Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měli jste problémy se čtvrtečními výpadky Paegasu a EuroTelu?

Ve čtvrtek měly vážné problémy sítě obou našich největších operátorů. Desítky našich čtenářů si stěžovalo. Co na to operátoři?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlada

Paegas - Praha 6
Nejméně 2 dny /středa,čtvrtek/ zlobí Paegas síť Praha 6, Střešovice. Nefunguje přesměrování ,hláska hlásí: číslo neexistuje,často jsou volání do této oblasti bezdúvodně obsazena.Podle 4603 to potrvá ještě několik dní.
0/0
30.11.2000 10:46

Franta

V Brne vypadl Paegas
dneska rano pred osmou byl Paegas zase mrtvy....
0/0
25.11.2000 15:45

kidli

Pekáč Praha - zdá se dobrej, sms net - mob 10 sek. (praha je asi jedina oblast ktera stoji pegasu za to aby fungovala)
0/0
24.11.2000 13:53

Alexus

Vážení - PAEGAS ve ZLÍNĚ je mrtvej.
Mezi 9 a 10 h ranní vypadla sít Paegas ve Zlíně, nedovoláte se nikam, ani na infolinku , ani nikam jinam. Ještě ,že mám jako náhradu Oskartu.Pán bůh s námi, paegas by nám mohl paušalistům toto zohlednit ve výúčtování. Protože, už toho začínám mít dost. A co vy?
0/0
24.11.2000 11:00

Milhouse

Re: Vážení - PAEGAS ve ZLÍNĚ je mrtvej.
Mě už Paegas taky pořádně štve. S tím zohledněním máš pravdu, udělat by něco mohli. Přinejhorším by mohli aspoň poslat SMSku, že se omlouvají nebo něco. Nemají úctu k zákazníkům!
0/0
30.11.2000 11:16

Zdeněk Bláha

Blansko + okolí - paegas zemřel
Před půl hodinou ještě v poho a teť, když to člověk třebuje - je mrtvo!!!
0/0
24.11.2000 10:50

Mirekpr

V Brne vypadl Paegas
V Brne (asi na celem uzemi, overeno ze tri mist) nejede od patku 24.listopadu 9:50 sit Paegasu, telefon hlasi jen Zvolte novou sit.
0/0
24.11.2000 10:29

Fido

Kvalita signálu
Kvalita signálu u Paegase je nechvalně známá a asi nemá cenu se o ní šířit. Doma si při plným signálu skoro nezavolám pokud nestojím na jednom určitým místě. Když začal fungovat Oskar byl jsem unešenej. Ale během dvou měsíců začal dělat stejný problémy jako Paegas. Přerušovanej hovor, spojení padá, spojit se povede až tak na sedmej pokus atd. Měl jsem na vyzkoušení půjčenej i Eurotel a výsledek je stejnej. Podle operátorů a provedenýho měření je všechno v pořádku. Asi mám doma nějakou zónu či co (třetí patro, cihlovej barák na kopci, z okna vidím asi 9 BTS ale nevím která komu patří). Jinde po Praze ale funguje Oskar mnohem líp než Paegas.
0/0
23.11.2000 11:30

Petr

Pánové a dámy(i?) Býval jsem klient sítě Paegas 3 roky.Vždy jsem se v pohodě dovolal, sms koval a dokonce i v zahraničí si díky Paegasu povídal ( asi za 4 minuty čistého hovoru 350 Kč , Španělsko)V poslední době září-listopad mně ale Paegas nakrknul velmi špatnou kvalitou sítě v Ostravě.Padání hovorů, obsazenou sítí nebo dokonce totálním a velmi častým a dlouhým výpadkem.Před 14 dny jsem se ... a místo dobíjecího kupónu za 400 jsem si koupil Oskartu.Jsem spokojen , čistý zvuk, signál málem všude a na internetu detailní výpis hovorů. Mohu jen doporučit.
0/0
22.11.2000 19:10

uz aby tiskove mluvci "neco click chybelo v posteli" a sla na materskou.
0/0
21.11.2000 21:36

