Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte problémy se sítí Paegas? Jaké?

Neuběhnul ani týden od posledního výpadku sítě Paegas na jižní Moravě a znovu jsme byli zaplaveni hlášeními o nefunkčnosti této sítě. Jde o standard, nebo se blýská na lepší časy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mira

Paegas je naprosto 100% síť.
0/0
13.12.2000 7:57

Milan

GREAT!!!!!! Přišla mi plně vyčerpávající odpověď! -------------------------------------------------------------------------------------- Vazeny pane xxxxx, zasilame Vam odpoved na Vas dotaz ze dne 28.11.2000: -------------------- Zadam o odpoved, proc se dnes, v dobe od 22:30 do prozatim 23:00 nelze prihlasit do site Paegas v Brne- v centru mesta. Vzhledem k jiz 4. vypadku behem mesice zvazuji ukonceni uzivani sluzeb site Paegas, tudiz pokud se nedockam inteligentni odpovedi, asi se tak stane Dekuji. Milan xxxxxxxxxx -------------------- Po radnem technickem setreni bylo zjisteno, ze ve Vami uvadene lokalite mesta Brna mohly nastat dne 28.11.2000 urcite potize pri uskutecnovani telefonickych hovoru. Chceme pripomenout, ze moznost prijeti a uskutecneni hovoru je krome intenzity signalu zavisla i na momentalnich prijmovych podminkach a nelze zarucit neomezeny pocet spojeni v jednom okamziku. Kvalita spojeni je ovlivnena lokalnimi podminkami a spojeni uvnitr budov muze byt ovlivneno radou dalsich vlivu (sklepy, sutereny a pod.). Chteli bychom Vas ujistit, ze si velice vazime kazde informace od zakaznika. Tyto informace od zakazniku zpracovavame a pouzivame ke zkvalitnovani a rozsirovani nasich sluzeb. Radi bychom Vam sdelili, ze nase sit GSM je v neustalem rozvoji a rozsirovanim mnozstvi zakladnovych vysilacich stanic se intenzita signalu meni. Mobilni telekomunikacni sit GSM zahrnuje velke mnozstvi zakladnovych stanic, jejichz pocet neustale zvysujeme tak, abychom pokryli signalem uzemi s co nejvetsim poctem uzivatelu mobilnich telefonu. Sdelujeme Vam, ze nase technicke oddeleni nam predalo vysledek setreni a bylo zjisteno, ze vyse uvedene mozne technicke potize jiz byly odstraneny a nyni je jiz vse v poradku. S pozdravem a pranim prijemneho dne Helena Zdarska RadioMobil a.s., Oddeleni sluzeb zakaznikum e-mail : mailto:infomaster@radiomobil.cz Infolinka Paegas : 4603, +420 (603) 603603 --------------------------------------------- Ja si myslim, ze ani nema smysl s nima komunikovat..... To, ze MOHLY nastat potize se jaksi neshoduje s tim, ze SE NEDALO prihlasit do site. Fakt to vidim asi tak, ze 3 roky a dost.
0/0
5.12.2000 15:34

karel

PAEGAS versus OSCAR
Měl jsem ve firmě několik Paegasů od roku 1995.Všechny paušální a věčně byly tahanice s Paegasem o výši faktur. Prostě někdo nepočítal s tím, že si to kontrolujeme a snažil se nás ošidit.Postupem času se kvalita zhoršovala a dnes je to neúnosné.Tak jsme jednoduše koupily karty od Oscara a jsem spokojen. V západní evropě by se operátor stavějící se ke SVÝM problémům (kvalita sítě NENÍ věc zákazníka) asi brzy zkrachoval. V našem komunistama ovládaném hospodářství je to však jako trochu na východ od nás.Soudruzi houby znají, ale mají penízky a tak nám obyčejným jen zbývá valit oči a penízky .....
0/0
5.12.2000 13:11

Martin

Už zase bez signálu :)
Chci si myslet, že to je sen, ale můj mobil opět vyhledává síť Paegasu ! (okres Svitavy)
0/0
5.12.2000 0:22

