Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se vám líbí Paegas Click? Co vám na něm vadí?

Včera si všichni odpůrci Paegasu mnuli ruce, když se služba Click nerozběhla 1.listopadu, jak bylo slibováno. Druhého dne po poledni už Paegas Click fungoval a přes počáteční potíže se předvádí v dobrém světle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUSHNUS
0/0
22.11.2000 16:45

Zdenek Holcman

Připomínka
teď se musím Radiomobilu omluvit, ve 13:10 to začalo fungovat všechno a přeposílání i upozornění trvají cca 2 min. Tak to by bylo celkem fajn.
0/0
22.11.2000 13:44

Zdenek Holcman

Jak se mi líbí ?
pokud by spolehlivě fungoval, nebyla by to špatná služba, ačkoliv bych očekával i takové služby jako má OSKAR, tedy přehled hovorů v průběhu měsíce. Bohužel je tato služba opravdu velmi nespolehlivá, často se na stránky ClickBoxu není možné vůbec dostat, nefunguje přeposílání mailů na mobil (nebo jsem tupec a neumím nastavit filtr, ale to jsem konzultoval i s přáteli, pak je nás tupců většina a všichni máme PAEGAS), upozornění chodí s několikahodinovým zpožděním. Tož co dodat ? Někdo kompetentní v Radiomobilu nekompetentně rozhodl o spuštění služby, která nebyla dostatečně vyzkoušena...
0/0
22.11.2000 12:34

marlboro

Chci se podelit jeste o jednu zkusenost. Nevim jestli je to nahoda a rad bych vedel zda se nekomu z vas neco podobnyho taky nestalo. Mam Paegas Twist a mam vypnutej zaznamnik po zaregistrovani v clicku se najednou volajicim presmerovaly hovory na automat ktery informoval o nezaregistrovanem cisle schranky atd.... Nic zvlastniho pokud by toto presmerovani nebylo placeno takze nic min nez tahani dalsich penez z kapes. Po domluve s operatorem je vse v poradku ale........jestli to neni nahoda tak nez si vsichni sjednaji napravu pritecou Radiomobilu pekne penize a za nic. Treba je to fakt jen nahoda ale pro jistotu si to zkontrolujte at vasi znami zbytecne nevyhazujou penize...
0/0
18.11.2000 18:35

P.

Jsem hrubě, ale opravdu hrubě nespokojen!!!!
S Paegas Click jsem hrubě nespokojen, hlásí mi samé nesmyslné hlášky typu "JSTE PRIPOJEN ZE DVOU POCITACU, SEM SE NEDOSTANETE" apod. Chtěl bych tuto narychlo uplácanou blbost zrušit, ale jak sem se dozvěděl, asi to nejde. Radiomobil by měl něco se sebou dělat, jinak přijde o dalšího zákazníka (velmi rozladěného a nespokojeného). Fuj, fuj, fuj!!!!!
0/0
14.11.2000 21:32

