Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potěšilo vás toto zlevnění?

Po tom, co zavedl vteřinového účtování, EuroTel zlevňuje hovory z pre-paid karet GO Quatro. Zase něco ušetříte, ale kolik to bude?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kalolinka.cz

vyzvednutí MMS z Eurotelu
Objednala jsem si video.krásného běžícího pejska.přišla mi SMS s ID zprávy a s heslem.Pak mi přišlo i vyučtování.Sla sem si vyzvednout toto video ale na strance svideem nebyl žádný návod na  vyzvednutí.sem zhroucena.platim za to conema??????????
0/0
26.5.2004 10:27

Honzik

Noo, sice sem příznivcem EuroTelete, ale ta sleva z 2.90 na 2.70 zavání tim, že ET se chtěl dostal s cenou i pod Paekáč (2.80 jestli se nepletu). Ale nic proti tomu, dyť se mi aspoň zlevní moje nejfrekventovanější hovory.
0/0
17.1.2001 2:20

ondra

zlevneni??
zlevneni o dvacet haleru nepovazuji za neco podstatneho, proc poradne nezlevni go original??, jediny ceho tim u me dosahli (jsem uz rok celkem spokojenym majitelem eurotel go original) je to, ze jsem si nechal odblokovat telefon a v nejblizsi dobe prejdu na oskara (zkusim, v pripade spokojenosti u nej zustanu, 400 korun za simku vcetne stejne vysokeho kreditu neni moc, pokud u me oskar neuspeje, muj kredit u eurotelu plati jeste rok....)
0/0
4.11.2000 21:26

Martin

Ideální ceny??? Volání v síti 2,50 celý den, volání mimo síť 5,00, sms max 1,50. BTW: Když je sms tak "nákladná", že musí stát 2,80 (3,30) tak jak ji Oskar zvládne "vyrobit" za 50 hal?!? :-))
0/0
30.10.2000 16:29

Karel

Nemusí pršet, jen když kape
Já osobně považuji za důležité, že je Eurotel ochoten vůbec k *nějakému* zlevnění. I sleva o 20 haléřů je známkou dobré vůle. Jen aby to takhle pokračovalo dál! Souhlasím s tím, že SMSky jsou příliš drahé, i já si myslím, že přiměřená by pro ně byla cena tak kolem jedné koruny. A kdyby si Eurotel chtěl u veřejnosti obzvláště "šplhnout", poradil bych mu, aby při volání na záznamník začal účtovat hovor až po odeznění úvodní zprávy, aby ti, kteří nechtějí volanému zanechat vzkaz, zbytečně neplatili! Ještě jazyková připomínka: není mi jasné, proč pan Holík a někteří další píší o "pre-paid kartách", když existuje český výraz "předplacené karty".
0/0
30.10.2000 9:28

Karel4

Absolutní cenová bomba, naprostá cenová euforie,ceny padají závratně a nezadržitelně dolů,nejvýhodnější volání jen 1,35Kč za impulz-to tu ještě nebylo z toho se všichni protrhnou-kdo neskáče není debil.......... Doufám že vám zaplatili dobře...........
0/0
30.10.2000 7:50

Hrubá

Myslím, že je to dobré, alespoň o ten dvaceťák. Ale zato ceny na Paegas a Oskara jsou přemrštěné. A o SMS a vyzvedávání zpráv ze schránky ani nemluvím. To je už zlodějina.
0/0
30.10.2000 6:54

Verča

Není nad zlatou konkurenci.ET se sice snaží, ale jak jde vidět, tak málo.Souhlasím, že by mohli jít dolů SMS, protože 3,30 to je fakt strašný.Taky by nebylo špatný, kdyby to účtování po vteřinách bylo všude a ne jen v těch nových tarifech.Pak je tu taky volání tzv.špička.Proč nedat stejné ceny po celý den?Nebylo by to mnohem lepší?Chce to jen přemýšlet.Dělaj výhodu jen u Quatro, ale co Original?Tak to jsem zvědavá, čím nás překvapí příště.Vlastně se všichni opičí po sobě, hold konkurence.Kdyby nebyla, tak se nedoplatíme.Myslím, že než ET udělá nějakou dost dobrou novinku či změnu, tak už všichni budou u Oskara.Takže ať si pospíší!!!!
0/0
29.10.2000 15:05