Martin

Kapacita site Oskar vs. Paegas
Oskar je na tom s kapacitou site opravdu nyni nastejno a mozna o trosku hure nez Paegas. Mam oficialni informace od znameho v Oskarovi, ktery dela na vystavbe site, ze ke dni 1.12. ma Oskar 1206 vysilacu (BTSek). Paegas jich ma neco pres 4800. A kdyz ma Oskar postavenou sit ze 70% z 900MHz a 30% z 1800MHz, tak mu stejne tech asi 400 BTSek 1800MHz kapacitu moc nezvednou. Sice 1800MHz maji dvojnasobny pocet kanalu, takze ve srovnani to vypada, jako kdyby mel Oskar 1600 BTS na 900MHz oproti 4800 BTS u Paegase - a to je porad docela propastny rozdil, nemyslite ?
0/0
4.12.2000 8:20

Re: Kapacita site Oskar vs. Paegas
Mam oficialni informace od znameho v Oskarovi, ktery dela na vystavbe site, ze ke dni 1.12. ma Oskar 1206 vysilacu (BTSek). Paegas jich ma neco pres 4800. A kdyz ma Oskar postavenou sit ze 70% z 900MHz a 30% z 1800MHz, tak mu stejne tech asi 400 BTSek 1800MHz kapacitu moc nezvednou. Sice 1800MHz maji dvojnasobny pocet kanalu, takze ve srovnani to vypada, jako kdyby mel Oskar 1600 BTS na 900MHz oproti 4800 BTS u Paegase - a to je porad docela propastny rozdil, nemyslite ? ------- Celkem zajimave pocty :) 1 TRX 900 MHz ma uplne stejnou kapacitu jako 1 TRX 1800MHz (stejny pocet kanalu). Takze tvoje pocty jsou blbost. Co se tyce kapacity 1BTS 900 = 1BTS 1800 (se stejnym poctem TRXu).
0/0
6.12.2000 12:15

Olda

Radiomobil usnul na vavřínech.Kdysi byl cenově výhodný i když kvalita vždy silně kulhala za Eurotelem,ale dnes máme Oskara.Radiomobil se za dva roky dostal z červených čísel,ale pokrytí a kvalita signálu se moc nezlepšila.Jsem u Radiomobilu 4 roky a mám 6 telefonnů ve firmě 4 paušály a dvě Twist.pro paušál se mnoho nezměnilo ceny za pevnou linku mi u ekonomu nonstop snížili,ale až po twistech.Čekám jen na konec smlouvy a pak tradá od Radiomobilu.Už aby to bylo.
0/0
3.12.2000 16:32

igor

Praha - Brno - hlucho
Len taka malickost. Na medzinarodnej zeleznicnej trase Praha - Brno ma Paegas pokrytie tak zhruba odhadom asi 20% z celkoveho useku. Nehovoriac o tom, ze uz ked nahodou na nejaky ten signal natrafite, nestaci vam to ani nato aby ste odoslali SMS...
0/0
3.12.2000 11:16

Tom

Pegas uz stoji za ...
Pegas usnul a vavrinech. Postavil sit - a na tom skoncil - maa kapacita site atd.. proc si neudelal zasoby bts jako oskar? stoji to za hovno, ikdyz nerad - zase musim davat vsem nove cislo jsem donucen prejit na eurac ebo oskar. Tot vse
0/0
1.12.2000 20:44

Milan

Informace o výpadku
Jsem zaregistrovaný na quicku, ale ještě jsem jeho služeb nevyužil a IOL ode mne nedostal ještě ani korunu. Dneska mi přišel tento mail: ----------------------------- --Vazena zakaznice,vazeny zakazniku, --radi bychom Vas upozornili, ze v dusledku upgrade zarizeni INTERNET OnLine dojde k vypadku sluzeb INTERNET OnLine. --Kratkodobe odpojeni od datove site probehne 6. 12. 2000 v dobe mezi 04.00- 06.00 hod. Predpokladana delka vypadku bude max 30 min. --Predem se Vam omlouvame za omezeni, ktere Vam touto operaci zpusobime, ale duvodem je predevsim zlepseni sluzeb INTERNET OnLine. ..... ------------------------------------------ Pročpak milovaný Radiomobil, který na mých hovorech tříská nekřesťanské peníze není schopen v případě, že veškeré problémy jsou plánovanými upgrade sítě, hodit na web podobné upozornění?
0/0
1.12.2000 17:17