petrr

Re: chyba
myslim ze to bude ve spatnem nastaveni
0/0
18.12.2000 14:31

Marlboro

Tak sem to teda nepochopil.....
Jak sem starej tak sem blbej.Aniz bych si nejprve zjistil nejake informace treba v teto diskuzi tak jsem hned kouknul na CLICK a registroval jsem se, po zbezne prohlidce moznosti jsem tak vnitrne nasranej ze vubec nekdo jako je mobilni operator muze pustit do sveta takovej paskvil jako je tento web.Pominu li grafiku, coz je kapitola sama o sobe ten zbytek jsem uz vubec nepochopil. Nemohu mluvit za pausalove uzivatele jelikoz sam mam TWISTA tam se mozna nejake vyhody najdou, ale co ma tato sluzba prinest me? To mi teda PAEGASI vysvetli!!! Za prve nechapu proc za tuto sluzbu vubec platit.Nemel by tento web mit spise podpurnou funkci coz znamena usnadnit uzivatelum zivot a na zisk by tu mel byt samotny provoz site? K cemu mi je moznost odesilat SMS kdyz je mohu posilat pouze do site Paegas. To si opravdu mysli pani od Paegasu ze ta sluzba je tak skvela ze presvedcim vsechny sve zname a pratele aby presli k Paegasu abych jim mohl posilat pohodlnejs SMS. Tudle na to mam ConMetr a jemu podobne programky. A coz teprve kdyz click nedisponuje adresarem takze pokud nekomu SMS ku chci poslat tak abych lovil v mobilu...to je teda parada. A co logo na mobil, chcete? Je jich tam k vyberu pozehnane celkem cele 1, slovy jedno a to je vylozenej trapas ale zato pride do 2vterin za to si Paegas zaslouzi pochvalu, ale spis tim dokazuje ze to jde a ze ostatni kteri loga prez net posilaji Paegas blokuje aby jim zneprijemnil zivot. Je toho jiste jeste vic, ale zase tu nechci psat roman jiste nekdo namitne ze tuto sluzbu nemusim vyuzivat coz take cinim, ale nedalo mi abych se o sve dojmy nepodelil s ostatnimi jelikoz prece jen jsem jiz sve udaje musel poskytnout a chci timto varovat ostatni pred registraci ktera jim dle meho nazoru nic neprinese ba spise naopak sebere anonimitu a mozna take nejaky ten milion nervovych bunek. A pritom v takovemto napadu vidim tak velke moznosti ze pokud by nekdo kdo tuto sluzbu inicializoval pouzil mozek byla by to pekne tvrda rana konkurenci. Tak treba: dobijeni TWIST karet vypis volani i pro TWISTA co takhle pohodlne podavani reklamaci pomoci formulare na webu(kdo nekdy u Paegasu reklamoval vi o cem mluvim) loga melodie atd.... SMS Co takhle pro uzivatele WAPU vytvorit specialni tarif pri pristupu na CLICK a dale na web prez click(kdyz se teda paegas ohani v reklamach plnym prolnuti mobilu a internetu, jestli si to predstavuje tak jak to doposud udelal muzeme se brzo dockat High end komunikacniho zarizeni od Pagese, taborak a deka!! Vlastne si to umim docela dobre predstavit v sade si koupite sirky a deku a pro dobijeci kupon si zajedete k hajnemu na venkov a pokud si koupite cely les dostanete minuty zdarma.... No nic pomalu dochazim k nazoru ze jsem si nejspis nevybral toho idealniho operatora!
0/0
10.11.2000 23:39

Jack

CLICK je odstaven !!!!!
Schválně si zkuste www.click.cz a podělte se o své zážitky nad touto "skvělou" službou .............. Paegasi, Paegasi, nějak se ti to všechno S..E!!
0/0
10.11.2000 8:01

Adam Bernau

Re: CLICK je odstaven !!!!!
Mně to cely den říka oblíbenou frázi "stránku nelze zobrazit". Infolinka samozřejme nemá nic hlášeno :-)
0/0
10.11.2000 11:57

Jerry

!!!!!!!POZOR----POZOR!!!!!!!
Dovoluji si oslovit touto formou všechny uživatele Paegasu ::: Máte-li pocit že údaje, které jste svěřili této společnosti jsou V bezpečí????? OMYL OMYL OMYL S VAŠIMI ÚDAJI NĚKDO ZŘEJMĚ NEOPRÁVNĚNĚ MANIPULUJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V této chvíli čekáme na vyjádření společnosti Paegas, Která obdržela dopis ve kterém je na tuto skutečnost upozorňujeme. Dále shromažďujeme podklady pro podání trestního oznámení. Pokud se budete registrovat na službě click a vyplníte všechny údaje může se Vám přihodit to co desítkám ostatních. Vaše údaje obdrží zároveň NĚKDO JINÝ. Jerry
0/0
9.11.2000 20:51

Jerry

"Jak snadne se zaregistrovat" ale chce to pevne nervy a 3 hodiny trpelivosti
Myslite si ze jsou Vase data v rukach radiomobilu v bezpeci??? A mate taky takovy dojem jako jako ja ze par nezamestananych nesvepravnych blaznu udela Click jen proto aby trochu zneprijemnili uzivatelum paegasu zivot?Vzdyt i samotni zamestnanci paegasu maji s clickem potize a na zakaznicke podpore Vam oznami ze ani sami nevi jak presne ta sluzba pracuje???? Stalo se taky nekomu z Vas aby se mu na Clicku objevila zprava VAS UCET JE ZABLOKOVAN???? Kdo a proc mne ubohemu uzivateli zablokoval ucet????? Na toto Vam neodpovi ani zakaznicka podpora. Je to tedy sluzba na kterou bezesporu vsichni cekali, ze ano???? Inu preji Vsem nove se regisrujicim Clikarum Velkou trpelivost a hlavne Kliku na lepsiho clovicka na zakaznickem centru. Jerry
0/0
8.11.2000 21:52