Previti to jsou

Nevim jak vy, ale kdyz vidim politiku tiskove mluvci Paegasu, rozhodl jsem se s nimi skoncit. Vzdy to byla minimalni porucha, vzdy to po dvou hodinach naskocilo a slo v pohode. Asi by si mela ta "krava" nekdy zkusit telefonovat z normalniho mobilu jako normalni zakaznik, aby poznala, co vlastne obhajuje. Vecne pretizena a obsazena sit, nekvalitni spojeni, uplne mizerne (napriklad proti oscaru) www sluzby, hovory se vecne prerusuji. POKUD NEKDO PLANUJE NAKUP NOVEHO TELEFONU - PROSIM NIKDY NE PAEGAS, JSOU TO ZKUSENOSTI ZE ZIVOTA. Mam Paegas a Oscar a je to nesrovnatelne. Paegas jsou proste prolhani zlodeji, kteri chteji vytezit co nejvic... Hlavne, ze k novemu telefonu dostanete batoh, to je akorat to, kam si ten telefonn muzete strcit, protoze se z neho temer nedovolate

0/0
21.11.2000 21:32

B.

Re: Previti to jsou
Ja bych to tak neprehanela. Prece jako tiskova mluvci musi hajit zajmy spolecnosti. Je to tak normalni a je to jeji napln prace. Mimochodem, nevedela jsem, ze mobily se deli na normalni a nenormalni. To slysim poprve...
0/0
30.11.2000 11:59

HEMA

Okradani zakaznika
Osobne si myslim, ze to co zde nasi operatori predvadeji, by se dalo nazvat jako okradani zakaznika. Me a mym pratelum se uz mnohokrat stalo, ze jsou behem hovoru preruseni, a to i v pripade plneho signalu. Kdyz mate rozjednany hovor ktery se da stihnou do jedne ci dvou minut, a nejednou se vam prerusi hovor a kvuli tomu musite volat znovu a tim padem znovu zaplati prvni placenou castku. Doted zadny operator nenabizi uctovani po sekundach hned od zacatku minuty, co by tuto situaci i celkem resilo. Kdyz to totiz trochu zpumerujeme, takze kdyz se vam prerusi hovor a 1000 dalsim taky, si takto nucene paegas vydela 28 000 Kc a myslim ze to bude i vic. Me se stalo ve ctvrtek ze se mi prerusil hovor Praha - Trebic, po te co jsem volal operatorovi jsem se dozvedel o jakesi smlouve, kterou podle me asi 90% zakazniku nezna, se tato spolecnost od vseho distancuje. Zjistil jsem ze ma Trebicsky vysilac potize a ze se uz na tom pracuje. No jo ale v nedeli jsem mel hovor Praha - Praha, navic jsme byli kousek od sebe. PRASK v prostred hovoru - tu - tu - tu - tu. Na jedne strane se muzou operatori pretrhnout o nove zakazniky cpou jim batohy a kredity ale o sve stale zakazniky se vubec nestaraji, mozna z techto vypadku jsou financovany ty jejich masivni reklamy. Mala rada na sylvestra a na vanoce, misto pohodlne SMS pouzijte starou dobrou postu, Treba ten pohled dorazi driv nez ta SMSka a to navic s barevnym obrazkem :-)
0/0
21.11.2000 0:35

