 21:48

Laďa

Re: Zážitek ve značkové prodejně Eurotel (Tábor)
Jirko,holt v životě má všechno dvě stránky.Když chceš výhodu,kterou jiní nemají musíš něco obětovat.Čas,peníze za benzín či hromadnou dopravu a když pak všechno sečteš a odečteš,zjistíš že jsi třeba i prodělal:-)
0/0
10.12.2000 17:13

Fanda

At si prodavaji jak chteji a za jakou cenu chteji. Ja bych si takovej hnusnej SHIT jako je Alcatel nikdy nekoupil. Ani za petistovku. To ze usetrim par stovek by mi za tu ostudu nestalo. Pro nase "TELEKOMAKY" z eurotelu mam vzkaz: Jsme priliz sexy pro vase "kladiva"
0/0
7.12.2000 12:12

pepa

PEGASI PROBUD SE!!!
0/0
7.12.2000 10:35

jarda

Myslim si ze to neni to prave orechove, ale u nas v Ceske Trebove se prodavaji za ty same ceny v nadrazni hale na "rezijku a obcanku kazdemu nadrazakovi.
0/0
7.12.2000 2:54

Dan

Dělám na dráze a jenom jsem čekal, kdy se to na Mobilserveru objeví. Tahle akce už běží dobrý dva týdny. Možná, že kdyby nenažranost ET nedosáhla vrcholu a neudělal si stánek přímo na GŘ, tak to tu ani není. Je velmi zajímavé sledovat lidi, co nikdy mobil nechtěli, jak ho kupují pro celé rodiny. A snad si někdo nemyslí, že cena 1995,- za výběhový typ Alcatelu, navíc s kartou ET je nějaké terno. V Německu jsou za 99,- DM (u Quelle i za 75,-) mnohem lepší přístroje. ET touhle akcí zabije několik much jednou ranou. Vyprázdní sklady, získá nové duše (jak to, že druhá SIMka byla přibalená pět dní před prvním prosincem?) a ještě chvilku si udrží prvenství před PG. Sám mám dva telefony z venku, oba zbývající operátory, takže pokud za mnou chodí kolegové pro rady, jak zacházet s telefonem tak jim zároveň vysvětlím, že volání za 15,50 je v dnešní době opravdu luxus. Pár jich to už pochopilo... Je logické, že s takovouto akcí přichází ET. Oskar je zatím v dluzích a Paegasu by se po takovém nárůstu zákazníků síť rozsypala definitivně. Diskriminace to samozřejmě je, protože slušný obchodník to nabídne každému, ale žijeme v Česku a co můžete čekat od lidí z Telecomu potažmo ET. A pokud to někdo bez GO nemůže vydržet a nepracuje v některém z dotyčných podniků, určitě tam aspoň někoho zná.
0/0
6.12.2000 23:53

Pavel

Tohle mel ET udelat uz davno
Ja si myslim, ze to byl ze strany ET genialni tah, ktery mel udelat uz davno (totez plati i o zbylych operatorech). Kdyz uvazime stovky milionu korun vyhazovanych za naprosto trapnou reklamu urcenou velmi uzke cilove skupine, ktera uz je navic dost vycerpana, toto je tah, ve kterem ET obetuje pouze okamzite zisky z prodeje sad a ziska tim temer okamzite statisice drobnych zakazniku, kteri by se jinak stejne pro ET s jeho drahymi tarify i sadami NEROZHODLI!!! Takze i kdyby v teto situaci cast zakazniku presla na Oscara (protoze Peagas se vzhledem k aktivacim atd. nevyplati) porad jim z tohoto kolace zbyde dost a rozhodne na tom ET neztrati. Navic si tim posichruje velke zakazniky a zbavi se neprodejnych sad s nekvalitnimi telefony. Proste chytre vymysleno!! Uplne plosne to udelat nemohl, protoze podle mych informaci uz ted je obrovsky previs poptavky a ET ten zajem uz takhle nedokaze vykryt. Kdyby s timto prisel ET uz napr. pred 3/4 rokem (skodolibe pri rozjezdu Oscara), mohl by uz davno vydelavat na zvysenem poctu uzivatelu a hlavne by nemusel utapet tak obrovske prachy v reklamach (protoze by ten mobil mel temer kazdy)!!!!!
0/0
6.12.2000 22:41

Pavel

Re: Tohle mel ET udelat uz davno
Jo, a jeste jsem chtel dodat, ze skodne na tom nemusi byt ani dealeri, protoze se muzou vydelavat na odblokovavani techto telefonu.
0/0
6.12.2000 22:51