renca

Re:
Nejsem sice uživatel Go, ale souhlasím, že každá sleva je dobrá. Co se ale týče účtování po vteřinách, je to sice pěkná věc, pokud si člověk neuvědomí, že po vteřinách se začíná účtovat až po první minutě. Co se mě týče, účtování po půl minutách mi velmi vyhovuje, protože mobil používám jako operativní prostředek a velkou část hovorů ukončím před půlminutou. Jsem proto ráda, že u předplacených karet "vteřiny" nejsou. Podle mě jsou slogany typu: neplaťte víc než musíte, nebo za to, co jste neřekl, trochu reklamní trik, protože normální uživatelé to moc nevyužijí, zaplatí minutu tak jako tak, ať mluví 20 nebo 59 sekund, a pak už je to v podstatě jedno. Daleko víc by se mi zamlouvalo např. účtování po 15s, jenže to už je příliš výhodné pro uživatele nikoliv pro provozovatele sítě :-)
0/0
30.10.2000 15:15

michal

Eurotel Oskar nebo Twist
Kdyz jsem kupoval mobil, byl jsem an Twistu. Potom jsem zakoupil novy v Go sade. ten jsem pouzival nejdele, ted jsem ale na Oskaru. Muzu tedy objektivne hodnotit- EUROTEL: Drahé ceny, ale nejlepsi sluzby, roaming a vse kolem dokola PAEGAS : ceny nejsou nejhorsi, ale maji caste technicke zavady OSKAR : Ceny dobré, ovsem sluzby stoji za nic Zlata stredni je asi na Twistu (ikdyz tam nejsem)
0/0
29.10.2000 14:34

Mira

Re: Eurotel Oskar nebo Twist
Podepisuji specialne Oskar. Co muze jineho nez levnost o ztuzenem pokrmovem roamingu skoda slov
0/0
29.10.2000 19:15

*ET*

No,zatim mala prvni vlastovka,ale i tak-pokud to bude pokracovat timto smerem i s ostatnimi cenami,tak jen tak dal.Pokud Oskar ale zavede kvalitnejsi roaming i u pre-paid karet,tak jdu do Oskarty.Euroteli,sluc radsi oba tarify Go v jeden a vyhodnejsi... ;)
0/0
29.10.2000 9:28

Aspoň něco. Chtělo by to zlevnit volání z GO Quatro na Paegas.
0/0
28.10.2000 15:12

Jonathan Higgins

Je to docela dobrý. Chtělo byto, aby taky zlevnili volání na Oskara. Pokud je to pravda i s SMS, tak ...
0/0
28.10.2000 14:12

Vitezslav Valka

Trapna reklama na GO
Uz vidim ty billboardy hlasajici "Eurtotel GO je nejlevnejsi volani z predplacene karty", protoze timto snizenim pouze snizil nejlevnejsi volani oproti Paegasu (2,80) o deset haleru. Jenze nikdo neni blbej a to ze je volani z ET na ET nekdy odpoledne nejlevnejsi nikoho nezajima. V globalnim pohledu nema ET sanci (krome u snobu alidi kteri nevi co kupuji).
0/0
28.10.2000 0:20

Re: Trapna reklama na GO
Jednoznačně souhlasím. Asi ta reklama bude na stejné úrovni jako "účtování po vteřinách". Schválně si něgdy stopněte jak ten borec v parku na lavičce dlouho volá, tuším Monice. Ahoj Moniko, já Ti to teda řeknu........ Volá slabejch 26 sekund, ale zaplatí minutu. Kdyby to nechali tak jak to bylo, tak zaplatí 30 sekund. To je teda slevnění!!!!!!!!! Hlavně že je spokojenej.
0/0
30.10.2000 8:07