Lubos Lubos

Nehazejte vsechny do jednoho pytle....
...Pak to vypada jako by vsichni operatori meli stejnou startovni caru ,stejny pristup k zakaznikum stejnou technickou kvalitativni hardwerovou uroven. Je to blbost.Eurotel mel zkusenost s vystavbou site NMT a GSM zde pokusne provozoval od r.1994.Jako prvni GSM provider vedel podle zkusenosti operatoru z vedlejsich zemi ze pocet zakazniku bude za par let hodne pres milion takze se podle toho od zacatku zaridil.Jeho sit pred prvnim upgrade byla dimenzovana na 500 000 zakazniku a vyhledove podle potreb je schopna obslouzit az 3 500 000 zakazniku. Prekvapuje me ze Paegas vlastneny Nemeckou mobilni firmou s bohatyma zkusenostma v komunikacich nedokazala od zacatku vyjit zakaznikum vstric s pokrytim a s urovni sluzeb.Spise se Nemci snazi co to jde vyzdimat z Paegase plno penez.Vzpomente si na jejich reklamy a telefonovani odkudkoliv a o nepotrebe telefoni budky protoze ONI vam umozni telefonovat vzdy a vsude.Skutecnost byla jina a bohuzel trva stale.4 roky trva stav kdy ruzne problemy s primarnimi funkcemi GSM site Paegas jsou dennim chlebem zakazniku Paegas.Chaos v ocislovani BTS (NM 11) tomu jen nasvedcuje.Na mobil.cz se sice snazi zlehcovat problemy Paegasu a nafukovat problemy Eurotelu ale myslim ze jejich prani zustane nevyslyseno.Oskar podle me se urcite poucil z chyb ostatnich operatoru takze se mu nestane to co se stava kazdy den Paegasu. Socialni slozeni zakazniku je na delsi povidani ale to nekdy priste.
0/0
20.11.2000 22:26

Hony

200 000 versus 1 300 000
Je to proste v tom, ze Oskar ma 6x mene zakazniku, a tak o jeho siti se neda rici, ze by byla ZATIZENA !!! Mimochodem bzdlim v centru Prahy a taky mi telefon pise obcas pri navazovani hovoru "SIT OBSAZENA". Takze s tou kapacitou to u Oskara nebude nic valnyho ... uvidime o Vanocich a o Silvestru... to bude teprv vypadkovy "maso" :-)))
0/0
20.11.2000 11:04

Martin Kokeš

Re: 200 000 versus 1 300 000
Doufejme, že tech zákazníků Oskar moc nezíská, abychom mohli volat stále skvěle, jako doposud. Sice mi občas chybí technické lahůdky Paegasu, ale telefon mám především k telefonování, a co bych jinak zvládl přes Paegas Info nebo toolkit, jakžtakž zvládnu přes WAP.
0/0
20.11.2000 14:59

Fell

Paegas,Eurotel,Oskar
Vážení, vy si opravdu myslíte, že jsou všichni bezchybní? Vždyť je to jenom technika ! Když vám klekne auto, nadáváte, že je Opel (Škoda,Mazda...) nejhorší a že si už tohle auto v životě nekoupíte? Nebo když vám spadnou Win9x na vašem PC? Okamžitě si určitě kupujete jiný systém, že? Můžete namítat, že je to jiná cenová kategorie, ale stále je to jen spotřební zboží. A určitě na vás u druhého nebo třetího operátora čekají s otevřenou náručí. Budete jen "další" zákazník. Bože jak jste všichni naivní, vždyť jde o peníze, které oni vydělávají na vás. A chyby se prostě dějí, je to stále "jen" technika. Takže ať se daří Paegasu, Eurotelu a Oskarovi !!!
0/0
20.11.2000 8:45

David

Re: Paegas,Eurotel,Oskar
Bezchybní.... kdeže!! Ale spotřební věc (MT, auto, počítač) si kupuji především proto, abych ji používal (spotřebovával). Pokud budu mít auto více v servisu než v používání, tak si příště koupím kvalitnější a třeb ai dražší kousek. Totéž platí i o telefonu. Každý operátor má problémy, záleží na tom, jak se staví k zákazníkovi. Zda přizná barvu a nabídne kompenzaci, nebo zapírá a zapírá a zapírá. Záleží také na MNOŽSTVÍ problémů. Pokud se ve své lokalitě spíše nedovolám než dovolám, proč potom u takového operátora zůstávat... vždyť změna je tak snadná!! (ve srovnání třeba s koupením nového auta). Jistě, jde o peníze... ale v čem jsme naivní?? Jen ať vydělávají.. rád zaplatím za funkční servis. Ale proč platit za něco, co nefunguje... to ani při své naivitě nechápu.
0/0
20.11.2000 10:09