Karel Václavík

Todle nemyslíte vážně!!
Podle mého názoru se jedná o běžné obchodní jednání. Prostě velikým klientům, kteří odebírají ve velkém množství, se dávájí veliké slevy a je to logické protože v takovýchto případech není nutné platit provize jednotlivým dealerům. Taková podpora prodeje je nejen běžná ale i naprosto v pořádku. Stejně tak tito velcí zákazníci využívají i dalších výhod jako je například aktivace paušálu s dotovaným telefonem zdarma, pouze za cenu dotovaného telefonu, postatně levnější volání atd. Nevím jistě jak je to u Oskara ale jsem si naprosto jistý, že tyto praktiky používá kromě Eurotelu také Radiomobil. A opakuji opravdu na tom nevidím nic špatného, když kupuji nečeho sto tisíc tak u toho chci mít levnější kusovou cenu než za jednu věc.
0/0
6.12.2000 21:35

Pixie

Re: Todle nemyslíte vážně!!
Tohle snad nemyslíš vážně !!! Trošku by sis měl v hlavě uspořádat pojmy a uvědomit si, o čem je tady řeč. Velký zákazník je možná moloch jménem České dráhy, tedy tato firma, rozhodně ale velkým zákazníkem není nikdo ze zaměstnanců ČD (potažmo jejich rodinných příslušníků) ! A jelikož pochybuju, že v případě prodeje mobilů na stánku ET v budově GŘ nebo někde na nádraží se jedná o přístroje pro výhradně služební potřebu ajznboňáků, nechápu, na základě čeho by měli tito nadlidé pro svoje soukromé mobilní hrátky dostávat nějaké výhody, slevy či úlevy. Podle Tvé logiky bych totiž i já jako obyvatel města Brna (jelikož nás je asi 400 tisíc, a město Brno je tedy "velkým zákazníkem"), mohl dostat taky nějakou tu množstevní slevu. Což, Eurotele ? :-) ... Ne, ne ne. Chce se mi zvolat pouze FUJ KOLALOKOVĚ LIMONÁDĚ !!!
0/0
8.12.2000 0:50

Radim

Eurotele, Eurotele, cos to udelal svym dealerum! Nevidis, jak byli uslechtili, ze se tim, ze se s tebou svezou, chteli namastit kapsu _legalnim_ zpusobem! A ty jim to ted takhle prekazis. Skutecne to pak vypada, ze udelali lip ti, co zustali u kseftovani s drogama, bilym masem, ojetinama, nemovitostma, zbranema... Ze se nestydis!
0/0
6.12.2000 20:11

jine moznosti
Plne souhlasim s tim ze je super si dovest mobil z ciziny ja teda ns nima neksefteju ale vsichni moji kamosi maj mobily ode mne dovezene z rakouska ted jsem jednomu borci dovezl 8210 za 2000 silinku cesti prodejci s vasima cenama jdete do prdele
0/0
6.12.2000 19:47

XXX

Nevím, proč se všichni tak rozčilujete. V Německu se dal sehnat tak (kvalitní) telefon jako je Savvy už na jaře 2000 za 69 DM. A to v sadě s 25 DM kreditem. Už jsem viděl také sadu se stejným kreditem za 39 DM. A to v ní byl telefon Trium Astral, který je o hodně lepší. Všichni naši operátoři předražují. Naštěstí je tu možnost dovozu a odblokování. Váš "šedý" dovozce.
0/0
6.12.2000 15:29

Eurotel postupuje pouze z ryze profesionálního hlediska. Buď ceny telefonů jsou ještě tolik nadsazeny a mají ještě zisky nebo Eurotel prodává telefony hrubě pod cenou s tím, že zisk získá někde,někdy a nějak jindy.
0/0
6.12.2000 10:06

Petr Landa

ErrorTel cítí další zakázku-a oprávněně!
Nehledejme v tom nic špatného, prostě je to tak. Tam kde dráhy neměly dostatečné pokrytí, nechaly se dovybavit mobilama od ErrorTelu . A nebylo jich málo-možná pár tisíc! Tolik tedy na okraj, o ceně dodávky radši nebudeme špekulovat, snad jen naznačím, že se chystá další akce, na které bude samozřejmě dodavatelem opět ErrorTel. Do teď se to dalo brát jako jakési "poděkování za správnou volbu", budoucí zakázka však tuto tezi zásadně vylučuje.
0/0
6.12.2000 9:29