Mellow

Vyuctovani
Click by mel zmensit zatizeni infolinky. V mem pripade to bude naopak... Click si rozhodne registrovat nebudu, o vypis vyuctovani v Info Profilu jsme prisli... takze budu volat na infolinku a zjistovat prehled vyuctovani primo od operatora. Paegas, bravo! Povedene! ;))
0/0
8.11.2000 13:14

Petr Jelínek

Jak se (ne)zaregistrovat
Zdá se, že registrace není v současné době možná. Pokoušel jsem se o to včera 7.11. a také dnes 8.11., mezitím jsem psal clickmasterovi. Výsledek? Změnilo se jen chybové hlášení. Včera jsem se dozvěděl, že došlo k chybě, dnes jsem zjistil, že "účet je zablokován". Odpověď na moje dotazy žádná nepřišla. Jak je patrné, služba je asi odstavena pro nedostatky, o kterých se píše v předchozích příspěvcích.
0/0
8.11.2000 11:20

Jakub Moc

Re: Jak se (ne)zaregistrovat
Myslím, že nejlépe by udělali, kdyby tu nebetyčnou kravinu odstavili navždy! :(( A hlavně bych uvítal, kdyby opět zdarma zprovoznili Info Profil s kontrolou vyúčtování!!!! (bez ostatních bývalých funkcí bych se klidně obešel).
0/0
8.11.2000 11:46

strang

Re: Jak se (ne)zaregistrovat
resetuj si heslo a registrace pude...
0/0
8.11.2000 13:18

Zdenek Vavra

Se zájmem jsem si přečetl různé příspěvky na téma click od Radiomobilu. Po nastavení u nás ve firmě click funguje jak má. Některým nespokojencům bych doporučil následující: Seznámit se s vstupními informacemi této služby. Vzít na vědomí, že služba click je do konce roku zadarmo. Naučit se ovládat počítač a ustát vyplnění formulářů. Některým doporučuji si doplnit gramatické základy mateřského jazyka. Dalším doporučuji přihlásit se do jiné technologicky živořící sítě, čili nejlépe volat z okna.
0/0
7.11.2000 22:15

ludek

tak ted je 16 05 7.11. a system click mi sdělil že je prováděna ůdržba až do 16 29 .tak to pěkně děkuji. už těch potíží mám plné zuby.paegas-budíček.
0/0
7.11.2000 16:13

Václav Kněžník

Paegas asi udělal kšeft pro některé své zaměstnance!
Nechci zdlouhavě popisovat mé rozčarování, když jsem se chtěl podívat na zaplacenost faktury na Paegas InfoProfil, ale přejdu hned k výsledku registrace. Objevila se hláška: Uvedená e-mailová adresa již existuje! Zadal jsem ji ve stejném tvaru jako mou předchozí (jmeno.prijmeni) a již léta mám na centrální evidenci obyvatelstva ověřeno, že nikdo se stejným jménem neexistuje. Ihned jsem si postěžoval u Operátora, ale už předem mi byla jasná odpověď, že za to že mi adresu někdo vyfoukl oni nemohou. Pak mě ale srazilo na kolena, když jsem asi za hodinu přijal hovor, při kterém se neobjevilo číslo a někdo, kdo se ani nepředstavil, mi nabídl přenechání mé původní první části adresy za 5.000,- (slovy pět tisíc) Kč. Odmítl jsem to a ihned volal Operátora, kde mě jako obvykle odkázali stěžovat si písemně na Reklamační oddělení. Můžete namítnout, že to nemusel být nikdo z Paegasu. Ale kdo jiný by mohl mít pohromadě tolik informací od vytipování oběti na základě výše účtů přes znalost vašeho čísla a tvaru adresy, až po informaci, že jsem již registraci zkoušel a nedokončil, protože chci adresu původní. Paegas mohl tomuto předejít pokud by převedl zákazníkům první část původní adresy automaticky. Nebo to opravdu byl záměr, rozpoutat kšeft s adresami. P.S. Přeji ostatním, ať se něco podobného nestane nikomu dalšímu. Je to hodně pod psa pocit, že vás někdo takto sleduje aby vás následně mohl ždímat. A váš MafieOperátor od toho dá ruce pryč!
0/0
7.11.2000 15:46