Fell

Re: Re: Paegas,Eurotel,Oskar
Jsem obchodník, 2 roky používám Paegas, kolegové v práci také ,zároveň máme i Eurotel. Pracuji ve firmě, která oba operátor distribuuje. Nikdy se mi nestalo, že jsem kvůli chybě operátora přišel o obchod, nebo byl nějak v obchodě znevýhodněn. Protelefonuji denně 3 hodiny, někdy více, někdy méně. Zároveň pracuji s PC s Win95, jezdím 3 různými auty. (Nejsou mé, ale služební). Opakuji, že nikdy jsem neviděl důvod, při závadě těchto věcí je okamžitě začít měnit, a křičet do světa že je to shit a používat při tom vulgární výrazy, abych ukázal, že já jsem ten, kdo si to může dovolit. Zároveň si myslím, ať si každý spočítá, kolik z celkového volaného času telefon, nebo služby nefungovaly. Tak schválně kolik? Padají tu silná slova, že nikdy, nebo ze dvou pokusů jednou, ze tří dvakrát se nedovolají. Ale to není pravda!. Jsou to minuty, nebo vteřiny za rok !!! Když píchnete kolo u auta, křičíte, že už nikdy nekoupíte Barum ?! To samé se může stát s BTS, kde zakolísalo napětí, nebo odešel řídící počítač. A jsem u toho: je to pořád "jen technika" A názory na hloupé řeči mluvčích operátorů? Copak chcete aby se vyjadřovali vulgárně? Říkají ty informace, které získali při svojí práci, třeba od techniků, kteří celý problém řeší. OK: měňte všichni operátory, přecházejte od jednoho k druhému, reklama na vás evidentně působí. Jsou to přece jejich výdělky na vás, nemám pravdu? A kvalita, je až na druhém místě. Co člověk, to názor.
0/0
22.11.2000 18:14

Zdenek

Oskar je teda nejlepší
No, podle vašich reakcí (jsem nemobilní) se mi zdá, že Oskar je opravdu nejlepší... takže hurá do něj...
0/0
19.11.2000 21:15

Bo. B..

Re: Oskar je teda nejlepší
Nic proti Oskarovi (taky mám někde v šuplíku simku), ale neukvap se z několika DESÍTEK názorů rozlobených či jiných čtenářů spotřebitelů MT. Co je několik desítek oproti asi 2,3 milionů uživatelů různých sítí. Každý je spokojen s tím, s čím chce. Taky mě dost štve, že teď Paegas hrozně často nejde, nebo že Eurotel je drahý či že Oskar je v plenkách. A každý má i své výhody. Takže se to vše zjisti a pak se rozhodni, co je nejlepší a ne podle diskuse. Já třeba podle diskuse bych si nikdy nekoupil Nokii 3310 (nemám ji, ale kdybych ji chtěl). Čau
0/0
21.11.2000 1:13

Křížek

podle článku jen v hornaté části severní Moravy ale podle zkušenosti Eurotel nešel v uvedenou dobu ani přímo v Olomouci a to při počtu 100,000 obyvatel není neobydlená oblast
0/0
19.11.2000 21:02

Re:
vsechno, co je mimo Pragl je pro ne neobydlene :-(
0/0
20.11.2000 9:42

Alois

Problem jsem mel. Vyresil jsem ho zmenou SMS Strediska. Pak to fungovalo.
0/0
19.11.2000 19:14