Jirka

Re: ErrorTel cítí další zakázku-a oprávněně!
Nepochopil jsem , co je myšleno " Tam kde dráhy neměly dostatečné pokrytí " . Pokrytí čím ?
0/0
7.12.2000 16:47

Milan Starý

Kdopak za to co dostal ???
Operátory přece neživí prodej mobilů, ale jejich používání. Navíc ET (ale i ostatní operátoři) nakupují mobily za určetě ne víc než polovinu ceny účtované zákazníkům. Ta druhá půlka ceny jsou provize dealerům a gigantická reklama. Takže když můžou nalapat tisíce nových zákazníků bez nákladů je to pro ně fajn. Nádražák je v terénu, policista taky. Jediné soukromé spojení na ně je mobil. A tak manželky, milenky a děti budou budou jim volat. A kdo si bude mnout kapsu ? Přece Eurotel a Telecom !!! Vždyť je to jedna rodina !Jenom pochybuju, že ti co jim umožnili tento kšeft realizovat ve státních prostorech za ně museli zaplatit aspoň tu polovinu a že neostali nějaké ty "Go karty" za obzvláštní porozumění. Pro korupční prostředí bylo vytvořeno a to je bohužel to hlavní.
0/0
6.12.2000 0:13

Petr

Eurotel postihla nemoc šílených krav!
Dealerem Eurotelu se může stát každý, kdo má živnostenský list a mastit si kapsu!!! Jsem jedním z nich. Měsíční náklady na provoz (nájem, reklama, platy zaměstnanců,učty za telefon atd. představují 80 000 - 120 000 Kč.) Sám pracuji v krámě 12 hodin denně. Sady Philips Savvy jsem nakoupil od Eurotelu za 2485 Kč při hotovostní platbě za kus. Doporučená prodejní cena je 2995 Kč a Eurotel se hněvá, pakliže tomu tak není. Jistě si spočtete, kolik jich musím prodat, abych zaplatil režii. Sám je ve svých prodejnách rozdává za 1995 a já vůl za něj vyřizuji reklamace, vysvětluji lidem, jak se telefon ovládá a.t.d. Naštěstí jsou i jiní operátoři, takže nemusím poslat zaměstnance domů.....
0/0
5.12.2000 23:37

Slosar J.

Re: Eurotel postihla nemoc šílených krav!
Můžu bohužel jenom souhlasit, jsem v podobné situaci.
0/0
6.12.2000 13:18

Ale ale
ja na tom nic zleho nevidim, to ze jsou zajimave akcwe pro urcitou skupinu lidi je proce normalni naprikad v Jihlave maji slevu na Go policajti a nikdo si kvuli tomu nerve vlasy samozrejme ze to vyuzivaji ruzni znami ale no a co. Stejne budou lidi prachy protelefonovavat a na to jim uz Et slevu nedal a napada me paralela se standartnim dotovanym telefonem
0/0
5.12.2000 20:02

mirek

No přece dejte pokoj. Vždyť je to jen boj o zákazníka.Lepší podmínky pořízení lepší pokrytí ,tradice
0/0
5.12.2000 19:00

Ruku na srdce dealeři
Musím se smát nad některými, kteří popisují politiku Eurotelu jako nějaký podraz na jejich prodejce. Za 1/ Žádný dealer nezískal České dráhy jako velkého partnera.Pouze jen a jen Eurotel, tak co by si měl mastit kapsu nějaký dealer na go sadách. Navíc ne každý je zaměstnancem Českýh drah a tak mají dealeři stále možnost lovit své zákazníky. Jenže většina těch dealerů bude kritizovat EuroTel, protože právě zrovna ten dealer nedostal supr nabídku od EuroTelu takto si zadarmo přivydělat tím, že se mu zákazníci pohrnou. Navíc upřímně na srdce dealeři -bylo by to supr !
0/0
5.12.2000 18:53

Re: Ruku na srdce dealeři
1 dealer dostal CD jako MA zakaznika a vydelava na nich asi dost i kdyz oni pry maji nektere telefony zamknute ve skrini a nesmeji z nich volat, ale pausal plati!
0/0
6.12.2000 12:10