Marian

To jsem dopadl!
Tak vám řeknu, že jsem neustále hájil Paegasa, protože jsem ho měl já i manželka, ovšem pak jsem dostal služebního ET a můžu si udělat názor na oba operátory. Musím bohužel přiznat, že se z původního příznivce PG stal jeho odpůrce. Pokud volám ze svého ET jakémukoli jinému operátorovi kromě PG, funguje to skvěle, včetně vynikající kvality přenosu zvuku, jakmile volám ženě na PG, stále se vztekám, protože zatím ještě neproběhl JEDINÝ hovor kvalitně, ztrácí se, přeskakuje, vynechává apod. Když křičím na ženu, ať sakra upaluje k oknu, že má určitě slabý signál, říká, že jí telefon ukazuje plné čtyři čárky, takže tím to nebude. Také se mi stává jen u volání na PG, že vytočím číslo a nestane se nic, jen to chrastí a šumí. Přitom máme oba poměrně kvalitní telefony (Nokia 6110), takže těmi to nebude. Už jsem ženě změnil smlouvu z tarifu diamant na 20 a jakmile skončí smlouva, končíme i my s PG.
0/0
1.12.2000 15:20

Honza

PANOVE, infomaster dostal 2 0 0 0 e-mailu (ode me)
Tak ted at si panove uzivaji. Kdyz jim nestaci jeden mail, tak jsem jim tech mailu poslal 2000 !!! A ten mail obsahoval CELOU tuto konferenci ... Z toho 1000 na infomaster@radiomobil.cz a dalsich 1000 na infomaster@paegas.cz Kdy uz sakra ty blbci prestanou ignorovat nase problemy s jejich debilni siti a kdy s tim zacnou neco delat? Porad jenom rejzujou prachy a na zakazniky kaslou !!! Uz me vazne se*rou, kokoti jedni podelani!!!
0/0
1.12.2000 13:30

Roman Pacik

TAKÉ VÁM TAKTO RADIOMOBIL ODPOVÍDÁ ?
Těsí nás Váš zájem o řešení kvality sítě GSM Paegas a zároveň děkujeme za zaslání Vašeho e-mailu, který se týká námi poskytovaných služeb. Je nám velice líto, že nejste spokojen s našimi službami. Rádi bychom Vás ujistili o tom, že si vážíme všech připomínek zákazníka, které následně využíváme jako "zpětné vazby" a podnikám kroky ke zkvalitneni nami poskytovanych sluzeb.
0/0
1.12.2000 0:48

Martin Farmačka

Hadanka - kdo je to?
Sraci, chudaci, zlodeji, pokrytci, smejdi (odpoved nepovim).
0/0
30.11.2000 21:44

Dodge Viper

Re: Hadanka - kdo je to?
Ja to vím... :-) Je to Pekáč?
0/0
30.11.2000 22:17

klišťák

Prdas a Osral
U Prdase jsem byl dva roky a zestárl jsem aspoň o 20 let! Při volání je to jako při sportce. Mám 6 pokusů. Chcete výherní kombinaci? Volané číslo neexistuje, halalí, hovor padá, volaná stanice je dočasně nedostupná, stanice je dočasně mimo provoz a konečně hovor!!! 100 % jistota výhry. Osral? Zmizel mi kredit 300 Kč a půl roku jsem čekal na výhru. Kombinace? Operátor říká: kredit Vám vrátíme, nic, zvolte si heslo pro komunikaci a kredit Vám připíšem, Vaše heslo jste si měnil, kredit dorovnáváme, mám ho a volám. Co z toho plyne? Zlatý EuroTel. Že je dražší? Nezdá se mi. Výherní kombinace? Vytáčím, volám, cena za hovory souhlasí, SMSkuju, zpráva došla, síť je 100%!!!!! Děkuji za pozornost. Užívejte výhry.
0/0
30.11.2000 21:11

Karel Chytil

Myslim, ze pro slovo "problemy" uz to je urazka. Na to, ze kdyz potrebuju zrovna nutne telefonovat a nejde to, jsem si uz nejak zvyknul. Ale na to, aby mi mile, ochotne a vysoce inteligentni slepice na infolince lhali primo do usi, si asi nezvyknu. A ze lzou, Vam muzu dolozit. Rozhodli jsme se s kamosema (celkem 11) otestovat infolinku. Volali jsme tam cca po pul hodine s tim, ze vcera byl vypadek po celem Brne (tu dobu jsme volili kvuli tomu, aby si to "stihli rict mezi sebou". A hadejte jaky byl vysledek? Kazdemu nam rekla, ze slo maximalne o 10minutovy lokalni vypadek (neslo to nekolik hodin...) a ze jsem prvni, kdo tam vola. Proste a jednoduse - jsou to jenom slepice, ktery tam ctou predepsany text a o nicem nevi......... Pegas uz me se.e - jdu k Oskaroj, tam aspon nelzou! A maj lepsi signal a nepada jim sit a vubec je lepsi! Jo a jedno doporuceni pro vsechny - HLAVNE NE PAEGAS!!!
0/0
30.11.2000 20:30

tomáš

ukradené peníze
mě (a asi dalším dvaceti lidem co znám) včera večer Paegas (Twist) odečetl cca 10,- aniž bych někam volal, stalo se vám to taky????
0/0
30.11.2000 20:12

