Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vaše názory na měření a citlivost telefonů.

Pomocí testeru WWG 4107 jsme změřili takřka 30 mobilních telefonů a dospěli k velmi zajímavým údajům. Podívejte se, jak si stojí právě ten váš. Dovoláte se s ním i ve zhoršených podmínkách?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondřej Úlehla

Ericsson A1018s
Napadá mě, udělal jsem si integrovanou anténu k Erikovi A1018s, který jinak považuju za telefon se slušnou citlivostí. Prostě jsem k živému vývodu anténního konektoru připájel cca 8 cm drátu a k jeho konci ještě dalších 7 cm drátu jakoby zpět (líp to pak vysílá). Nevíte někdo o rizicích tohoto uspořádání? Můžu si zničit koncový stupeň? Má cenu to zvlášť ladit, aby to dobře přijímalo i vysílalo? DJ BOBR, dj-bobr@volny.cz , ICQ 120771918
0/0
12.11.2001 22:55

Ondřej Úlehla

RxQ
Osobní zkušenost s ERIKEM A1018s: I při RxQ=5 lze uskutečnit kvalitní hovor, při RxQ=6 to stále ještě jde a teprve při RxQ=7 se začíná hovor přerušovat! A to je >12% chybných bitů!
0/0
12.11.2001 22:48

Petr Věž

mám siemens S-10 a s testem plně souhlasím,má fak super citlivost a nechytají se na něho ani novinky od Sony (CD-C5),ani ani Panasonic EB-G52.
0/0
8.1.2001 22:14

Liba Kenavirk

Kampak by se zaradil Bosch 909 Dual S?
0/0
23.11.2000 14:55

Josef Schneider

N3210 ??
S citlivostí prostě slabota. Nní to Ňáká zas....ná komerce!
0/0
12.11.2000 18:05

Richard Králík

Laboratoř není realita!
Co jste to vlastně měřili - tato hodnota není tak podstatná. Důležité je, jak špatný signál ještě mobil "vydrží"! Důležitější je totiž sledovat hodnoty, kdy mobil přestává vůbec "chytat" signál, než hodnoty, kdy signál teprve začíná degenerovat. A přidám ještě konkrétní a reálný příklad zkoušení, metodicky zcela korektní. Sedíme s kolegou vedele sebe v zahradní restauraci v nejmenované obci. Oba máme EuroTel. Na druhé straně v jiné obci jsou spolu naše manželky - obě s Ericssony T10. Já mám Ericsson T18s a volám "na dvě čárky" a hovořím s občasnými výpadky, ale domluvím se. Kolega má Nokii 3210 a "nenajde" ani síť. Všechny naše telefony ve městě normálně fungují a nyní jsou plně nabité. Vše se odehrává v reálném čase ve stejném okamžiku. Hodnověrnost této zkoušky posuďte sami. Souhlasím s druhou větou příspěvku"Kubatech theWebmaster, 22.9.2000 23:32" - viz můj úvod. Příspěvek "Vladimír Hošek, 9.10.2000 21:56" je dost zaujatý - rád bych věděl s kolika telefony už má zkušenosti, aby pokud možno objektivně hodnotil. Já už s 9-ti. K prvnímu odstavci příspěvku "Tomáš Prokeš, 8.9.2000 16:53" jen tolik - každý z článků se zaměřil na trochu něco jiného a měření zřejmě nejsou metodicky srovnávatelná. S obsahem druhých dvou odstavců naprosto souhlasím. Podstatné pro uživatele jsou údaje o hodnotách, které může při používání telefonu "pocítit". Zdravím všechny diskutéry - jen houšť...
0/0
9.11.2000 15:54

Tom Steiner

Vzhledem k mým bohatým zkušenostem, s mnoha telefony různých značek, si dovoluji označit výsledky měření za velice překvapivé! Těžko uvěřit, že nejde o legraci ze strany pana Pavlíka (test.týmu).
0/0
25.10.2000 11:25