Michal Markos

Re: Jake SMS stredisko
Jake je SMS sterdisko, ktere se da pouzivat? Kdysi ta cisla byla na MS (D1 a Turkcell myslim sly pouzovat), ale po "reorganizaci" to nelze najit... Diky M.
0/0
20.11.2000 10:40

Radek

Já už s Pegasem skončil! Poté co jsem se už několikrát dovolával jen do schránek funkčních telefonů, kdy jsem nebyl v síti Paegas některý den vůbec dostupný, kdy mi za celý týden přišly smsky až v pátek a já půl hodiny mazal staré a nepotřebné, kdy Paegas vše hází za hlavu a bagatelizuje. Neslyšel jsem jedinou omluvu jen, že to prověří, že výpadky byly jen lokální a zanedbatelné, atd. Mám Oskara a jsem v klidu. Radek
0/0
19.11.2000 18:18

Monika

Nebylo to jen ve čtvrtek
V pondělí jsem posílala zprávu, protože jsem potřebovala srovnat počítač. K mému údivu jsem měla v pátek telefon proč ve svátek někoho otravuju s počítačem. Ta zpráva totiž došla v pátek navečer. Mimo to díky pohotovým reakcím stran Paegasu nedošla ani jedna zpráva mému příteli a tak Paegas přispěl k ukončení našeho vztahu. Opravdu Vám moc děkuji. Mám mobil proto, abych mohla komunikovat a ne na parádu. Vážně fantazie.
0/0
19.11.2000 14:05

Pavel

Re: Nebylo to jen ve čtvrtek
Nechce se tedy stat moji milenkou ? Kdyz uz mas s byvalym konec ....?!? Kup si OSKARa, NAAAAAno !
0/0
19.11.2000 16:16

PtS

Re: Re: Nebylo to jen ve čtvrtek
Paegas blbnul i v patek - telefonovat se poradne nedalo, behem 4 telefonatu mi to vyhodilo hlasky typu "Ucastnik je nedostupny", "Neplatne cislo", "Hovor byl prerusen" a "Smula, zavolejte na infolinku" v anglictine :(( Na infolince mi rekli, ze vse je v naprostem poradku a zkouseli volat na dana dve cisla a pry v poradku :)) Proste radost. Vzkaz pro Pavla - Tvoje reakce svedci o Tve inteligenci - promin, ale zdas se mi jako primitiv.
0/0
19.11.2000 19:24

Roman Pacik

Re: Re: Re: Nebylo to jen ve čtvrtek
Ale - vždyť je alespoň legranda ! Nečerti se a kup si OSKARA ! Hned Ti bude lépe ...!!!
0/0
20.11.2000 1:12

Jura

Re: Re: Re: Nebylo to jen ve čtvrtek
Ahoj, souhlasim s Tebou at uz se jedna o Paegas a jeho sluzby (mam stejne zkusenosti), ci o magora Pavla :))) Jura
0/0
20.11.2000 7:41

jaksyk

Re: Re: Nebylo to jen ve čtvrtek
To nemyslis vazne, ze!? To je fakt hnusne, nevkusne a primitivni.
0/0
20.11.2000 8:44

ase

Re: Nebylo to jen ve čtvrtek
No ty jseš ale PÍČA - ani chlapa si neudržíš - KUNDAŠROT
0/0
20.11.2000 7:40

Jura

Re: Re: Nebylo to jen ve čtvrtek
Neuveritelne, jaci kreteni se v teto diskusi rozkrikujou zcela mimo misu ... vzpamatujte se, magori s velice nizkou hladinou IQ !!! Jura
0/0
20.11.2000 7:44

Radek

Eurotele Eurotele ty si ale tele :-)
Mě je to jedno akorát mě naštvalo kdyš sem posílal u eurotelu 3 smsky tak mi to přeskočilo na slováky a platil sem asi 24kč(Eurotel) bydlí na jihu moravy Hodonín
0/0
18.11.2000 23:59