Zbyněk

hnus
Už tady toho bylo dost, co se týče dealerů. Je to prostě od ET hnus.
0/0
5.12.2000 17:54

kyklop

Nezapomíná se náhodou na studenty?
My co bydlíme na koleji a platíme si kolej, dojizdeni domu, menzu, tramvaje, kopirovani zameskanych prednasek, obcasne vylety za kulturou, vypalovani softwaru (a ze ho je), kupovani sudu, by jsme take potrebovali levnejsi telefony. Treba oskar tvrdi, ze jeho telefony jsou pro kazdeho, ale copak se da telefonovat za 6 kc/min. Vzdyt mame strasne male kapesne. Na nas nikdo nekouka.
0/0
5.12.2000 17:31

Radek Valosek

byt dealerem ET, přejdu ke konkurenci
Pánové, to bych si nenechal líbit.U Paegasu můžete prodávat pod cenu ( ovšem skrouhnou vám marketingový fond,nedostanete nábytek atp.) je o 2 % větší marže než na GO a vybavení prodejny můžete použit i pro prodej konkurenčních sad. Tohle je skutečně odporná bouda ze strany Eurotelu.
0/0
5.12.2000 17:24

Tom

Tááák....
Na GD ČD to taky asi vypadá tak, že berou životní minimum. Navrhnul bych tu samou akci například ve Sněmovně, poslanci jsou taky chudý, než aby si koupili mobila. Pokud chce ET pokračovat, pozvu je k nám do firmy, zaměstnanci by si taky rádi koupili MT za babku. Tak alespoň někdo dostal vánoční dárek. Asi mooooc toužili po GO... Tom
0/0
5.12.2000 16:45

Vladimir Koblovsky

Je to podraz od Eurotelu na ostatni prodejce GO sad, kteri je takto ani nenakoupi! Pak nemuzou ocekavat serioznost od nich!
0/0
5.12.2000 16:23

Zdenek

Ale no tak...
Zdravím všechny, kteří odsuzují akci Eurotelu. Já osobně na tom nevidím nic špatného. Je to jenom hra. Uvědomte si, že rozdíl mezi běžným a MA zákazníkem je značný a Eurotel udělá všechno, aby si významné zákazníky udržel. Stejnou možnost je následovat měl i Paegas a Oskar ( Oskar asi ne, jelikož poté, co jsem shlédl jeho nabídku pro významné zákazníky jsem došel k názoru, že žádné nemůže mít). Chci tím říct, že hlavním cílem není rozšířit řady uživatelů sítě EuroTel, ale minimalizovat pravděpodobnost, že jednoho dne padne na poradě vedení nějaké velké společnosti návrh na vypovězení rámcové smlouvy s firmou Eurotel.
0/0
5.12.2000 16:03

Mirek Hasek

Re: Ale no tak...
Naprosto souhlasím !!! Každý by si měl uvědomit, že MA zákazníci, kteří protelefonují měsíčně statisíce či dokonce miliony primárně živí každého operátora, ať už v ČR nebo ve světě. Ani já nebo vy a už vůbec ne student, který proesemeskuje měsíčně 500 žádnému operátorovi na síť nevydělá !!! Proto je třeba na udržení MA zákazníků používat různých metod. Někde pomohou Rolexy pro ředitele, někde slevy pro zaměstnance dané společnosti.....
0/0
5.12.2000 17:02

Laďa

Re: Ale no tak...
Tady ale vůbec nejde o MA či KA zákazníky(že bys byl z ET když používáš zkratku MA?:-))))EuroTel "vystřelil" mezi lidi spoustu poukázek např.na Savvy za 1995,-které za tyto peníze dealer ani nenakoupí,natož aby je prodával.Se svými pojízdnými "zmrzlinářskými" vozejčky vyrazil do hypermarketů bez ohledu na to,že tam jsou "zabydlení" mnozí prodejci.Dobytkové,pořiďte si ještě rikši jak v Indii...Bez upozornění sprostě podrazil svoje obchodní partnery se kterými je vázan komplikovanými a přechytralými obchodními smlouvami,ve kterých je např.zavazuje k prodeji za doporučené(jím,samozřejmě) ceny a další spoustu pravidel,které ON jako VELKÝ OPERÁTOR (NeJ lepší,NEJchytřejší,NEJ dražší) dodržovat nemusí! O to tady jde,ne o to jestli sada ta nebo ta stojí 3 nebo 3 a půl tisíce.Snaha ET je jasná-urvat co nejvíce "dušiček" za každou cenu,protože jejich analytici zjistili,že je k tomu poslední šance.Za půl roku už bude prodej mobilů stagnovat a křivka začne mít sestupnou tendenci.A dealeři,kteří jim stávající zákazníky "udělali" můžou jít,protože svůj úkol splnili.Sprostota nejhrubšího zrna.O to tu jde...
0/0
5.12.2000 21:16