Jan Pilař

Re: Trapna reklama na GO
Proč zrovna trapná reklama na Go??? Pokud se dívám na reklamní kampaně společností EutoTel a Paegas či Oskar tak si myslím, že nejvíce utrácí Paegas za svého Twista. Připadá mi, že Paegas Twist se vytahuje se každou maličkostí a odpusťte blbinou.Jsem uživatelem EuroTel Go (quattro) a nejsem snob a ani člověk, který neví co kupoval. Vím, koupil jsem velice spolehlivou síť, protože má přítelkině ma Paegas Twist a má se sítí neustálé problémy.A všem jsou také známy krachy Paegasové sítě ne? Jen tak na okraj, kamarádův otec pracuje v oblasti telekomunikací a mobilní komunikace (z hlediska technického) a moc dobře od něj vím, že nejlepší síť ma EuroTel až po něm je Paegas a hodně v dáli je Oskar, kterého chtěli dokonce zakázat z důvodu přetěžování sítí svým nerozvážným zvyšováním pokrytí.Jsem v EuroTelu a vůbec toho nelituji, ba naopak milý pane.
0/0
30.10.2000 11:05

Pavel

Určitě kupte OSKARA !!
0/0
27.10.2000 23:07

mare

a já mám pořád paušál
Mám fantastickej paušál Eurotelu. Držím ho protože a) nechci měnit číslo b)všichni okolo maj taky ET. Přes den skoro nemůžu volat (cena šílená, na Oskara double šílená). Ještě, že nevím, co s prachama. Ale abych odpověděl na otázku. Zlevnění GO Quattro mne samozřejmě a)znovu vnuklo myšlenku o přeci jen přechodu na pre-paid b)znovu vnuklo myšlenku o přeci jen přechodu na Oskar.
0/0
27.10.2000 22:31

Turri

hehe kupte paegas nebo oscar
No pokud chcete volat na eurotel ve spicku kupte si paegas nebo oscar vyjde vas to levneji nez z Eurotelu a tech 20 haliru po spicce uz to nezachrani
0/0
27.10.2000 20:06

Tuflus

Hmmm
Ano i ne,mám totiž Paegas 60 ! hehehehehehehehe
0/0
27.10.2000 19:34

Jirka

Taky nechápu, proč je volání od OBOU operátorů na Oskara tak drahé. Vlastně chápu, ale pokud je opravdu jediným záměrem, aby si známí a kamarádi kupovali telefonní čísla PG a ET, pak oběma přeju, aby čím dál víc lidí udělalo to, co popisuje Honza, tj. pořídit pro všechny Oskara. Jak se říká: Kdo s čím zachází, tím také schází. Pánové z "pekáče" a "afrotelu", nechcete spíš soutěžit cenami, kvalitou služeb a vlídností svého personálu než kontraproduktivním vytěsňováním konkurence pomocí přemrštěných cen?
0/0
27.10.2000 18:54

David Bartoň

Re:
Tak tak, ono se to obema operatorum pekne vrati, az si vetsina poridi oskara muzou to ET a PG zabalit, a nejakych 20 haliru zlevneni ? to je smesny, to je spis sranda ET stejne jako PG nej cislo jednomu cloveku za 2,80 cely den. Poradim vam Kupte si oskartu a 1500 kupon a muzete volat za 2,63 celej dne. Jeste neco, soucasny pokriti Oskara mi docela vyrazilo dech, to co ty dva patlalove delali nekolik let stihl Oskar za par mesicu.
0/0
27.10.2000 19:40

Nobody

Re:
Ja vam to reknu protoze site Eurotelu a Paegasu nejsou propojeny se siti Oskara :-)))). A hadejte pres koho jde cast trasy kdyz volate z Paegasu/Oskar nebo z ET/Oskar ?
0/0
28.10.2000 14:10