Anthony Davids

Re: Eurotele Eurotele ty si ale tele :-)
Tak si vypni automatickou volbu site, Einsteine !!!
0/0
20.11.2000 10:04

Tom

Potize Paegasu jsou asi vecne... Ne ze by nefungoval, ale bez problemu neni ani ted (sobota vecer). Dovolani az na ponekolikaty a SMS nechodi a nechodi, ackoliv byly prokazatelne poslany... Tak nevim kde je ten pokrok....
0/0
18.11.2000 22:13

kyx kyx

INFOLINKA PEGASU MIMO SIGNAL
Bylo to myslim minuly vikend, misto Hradec Kralove. Pegas obvykle problemy.... ALE CO MNE DOSTALO ;-) KDYZ JSEM CHTEL NECO NA INFOLINCE 4603 TAK BUD "NETW.BUSY" NEBO JESTE LEPE SE TAKE OZYVALO: "UCASTNIK JE DOCASNE NEDOSTUPNY,...bla,bla" ZE BY MEL PEGAS SVOJI INFOLINKU V NEJAKE MOBILNI MARINGOTCE A PRI CESTE SE DOSTAL DO MIST KDE PEGAS NEMEL SIGNAL ;-)))
0/0
18.11.2000 19:36

Tomáš Kapler

jen SMS?
celý pátek a minimálně sobotní dopoledne nefunguje zde (Praha 11, Chodov) Paegas - klasické přetížení - plný signál, přitom senejde dovolat, hlasová schránka atp. P.S.: i já přecházím na oskara
0/0
18.11.2000 18:40

Dan

Re: jen SMS?
Potvrzuju, na Chodově je to s Paegasem na pos.ání - věčné výpadky, kvalita nechutná - nejkvalitnější signál má Oskar, těsně za ním Eurotel a DÁÁÁÁLEKO vzadu je Paegas. Jen tak dál hoši!!! BTW. v ulici Láskova je na paneláku už měsíc nová BTS, která zatím nevysílá. Protože je kousek od Eurotelový i Oskara, mohl by to být Paegas. Nevíte někdo víc? Už je nejvyšší čas, aby Paegas hnul zadkem!
0/0
18.11.2000 23:49

Dejvidek

I OSKAR???
Ve ctvrtek jsem problemy s odesilanim SMSek u Paegasu nemel vubec zadne, naopak u Oskara se mi podarilo SMSky odesilat az na nekolikaty pokus a to na trase Pisek-Praha. Zatim ahoj, Dejv
0/0
18.11.2000 10:38

L0

Oskar v Jablonci n.N.
Byl jsem předtím tak dva roky u Paegasu. Poslední kapka nastala, když mi přišlel jeden pátek email v 20,00 z 9,00, že mám nutně volat do 10 hodiny známého ohledně sobotní akce. Bouchly mi saze a pořídil jsem ihned Oskara. Sms i email přes gate.mobil bez problémů online. Ve čtvrtek 16.11.vypadl Oskar v Jablonci, poprvé, co jsem to zaregistroval. Od 10,00 asi do 15,00. Věděl jsem, že nic nefunguje, narozdíl od Paegasu, kde nic nemusí fungovat ani při plném signálu. Jinak zatím s Oskarem spokojenost.
0/0
18.11.2000 9:52

Peggynek

Problémy se sítěmi
Vážení, už půl roku jsem uživatelem sítí Oskar a EuroTel. V předchozí době (od října 96) jsem byl účastníkem sítě Paegas. Jistě jste pochopili, že jsem od "Pekáče" odešel, jelikož mě nedostatečná kapacita velmi nervovala. S ET a Oskarem jsem snad ještě nezaznamenal problém, snad velmi výjimečně nějaké nedovolání se na poprvé. Nicméně druhý pokus je úspěšný. Ve čtvrtek jsem pozoroval problém akorát u kamarádů s Paegasem. Já jsem volal jak o život normálně a kdykoli se mi chtělo. Myslím, že je evidentní, že síť EuroTelu má nejlepší propustnost. I velmi exponovaná místa jsou bez potíží... Však dočkejte času a za nějaký měsíc a trošku uvidíme, kdo si s čím poradí. Bude přece Silvestr a Nový rok... To je teprve zátěž... Vzpomeňte, jak to bylo loni... Přeji hezký den a nepadající hovory. Ahoj Peggynek
0/0
18.11.2000 9:24

