Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Využili byste výhod externích call center nebo radši investovali nemalé prostředky do nákupu vlastní

Představujeme vám nejmodernější call centrum společnosti Lion založené na běžné počítačové síti. Takové, které splňuje i ty nejnáročnější požadavky klientů a přitom pořizovacími náklady nezruinuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ToPo

To: jouda, bunak
Dejte linky na lepsi!
0/0
23.10.2000 13:54

jouda

Na to, ze to je REKLAMA, je to zpracovane dost mizerne...
0/0
19.10.2000 8:51

bunak

Na to, ze to je clanek pro laickou verejnost, obsahuje dost zavadejicich informaci a chyb.
0/0
18.10.2000 23:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.