Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti se servisy mobilních telefonů?

To se lehko řekne, ale co když zrovna nevíte, kde se servis právě pro vaši značku mobilního telefonu nalézá. Odpověď na tuto otázku obsahují následující řádky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mobil servis BRNO

* * *
Příspěvek smazán!
Příspěvek obsahoval nepovolenou inzerci.
0/0
16.12.2003 20:24

lenyx

SONY CMD J6

 

Potřebovala bych poradit, asi jsem udělala pěknou blbost, koupila jsem mobil SONY CMD J6  a najednou i po nabití je pořád "mrtvej" asi to bude baterka, ale součástky na SONY už nikde nemaj, což je úžasný a navíc je po záruce, může mi někdo poradit co dělat?

Díky moc

0/0
31.3.2003 13:39

Petr

Re: SONY CMD J6
Telefonek Sony se stejnou zavadou mi opravili v prodejne Telemobil,Rokycynova 10,Praha 3.Tel:222722788.www.telemobil.cz
0/0
9.4.2003 16:13

raal

Siemens a servis
Než komunikovat se servisním střediskem Siemens, to si raději koupím nový mobil.Na jejich argumentaci nemám prostě nervy.
0/0
27.8.2002 8:29

Adam Kožela

oprava N5510 v Agora plus a.s.

Jak tak ctu vsechny prispevky, chci se s Vami podelit o zkusenosti ve firme AGORA plus a.s. se sidlem v Brne na Bauerove ulici.

Na me Nokii 5510 se vyskytly docela netypicke problemy, treba s pameti na mp3 apod. a krome toho i velice spatny signal. Napoprve nebylo moc casu a tak mi jen ZDARMA (telefon je v zaruce - rocni) nahrali novy firmware a napodruhe mi zase zcela ZDARMA behem asi 10 dnu opravili pamet a dali novou antenu, kryty a dalsi veci, o kterych ani nevim, a nahrali novy SW. Moji reklamaci vyrizoval konkretne p. Kucera a musim rict, ze jeho vystupovani a provedena prace me presvedcili o profesionalite teto firmy.

0/0
31.5.2002 21:40

Ivo Sir

Kdyz do servisu, tak do Radiocommu
Jestli nekdy budete muset do servisu, bezte do Radiocommu v Saldove ulici v Praze za panem Lunackem. Je to pohodovy a velmi sikovny chlapik. :-) Opravuji tam Ericssony, Nokie, jinymi znackami si nejsem jisty.
0/0
30.5.2002 22:04

roman petricek

R320

tak jsem si koupil erika v GSMSTAR. Už mam třetího a je zase v opravě.

Chyba pokaždé stejná.Najednou se vypnul a už ho nic nenahodilo.Chtěl jsem zpět peníze a bylo mi řečeno že mám teprve druhý telefon.Druhou výměnu telefonu vtipně vyřešily zaškrtáním čísla v záručáku a přepsáním na jiné.Mají krátkou paměť.Dejte si na ně všichni bacha.První výměnu telefonu mi málem ani do záručáku nezapsali.Těším se na další závadu, možná se zas naučím nějakou fintu jak oklamat zákazníka.

0/0
3.1.2002 8:30

roman pakandl

K článku Ericsson - oprava za 30 minut (totální nesmysl)
V rubrice Ericsson je chvalozpěv na opravnu GSMobil na Letné, 5 stupňů obtížnosti oprav atd. Opravna je nyní v Čakovicích poblíže Globusu. Na přání opravit telefon či indikovat závadu přišla při návštěvě odpověď tohoto typu (bez nějaké předchozí prohlídky a při udání závady "občasné vysazování telefonu"). "To se Vám nevyplatí, to se nedá zjistit". Po dalších prosbách následovalo: "Jedině možná zkusit vyměnit filtry, ale to není jistý co to dál bude dělat". Jednalo se o T28 pořízený za nedávno za 6000 Kč. To znamená, že oprava by asi převýšila tuto částku tak je lépe znovu koupit celý telefon. Nějaká diagnostika, level1 až 5 nebo snad nějaká oprava do 30 minut - naprostá absurdnost.
0/0
26.11.2001 15:49