Vladimír Hošek

Příště si test přečtěte pořádně.
Kdyby to všichni udělali, spousta hloupých příspěvků by tu nemusela být, týká se to těch co neví s kolika telefony od každého typu se testovalo. Tři sice není moc, ale není to ani zrovna málo. Moje máma a dvě zmých sester mají 3210 a nemůžou si jí vynachválit, tudíž mám možnost také srovnávat tři telefony. Faktem je že všechny telefony s interní anténou jsou (logicky) dost směrové. Takže si vyberte, někteří lidé ji do nebes vychvalují a někteří ji nekompromisně odsuzují (Zvláštní že jí odsuzují často lidé, kteří ji vůbec nemají a těžko mohou objektivně soudit. Navíc mají většinou 5110-vždy jsem si myslel že jde jen o pouhou závist:) Už se těším jak se budou majitelé 5110 čertit).
0/0
9.10.2000 21:56

Kubatech theWebmaster

Ježíšmarjá ... to je hrůůza!!!
Tohle přece nemůžete dávat na internet. Já bych to nazval klamání spotřebitele a ničení jeho nervů. úDaje uvedené v tabulkách jsou na ho...vno. Tam, kde já volám s Alcatelem OT Max db, napsal jsem VOLÁM, je můj kamarád se stejným operátorem ale NOKIÍ 3210 bez signálu, stejně tak přítelkyně se Siemensem S35i. Já volám, oni nemají signál nebo jen stěží posílají SMSky. Takže, jak se mohla 3210, jeden z nejhorších telefonů co se týče příjmu signálu vůbec, umístit na 3. místě?? Ten test prováděla firma NOKIA???
0/0
22.9.2000 23:32

Petr

No, přídám trochu dříví do lesa... Mám možnost porovnat kvalitu N3210,T10 a super old-timera D160ky ;).V místě, kde se nachazím je celkem slabý signál a hovory občas vypadávají na VŠECH třech mobilech.N3210 je hodně směrová,to je fakt.Takže když si stoupnu s 3210 na určité místo,signál je super,4 čárky,plno (-85 -86Dbm).Ale stejné místo funguje i pro T10 i D160. Když popojdu o kus dál,N3210 začne ztrácet signál,ale hovor se většinou neukončí.T10 je na tom možná o něco lépe,ale tak o 10% :) a D160 jakby smet.Takže můj závěr? Nejsou vyloženě špatné a vyloženě skvělé telefony,nebo ano ?.....
0/0
9.9.2000 11:04

Tomáš Prokeš

Rozpory ve Vámi uváděných článcích
Věrohodnost zde uvedených článků snižuje fakt, že si navzájem odporují. Například v "Technická data mobilních telefonů" uvádíte, že "Odchylka od pásma (Hz) ... tolerance 50Hz" zatímco v článku "- Testy mobilních telefonů Ericsson na testeru Rohde&Schwarz" nevede ani průměrná odchylka 52 Hz, dokonce ani maximální odchylka 83Hz ke snížení hodnocení. Podobně je rozpor mezi článkem "Který mobil je nejcitlivější?" a "Technická data mobilních telefonů". V prvním autor považuje citlivost -100dBm za ideální, ve druhém se uvádí citlivost vždy lepší než -100dBm. Samozřejmě je to tím, že autor prvního článku použil příliš přísný požadavek na chybovost přenosu. Na jednom WEBu, v jedné rubrice by se měly uvádět měření za pokud možno srovnatelných podmínek. Problematiku vhodnosti mobilu do obtížných podmínek v provozu nelze omezit na pouhou citlivost - výsledky ovlivňují i další parametry (obzvláště při porovnávání v praktockém provozu) - mezi vysílačem operátora a mobilem se signál nešíří jen po jedné dráze, ale i přes odrazy (znáte z TV - tzv. duchy), které mohou různé mobily různě zmást. Podobně v extrémních podmínkách mohou mobily různě reagovat na vznik stojatého vlnění v jejich okolí (vliv blízkých vodivých předmětů,...). Toto vlnění vzniká např. pokud jsme mezi stromy v lese, v hlubokých údolích a pod., stejně, jako když rukou držíme mobil blízko antény nebo dokonce za anténu (mobily s integrovanou anténou k tomu svádějí). Pak může dojít i k tomu, že mobil přestane vysílat, aby nezničil kocový transistor. Jiný mobil za stejných podmínek může vysílat dál. Malá zkušenost s pokusem o porovnání citlivosti mobiů: Abychom nasimulovali slabé pole, zkoušeli jsme mobily odtínit pomocí alobalu, plechovky a když přesto ukazovaly intenzitu signálu na 4 čárky, zavřeli jsme je do ocelového trezoru. Pak jsme na ně zatelefonovali - Siemens C25 se ozval, Sagem MC922 ne - ozvala se hlasová schránka (oba u Paegasu, nabité baterie). Po otevření trezoru jsme si všimli, že oba mobily ukazovaly intenzitu signálu 2 (ještě, než stačily zareagovat na zvýšení signálu - později ukazatele intenzity stouply). Zřejmě šlo o to, že Sagem odmítl ničit svůj koncový transistor, zatímco Siemens byl ochoten se síti ozvat. Vzhledem k riziku zničení není zcela jednoznačné, který z těchto mobilů se choval "rozumněji". Mimochodem - dovede někdo vysvětlit, proč údaje o citlivosti, výkonu, kmitočtové a fázové odchylce výrobci tají? Nebo proč tají i řadu užitečných funkcí, které tyto mobily mají?
0/0
8.9.2000 16:53