Mirek Hasek

Re: Re: Ale no tak...
Nejsem zaměstnancem ET, ale jedné společnosti, která je jeho MA zákazníkem - to jen na vysvětlenou. Poukázky na Savvy za 1995,- Kč, kterými se tu tak oháníš, dostali pouze Ti, co vrátili odpovědní GO kartičky, takže je to akce pro STÁVAJÍCÍ GO zákazníky. Spousta z nich to udělá stejně jako moje sestra, tedy že koupí onu sadu, nechá si telefon a 300,- Kč kupon a zbytek se pokusí prodat. Když se jí to povede, bude mít nový telefon za pár stovek a ET bude mít nového zákazníka. OBA budou spokojeni !!! Když ne, tak tu novou kartu zahodí a nový telefon jí tak přijde na 1700. Ani to není špatné !!!! Jako studentce jí těžko vysvětlíš, jaká je to od ET sviňárna, že nenechá své dealery vydělat. Pošle Tě do háje a já s ní budu souhlasit !!! Promiň, ale je mi ABSOLUTNĚ jedno, že Ty, jako dealer ET na tom nevyděláš !!! Jsi přece svéprávný a když se Ti nelíbí smlouva, co máš s ET uzavřenou, tak jí vypověz. Jinak si nestěžuj !!!
0/0
6.12.2000 10:25

Mirek Dusin

Re: Re: Re: Ale no tak...
a az sestra bude mit nejakej problem a prijde za dealerem, aby ji poradil, tak ten ji posle do haje... a ja s nim budu souhlasit. dealer neprijde jen o zisk (cca 17%), ale prodela soucasne, nebot si nakoupil telefony na vanocni navaly.. a nakonec mu zustanou, nebot eurotel je dava o 1000 min...
0/0
6.12.2000 14:04

Laďa

Re: Re: Re: Ale no tak...
Vůbec nic jsi nepochopil.Ale až půjdeš světem tak pochopíš:-))) Jinak,pro tvoji informaci-mně může EuroTel tak akorát políbit,smlouvu s ním jsme rozvázali už před cca rokem a od té doby se jeho produkty zásobujeme z jinych zdrojů...Je to lepší,s idioty z ET se zlobí někdo jinej a my fungujem stejně ba i líp.Ale sviňárna zůstane sviňárnou....
0/0
6.12.2000 16:32

Mirek Hasek

Re: Re: Re: Re: Ale no tak...
Asi jsem opravdu nic nepochopil, ale rád se poučím, když mi to vysvětlíš.
0/0
6.12.2000 16:47

Laďa

Re: Re: Re: Re: Re: Ale no tak...
Byla by to pro mne ztráta času:-(
0/0
6.12.2000 19:27

Jan Zajic

?
Podle me,uz nevi ET, kde by vydelal a jak se zbavil starych a ne zrovna se prodavajicich se telefonu. Pred ET prodejnou v Olomouci stoji dene fronta jak za komaru-takze sama plus dosahne ET-zbavi se starych sad a jeste na ne lidi stoji fronty-a pred koncem roku pekne posbira par tisicu zakazniku-stejne tak jako dve SIM karty v sade-jedna nova sada prodana a hned mame "dva" zakazniky navic!!! Asi by to panove z ET nerozchodili, kdyby je do konce roku dohnal nejaky mene spolehlivy operator v poctu zakazniku, tak se drzi zuby nehty....JEN TAK DAL.....
0/0
5.12.2000 15:46

Paaf

ET uz nevi, jak by se starych telefonu zbavil
Alcately jdou OUT a tak se je je ET snazi jakkoli "dat pryc". Uprimne receno, nevim, kdo by si tento telefon koupil a jeste u takoveho operatora, jako je Erorrtel
0/0
5.12.2000 14:48

Fred

Nechápu, co by mělo být neetické.
Výhody jsou snad jasné: Eurotel - více zákazníků Zaměstnanci ČD, MO, KB ... - levnější mobily Ostatní mobilu-chtiví zákazníci - také levnější ceny (po této akci určitě) Opravdu nechápu, komu se nelíbí WAP mobil s 2xSIM kartou a 800 Kč kreditem za 2500 Kč. Kromě dealerů ovšem (ale to jsou právě rizika podnikání) a konkurence ( ... a konkurencí podporovaného mobil serveru - nebo snad ne? ;-) jsou všichni spokojeni.
0/0
5.12.2000 13:32

fraud

Re: Nechápu, co by mělo být neetické.
kdyby to bylo eticke,tak to prece muzou nabidnout vsem, kdo ma zajem. ne pouze omezene skupine statnich zamestnancu. to je co?
0/0
5.12.2000 15:14