Mirek

Re: K článku Ericsson - oprava za 30 minut (totální nesmysl)
Když do toho nevidíš tak neplácej nesmyly hovado
0/0
12.1.2002 23:39

petra novakova

firmware 4.27 zdarma - vtip!
tak jsem byla v servise - na základě informací z internetu, že na 6210 pokud jsou v záruce bude nahrán firmware 4.27, a taky na základě toho, že už v tomto servise nahráli ten firmware na 4 naše firemní telefony, tentokrát už ale tvrdí, že toto se zdarma neděla, ani nikdy nedělalo ... je to ostravský servis - Seladon Group...
0/0
3.9.2001 10:11

Jarda

Záruční oprava odblokovaného telefonu.
Jaké máte, prosím, zkušenosti se záruční opravou odblokovaného telefonu? Mám konkrétně na mysli Pražské servisy Nokií. Díky.
0/0
18.4.2001 21:13

Milda

EBM Brno opravdu za moc nestoji, zakaznik je jenom nositel financnich castek z banky do EBM Brno.Sluzby ,ktere tato firma poskytuje jsou drahe a pristup k zakaznikum opravdu na nizke urovni. Prepazka na na poste jim muze byt vzorem. CHtel jsem vymenit spodni konektor na tel. ERICSSON a po tydnu mi bylo zdeleno, ze telefon opravit neumeji a jestli ho chci zpet tak at jim dam 250Kc za snahu a nalez.Podotykam, ze telefon nefungovat pouze v tezke sade HFa predpokladana cena byla zhodnocena na 4 000Kc. Tak se lidi zamyslete jestli se to vyplati tam vubec chodit. *JED*
0/0
16.4.2001 22:44

TM

Re:

Názor, že EBM nestojí zanic musím potvrdit. Dal jsem tam mobil s tím, že přebíjí baterky a že v pásmu 900MHz vypadává signál při mnohem vyšší úrovni signálu, než v pásmu 1800 (Oskar, podle indikátoru na displeji). Vyměnili baterky, údajně provedli nové nastavení. Do té doby stabilní mobil (Motorola T2288R) se mi po této "opravě" již dvakrát zasekl - přestal reagovat, pomohlo až vypnutí, baterky vesele (občas) přebíjí dál, signál beze změny.

Proto EBM nedoporučuji .

0/0
3.9.2001 16:38

panza

SAGEM RC 922
pred rokem a jednim mesicem jsem si koupil SAGEM RC 922 (---> ted ho mam 1 mesic po zaruce) no a jednoho hezkeho odpoledne mi prestal fungovat, byl jsem v autorizovanem servizu a tam mi rekli, ze je to vyrobni vada a ze mi to spravej za 4200 kc priste uz si koupim jinej telefon
0/0
22.2.2001 14:05

Ladis

www.oceany.cz/nokiaexp - firmware, software, unlock pro NOKIE
juknete na tu stranku, je to docela dobrej archiv softu
0/0
18.2.2001 23:48

David

Bosh
Zajimalo by me kde bych nasel autorizovanou opravnu pro telefony znacky Bosh
0/0
31.1.2001 16:59

Robert

Re: Bosh
EBM Praha. Jeseniova 47, P3
0/0
16.3.2001 17:32

Ivo Byrtus

Veřejná výzva určená servisu SIEMENS - Začněte se chovat korektně.
Nedávno jsem listoval časopisem, ve kterém bylo na několika stranách popsáno, jak korektně funguje servis GSM SIEMENS. A to mě rozpálilo do běla. Proč ? 20.10.2000 jsem si zakoupil sadu TWIST + C35i, od této doby nemohu telefon využít k plné spokojenosti. Malá, pro SIEMENS !!neshledatelná!! závada. Z telefonu nelze volat. Hovory nelze přijímat. Pokaždé se spojení během několika sekund rozpadne. (Samozřejmě, signálu je až, až, dělá to v různých lokalitách). A tak jsem telefon zaslal na SIEMENS. Tam si pobyl 14 dnů a po urgenci mi přišel zpátky, společně s měřícím protokolem, že je vše O.K. a závada nebyla shledána. Tak jsem napsal dopis, ve kterém jsem výslovně uvedl, aby telefon nezkoušeli jen na měřáku, ale zkusili také uskutečnit nějaké hovory. Po dalších 14 dnech přišel mobil opět zpět (včetně nového měřícího protokolu), se stejným výsledkem - závada nezjištěna. Po následné ostřejší výměně názorů s operátorem HotLine servisu mi byla udělena rada, ať vyzkouším vyměnit SIM kartu, prý jeden případ z milionu, kdy konkrétní SIM karta nefunguje s konkrétním telefonem. Zašel jsem tedy do značkové prodejny Paegas v Ostravě, kde mi kartu za 400 Kč vyměnili. Bohužel, ani toto problém nevyřešilo. O žádné závadě neví ani Paegas, ani SIEMENS a já nevím, jak dále postupovat. Ani používat, ani reklamovat (závada přece nebyla zjištěna) ani prodat (nedovolí svědomí). Byl bych nesmírně vděčen, kdyby se zde ozvala zodpovědná osoba servisu SIEMENS, která by se zde před Vámi všemi zavázala, že osobně dohlédne na vyřízení této reklamace. Mám však vážnou obavu, že se nikdo ze SIEMENSu neozve. Reakci na můj dopis, adresovaný přímo vedoucímu servisu čekám marně do dnes.
0/0
28.1.2001 11:42