Luděk Hejrovský

Nokia 3210 na 3. místě?? Jsem šokován.
Přešel jsem na ní z N5110 a je cca o 30% slabší v signálu i baterii. Napsal jsem toho tady hodně, ale díky neschopnosti správce webu, jsem o výsledky své snahy přišel při odeslání příspěvku, neboť jsem nebyl registrován. Vzkaz pro správce: Děláš si srandu !!!!???? Výsledky měření jsou rozhodně neobjektivní, jak dokládají četné reakce a obecné stížnosti na citlivost N3210. Bohužel, netelefonujeme z laboratoří fy. Nokia!
0/0
6.9.2000 6:04

_ab _cd

chybovost 0,2% znamena stale vynikajici kvalitu !
chybovost > 0,2% odpovida RXQUAL=1, to jsou jeste vsechny chyby opraveny kodovanim kanalu! Ke spadnuti hovoru dojde az tak pri chybovosti (BER, pred dekodovanim k.) > 6,4% (RXQUAL=6).
0/0
2.9.2000 15:55

filip sevcik

Nemáte někdo zkusenost s ericsonem t28 ? přemýšlím o něm ,ale doslechl jsem se ze na prijem signálu je to tragedie....
0/0
1.9.2000 9:37

Franta Jetel

Co to ti mamlasové píší za blbosti?
Bože, bože. Tohle býval tak dobrý server. Co to ti mamlasové píší za blbosti. Kdybych věřil Mobilserveru tak S35i je nejhnusnější telefon na světě, Paegas nejlepší operátor a Nokia 3210 nejcitlivější telefon. To opravdu ztrácí soudnost nebo je napadla nemoc šílených krav?
0/0
1.9.2000 7:36

zuban

co mate proti n3210?!??
lidi, ja mam n3210 a nemuzu si ji vynachvalit. Tam, kde jsme byli s asi 5 typy telefonu nikdo, krome me neodeslal SMS (se stejnym operatorem), dovolal jsem se podle mapy z mista 12km vzdaleneho od nejblizsiho pokryteho uzemi, s RxLev = -112 db a RxQUAL = 0..2 (!) Takze ja tem vysledkum verim, ale radeji bych je videl pro hranici 12.5%
0/0
3.9.2000 17:29

kur kur

je jasne ze mobil opet vypustil kachnu.tentokrat technickou.Test je neseriozni. Metoda je pro praxi nepouzitelna.Citlivost je jenom jeden, dnes malo dulezity, vf parametr To ostatne potvrzuje smrst nazoru.
0/0
31.8.2000 0:13

Jan

Vysledek naruby?
No mě se zdá, podle toho jaký mám zkušenosti a jak tady čtu od jinych lidi, že jsou ty výsledku otočený. Ty telefony na který se nejvíc nadává (n3210) jsou na čelních místech a ty bezproblémový jsou až na konci? Není to nějaký divný???
0/0
30.8.2000 23:43