Pavel

Nešly odesílat e-maily u Paegasu
S SMS jsem problemy ani nemel, ale nešly odesílat maily z Paegasu ani večer.
0/0
18.11.2000 9:14

zita

Ten problem s textovkami byl v sobotu i v nedeli a taky ve ctvrtek take v Uh.BrodeA neni to ojedinele..Ale chtela bych napsat jeste jedu poznamku.V listopadu mi skoncila 2leta smlouva u Paegasu a tak jsem ocekavala nejakou nabidku ze strany Paegasu ohledne dalsiho prodlouzeni smlouvy,pripadne nejakou nabidku vyhod pro staleho zakaznika.Nic neprichazelo a tak jsem se telefonicky dotazala kolem 10 listopadu jak to je.Bylo mi sdeleno ze moje smlouva byla AUTOMATICKY prevedena na smlouvu neurcitou.Bez jakehokoliv informovani mne jako zakaznika jestli chci vubec dale pokracovat u Paegasu.na muj dotaz co kdybych se rozhodla dale nevyuzivat jejich sluzeb mi bylo receno zae tak musim ucinit PISEMNE a ze smlouva skonci az od NASLEDUJICIHO mesice od doruceni me vypovedi smlouvy!Komentar necham na Vas,jenom jsem po tomhle sdeleni ihned napsala vypoved a prechazim k Oskarovi.
0/0
18.11.2000 9:13

Pavel

Re:
K tý výpovědi u Paegasu, to je přece normální a logickej postup a chodí to tak u všech operátorů. Je třeba nejdřív zažádat o vypovězení smlouvy a koncem následujícího měsíce se tak stane. A že vypršela 2-letá smlouva a byla převedena na dobu neurčitou, tak co je na tom zvláštního? Touto prodlouženou smlouvou končí všechny závazky vůči Paegasu (teda kromě placení za telekomunikační služby).
0/0
18.11.2000 9:23

FRanta

Výpadek Eurotelu v hornatych oblastech
V hornaté oblasti - centru Zlína nejel Eurotel od rána až tak do čtyř odpoledne. Vlastně ne - volajícím se ozývala zajímavá anglická hlášení.
0/0
18.11.2000 0:43

Ondrej Pokluda

Re: Výpadek Eurotelu v hornatych oblastech
Castecne potvrzuji. Nesel mi ET rano a dopoledne, kdyz v tom mi telefon "bez signalu" zacal zvonit a od teto chvile bylo vse OK. Dela to na me dojem, ze sit sla pomerne brzy, ale telefon to nebral na vedomi. U kolegy to bylo to same. Jinak z pohledu tiskoveho mluvciho tady prece jsme hornata a malo obydlena oblast nebo ne? :-)
0/0
20.11.2000 7:16

Herman

I oskar mel problemy.
Po nekolikaletem pouzivani site paegas jsem toho zacal mit tak akorat dost a poridil si dalsi cislo u oskara. V uvadene dny mel problemy i on. Alespon v Olomouci.
0/0
18.11.2000 0:27

Jožin z Bažin

GRAMATIKA!!!
I v naší redakční poště se našlo několik zoufalých stížností od lidí, kterým výpadky přinesli nemalé problémy. JE TRISTNÍ, POKUD AUTOŘI ČLÁNKŮ NEJSOU STO SPRÁVNĚ ROZPOZNAT, KDY POUŽÍT I A KDY Y...
0/0
17.11.2000 23:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.