Zdenek Bohdanecky Jr.

Naletel jsem pri koupi telefonu podvodnikum... :-(((
V Praze existuje jedna prodejna s poutavym napisem, prodejce ma nekolik pobocek, nadstandardni oteviraci dobu a obchod na internetu. Clovek by rekl slusne vypadajici firma a ceny bezkonkurencni. V tech cenach je hacek. Sam jsem se stal obeti nekaleho prodeje. Koupil jsem zde novy nedotovany mobilni telefon. Moji chybou tenkrat bylo, ze jsem si v prodejne nevsiml, ze zarucni list je vyplnen o 4 dny drive v jine firme. Zdalo se mi to podezrele, avsak v pripade funkcnosti aparatu by mi to nevadilo. Jenze se objevila zavada na pristroji a zacal kolotoc. Od prodejce mam pouze doklad, ze jsem u nej kartou utratil urcity obnos penez. Kdyz jsem sel prodejci oznamit, ze mam na telefonu zavadu, v prodejne mi rekli, ze mi aparat vezmou do servisu oni, coz muze trvat 30 dni, nebo ze s nim mohu jet sam do autorizovaneho servisu Febra, kde mi telefon v ramci zaruky spravi. Jel jsem tedy radeji rovnou do Febry. Po tydnu jsem byl zdesen, kdyz mi ve Febre vratili aparat jako neopravitelny, protoze do nej byl proveden zasah. Mam od nich protokol, ze MT je nelegalne odblokovany. Navic jsem musel zaplatit servisni poplatek za neopravnenou reklamaci. S partnerkou, jiz jsem telefon poridil, jsme tedy jeli k prodejci zadat vysvetleni. Jeden z nekolika stridajicich se obsluhujicich se k protokolu z autorizovaneho servisu vyjadril, ze to jim pisi (Febra) pokazde, ale ze oni to daji primo do servisu k ceske pobocce vyrobce, kde maji zname, a ti ze jim to spravi. Telefon jsme jim tam tenkrat nechat nechteli, pozadovali jsme vymenu aparatu. Aparat nam pry vsak vymeni, az kdyz se zavada objevi i pote, co byl telefon jiz trikrat v servisu (ano, takto to funguje u autorizovanych servisu (take hruza)). Nakonec nezbylo, nez dat telefon do servisu tomu prodejci. OK. Po 8 dnech jsme si jej mohli vyzvednout opraveny. Tesil jsem se, ze bude klid. A po dvou dnech, kdy jsem musel telefon nechat nabit, jsem byl opet horce zklaman. Zavada trva stale. Vcera jsme jej tedy nechali u prodejce k oprave podruhe. Zatim jsem neupozornoval na to, ze vim, PROC je ten telefon rozbity a s kym tedy mam tu cest... proste jsme jej tam normalne nechali. Mozna to vydrzim i potreti. Pak bych se optal na vymenu aparatu. O predani k nim do servisu zaznamy existuji. V tuto chvili bych ale nejradeji dostal zpet penize, priplatil 1500 Kc a sel si ten aparat koupit naproti do renomovane firmy... Mam nejakou moznost dle obch. zakoniku dostat zpet sve penize, pripadne obdrzet plnohodnotny funkcni aparat? Od koupe telefonu neubehly jeste ani dva mesice. Prodejce mi musi drzet zaruku aspon pul roku, ne? Jak na ne zatlacit? Na koho se obratit? Rozhodne se nehodlam kvuli telefonu soudit, vzhledem k tristnimu stavu prava v teto zemi. Telefon je to Panasonic GD-90. Mozna uz se ta zavada moc proflakla, nebot jej v nabidce jiz nemaji. Kdyz se tento telefon spatne odblokuje, smazou se nastaveni telefonu, ktera ovlivnuji i nabijeci cyklus (ten se potom neukoncuje a telefon se porad nabiji) -- tolik informace z autorizovaneho servisu. Vcera jsem u toho prodejce v nabidce novych telefonu videl tez Siemens C35i, avsak s logem nemecke site D2 na prednim krytu. Domnivam, ze se jedna o odblokovany telefon z predplacene sady dovezene z Nemecka. Na takovychto levotach je zrejme zalozen jejich kseft. Proto mohou mit tak nizke ceny...
0/0
23.1.2001 15:53