Tomáš Möller

Info Profil zrušen a CLICK nefunguje
Dnes jsem se chtěl podívat do Info Profilu, jestli byla v pořádku zaplacena poslední faktura za telefon. K mému údivu se místo přihlašovací stránky zobrazila informace o tom,že veškeré služby byly přesunuty na CLICK. To znamená, že pokud chci zjistit informace o platbách, musím se zaregistrovat na CLICKu, ale tím pádem okamžitě ztrácím emailovou adresu xxx@sms.paegas.cz. Takže Paegas nám moc na výběr nedává! Btw: Chtěl jsem se tedy alespoň na www.click.cz podívat (ješte jsem ho neviděl), ale prohlížeč neustále hlásil "Server nebyl nalezen" :-(((
0/0
7.11.2000 14:35

Honza

Re: Info Profil zrušen a CLICK nefunguje
No to je prave ta legrace. Oni to toiz udelali tak, ze kdyz se zaregistrujete na click.cz tak sice muzete na volbu "Vyuctovani" jak se to nazyvalo v Paegas Info Profilu, ale jsou tam dve volby, ktere se musi nejprve aktivovat: zasilani tisteneho vypisu vyuctovani a zasilani vyuctovani v elektronicke podobe za coz se jiz MUSI PLATIT!!! Takze na click.cz zadne sve vyuctovani neuvidite, pouze po aktivaci (a tzn. mesicnimu placeni teto sluzby) vam muze byt zaslan vypis placeni jako kdyz jste si ho prohlizel na Paegas Info Profilu kde to ovsem bylo ZDARMA.
0/0
7.11.2000 15:02

Jakub Moc

Paegasi, tohle asi bude poslední kapka!!! :(((
Kde je Info Profil? To si skutečně myslíte, že Vám budu platit 90 Kč měsíčně plus další poplatky za zaslání něčeho, co nechci, za to abych se mohl milostivě podívat přes internet na vyúčtování za poslední měsíc?! Moje původní mailová adresa @sms.paegas.cz taky nefunguje (a to jsem si žádný Click neregistroval!!!) Minulý pátek jsem se asi tři hodiny pokoušel dovolat kvůli doručení balíku na linku 0800 s výsledkem, že toto číslo není dostupné. Až když mě napadlo konečně zavolat z pevné linky, dovolal jsem se bez problémů napoprvé. Tak takto tedy ne, soudruzi. :(( S pozdravem, Značně namíchnutý (zatím ještě) zákazník.
0/0
7.11.2000 19:19

Raftan

Re: Re: Info Profil zrušen a CLICK nefunguje
A kolik to bude stát? Mimo platby za podrobný tištěný výpis 80,-(s povoleným inkasem 1,-) zaplatím 40,- (dle informace infolinky) za to, že si tento budu moci prohlédnout na internetu. Mám takový pocit, že platím jednu věc dvakrát. Nebo ne? Minimálně jsem namíchnutý, že mě někdo odebral službu a teď mě nutí za ni platit. Jen stěží se držím nepoužít vulgárních výrazů vůči ......
0/0
10.11.2000 15:29

Libor

Provolane penize u PAUSALu.
Ja osobne bych radeji uvital moznost sledovat pocet provolanych penez v pripade pausalu. Klidne i na zavolani na nejake cislo 46xx. TWISTaky tohleto neboli. Co ale my, PAUSALaci? Proc operatori nezavedou tuto sluzbu? Chapal jsem to v dobe, kdyz neexistovaly TWISTy, GOucka a OSKARty. To byla vsechno hra tak trochu na slepou babu. Dneska je uz ale snad situace jina! Nevim, jak to funguje u zahranicnich operatoru. Rozhodne by to ale byla ferova hra pro vsechny, coz dneska neni. E-maily, faxy, hlasove zpravy, bankovni ucty a vsechno mozny muzeme mit z mobilu "pod kontrolou primo z kresla od televize ...bla-bla-bla", ale vysi hovorneho u PAUSALu nikoli.... a to me pekne stve! .... nebo se pletu?
0/0
6.11.2000 23:39