Pernik

Re: Re:
Ze by pres zlutaky :))))
0/0
31.10.2000 22:45

Daisy

Řečeno už bylo v podstatě vše, co mělo smysl říci. A přece bych k tomu měla ještě jednu poznámku. Proč by měly být, proboha, hovory do sítě Oskar dražší než do sítě Paegas? To je naprosto nesolidní a divím se, že někteří z vás jsou s tímto stavem sice nespokojeni, ale místo, aby požadovali zrovnovprávnění Oskara s Paegasem, tak navrhují ceny kolem 10 Kč za minutu. Ta cena 15,50 Kč za minutu je tak nehorázná, že by to chtělo nechat prověřit Úřadem pro hospodářskou soutěž - možná už to někdo udělal, ale zatím nic na veřejnost neproniklo. A ceny SMS? To je vážně neskutečné, myslím, že vzhledem k minimálním nákladům operátorů za tuto službu, bych viděla cenu u všech operátorů a u všech tarifů něco mezi 0,50 Kč až 1 Kč, včetně DPH. Trochu rozumu a serióznosti vůči zákazníkům by přece nebylo přehnané žádat. Nebo ano? Majitelé GO - bombardujte svého operátora, ať udělá něco se svými přemrštěnými cenami za volání i SMS. A když ne, tak je tady přece konkurence.
0/0
27.10.2000 17:51

DJ Lemb

Re:
Jakpak by jinak Eurotel odstřelil Oskara, než nemožně vysokou cenou při volání na něj? Tomu se říká ochrana před konkurencí, cha cha! Oskar by moh vyhrát ve chvíli, kdy ÚOHS přidupne Eurotel pro porušování zákona na ochranu hosp. soutěže a třeba i poškozování zákazníka.
0/0
30.10.2000 10:33

Petr

Kdyz jsem si tak precetl tuto diskuzi tak jenom nemohu pochopit proc vsichni obhajujete rozlisovani operatoru. Podle mne by preci melo byt uplne jedno jestli volam z ET na PG nebo na OS. Hovorne by melo byt cca 2,50 kc/min v siti a cca 5 kc/min mimo sit a pak by se nikdo nestaral jestli se zlevnilo o 20 hal nebo se uctuje po minutach , pulminutach nebo vterinach cau Petr
0/0
27.10.2000 17:51

Honza

Blahopreji Vsem u Eurotelu ke sleve! My v rodine jsme to vsak vyresili jiz drive: Po tom, co jsme dceri kvulu zmene skoly koupili telefon s Oskartou a zjistili, jak drahe je volani z Go na Oskara, nechali jsme si odblokovat oba telefony a dokoupili Oskartu taky. Uz jsme zmenu cisla oznamili asi 80% nasich znamych, z nichz asi 30% Oskartu zakoupili taky. Takze - at zije konkurence! Doufam, ze pribude i nejaky ctvrty operator -)
0/0
27.10.2000 14:53

Jan Boukal

Každé zlevnění potěší, mám GO už 3 roky a když jsem sledoval konkurenci, nacpal jsem jim peněz mnohem víc, než by bylo potřeba. Až dovolám kredit, budu mít velké rozhodování Twist, nebo Oskartu. Eurotel je nejlepší a můžu si vybrat tarif-super. Že na takovou hovadinu nepřišli i jinde? Věřím, že takových blbců jako já rychle ubyde a Go skončí.
0/0
27.10.2000 14:29

Lubomír Novák

Pozitivni krok
Vazeni pratele Hledejme v teto sleve alespon pozitivni zmenu. To, ze zkostnately eurotel snizil ceny....... rozhodne je to vliv konkurence a reakce konkurence by zase mohla byt podobna, coz je rozhodne plusem pro uzivatele. Takze drzme palce, aby zacala cenova valka.
0/0
27.10.2000 12:34

Vaclav Uhlir

Zlevnění mě nezajímá, nevybíram si známý podle toho u jakýho jsou operátora. Chci se dovolat každýmu za přibližně stejnou cenu. Proto nemam GO Quatro. To že volání do vlastní sítě je nejlevnějši je OK, ale předražovat hovory do jiných sítí o tolik je svi ńárna. Bohužel mám ET, ale jen co bude mít Oskar lepší pokrytí tak se s ET navždy rozloučím. Nechci totiž přemejšlet komu můžu zavolat a komu ne, protoze je zbytečně drahý. Já bych si ceny představoval takto: ET - ET jako Quatro ET - Pg jako Original ET - Pg max.7,-Kč, když už je musí ET předražovat ET - pevná jako Original, ale misto 15,- Kč max 10,-
0/0
27.10.2000 11:22

