Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti s Twist schránkou?

Možná i na vašem Twistu se zaktivovala dávno zapomenutá hlasová schránka. Raději si tedy zkontrolujte, v jakém stavu je vaše schránka právě teď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J.

Kvalita operátora je měřitelná věc
Řeknu vám, že Paegas za ty čtyři roky co ho používám ( z výše mých účtů se mu přitom musí dělat až boule za ušima ) šel s kvalitou pěkně dolů. Dřív sice na infolince taky lhali, ale alespoň jednotně a s předstíraným zájmem o Vás. Jó, moc slušný lidi tam pracovali, fakt. Dnes se už nesnaží ani o to. Perlička - nedávno mne jedna operátorka na infolince poslala - poté co jsem chtěl informaci o způsobu reklamace - zvýšeným hlasem takřka do p....... I to o něčem svědčí, aby jsem parafrázoval, jaká firma taková infolinka. PS. Síť Paegasu je poslední dobou taky na draka, furt to v tom chrchlá a ..... a ..... a ..... . Třeba to ale těm teenagerům nevadí;prožívají přece během koncertu po telefonu vodvaz. :-)
0/0
8.12.2000 15:44

Magician

Paegas hlasová schránka - nejhorší služba
Problém s hlasovou schránkou mám také a bohužel to Paegas nedokáže vyřešit. U svého Twistu jsem si nechal deaktivovat hlasovou schránku hned při začátku používání. Přesto se mi spoustu lidí do hlasové schránky dovolalo. V autoriyované prodejně mi nedokázali pomoci a odkázali mne na Infolinku Paegas, kde jsem problém řešil s operátorem skoro hodinu. Přesto mi nedokázal pomoci a tak nastala paradoxní situace: Ačkoliv mám hlasovou schránku zrušenou, volající mi v ní nechávají vzkazy a já si je nemohu vyzvednout!!!
0/0
8.12.2000 11:08

Marda

Pravda
Mě se to stalo, taky. Operátor mi řekl, že je vše v pořádku, ale nebylo. Poprosil jsem ho aby hlas. schránku aktivoval a zase deaktivoval (sám mi tohle nenabídnul). Udělal to a vše bylo ok!
0/0
7.12.2000 11:38

jarda

Kdyby ty peníze,co investují každoročně do reklamy, investovali do zdokonalení sítě,udělali by líp....
0/0
6.12.2000 12:43

lazy

Aktivace na pausalu
Asitak pred mesicem se mi taky sama aktivovala a to mam pausal a asi tak na potreti co sem zavolal na operatora ji konecne odpojili. A to nejdriv tvrdili ze to mam presmerovany v telefonu a pak ze musim na ctecku simkaret, no zkratka vubec jim to neslo odpojit.
0/0
6.12.2000 7:51

Tonys

S Tím Paegasem to jde opravdu z kopce, neexistující číslo, aktivovaná schránka, zpožděné SMSky a ... také jsem obětí reklamy na CLICK.
0/0
6.12.2000 1:42

Marek

POZOR! Důležité upozornění
Pro ty z Vás, kteří se dostanou na internet pouze několikrát za měsíc a nebo ještě méně: Neregistrujte si službu Click! už Vám nebudou chodit Emaily přímo na mobil, ale do mailové schránky, kterou pokud si nevyzvednete, tak zprávu nedostanete. Existuje sice možnost posílání opisu (kopie) zprávy, ale to je pouze první část takže maximalně 160 znaků, víc nic. Navíc tato služba nelze zrušit, takže si dávejte velký pozor a rozmyslete si to pořádně! Po registraci na CLICK.CZ je nutné si opět zavolat na infolaine paegas a nechat si zrušit přesměrování do hlasové schránky. Protože to se Vám automaticky s registrací obnoví. Bohužel mě Paegas s touto službou hodně zklamal! Na infolince mi bylo řečeno, že tak do jednoho roku, budou mít všichni účastníci změněné své maily na clickovou adresu. Na můj dotaz co budou dělat ti co k interentu přístup ztratí, a nebudou si moci vyzvedávat emaily. Sám Peagas neví!!!!!!!!!! Služba CLICK je nedořešena a je to pokus co vydržíme, bohužel jsem naletěl na reklamu, která je udělána velmi fikaně. Paegase zamysli se nad sebou, nejsme všicni blbci, jak si myslíš...........
0/0
5.12.2000 21:49