Clyde

Re: ukradené peníze
Stava se mi to pravidelne, ale jde vzdy o castku 2,80 Kc. Infolinka je klasicka (nic neresici), tak jsem zvedavej, co mi napise infomaster... Fakt me s tim tocej!
0/0
30.11.2000 22:46

Roman Pacik

Re: Re: ukradené peníze
Těsí nás Váš zájem o řešení kvality sítě GSM Paegas a zároveň děkujeme za zaslání Vašeho e-mailu, který se týká námi poskytovaných služeb. Je nám velice líto, že nejste spokojen s našimi službami. Rádi bychom Vás ujistili o tom, že si vážíme všech připomínek zákazníka, které následně využíváme jako "zpětné vazby" a podnikám kroky ke zkvalitneni nami poskytovanych sluzeb.
0/0
1.12.2000 0:46

Milan

Re: ukradené peníze
No.... Mám ten pocit, že jsem dneska vůbec nikam nevolal, neposílal jsem žádné SMS a během dne jsem přišel ze svého twistu o 5,60 Kč (2x2,80 Kč). Celkem vůbec nechápu, jak se to mohlo stát...
0/0
1.12.2000 0:04

Petr

Re: ukradené peníze
Stalo se me to uz dvakrat (to jsem si toho vsiml).
0/0
1.12.2000 10:38

janaga

PAEGAS je pořád nejlepší OSKAR se snaží a EUROTEL jsou socky od telecomu!!!!!!!!!!!!!!
0/0
30.11.2000 19:48

Jonh

Re:
Je videt ze nevis o cem mluvis.
0/0
1.12.2000 11:38

Re:
Lepsi socky od telekomu, nez se nedovolat...
0/0
2.12.2000 0:09

K-jira

Paegas stojí za nic též v Praze.
V centru Prahy nešla síť Paegas od 23.11.00 0:30 hod do 24.11.00 nočních hodin. Jednalo se konkrétně o Prahu 4-Nusle Tak není posttižen jen jih Moravy.Mohu konstatovat,že OSKAR uvedené problémy neměl.
0/0
30.11.2000 19:40

Tomas Pelikan

KAZDA CISE JEDNOU PRETECE
Vcera jsem mel tu cest stravit nekolik hodin v zacpe kolem te prazske monstrbouracky. A pochopitelne jsem poteboval telefonovat. Jenze z Paegasu. A v tom je ten hacek. To totiz zcela pochopitelne neslo. Chapu, ze sit byla pretizena (do rikaji na infolince stale), ale na to ma byt prave stavena. Je zajimave, ze kolega v aute s EuroTelem zadne pretizeni site nezaznamenal a mohl vesele telefonovat. Ale to je jen jedna prihoda za vsechny. Bezne se lze v Peagasu dovolat na treti az paty pokus, nekdy to treba ctvrt hodiny lokalne nejde vubec. A o spolehlivosti dorucovani SMS ani nemluve, nekolikahodinove zpozdeni je u Radiomobilu standardem vsednich dni. Na to nelze nez rici: smele k jinym operatorum. Horsi to totiz uz byt nemuze. TP
0/0
30.11.2000 17:24

Kajik

Dnes 30.11. 2000 cele odpoledne nechodi na Paegas v Praze SMS
Co dodat vic nez vztekle nadavat. Kolega dnes chtel svuj mobil rozdupat.
0/0
30.11.2000 17:06

Ivan

Dožití Paegas
Jestli takhle bude pokračovat tak skončí !!§
0/0
30.11.2000 13:57

Fanda

Damy a panove, po nekonecnem martiriu hledani signalu jsem se v unoru rozhodl definitivne s Paegasem skoncit. Behem jednoho mesice jsem asi trikrat nabijel kredit. Hodne jsem volal a zamerne kazdy hovor a sms evidoval. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz mi muj mily operator odecital z kreditu vic nez mel!!! Celkovy rozdil cinil za 2 tydny asi 185 korun. V tu chvili jsem se mel chut odvazat a nekomu rozbit hubu. Ted mam Dohodu s Oskarem a za pet stovek a pethodin za mesic si fakt pokecam. Vyserte se na ne, na infolince z Vas delaj akorat kreteny.
0/0
30.11.2000 13:08