Zdeňka Paulíková

Siemens C25
- má prosím někdo zkušenost s výměnou krytu? Já jsem zakoupila nějaké pitomé "udělátko" z umělé hmoty, které bylo za půlhodinku kaput, telefon zatím kaput není, zřejmě jsem se snahou přestala včas, takže jsem kryt kol dokola oštípala, ale drží a drží. Poradí někdo, jak na to či kde by mi kryt v Brně vyměnili? Díky!
0/0
18.1.2001 11:43

Lubino

ERICSSON
Parkrat jsem poslal technicky dotaz na spolecnost GSMOBIL a EBM Brno ohledne telefonu Ericsson. Jeste se mi nestalo ze by mi nekdo z nich odpovedel. Mate nekdo podobnou zkusenost?
0/0
10.1.2001 13:04

Zdenek

Mám životní smůlu-kterýkoliv přístroj se mi po získání porouchá. Nejinak tomu bylo s Nokií 7110. Šly špatně hodiny - diference +- 3 hodiny za den. Po opravě totéž, pak znovu, potřetí změna záruční opravny-Celadon servis, trvalo 3 týdny,ale hodiny šly. Přesně 2 dny, pak telefon chcíp a nejde už nahodit. Výměna aparátu je v řešení. Takže za 4 měsíce, kdy mám N7110, telefonuji stále s Dancallem.
0/0
6.1.2001 14:21

Petr Suchánek

Vážení uživatelé mobilních telefonů SAGEM, chtěl bych Vás upozornit na odezvu, kterou vyvolaly stížnosti na neuspokojivé vyřizování reklamace servisu SAGEM. Na serveru www.spotrebitele.cz je umístěna výzva SOS majitelům mobilních telefonů Sagem. Připojení k této výzvě zasláním požadovaných údajů se nám nabízí jedinečná příležitost jak informovat příslušné instituce o chování firmy SAGEM vůči zákazníkovi. Petr
0/0
4.1.2001 11:21

reakce na chovani servisu EBM PRAHA. Mam bohuzel jen ty spatne. Moje - ted jiz byvala - MOTOROLA AMIO tam byla celkem 4x. 1. oprava: telefon se zblaznil, psal nesmyslne znaky. v EBM byl temer 4 tydny. Opravu resili novym displayem!!! proc se chyba softwaru resi vymenou displayee? ze by to bylo drazsi?... A taky mi tam zapomnelidat zadni kryt... 2. oprava: po 1. oprave bylo mezi sklickem a displayeem docela dost bordelu. Ze by u toho svacili? vycisteni trvalo 3 tydny... 3. oprava: telefon se pochopitelne opet zblaznil... Reseni servisu bylo opet novy display. 3 tydny v oprave. navic se tam neslo 14 dni dovolat - stanice neexistuje. na Telecomu mi sdelili, ze na tom telefonnim cisle zadna firma EBM neni. A nebyl jsem jediny, kdo se tam nemohl dovolat... 4. oprava: HURAA BUDU MIT NOVY TELEFON!! - teda, jeste ho nemam... opet na telefonu svacili... jak jinak. bordel mezi displayem a sklickem. Reseni servisu: nove sklicko!!!! RESULT: EBM je kvalitni znackovy servis, ze?
0/0
15.12.2000 16:39