Šárka

Re: POZOR! Důležité upozornění
No, pro jistotu jsem si zavolala na foun, kdyz to tu popisuji i lidi s pausalem, ale asi mam stesti. Ale proc pisu, kdyz das nekomu svou puvodni mailovaou adresu ve tvaru cislo@sms.paegas.cz, tak ta zatim funguje dal a mail Ti prijde na foun. Otazka je, jak pises, jak dlouho nam cislo@sms.paegas.cz adresu nechaji. Ale jedna vec me u toho fakt toci - kdyz ty posles mail z founu (ne z Clicku), tak tim, ze ses zaregistroval na Clicku, adresatovi dojde mail s adresou odesilatele click a navic i s tvym celym jmenem...Coz neni zrovna moc sikovne. Clicku zdar! :-( Sarka
0/0
6.12.2000 8:57

Stepan

Schránka
Něco podobného jsem řešil včera i s normálním tarifem Paegasu. Po mém údivném pohledu na display telefonu, který mi do očí tvrdil, že mi volá Mailbox jsem okamžitě volal na operátora. Tam mi bylo sděleno, že moje schránka je deaktivovaná a že si mám deaktivovat všechna přesměrování pomocí kódu ##002#. Jelikož jsem byl v té chvíli trochu "vedle", tak jsem to bral za dobrou radu a uskutečnil. Teprve po 2. telefonátu na operátora mi byl doporučen postup aktivace a deaktivace hlasové schránky, což ihned operátorka provedla. Po doporučené době cca 30 minut jsem schránku otestoval a opět byla deaktivovaná - vše tedy nakonec dopadlo dobře. Na konci 2. hovoru mi však bylo nabídnuto, že v případě dalších problémů mám znovu operátora kontaktovat a budou provedena "jistá šetření" :-)
0/0
5.12.2000 20:20

J.

Takže na infolince Vám bylo řečeno že tedy celá záležitost se musí prozkoumat a pak je možné Vám poslat nějaké vyjádření, s tim teda nesouhlasim, pokud se Vám jen tak náhodou zaktivovala hlasová schránka tak budeme mluvit o zázraku a zázraky se asi dějí , využíval jste někdy v poslední době click?
0/0
5.12.2000 19:50

Michal

Taky se mi to stalo. Zkontrolujte si její funkčnost zvláště po nasavení služby Paegas - Click!
0/0
5.12.2000 19:44

Mike

schranka se opet aktivovala
hlaska byla ze cislo schrankyneni registrovano, ale poplatek za spojeni byl zauctovan. Pomohlo znova navest a zrusit schranku
0/0
5.12.2000 19:20

Lukas

Nevi co mluvi
Tak jsem taky mezi nestastniky. Misto aby se po dovolani na muj fen ozvalo, ze volany ucastnik neni dostupny, tak tam zazni dingdong, toto cislo neni registrovano, jenze pak se to presmeruje do schranky a basta fidli. To jsem zkousel 5x z ruznych telefonu. Mluvil jsem se 4 operatorkama a kazda z nich rikala takovy to tradicni, ze nemuze byt pravda to co mi rekla ta predchazejici a ze si mam znova zkontrolovat, jestli jsem volal spravne VLASTNI cislo. Jako bych byl magor co si ho nepamatuje.... Ani tak by me to nestvalo, kdyby to nebyl behem 1 tydne uz druhej pruser - min. byl pripad, ze jsem nekam volal a tam se ozyvalo furt jen "bitte warten, bitte warten,....". Po minute jsem zjistil, ze mi to za to cekani sezralo penize. Nechtelo se mi tomu verit, jenze napodruhe se mi to stalo znova. A operator opet radil, at si prekontroluju cisla, seznamy, atd. A ze pry na jejich strane v zadnem pripade chyba neni. Tak nevim co s tim... Uz jste taky nekdo musel CEKAT a jeste za to platil? Kamaradce se to pry stalo taky, jenze ta to mela ve francouzstine(????).
0/0
5.12.2000 16:40