Ivan

Re: reakce
Máš pravdu a souhlasím s stebou Paegas není ani na dvě věci
0/0
30.11.2000 14:00

Clyde

Re:
Jo, tak tohle presne znam. A fakt me to taky s***! Nevidim jine vychodisko, nez prejit k nekomu, kdo ma svoji sit pod kontrolou.
0/0
30.11.2000 22:56

gdfhgzjhk
0/0
30.11.2000 13:08

Igor Vykydal

Nevaž se - odvaž se !
Dokud bude firemním sloganem Paegasu heslo Nevaž se - odvaž se, nečekejte kvalitu, natož spolehlivost. Na to funguje úplně jiný přístup - viz pánové Baťa, Ford nebo většina japonských firem. Docela jasně vidím nevázané postpubertální techniky Paegasu, jak odvázaně upravují software ústředny a přitom v pohodě poslouchají svou žízeň a pijou Sprite ...
0/0
30.11.2000 12:46

Jura

Nevaz se, odvaz se
... doslovne se zaridim dle jejich sloganu a definitivne se od nich odvazu ... at jdou do riti !!!
0/0
30.11.2000 12:01

Radek Zahradník

Slogan Paegasu.
Vždy o důvod víc proč se na nás vy...t! Nevím jak vy, ale dal sem PG sbohem už před 3 měsíci. Mám OS a jsem vysmátej.
0/0
30.11.2000 11:59

Bystander

Mozna pricina
Zrovna jsem se dozvedel, ze Paegas zacal testovat GPRS (tj. pujcuje vybranym lidem mobily s GPRS kartou). Funguje to zatim (pry) jen Praha a Brno. Takze vypadky a uplne vypnuti BTS znamena, ze mozna meni firmware a upravuji stanice prave pro GPRS. Jinak potrzuji rady predchozich mailu - v posledni dobe Paegas casto vecer vypadava (Brno a nejblizsi okoli), dost casto se telefon castecne odloguje (omezene volani) a pro zpetne nalogovani musim vypnout a zapnout (klasicke vyhledani nove site ci zmena site z menu NEFUNGUJE) Divne.
0/0
30.11.2000 11:06

tomiko

Paegas jde asi opravdu dolů...
Mám Paegasa už tři roky. Co jsem s ním už zažil, vím jen já sám. Chvíle dobré i zlé. Celou tu dobu jsem jej obhajoval, ale posledních pár týdnů... Fakt je, že si nemyslím, že by byl Eurotel lepší. Je dražší, a znám mraky lidí, kteří mají haldy přeslechů a výpadků při všech hovorech. Paegas má určitě nejrozsáhlejší síť služeb, které ale mnohdy nefungují. S přenosem hovoru jsem spokojen, ale výpadky smsek nebo celé sítě jsou fakt na pytel, absolutně amatérští a neinformovaní lidé na infolince... Problémy s čímkoli kdekoli, co je potřeba změnit a přezíravé chvoání k zákazníkovi. Jestli Oskar jen trochu zlepší své služby, aby se dostal na Paegasí úroveň... ŠKODA.
0/0
30.11.2000 11:04

Uz jsem ho zrusil.
Od brezna pouzivam Oskara. Kvalitni signal, kvalitni hovor, EFR aneb OskarSound je parada. Dokud jsem mel Paegas, tak at twist nebo tarif, taki pod zakladnovou stanici (!) v Ostrave se mi z 10 hovoru 7 rozpadlo nebo vubec nezavolalo. Prumerna cekai doba vecer na infolince byla 40 minut. Moje nervy! Ted jsem vysmatej, mam Dohodu s Oskarem a jsem v klidu. Aaaaach!
0/0
30.11.2000 10:54

Zuzana

Problémy v síti Peagas (kromě výpadků signálu) - před měsícem jsem byla týden v Rakousku - telefon normálně fungoval do středy - ve čtvrtek jsem přijala SMS a pak už nešlo vůbec nic až do mého návratu do ČR. Zaslala jsem dotaz na internet do Radiomobilu na ceny hovorů a SMS v Rakousku, protože na jejich stránce o tom není ani zmínka. Dostalo se mi odpovědi, že SMS z Rakouska posílat nelze (!!!!!!), osobně jsem jich alespoň 5 odeslala a že nemají žádné výpadky sítě v Rakousku hlášeny. A ten výpadek o půl jedenácté předevčírem mě docela vytočil. Zuzana
0/0
30.11.2000 10:50