Noname

click.cz - registrace a nastaveni
Pro pripadne i soucasne uzivatele sluzby click.cz - NEDOPORUCUJI v nastaveni vyplnovat OSOBNI a FIREMNI DATA (jmeno, bydliste apod.), jelikoz se velice casto stava, ze po prilogovani pod svym uzivatelskym jmenem a heslem vidite OSOBNI DATA jineho uzivatele! Jestlize jste toto jiz vyplnili, pri neuspechu si sva osobni data "odmazat" coz se stava velmi casto doporucuji jednoduchy a vyzkouseny (i kdyz zarazejici) postup - na login strance kliknete na polozku POMOC, vyplnte sve tel. cislo a 4 prvni cisla Vaseho PUK2, pote se dostanete na sva osobni data. VYMAZTE vsechny polozky ktere Vas identifikuji (jmeno, prijmeni, bydliste apod.), zadejte znovu heslo a potvrdte zmeny. Odhlaste se od sluzby, vymazte cache Vaseho prohlizece, zkuste se znovu zalogovat a uz byste meli byt na SVYCH datech. Jinak clickmasterovi nic radeji nepiste, nedojde Vam nic jineho nez nejaka automaticka odpoved. Tato sluzba, resp. jeji webove zpracovani je opravdu zatim usita velmi horkou jehlou a pokud opravdu nechcete, zatim se do ni neregistrujte. Kdyby click.cz chodil tak jak ma nebo jak bylo zamysleno, toto bych sem nepsal protoze ac to bude pro nektere lidi neuveritelne, tak mam ZATIM s Paegasem velice dobre zkusenosti.
0/0
6.11.2000 20:22

David

Vaše problémy a Rottschildovy peníze :)
Mně by pro začátek stačilo, kdyby mi hlášky z e-mailu na mobil dorazily alespoň v nějaké rozumné době a ne třeba až za 2 dny. Totéž platí i o SMSkách poslaných z webu. Jinak Click si mohou u Paegasu strčit do [cenzurováno mnou] a raději se snažit udržovat v chodu svoji síť. Vždy se vytasí z nějakou "novinkou" ale k tomu, aby se člověk dovolal nebo doSMSkoval, tak to aby měl nervy jako lana.
0/0
6.11.2000 12:44

majkl

Re: Vaše problémy a Rottschildovy peníze :)
SOUHLASÍÍÍÍM!!!! Radši ať zdokonaluje pokrytí (pokud jde o Radiomobilí hlášky či mapku pokrytí na webu, je to klamavá reklama)
0/0
7.11.2000 12:57

Petr

xxx
Omlouvam se, ale zřejmě jsem se v předchozím příspěvku spletl. Jistý Martin nebude zaměstnanec Radiomobilu, ale weboveho serveru mobil.cz. Ma kritika byla asi tak trefna, že ji musel odstranit. Petr.
0/0
6.11.2000 12:25

Martin z Prahy

Re: xxx
Spíše než o Clicku je tato diskuse o mém zaměstnavateli :)))))))))))). Poprvé to byl Radiomobil, teď Mobil.cz, ... tak co - trefíte se alespoň dotřetice???? :))))) A nebo se vrátíme ke Clicku??? A nebo už nemáte, co říct ke Clicku. No je to bomba, to je pravda :)))
0/0
6.11.2000 12:40

pajez

Click - služba pro zákazníka nebo past?
Vážení, jako uživatel Twistu jsem chtěl využít možnost zkrátit si mailovou adresu na telefon a zaregistroval jsem se do služby ClickBox Easy. Když pominu problémy s nemožným logováním přes tento víkend, jsem velice zklamán! Proč? Většina uživatelů využívá mobilní telefon na možnost upozorňování přicházející pošty do svých již zavedených mailových schránek. Ze své schránky u providera, nebo jinde měl nastaveno zasílání začátku mailu na adresu +420xxxxxxxxx@sms.paegas.cz . Fungovalo to a vše bylo v pořádku. Co se stalo po registaraci na Click? Adresa telefonu se změnila na xxxx@click.cz , uživatel si musel ve svých schránkách přepsat adresy forwardů, to by ani tak nevadilo......, jenže zakopaný pes je jinde! Vaše mailová schránka má kapacitu 10 MB, a pokud uživateli chodí hodně pošty s přílohami, je zaplněná během několika dnů. Musí se tedy přilogovat přes www stránky a poštu postupně odmazávat. To je velice nevýhodné, většinou se pošta vybírá z mateřských schránek přes službu POP3, takže u CLICKu je duplicitně. Zaplní-li se schránka do kapacity 10MB, další poštu již nepřijme a tudíž ani hlášky na telefon nechodí! Řešení je několik, mít možnost filtr nastavit tak, aby poštu přijal, odeslal hlášku o přijaté poště a po té mail smazal, nebo automaticky maily mazal po xx času, případně zaplnění schránky, nebo forwardoval poštu do jiné schránky se službou POP3. Ptám se proto: 1. proč není možné využívat u CLICKu službu POP3? 2. to jsem doživatně nucen se logovat ke schránce přes www a odmazával ručně maily? 3. proč není - podle operátorů - službu CLICK úplně zrušit a vrátit se k původnímu nastavení s adresou +420xxxxxxxxx@sms.paegas.cz? 4. proč při registraci není nikde napsáno, že tuto objednanou službu již NENÍ možno NIKDY zrušit? Co z toho pro uživatele vyplívá? Pouze tyto možnosti: 1. pracně ručně odmazávat došlou poštu 2. zahodit takto znehodnocenou SIM kartu 3. zahodit mobilní telefon 4. přejít k jinému operatérovi Závěr: Myslím si, že služby by mělo být možné nejen objednávat, ale i rušit, přeci pokud si koupím do svého vozu nové autorádio, u kterého zjistím, že mi nakonec se svými zkrytými vlastnostmi nevyhovuje, demontuji jej ven a nezahodím s ním celé nové auto! Tak na mne působí celá slavná služba CLICK!
0/0
6.11.2000 11:12