Radim

Re: Nechápu, co by mělo být neetické.
O jaký konkurenci to mluvíš Frede? Umíš se vůbec vžít do role prodejce? Ten dělá svou práci stejně jako ty makáš ve fabrice a vytváříš nějakou věc či službu tak i prodavač chce být za své služby ohodnocen. A z čeho asi, že? Z marže, samozřejmě. Kterou vytváříš na nakoupeném produktu. Kdopak tobě a ostatním natvrdlým pečlivě vysvětloval na co je to kulatý tlačítko a kde najdeš ten blbej security kód? To je naše práce, za kterou chci být odměněn. A nebudu, pokud nikdo ke mě nepřijde. Jakpak by se ti líbilo, kdyby jsi s kamarádem začal pěstovat kedlubny a pak je společně prodavaly a najdnou by ten tvůj kámoš je doma v garáži prodával o 50% levněji? Asi by jsi mu šel rozbýt držku, že? Tak přesně to by potřeboval pan ředitel EuroTelu...
0/0
6.12.2000 1:30

numo

Re: Re: Nechápu, co by mělo být neetické.
> prodavač chce být za své služby ohodnocen. A z čeho asi, že? Z marže, samozřejmě Co takto uzakonit povinnost, ze kazda firma musi predavat svoj produkt koncovemu zakaznikovi minimalne cez tri urovne dealerov a kazdy musi mat aspon 20% rabat? Hura, vyriesili sme nezamestnanost :-) Lenze ako zakaznik chcem najnizsiu cenu a marza dealera mi moze byt ukradnuta. Ak ET dospel k nazoru, ze dealerov minimalne vo vacsich mestach nepotrebuje, bude sa takto spravat aj nadalej. Pokial je povolene krizove financovanie ceny telefonu z cien sluzieb (a pravne to zrejme ciste je - pokial nie je, hura na sud) a pokial vacsina zakaznikov telefon naozaj pouziva v danej sieti, je to proste pre nich najvyhodnejsie riesenie. > Kdopak tobě a ostatním natvrdlým pečlivě vysvětloval na co je to kulatý tlačítko No mne nikto. A Tebe zase nic nebrani uctovat za sluzby, minimalne pokial nie su spojene s telefonom, ktory si aj predal.
0/0
7.12.2000 9:30

Laďa

Re: Re: Re: Nechápu, co by mělo být neetické.
numo,vieš čo?Zaoberaj sa vašim Globtelom a netáraj kokotiny:------)
0/0
7.12.2000 19:42

Petr Zahradka

Dobre odbory!!!
Ja si myslim, ze zapracovali odbory CD. Misto aby se cpalo tucne vsimne tem nahore, tak dostali slevu zamestnaci. ET ma financne zajimaveho zakaznika a jeste ziska nekolik dusicek do statistik, odbory se pochlubi jak zapracovali a ti nahore urcite take neprisli zkratka. VSICHNI JSOU SPOKOJENI. Tak o co GO :-)
0/0
5.12.2000 13:11

Dan

Dealeri
Vazeni dealeri, kdyz se Vam smlouva kterou jste s eurotelem podepsali nelibi tak ji vypovezte. Jinak tu zbytecne brecite nad rozlitym mlikem. Vychazim z toho ze ve svobodne zemi si muze kdo chce prodavat co chce komu chce.
0/0
5.12.2000 12:54

Re: Dealeri
Takze kdyz Vam CEZ zdrazi elektrinu o 1000 % a jeste mu budou patrit vodarny a ty taky zdrazi a jeste aby Vas trosku podusil s cenou, abyste poznal, jak moc to potrebujete, tak vam na 4 tydny prerusi dodavku, tak to bude dle Vas OK? (usly zisk za ty 4 tydny si vynahradi potom a hlavne to bude delat postupne regionalne, takze si cashflow tolik neposkodi)
0/0
5.12.2000 17:29

nobody

Re: Dealeri
Presne tak, vzdyt ty same akce muze udelat Oskar i Paegas. Co jim v tom brani nebo kdo ? A mit kecy o tom ze je to neeticke bla bla. A pani dealeri, no comment. EuroTel dela byznys jim a oni naoplatku jemu. Nejsou to zadni svatousci vim o cem mluvim. Bye
0/0
5.12.2000 20:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.