Rolf

Radostné zážitky...
Já mám bohužel tu smůlu že mám Paegas služební, i když se snažím přesvědčit firmu abysme přešli k Oskarovi, v čemž mně Paegas velmi podporuje, neboť není měsíce, kdy bysme nemuseli reklamovat pár tisíc o které se nás pravidelně pokouší okrádat na fakturách. K tomu ještě výpadky a v neposlední řadě hlas jak z hrobky... Jde to s ním od deseti k pěti...
0/0
30.11.2000 10:20

Tomáš Peterka

Zážitek z infolinky
Blbla síť a já se dovolával k jiným lidem. Tak sem zavolal na infolinku (Paegas). Tam mi slečna sdělila, že to není možný a že mi "blbne klávesnice"!!! a ať si zajdu do opravny. Tak jsem jí upřesnil že číslo vytáčím ze seznamu pomocí rychlé klávesy a ona mi řekla že "mi blbne simkarta"!!! a ať si dojdu do opravny. Ale přiznat že jim blbne síť to ani náhodou. Ani náhodou. A vůbec složitější technické problémy na infolince nikdo nepochopí a začnou vám odpovídat na něco úplně jiného. Asi jsou tam připraveni jen na otázky typu : Chtěl bych přejít z Twistu na Paegas 300 a nevím jak!
0/0
30.11.2000 10:07

Nejenom, ze Paegas kazdou chvili pada, ale pokryti jako by bylo cimdal horsi, tam, kde jsem se jeste pred rokem dovolal, dneska neni sance. Lakaji dalsi a dalsi zakazniky, ale pro kvalitu site nedelaji nic. Jak je mozne, ze napriklad v casti Olomouce (Kopecek, Zoo)neni prakticky signal? A tak bych mohl pokracovat.
0/0
30.11.2000 9:56

abc def

Re:
Tak nevím, ale v Olomoucké ZOO jsem celkem často a volám zpravidla bez problémů. (Nechci sde ale PG zastávat). Jsem u PG tři a půl roku a je to čím dál větší shit. Původne spolehliva sit neustale hlasi pri pokusu o hovor "nelze " atp. Skoncuju s tim, jak je to pujed.
0/0
30.11.2000 10:15

Michal

No problem
Večer jsem byl pro něco v Olimpii, Paegas nešel, koupil jsem Oscar kartu a konečně se po třech letech slibů na Paegas vys... Dobře jim tak a doufám že to udělá co nejvíc lidí, ať jim to konečně dojde!
0/0
30.11.2000 9:54

Walda

Pitomci
Proč to ti joudové nedělají třeba ve 2 v noci???
0/0
30.11.2000 9:33

Lada

Organizacni zmena
Navrhuji prejmenovat mesic Listopad na Paegaspad.
0/0
30.11.2000 9:16

nasraný

nic
( Ostrožská Nová Ves...okres Uh.Hradiště) Ku..a,ten zas...ý Paegas je zase bez signálu.Má trpělivost je pomalu u konce.Nemám rád Eurotel,ale asi k němu přejdu.
0/0
29.11.2000 20:10

Milan

Informace - Brno/Slovakova
Tak jsem byl v pobocce Paegasu a tam jsem se dotazoval informaci ohledne vcerejsiho vypadku. Nejprve se snazili tvrdit, ze bylo vse v poradku. Kdyz jsem trval na tom, ze sit opravdu nefungovala, tak se podivali do pocitace. Tam nic nenasli tak slecna nekam zavolala..... Pote prisel kolega a s usmevem mi tvrdil, ze je jiz vyjadreni tiskove mluvci Radiomobilu na Mobil Serveru. No. Nikde nic nevidim.... Doufam, ze to bylo alespon odeslano a ze se objevi v zitrejsim clanku. Strasne, opravdu strasne.
0/0
29.11.2000 17:39

Martin

smlouva...
Myslim, ze smlouva je takova (jako u software), ze nikdo za nic neruci... Tzn. "nejspis to pojede", ale pokud ne, tak mate smulu... sice nevolate a tak MY nevydelavame, ale pausal stejne zaplatit MUSITE. A my jsme z obliga... Chybicka se prece vloudi, ne? :-(( Nojo, vztahy k zakaznikum jsou u nekterych firem vazne podivne... Treba Microsoft, TELEcom, Paegas atp...
0/0
29.11.2000 15:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.