Charlie

Pehas
Co říct - Pehas, další důvod, proč se na nás vys...... resp. Pehas - zkur..... komunikace :))))
0/0
5.12.2000 16:21

Milan

Prolhany Radiomobil
Naštěstí nepatřím mezi chudáky, kteří si aktivovali Click, ale opětovně mě zaráží: ...podobná věc vyžaduje testy a přezkoumání a zatím se tedy nelze k danému problému vyjádřit.... a přitom už nejméně u 10 lidí tento problém řešili. Proč tedy nepřiznají chybu a místo toho tvrdí, že se nelze k problému vyjádřit? Toto má být německý přístup ke klientovi? TO SNAD NE!!!
0/0
5.12.2000 15:20

Tomáš Andrýs

Může za to CLICK
Problém s aktivací hlasové schránky jsem zažil jak s Twist kartou (2x), tak i s kartou na které mám klasický paušál (2x). Leč jsem přišel proč se tak stalo. Bylo to jednoduché. Jakmile jsem aktivoval službu CLICK schránka byla zapnuta. Takže jsem po čtyřech aktivacích služby CLICK ihned volal o deaktivaci hlasové schránky.
0/0
5.12.2000 14:56

Tomas Pelikan

Re: Může za to CLICK
I moje zkusenost veli, ze po aktivaci kliku je nutno znovu deaktivovat hlasovou schranku, a to navzdory tomu, ze Vas budou na infolince presvedcovat, ze ji aktivni vubec nemate. Je treba se s nimi nebavit a rict jim, at ji radeji znovu "zapnou a zase vypnou". Kdyz uz jsme u Kliku, od nedele prakticky nefunguje. Ale zato jsem dnes jako darecek obdrzel asi 80 SMS, ktere byly odeslany kolem 2.listopadu (!!!) a tehdy nebyly doruceny. Ted prisly vsechny najednou, snad jako kompenzace toho, ze ostatni e-maily pres click uz dva dny nefunguji. A pro zajimavost reakce infolinky: nic nemame hlaseno, zkontrolujte, zda pouzivate spravnou adresu. Chce se mi dodat: zkontrolujte, zda pouzivate spravneho operatora. Myslim totiz, ze v teto otazce jsem se hluboce zmylil. TP
0/0
5.12.2000 18:30

Jaromír Janský

Hl.schránka je služba, kterou se človíček musí naučit používat.
Důležité vzkazy v nepřítomnosti signálu nebo při vypnutí telefonu jsou uloženy v hl.schránce, ze které je možné si je v příhodnou dobu vyzvednout. Adrenalin nám však stoupá ,když nám místo vzkazu dotyčný volající zanechá pouze chrapot či šum beze slov a nás to stojí 2,50-Kč. Domnívám se ,že problém není ve službě ,ale v jejím používání.
0/0
5.12.2000 14:18

Andrew

Re: Hl.schránka je služba, kterou se človíček musí naučit používat.
Tebe to stojí 2,60 a toho kdo ti volal to stojí mnohem víc! A když se mu ozve schránka tak má chuť se akorát s tebou o to štěstí, že volá do tvé hlasové schránky poděli. Ať si taky zaplatíš! :-)
0/0
5.12.2000 15:59

Paegas - UZ NIKDY!!!!!!!!!