Petr Andrs

Re:
To uz ale existuje, jmenuje se to TWIST ;-)))
0/0
27.10.2000 11:46

Robert

Re:
Presne tak. Nelze nez souhlasit. 15,50 GO -> Oskar to je nesmysl! Nastesti jsem predevcirem ztratil telefon s GO, takze jdu k Oskarovi hned:o)
0/0
27.10.2000 13:48

Max

Re: Re:
a neudelas nic:))
0/0
27.10.2000 20:56

Luďa

To toho ušetřím :-)
Paráda - když to spočtu, tak za měsíc ušetřím max. 20 Kč. Můžu si tedy měsíčně dát o dvě malá pivka víc :-) . A už vidím ty reklamy a potom to slevnění SMS na přelomu roku: "SMS za pouhých 2,90,- Kč". To zas bude bomba ! Já bych si představoval tak 2,50 mimo špičku s vteřinovou tarifikací od začátku (jako u Globtelu) a za SMS něco okolo 1 Kč.
0/0
27.10.2000 11:07

takitak

Re: To toho ušetřím :-)
Docela by me zajimalo, kde jste sehnal ty ceny Globtelu. Totiz hovor do vlastni site u Globtelu je mimo spicku za 4,5 Sk a ve spicce za 9.5 Sk a hovor do ostatnich siti (Eurotel a Slovenske Telekomunikacie) za 14,5 Sk a to VZDY!!. I po prepocteni na ceske koruny to je strasne moc. Zlaty GO (jak Quatro tak Original)!!! Za tu cenu si to vterinovy tarifikovani muzou strcit za klobouk.
0/0
27.10.2000 12:22

Luďa

Re: Re: To toho ušetřím :-)
To,jo,to,jo, ale ty ceny byly pouze z mých představ (jak by se mi líbily o něco víc), z Globtelu byla jenom ta vteřinová tarifikace(doufám, že jsem se nespletl, snad jsem to někde přečet), která by se mi taky líbila, ovšem ne až po 1. provolané minutě. Jinak nic proti Go, mají ho všichni okolo mě, a co do pokrytí místa kde bydlím - PG a OS(už vůbec) - nečapačka.
0/0
30.10.2000 9:59

Pavel Mázl

Nic jinýho než reakce ET na Twist NEJ
Zase chce ET přetrumfnout Paegas s tím, že má o 0,10Kč levnější volání do vlastní sítě. Problém je v tom, že těch 2,70 platí jen od 16 do 7 hod. + víkendy a svátky. U Twistu těch 2,80 platí kdykoliv. Už vidím ty reklamy od ET... můžete volat už za 2,70/min !!! Je to něco jako když zase PG chtěl trumfnout GO Quatro, když nasadil lámání špičky v 15:30 (ET v 16hod.) Takže fanděme konkurenčnímu boji. Jen tak dál...
0/0
27.10.2000 10:18

Johny

Re: Nic jinýho než reakce ET na Twist NEJ
U Paegasu plati 2.80,- od 19 do 8 a o vikendu a svatcich. Ne vzdy! Czus.
0/0
30.10.2000 9:00

Jeronym Kremilek

Hlavne ten Oskar
Nejvetsi zlodejna a sketarna (spis to druhe) je tarif pro volani na Oskara. I mimo spicku je na nej naparena nejvetsi mozna palka s jasnym umyslem - aby si kamosi eurotelaku Oskara nekupovali. Neda se proti tomu nejak branit? Bylo by to OK, i kdyz by minuta volani z Eurotelu na Oskara stala 100Kc?
0/0
27.10.2000 10:10

Severýn Vochomůrka

Re: Hlavne ten Oskar
No a co si takhle koupt 2. simkartu? Oskarta ke přece zadarmo ke kreditu. To fakt už není co řešit, pokud ovšem není mobil zablokovaný na síť. Já mám celkem 4 simky (Slyším vás jako defoult, Oskartu, Twist, GO :) GO vlastně už jenom proto, že byla první a většinou ji půjčuji, ale jinak co do cen nemá na Oskara a co do pokrytí nemá na Prďas.
0/0
27.10.2000 10:35