Kober

Re: Click - služba pro zákazníka nebo past?
Ja bych si napriklad nastavil, ze maily, ktere maji prilohu (jsou vetsi nez n bajtu) se presunou do kose a ten se kazdy den sam smaze. O co jde?
0/0
6.11.2000 11:35

Gorak

Re: Re: Click - služba pro zákazníka nebo past?
No, sice předpokládám že nedodělky se časem opraví ale ten přesun mezi složkami prostě nejde v "easy" zatím nastavit pokaždé to hlásí že složku nezná. Zkoušeno 3 lidmi u 5 různých čísel v průběhu 2 dnů. Takže se rozčílení kolegy nedivím :)
0/0
7.11.2000 3:06

LAMI

Re: Click - služba pro zákazníka nebo past?
Asi to bude spíše past podporovaná informacemi z infolinky. Převedl jsem svou smlouvu na zaměstnavatele. Je to dle mého názoru čistě administrativní úkon nemající co dělat s ostatními nastaveními. Prostě jen faktura jde na někoho jiného. K mému překvapení mi přestal fungovat forwarding na adresu ve tvaru text@sms.paegas.cz. Byl jsem jednou ze školených slečen ujištěn, že by to důsledkem převodu smouvy být němělo a protože to celé proběhlo přesně v době deklarovaného (nikoli však uskutečněného) termínu zprovoznění služby click, dostalo se mi ujištění, že stav svémobilní adresy zjistím právě na click.cz. Po třech dnech snahy o připojení jsem nic takového na clicku nenašel a musel si zaregistrovat adresu novou text@click.cz. Nemám žádný freemail, takže změnu forwardingu musím objednávat. Není to žádná katastrofa, ale je to nedlouho poté, co jsem byl nucen změnit adresu z +420603....@sms.paegas.cz a nyní tedy opět. Resumé: inovace za cenu lidských obětí = kvalitnější komunikace aneb sběhlost obyvatelstva v informačních technologiích = náš cíl. Přiznejme tudíž Radiomobilu zásluhu na tom, že zbytečnými zjednodušeními nepřispívá k zpohodlnění a tím ke zblbnutí národa.
0/0
15.11.2000 11:39

Petr

Ale proč?
Nechápu, proč Paegas při založení click konta ruší původní adresu @sms.paegas.cz, copak by byl takový problém, aby fungovali obě současně (alias, automatické přesměrování apod.)? Jak mám stihnout oznámit všem změnu mé adresy ze dne na den? To raději click nebudu aktivovat, což mě mrzí, rád bych to zkusil. Uvidíme časem.
0/0
6.11.2000 10:33

Malej Jarda

Re: Ale proč?
Ono by to taky šlo udělat volitelně, chci @click.cz nebo @sms.paegas.cz, chci ji s číslem nebo jen alias, nebo obojí... Co ty na to Paegasi? Dosud, pokud jsem znal něčí číslo a neměl aktivní alias, nebyl problém se mu ozvat z e-mailu. Teď už to nebude ono. To aby všichni sdělovali své adresy.
0/0
6.11.2000 10:46