Uz nikdy. Pred 7 mesici jsem si koupil docasne misto Go Twist kartu. Od te same problemy. Vecne pretizena nebo nefunkcni sit, prolhani operatori na infolince, vecne prerusovane hovory, clovek posle sms a prijde az dalsi den... O nicrikajici a zbytecne sluzbe Click radsi ani nemluve... Proste se jim to cele sere a nechteji to priznat a jak to tak vypada, tak s tim nechteji ani nic delat. Samej problem. Ani jsem nelitoval 400,- za Oscara, kde mam 400,- hovorneho. Od te doby bez problemu. Snazne vas prosim v zajmu vaseho zdravi - vykaslete se na ne - Paegas za vase zdravi nestoji - pokud se na ne vykasle vic veci a najednou budou klienti odchazet - treba si to nakonec uvedomi a trochu zmeni chovani

0/0
5.12.2000 13:50

Re: Paegas - UZ NIKDY!!!!!!!!!
Nemůžeš skoro srovnávat jen lehce zatíženou síť Oskara s přetíženou sítí Paegasu, ne ?? Nebo si snad myslíš, že síť s desetinásobným počtem klientů na tom bude lépe. Ale jinak plně souhlasím s tím, že by se měl Paegas víc starat o své stávající zákazníky prostřednictvím zlepšování kvality a svých služeb a ne naopak jim život ztrpčovat nedovařenýmí a někdy i dost nepotřebnýmí službami. M.
0/0
5.12.2000 15:36

Charlie

Re: Re: Paegas - UZ NIKDY!!!!!!!!!
Jak nemůžeš srovnávat???????? Pehas je tu už dlouho a to že má desetinásobný počet klientů ještě neznamená, že bude dělat takovýhle svinstva. Je zajímavé, že Eurotel má ještě více zákazníků než Pehas, ale takové problémy nemá - alespoň ne v takovém množství jako jsou např. výpadky sítě, přetížená smscentra atd....Mám za to, že když má Pegas tolik zákazníků, musí mít i hodně peněz, které by místo na stupidní reklamy a služby (Click) měl použít pro nové BTSky a novější technologii.....Nadruhou stranu netvrdím, že by jiní operátoři měly duchaplné reklamy.....
0/0
5.12.2000 16:31

Antonín

Re: Re: Re: Paegas - UZ NIKDY!!!!!!!!!
Nemůžu než nesouhlasit. Paekáč se za ten rok a půl co ho mám úplně zkazil. Původně to byla inovativní firma, teď už je to jen pumpa na peníze pro pár lidí a jejich přátel z reklamních agentur. Ne že by mi to zrovna tohle vadilo, ale vadí mi, že zeurotelovatěli tím nejhorším způsobem, to jest, že kašlou na zákoše, že nebudují síť, že neinovují (btw, schválně, KDY a CO byla poslední úspěšná a užitečná inovace? - Pae Partner rok (!!!) zpátky; od té doby jsou to jen nedotažené nefunkční ptákoviny jako click apod., výsměch typu "prodlužte paušál, dostanete telefon za dotovanou (!!!) cenu" - oni si snad myslí, že tu nikdo neumí složené úročení a že jim lidi ty telefony budou 3x přeplácet) Mám dojem, že se pekáči totálně zbláznili a začínají se orientovat na uhrovatou náctiletou mládež zatímco na paušálisty zvysoka kašlou. Nezbývá mi nic jiného (i když datové hovory mě budou mrzet) než přejít k Oskarovi, ten jediný ještě není tak moc zkažený. P.S.: Teď mi došlo zajímavé vyúčtování s první položkou volání do schránky v délce 1hod. 29s., nevím, jak je to možné, když timery telefonu o tom nic neví, já o tom nic nevím a v době kdy k tomu volání mělo dojít (28.10 navečer) ten telefon ležel na stole... Operátorka se ze mě nejprve snažila udělat debila, pak mě odkázala na reklamační oddělení. Nuda, nezájem z ní přímo čišely. Nevím, jedno z marketingových pořekadel praví, že zákazník má vždy pravdu. Pekáč je už asi dál. No nic, tohle byla poslední kapka. P.P.S.: A reklamu má Oskar přímo suprovou, vypouštění kaprů nemá chybu, taktéž "ted zapadl u altánu"
0/0
6.12.2000 13:03

kral007

Re: Re: Re: Re: Paegas - UZ NIKDY!!!!!!!!!
nejlepsi reklama oskara je jak Machacek jede v rapidu a a bere stopujici blondynku. Jen tak dal Bobe
0/0
16.12.2000 1:29

pepé

Jo!
Konecne vidim ze nemam problemy jenom ja. Je pravda ze za to vsechno muze Clik, ktery je vicemene na nic a neda se zrusit. Kdyz se mi aktivovala schranka tak operator rikal ze to urcite neni Clikem. Tolik problemu jsem u ET nemel za celou dobu. No uz jsem pod kridly PG, ktery jeste chvili a nastve vsecny ostatni. Mejte se
0/0
5.12.2000 12:04