Joe

A co Go Original?? aneb dva tarify jsou nesmysl!!!
Je smutne, ze Eurotel mysli pouze na ty, co volaji s Go Quatro mimo spicku, a ne na Gockare s tarifem Original, kteri volaji cely den. 15 korun za pevnou a Oskara ve spicce je zlodejna, stejne jako 3,30 za SMS. Ve spicce mi ceny za volani na Eurotel a Paegas vyhovuji, ale rad bych take volal na Eurotel mimo spicku levneji. Jenze k tomu mi u Eurotelu poradili, ze si mam za stovku prepnout na Quatro. Bohuzel si porad jeste neuvedomili, ze si zbytecne tristi komunitu majitelu predplacenych karet...
0/0
27.10.2000 9:46

Jan Boukal

Re: A co Go Original?? aneb dva tarify jsou nesmysl!!!
Plně souhlasím!!!! Už mám těch výhod ET plné zuby. Ale můžem si vybrat, to jinde nemají....ale na co taky,že?
0/0
27.10.2000 14:34

milos

spis bych uvital, kdyby prvnich 10-15 sekund volani do hlasove schranky bylo zdarma, protoze nejvic utratim, kdyz nekomu volam a dotycny je v miste ne zrovna dobreho signalu, hovory vypadavaji a kazdy minimalne druhy spadne do schranky, za coz platim a nemam sanci jak to ovlivnit. Platim za nedostatky operatora, coz me toci asi vic nez nejaka halerova sleva.
0/0
27.10.2000 9:41

mip mip

Tato sleva je zanedbatelna
Tato sleva je zanedbatelna. Ceny u GO bych si predstavoval aspon tak, ze volani ve spicce na mobil by stal kolem 5Kc vcetne na Oskara do pevne nejvic 10 Kc a mimo spicku do vlastni site do tech 3 Kc na pevnou a ostatni mobily 5 kc.SMS tak nejvic do 2,50Kc. Spicka by mela zacinat az v 8 a ne v 7 a koncit v 18.Uctovani po sekunde aspon po 30 sekundach, kdyz ne od zacatku hovoru, ale to bych chtel asi uz moc. Pak by byl konkurencne schopny, ale stejne by nemel pri uvedenych cenach na Oskárka!!!
0/0
27.10.2000 9:04

Martin Reichel

Paegas - monopolista
Myslim si ze pokud Paegas nezareaguje, tak prevezme stafetu monopolniho a arogantniho operatora od Eurotelu.
0/0
27.10.2000 8:19

Roman

SMS-ky
Mě by spíše zajímalo, jestli se slevní SMS-ky u Twistu (protože jej mám :-) Asi takhle - hovor u Twistu me prijde vetsinou od 2,80 do 5,00 Kc/min. SMS-ka zabere casove jen asi 5 nebo 10 sekund a je jeste k tomu jednosmerna, tzn. neni potreba navazat okamzite spojeni mezi obema mobily. A presto stoji tolik, jako 1 minuta hovoru vecer ve vlastni siti !!! Jak je to mozne? Navic, kdyz neco napisu, tak nez se s nekym na necem domluvim, tak je to tak na vzajemnem prohozeni 3 az 10-ti SMS-ek (dohromady), tj. 8,40 az 28,00 Kc !!!!! Samozrejme, ze proto SMS-ky pouzivam co nejmin Vzdyt vetsinu veci vyridim do pul minuty (1,40) a nebo do minuty (2,80). Jen jsem proste chtel rici, ze SMS-ky jsou hrozne drahe, idealni cena za jednu SMS-ku by mela byt nizsi, nez 1,-Kc.
0/0
27.10.2000 8:10

Re: SMS-ky
mas pravdu ceny sms jsou premrstene , ja osobne posilam sms pouze z inetu zadarmo . ideálni cena je tak mezi 0,9 do 1,3 kc .
0/0
27.10.2000 9:04

Ales

Re: SMS-ky
me by vyhovovala cena za SMSku i 2 kc, ale hlavne aby to nekdo snizil. nastesti mam v praci sanci posilat SMSky z Inetu zadara :)
0/0
27.10.2000 10:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.