Martin z Prahy

KDO JE KDO
Ne, nejsem z Radiomobilu :)). Ale to je jedno. Omlouvam se za toho DEBILA. Neberte si to osobne. Ale jak byste nazvali cloveka, ktery slozite objevuje vlastnosti nejake sluzby, prestoze je na ne upozornen hned pri registraci ??? Myslim tim onu ztratu adresy @sms.paegas.cz. Tento clovek se registruje a vidi informaci o tom, ze registraci ztrati puvodni adresu. A potom jde a do diskuse napise - tak si predstavte, ze mi sebrali puvodni adresu, smejdi. Mate pro nej nejake lepsi vystizne oznaceni? Poradte mi.
0/0
6.11.2000 9:55

Re: KDO JE KDO
Ano máte pravdu. Pořádně přečíst a hlavně N E R E G I S T R O V A T žádnej click !!!!
0/0
6.11.2000 13:51

Martin z Prahy

Re: Re: KDO JE KDO
Konečně to někdo pochopil - PRÁVO VOLBY - to je to hlavní. Díky.
0/0
6.11.2000 13:57

homberg z prahy

Re: KDO JE KDO
4martinz prahy: DEBIL je vzdy DEBIL.Od narozeni do smrti.Tak se stim nechlub a zalez do kouta.Debilnimu martinovi se nada oponovat!POZOR! Martin z Prahy je .........VUL.
0/0
10.11.2000 1:49

Milan Bělehrad

Mimochodem vsimli jste si,ze kdyz odeslete e-mail via sms,je jiz vyplnena polozka od koho a to Vasim telefonim cislem i kdyz mate jen adresu jm.pr@sms...pak tedy nechapu smysl jmene adresy..Rozdal jsem takto nechtic sve tel.cislo par lidem,kteri ho zrovna mit nemusi.Je to tak asi od spusteni clicku...Btw:Jake je to v pripade clicku? Kdyz to tady ctu,nemam nejmensi chut s touto sluzbou experimentovat...
0/0
6.11.2000 7:17

mikos

je to dalsi krach pegase. Gprs nejsou take schopni zprovoznit ani za vydatne podpory mobilserveru pane Zandla.
0/0
5.11.2000 22:09

Eurotel

CLICK JE NA NIC
ClickBox od Paegasu je uplne na nic!!!!!! JUICE je podstatne lepsi. No a co, ze nic neumi, ALE JE OD EUROTELU!!!!!
0/0
5.11.2000 13:28

Re: CLICK JE NA NIC
Tak tomu rikam nazor :-)))
0/0
5.11.2000 20:12

J. fidel

ZRADA!
Pokud pouzivate upozornovani pomoci sms na novy mejl a zaroven jste si aktivovali sluzbu ClickBoxEasy, mate smulu: vase stara adresa (cislo@sms.paegas.cz) je zrusena a v nove tento filtr NEJDE nastavit, uz druhy den hlasi nesmyslne chybove hlasky. Operator Pegasu mi rekl, ze o tom vedi a ze to resi, druhy mi vsak rekl, ze mam spatny pocitac, ze mu to funguje. Kde je zakopany pes?
0/0
4.11.2000 23:59

Jaromír Fuks

Re: ZRADA!
Včera jsem si s tim hral. Změna je pouze v tomz, že zruší adresu +42060xxxxxxxx@sms.paegas.cz na neco@click.cz a aby to fungovalo stejně si musiš nastravit v preferce-filtry-novy filtr na kterem dáš posílat kopii na mobil. Navic te tam ten mail zustane ve schrance, ale puvudní adresa je fuč.
0/0
5.11.2000 21:31

Honza

click.cz
Proc nelze zobrazit vyuctovani s vysi zaplacenych ci nezaplacenych castek jako tomu bylo doposud u Paegas Info Profil a lze toto pouze aktivaci za urcity poplatek? Jakou tedy vlastne adresu mam uvadet pri upozornovani dosle posty (napr. z Email.cz) na mobilni telefon. Stale mam nastaveno ...@sms.paegas.cz a toto zatim funguje i po registraci na click.cz a nebo ...@click.cz, na kterouzto adresu nechodi upozornovani na doslou postu. V tomto pripade by totiz byla tato nova adresa naprosto bezpredmetna, protoze vetsina lidi vyzaduje upozornovani na doslou postu na svuj mobilni telefon. A dale upozornuju na polozku NASTAVENI - OSOBNI DATA: Kdyz si chci upravit nebo pripadne prohlednout SVE osobni udaje po prihlaseni pod SVYM uzivatelskym jmenem a heslem, vzdy se objevi uzivatelske jmeno *****, mail *****@click.cz adresa Borovanskeho, Praha 5 atd. (Jmeno toho uzivatele ktereho udaje se mi zobrazi jsem z pochopitelnych duvodu nahradil hvezdickama). Nebylo by spise vhodnejsi aby se opravdu zobrazovaly udaje aktualne prihlaseneho uzivatele? Jestli je toto ovsem chyba na strane Paegasu a ja vidim po prihlaseni OSOBNI UDAJE jineho uzivatele, bylo by vhodne tuto chybu co nejrychleji odstranit, protoze by mohlo v nekterych pripadech nastat zneuziti osobnich udaju, nemluve o zjisteni osobnich dat ucastnika telefonni stanice. Tohle je opravdu dost zavazna vec.
0/0
4.11.2000 22:29