MaT

Pozde ale prece...
Uz jsem si rikal, kdy se to na Mobil serveru objevi... Ja deaktivoval schranku na Twistu skoro hned jak jsem poridil Twist. Dost mne tehdy stvalo, ze na rozdil od GO linky musite cekat 20 minut na operatora a ten se Vas jeste jako idiota 2-3 pta, jsetli opravdu chcete prichazet o dulezite hovory etc.. No nakonec jsem deaktivoval. Jake pak bylo asi pred mesicem moje prekvapeni, kdyz jsem slysel ze sveho cisla: Vase hlasova schranka neni registrovana. Bum. A kredit sel dolu... Bylo to ve stejne dobe, co jsem si aktivoval ClickBox Easy. Jestli to hosi od Radiomobilu nevi - na Twistu nema mit ClickBox s hlasovou schrankou nic spolecneho (viz. Vase stranky o ClickBoxu). Volal jsem na infolinku - tam mi operator nejdriv neveril, musel si to nejprve zkusit - takze zatimco ja cekal na lince, on mi na ni zkusil zavolat... Pak: "No jo, mate pravdu..." Vite jak to vyresili? Aktivace hlasove schranky a jeji nasledna deaktivace. Sice to fungovalo az druhy den, ale to mi nevadilo... Trosku mi to pripomina ten blby vtip, kdy programator v nabouranem aute navrhne vystoupit a nastoupit (aneb restart Woken... ;-).
0/0
5.12.2000 11:04

Tomáš Budai

Re: Pozde ale prece...
No to je jednoduche. Staci ty reci preskocit *. Dokonce muzes preskocit i zpravu o malek kreditu (mene jak 30,-).
0/0
5.12.2000 11:12

Jiri Jares

Pegas je na h.....
Vy to jeste nevite, ze sit pegas je na nic? Nechapu na co jeste cekate. Je to cim dal horsi. Vzkaz pro me kamarady, co maji jeste pegas. Tim ze jsem zrusil smlouvu s pegasem jsem usetril cca 1/4 nakladu na telefon. Ted se dovolam na poprve. Bohuzel ale ne na pegas. Bud to spadne do schranky nebo nekam jinam(pokazdy nekam jinam.) Takze az zmenite operatora, tak usetrim dalsi 1/4 nakladu. ---------Porad jeste verite, ze pegas je nejlevnejsi?!?!?!---------------
0/0
5.12.2000 10:33

Martin Kratky

Jo, mam nekolik osobnich zkusenosti, je to ClickBoxem. Nicmene, vsiml si nekdo jak hlasove schranky rusi OSCAR? Daji tam hlasku neco jako ze hlasova schranka neexistuje, ale hovor stejne zaplatite! Zrusi to az po nekolikate urgenci na infolince, kde vetsinou stejne nikdo nesedi !
0/0
5.12.2000 10:00

Charlie

Re:
Kecáš.........
0/0
5.12.2000 16:38

Robert

Re:
Taky myslim, ze kecas. I kdyz chybka se muze vloudit i Oskarovi. Ale proti problemum Pegase to nestoji za rec. Ja osobne jsem si na Oskarte zrusil pevny presmerovani na infolince cca behem minuty a tedka si presmerovavani ovladam sam. Twit a Go muze jen tise zavidet :o)
0/0
5.12.2000 23:58

Breta

Re: Re:
Souhlasím. Jediný problém je, že PRVNÍ zrušení přesměrování musí být provedeno operátorem. Dále to má každý ve SVÉ moci (lze přesměrovat na libovolné číslo i z OSKARTY).
0/0
6.12.2000 8:52