Petr

CELADON - UZ NIKDY !!!!!!!!!!!!!!!!
Snazil jsem se ojednat si sluzbu prehrani firmware telefonu Nokia 7110, pry vypadla databaze telefonu a tak nelze v zaruce prehrat firmware - NEOCHOTNI, NEPRIJEMNI a vubec uz NIKDY !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
8.12.2000 10:49

jenyk

Re: CELADON - UZ NIKDY !!!!!!!!!!!!!!!!
Jo databaze ????? Ja se o to samy snazil pred tydnem.Pry za 450,- pokud jim reknu nejakouchybu - kterou uznaji tak zadara.Takze mam na 6210 firmaware 4.08.Neochotni,neprijemni atd. atd. nas..mat a roz..jezdit ......
0/0
20.2.2001 7:18

MP

Není tam SAMSUNG !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.12.2000 9:20

Tomik

Servisy, odblokování a záruka
Ztrácím změnou software, popř. odblokováním telefonu záruku? Jedná se o "neodborný zásah do telefonu" podle záručních podmínek, nebo ne? Výrobci telefonu může být fuk, je-li blokován nebo ne? Jak je to?
0/0
4.12.2000 20:22

JT

Re: Servisy, odblokování a záruka
Koupil jsem primo u jedne nejmenovane firmy odblokovanou Go sadu s Twistovou SIM a slibovali mi, ze zadne problemy se zarukou nebudou... A pred nedavnem jsem dal mobila do opravy do EBM (Praha) a vubec jim nevadil napis Paegas na displeji a zarucni list Eurotel.... Nevim, zda se tak chovaji vzdy vsechny servisy.....
0/0
7.12.2000 22:45

Martin Fíla

Zkušenosti s CELL NET a EBM
Zkušenosti se společností Cell-Net mám bohužel otřesné. Celou epizodu raději zkrátím na : neochotu, nevědomost a snahu o získání nepřiměřené ceny za běžnou věc. Ve zkratce NEDOPORUČUJI !!!! Ohledně EBM mám zkušenosti zcela opačné. Při každé žádosti na opravu, jsem neměl jakýkoliv podnět k nespokojenosti. Navštívil jsem pobočky v Praze a jednou dokonce i v Brně. Pobočku v Brně jsem navštívil v období Invexu, protože jsem byl v Praze upozorněn na lhůtu opravy a její provedení v Brně. Pokud provedu sumarizaci, tak při slušném vystupování a respektování firemních předpisů lze dosáhnout výrazných úspěchů. Pokud však strana servisů nedodržuje vlastní předpisy, potom nám nezbyde než důrazně trvat na jejich vlastních předpisech a následně se s nimi rozloučit. Pokud tato metoda není dosti účinná je velmi vhodné najít zodpovědnou osobu u dovozce, nejlépe přímé zastoupení výrobce. Vězte, že pokud se "pověsíte na paty" zodpovědnému zástupci výrobce /dovozce/, tak se osobně postará o kladné vyřízení Vašeho požadavku. Nikdy však nezapomínejte na slušnost.
0/0
4.12.2000 18:24

Klient Gecb

Se společností mám EBM následující zkušenost. V jejich pražské pobočce jsem uplatnil záruční opravu telefonu Bosch 909S. Na rozdíl od jiných zákazníků si nemohu stěžovat, že by se mi na kontakt, který jsem jim dal neozvali. Problém je v tom, že mi jednou volali, že opravili telefon Panasonic, podruhé Nokia apod. Vrcholem bylo, když mi zavolala nějaká zákaznice EBM jestli už má opravený telefon. Zabralo mi jistý čas než jsem jí vysvětlil, že nevolá do EBM, jelikož měla mé telefonní číslo údajně předtištěno na zakázkovém listu jako kotakt na firmu EBM. Vše nasvědčuje tomu, že v EBM mají pěkný "nepořádek" v zákaznické databázi a to i přes tu skutečnost, že jsem je několikrát žádal o nápravu. Mimochodem telefon není ani po třech týdnech opravený.
0/0
4.12.2000 17:19

JT

EBM
Mam Ericssona T10 a mel jsem na nem ciste mechanickou zavadu - bylo treba vymenit zadni kryt. Dal jsem ho do EBM (v Praze) - kdyz si odmyslim ty pulhodinove cekaci fronty, tak jsem s nimi plne spokojen - ac ten kryt nemeli a tvrdili, ze je nedostatkovy, chovali se zcela slusne a zvladli do za 8 dni. Vyrozumen jsem byl pomoci SMS zcela bez problemu. Jen me mrzi, ze nejsou schopni posilat vyrozumeni mailem...
0/0
7.12.2000 22:40