fraglimit

Jsem zoufaly, at zadam jakou chci emailovou adresu, tak mne to pise, ze uz byla zaregistrovana, ja uz proste nemuzu, dal, ne uz nemuzu, uz nemuzu, uz nemuzu. frags unlimited fraglimit
0/0
4.11.2000 19:38

Dcom

Click
No tak jsem se vcera zaregistroval a musim rict ze je to docela dobrej portal. HLavne ze, si treba muzu sam zrusit schranku, aniz bych musel volat na infolajnu a aby me tam presvedcovali at si ji nerusim. Akorat jsem mel problemy s prihlasenim, ale po pul hodine to uz fachalo, takze celkem bez problemu. Akorat mi neni jasna jedna vec. Pri registraci tam je psany, ze jakmile se aktivuje mailova schranka @click.cz tak se zrusi mobilni adresa +420... no ale ta mi porad stejne funguje, tak nevim. No a nejvic me dostali na invexu kde mi bylo sdeleno, ze je to zatim ve zkusebnim provozu a ze to pro pausaly spusti az zacatkem roku a pro Twista ze vubec zatim nevi. No a pritom od 1. listopadu to jede jak pro pausaly i pro Twista. Ja mam twista a vsechno mi facha.
0/0
4.11.2000 15:47

Petr

Re: Click
Nevim jak u Twistu, ale u pausalu si sam hlasovou schranku pres click zrusit nemuzes (aspon sem to nikde nenasel) a stejne na tu infolajnu volat musis.
0/0
7.11.2000 23:33

Dan

CLICK: děkuji uctivě, nechci!
Paegas Click je pěkná sračka - alespoň pro 80% zákazníků Paegasu s TWISTem. Clickbox Easy je k ničemu, jako freemail Paegas díru do světa neudělá, s tím měl přijít před lety. Přesměrování na mobil zvládá elegantněji třeba gate.mobil.cz

Martine z Prahy, ta vaše služba, kterou jste pro nás připravili, je další vychcaností ze strany Paegasu na uživatele TWISTu a snad malým bolestným pro lidi, kteří musí platit paušál.

Na Click jsem se těšil jako malej Jarda, protože jsem si naivně myslel, že k něčemu bude, realita je ovšem klasicky Paegasovská - na Clicku se mnou hoši nepočítejte!

P.S.: Dejte si do pořádku mailserver sms.peagas.cz ať nechodí jen pár dní v týdnu.

0/0
4.11.2000 13:52

Twistar

Re: CLICK: děkuji uctivě, nechci!
Panove, sleduji, jak se tady hadate uplne o nicem. Myslim, ze neni dulezite, jestli je Martin z Prahy z RM nebo ne. Je jasne, ze pokud ma Paegas tuto sluzbu jako jediny, da to pouze pausalistum. Udelal by to kazdy operator (snad krome Oskara, ale ten ma pausalistu opravdu hodne malo, vynecham-li ty za 10Kc). V okamziku, kdy stejnou sluzbu zavede i konkurence, da Paegas Clickbox s hlasovkou a faxy i na Twist. Musime jen pockat, az se konkurence rozhybe. Bohuzel to asi nebude hned. Pokud to nekdo chce hned, at si poridi tarif. Pokud nechce utracet tolik penez za mobil, ma smulu. Paegas je soukroma firma, nemuze davat vsechny sluzby i tem, kteri mu davaji malo penez (Twistari). Kazdy se nad tim muze zamyslet, jestli by makal vice pro toho, kdo mu plati min, nez pro toho kdo mu plati vic. Jestli se pletu, tak me opravte.
0/0
4.11.2000 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.