Lukáš Hudeček

Díky za zveřejněni článku
Nevím, zda jsem byl první, kod Vás o této věci infomoval? Jsem ale velice rád, že o této záležitosti informujete. S pozdravem Lukáš Hudeček
0/0
5.12.2000 9:51

Tomas

Sit Paegas
Sit Paegas je posledni dobou cela rozesr..a a zacinam pochybovat ze se to jeste nekdy vrati alespon do stavu ktery byl tak pred pul rokem...
0/0
5.12.2000 9:32

nikitta

Schranka se znovu aktivuje aktivaci Clik boxu.
Schranka se znovu aktivuje aktivaci Clik boxu. Takze je nutne o jeji zruseni opet pozadat na infolince. A ztratit cekanim spoustu casu:-(
0/0
5.12.2000 8:05

Martin

Má to, mimo jiné, jednoznačnou spojitost s aktivací Clicku. Měl jsem na paušálu brány zrušenou schránku a s aktivací té zrůdnosti Click se to celé dokazilo. Od té doby stále zlobí všechno a operátor není schopen schránku vyřadit. Na normálním mobiluu zase chvílemi vůbec nefunguje přesměrování E-mailů, někdy chodí s až 8 hod. skluzem. Prostě paráda a parádní služba. Rada na závěr - s aktivací Clicku opatrně a hl. ještě vyčkejte na (snad) odstranění závad!!
0/0
5.12.2000 7:50

Jan Kratochvil

Nejen Twist, i pausaly
Podobna vec (ac ne primo hlasova schranka) a netyka se jen Twistu: Mam presmerovany pausalni telefon (v nedostupnosti/obsazenosti/neodpovezeni) na jiny telefon a jiz dvakrat se mi z niceho nic toto presmerovani zrusilo. Dle infolinky pry neco poslou na techniky, az to bude POTRETI (3X). Stejne presmerovani u EuroTelu a Oskara se mi jeste nikdy nezresetovalo, ehm...
0/0
5.12.2000 6:56

Jirka

Infolinka
Ano, stalo se me to v souvislosti s aktivaci CLICKU. Musel jsem kvuli tomu 3x(!!!) volat na infolinku, nez to vratili do puvodniho stavu. Chovalo se me to tak, ze jsem mel hovor pri nedostupnosti presmerovany do neexistujici hlasove schranky. Docela sila!
0/0
5.12.2000 6:05

Adam

Re: Infolinka
Mam uplne stejnou zkusenost. Po aktivaci Clicku se mi aktivovala schranka a na Infolinku jsem volal asi 4x v prubehu cca 5 dnu, nez to dali dohromady. Do te doby se mi lide take dovolavali do neexistujici hlasove schranky a platili za to
0/0
5.12.2000 9:30

McLEI

Aktivovana/neaktivovana
Me se to stalo taky asi tak pred mesicem. Volal sem na infolinku jednou - slecna mi schranku deaktivovala. Druhej den zjistim ze je zase aktivni - volam na infolinku podruhy a tam me tvrdi ze schranku nemam aktivni - tvrdim jim ze mi to do ni stejne pada, ze pry to ale neni mozny. Tak mi schranku nakonec aktivovali a znovu deaktivovali a od ty doby ji uz zase konecne nemam.
0/0
5.12.2000 3:21

Jarda

Schránka
Chtělo by prozkoumat jestli to nesouvisí s aktivaci Clicku, mně se aktivovalo pevné přeměrování do schránky u paušálu po registraci - musel jsem znovu zrušit.Jak je to u twistu nevím nemám ověřeno. Ten nesmysl nikdo ze známých neaktivuje.
0/0
5.12.2000 1:14

Jiří Mikuláš

komunikace schranky
Me se pred par dny (asi 5) znicehonic prepla komunikace se schrankou na anglictinu .. aniz bych nekde neco menil... ted uz to je zase v poradku - aniz bych zase neco delal ... tak nevim ..
0/0
5.12.2000 1:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.