Mates

Servis EBM v Brne
Pokud vim, tak v EMB Brno krome Nokii opravuji i mobily znacek Ericsson a Motorola. Otazka vsak je jakym zpusobem je jednano se zakaznikem. Jedno prehrani firmware v telefonu cloveka stoji 2 nebo 3 navstevy s tricetiminutovym cekanim ve frote, servis vam zadnym zpusobem, neda vedet, az bude vase oprava dokoncena (musite si opakovane volat nebo se chodit ptat) a absolutne nefunguji zadne priority pri prijimani oprav. Zde mam na mysli, ze napriklad jednodussi opravy by meli byt brany prednostne, aby se optimalizovala cekaci doba zakazniku. Bohuzel se tomu tak nedeje a na cas zakaznika se nehledi. Mates
0/0
4.12.2000 17:02

Princezna

Re: Servis EBM v Brne
Nazdar Krasvce. V EBM v   si můžeš stav zakázky tky kontrolovat na netu. Mimo jiné. Každej si myslí, že právě ta jeho zakázka by měla být upřednostněna. A co potom s tím? Podle zákona Má servis na vyřízení reklamace 30 dní. Takže nevím, co chceš.
0/0
12.11.2001 9:23

aa

co takový samsung např SGH600, kdo opraví závadu selhání sítě?
0/0
4.12.2000 16:42

Petr Suchánek

Zkušenosti z reklamace SAGEM RC922 - s důvěrou?
U telefonu RC 922 v záruční době se po 9 měsících začala projevovat závada (rychlé vybíjení, kontrolka signalizace neustále indikuje stav nabíjení), po reklamaci v Sokolovské 95 byl telefon bez průtahů vyměněn za nový RC 922 sw FT4,0R. Po dvou měsících provozu se i u tohoto začala projevovat stejná závada a opět skončil v servisu. Rozhodnutí znělo - oxidace, na tuto opravu se prý záruka nevztahuje a telefon, jinak funkční je na vyhození. Když jsem trval na nezáruční opravě, bylo mi sděleno, že tuto opravu servis neprovádí, neboť nelze zaručit, že se nebude závada opět opakovat a doporučili mi abych se obrátil na jiný servis, kde by tuto opravu zvládli za cca 200 Kč. Pokud ale budu trvat na opravě v jejich servisu, bude oprava stát 4200 Kč (což je prakticky nový telefon, tedy opět výměna)! Setkal se někdo s podobnou závadou, jaké je její řešení a kam se obrátit? Podle mých informací je poruchovost Sagemů až 30%, značkový servis SAGEM se snaží zbavit nepodařených telefonů tímto způsobem. Děkuji za každou radu.
0/0
4.12.2000 15:17

Ales Ramsa

Re: Oxidace u SAGEMU
Mám taky problém oxidace u Sagemu MC 920, řeším to tak, že rožkem žiletky velmi šetrně !!! "oškrábu" zoxidované plošky baterie. Mobil pak vydrží měsíc bez problémů. (Takže každý měsíc ...) Možná by také mohl pomoci elektrovodivý lak, ale to jsem nezkoušel.
0/0
4.12.2000 16:57

david

Re: Re: Oxidace u SAGEMU
oxidace  sagemu neprojevuje se to tak ze neustale hlasi sim chybi
0/0
18.10.2001 15:46

Tomáš Parolek

Re: Re: Re: Oxidace u SAGEMU
Asi před rokem jsem řešil také oxidaci u Sagemu RC 825(mírně fosilní Single Band s PG Twist kartou). Na vině ale byl náš skladník, který ho nosil v zadní kapse u kalhot a asi se dost potil.....:-). Šlo mi tedy pouze o né záruční opravu MT, který přestával reagovat na tlačítka a display také zrovna nehlásil to, co by měl. V servisu na Sokolovské ho asi týden ohledávali, za což jsem později pár stovek zaplatil, a navíc konečný verdikt mě také nepotěšil, protože je prý nutná výměna základní desky!!! Což odhadovali tuším na něco přes 2 tis. Kč!! To se mi opravdu za tu fosílii nechtělo platit, ale rozhodl jsem se doma podívat na onu "korozi základní desky". Jaké bylo moje překvapení, když jsem na ní opravdu nic nenašel?? Koroze totiž byla pouze na desce tlačítek a to v tak minimálním rozashu, že stačilo mechanické očištění ořezanou sirkou a potom omytí vatičkou s dest. vodou a nakonec vytření do sucha čistým lihem. Po sestavení mobil chodil asi měsíc bez chyby ale závada ještě 2x recidivovala, ale vždy v mírnější formě a za delší dobu. Vždy jsem postup vyčištění opakoval. Teď už je MT víc jak 1/2 roku v pohodě!! Takže né vždy je mobil v opravně odepsaný na vyhození!! I když chápu, že tuto formu opravy solidní servis nemůže provádět, protože takový MT už je holt na věky trochu načatý a tzn. s lehce nejistou budoucností.  
0/0
18.10.2001 16:42

mirek

a co bosch?
v článku mi chybí informace o tom, že např.: 1. sagemy a siemensy opravuje i cellnet 2. také existují telefony bosch (a imho je jich mezi lidmi docela dost), a tyto opravuje cellnet a ebm
0/0
4.12.2000 15:05

Marcel Rychly

Servisy
Shodou okolnosti jsem momentalne v situace zakaznika dvou servisu. Ericsson na T28 a Sagemu s MC840. T28 se vyzkratovala sama (a zrejme rada) a po 5 tydnech zacalo martyrium s vracenim penez. Personal v servisu ochotny, ale spravny postup hledaji uz mesic. Sagem po potizich s baterii a obcasnym posunutim obrazu na displeji o 1/2 dolu nastesti chodi, ale prestal fungovat modem s W2000 na mem notebooku. Servis na mnoho pokusu dozvedet se co se deje naprosto nereaguje a technici prasknou telefonem. Na zbozi si neztezuju, ale do servisu bych poslal budik ny jedno pouziti.
0/0
4.12.2000 14:55

Patrik Chrz

Koukam, kdo neni z Prahy, ma smulu!
No nastesti me se to netyka, tak muzu zustat klidny. Akorat se divim, ze BENEFON v Praze neni. A podivat se tem servisum na zoubek by take nebylo k zahozeni. Se znackovymi servisy nemivam zrovna dobre zkusennosti. Jednou jsem si nechal opravovat walkmana AIWA, prace na 5 minut (nadzvednuti a znovunasazeni jednoho dilu) a voni si za to mrchy rekly pres 800.
0/0
4.12.2000 14:25

Roman

Re: Koukam, kdo neni z Prahy, ma smulu!
Myslím, že v tom problém není. Poslal jsem z Prahy Benefon Q na přehrání české T9 kurýrem a ze servisu šel druhý den. Je to pohodlnější než někde hledat servisy a čekat fronty.
0/0
4.12.2000 18:22

Docela by mě zajímala zkušenost ze servisů. Co takhle udělat testy? Rychlost servisu, služby (zapůjčení náhrady, zálohování informací v mobilu, nový firmware, odblokování, atd.), schopnost odhalit chyby, uplatnění záruky, ceny! atd. Jak se vůbec telefony opravují? Jeden kamarád mě kdysi přesvědčoval, že se neopravuje, ale dělá výměna za nový. Jenomže to jde jen u záruky.
0/0
4.12.2000 11:11

Petr Suchánek

Re:
Ano, je to patrně pravda, protože jak se mi zdá v nědělají, než mění telefony a to nejen v záruční době, ale i po záruční době (odpovídá tomu cena opravy cca 4000 Kč), což v podstatě znamená výměnu buď celého vnitřku telefonu (deska s elektronikou) nebo celého telefonu.
0/0
5.12.2000 7:03

Johnny

Telefon vymenou?
Predpokladam, ze vsechny servisy zapujcuji po dobu opravy telefon stejny nebo lepsi...
0/0
4.12.2000 10:28

Jakub Matějů

Re: Telefon vymenou?
Ano, u značkových servisů to patří ke běžné praxi. Nicméně i zde je potřeba počítat s obvyklou kaucí za zapůjčený náhradní přístroj.
0/0
4.12.2000 11:17

Mirek

Re: Telefon vymenou?
není poviností servisu zapujčit mobil stejný nebo lepší je to jen dobrá vůle a mužete bejt rádi
0/0
12.1.2002 23:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.