Michal Medek

A co sagemy?
Mobil server se v mnoha článcích odvolává na příslovečnou citlivost sagemů, kdypak ji proměří?
0/0
30.8.2000 22:55

michal schaller

pro ty co se ptají kolik telefonů prošlo testem - 3 ! slovy tři ! Protože blbost některých příspěvků je dokonalá ! 3 ! tři kusy !
0/0
30.8.2000 22:07

Michal Markos

Asi se měřilo něco úplně jiného...
Vedle výhrad k provedení měření (počet vzorků, čas...) mám takový pocit, že to měření bylo o parametru, který pro běžné uživatele vůbec není důležitý: pokud nepřenáším data, tak mě nezajímá o kolik procent se zvýší chybovost při -90dbm, ale jaká je prahová hodnota, nad kterou je daný přístroj schopný fungovat (alespoň přijímat SMS). Tuto prahovou hodnotu snad lze objektivně změřit v testovacích podmínkách a takový paskvil jako N3210 by z toho určitě jako nejlepší nevyšel--jak musí být ostatně jasné každému, kdo tento klenot používá... Z dalších: Nokia 5110 je zřejmě trochu lepší než 3210, ale ve sklepních hospodách jí handgranáty od Alcatelu vždy strčily do kapsy... Co se týče 7110, myslím, že je to cca stejné co se týče citlivosti, ale jinak si proboha 7110 nikdo nekupujte... hrůza a děs...
0/0
30.8.2000 21:50

michal schaller

mám Ericsson A1018s a ten se chytá !! všude !!! kde je signál ! To samé i Nokia 5110 !! A Siemens C35i a C25 !!!!!! VIVA těmto mobilům !
0/0
30.8.2000 21:38

Johny Vasatko

C25 x N5110
Tak tomu nerozumím, já mám s C25 v hospodě pod zemí signál (sice slabý) a kámoš s N5110 vůbec nic. Oba jsme u Paegasu, často sem chodíme, situace je stejná. Takže tyto testy jsou k ničemu, praxe je úplně jiná
0/0
30.8.2000 18:21

Fagot

neudrží
Citlivost asi není všechno. S 10 mám asi rok a půl. Bohužel, musím konstatovat, že stará žehlička M770, Bosch 607ani M160 mi při jízdě autem nevypadávali tak často, jako tento citlivý S 10. Asi odolnost při přepínání mezi buňkami nebo čert ví co není taková, jaká by měla být. Připomíná mi to rádio, ke kterému dám dobrou výkonnou anténu a na jednom kmitočtu je několik stanic. Můj verdikt je že: "Neudrží".
0/0
30.8.2000 15:44

ok2vuv

Moje zkušenosti - N3210 hluchá jako brambor, N7110 super, asi něco jako Siemens S4 Power nebo Motorola D160 - to byly telefony akorát na dobu slabých signálů. Dnes většinou stačí krystalka. Co se týká měření, neznám ten přístroj, ale podle mne má problémy s homogenitou pole (velký technický problém) jinak nechápu jak může být N3210 podstatně citlivější než N7110. Pro ty kdo by nejraději chtěli testy všech mobilů a po 10 kusech od každého nezbývá než poradit - pokud máte dost času, peněz a nadšení proveďte ty testy a my všichni vám budeme vděčni, ale to je vše. Asi nikdo nepošle ani korunu.
0/0
30.8.2000 14:27

David Stava

Telefony ruznych operatoru
Dobry den, Aniz bych chtel zpochybnovat poradi jednotlivych modelu, chci se zeptat publika i autoru clanku zda zkouseli merit stejny pristroj od ruznych operatoru. Mam zajimavou zkusenost s telefonem Ericsson A1018. Pristroj od ET (Go-sada, odblokovana serie) ma horsi citlivost nez tentyz model od Oskaru. Meli jsme v obou telefonech zaroven kartu Oskara i PG a jeden z nich signal mel a druhy ne. Je mozne, ze by vyrobce modifikoval citlivost dle prani zakaznika?
0/0
30.8.2000 12:49

Petr Nyklicek

citlivost a mereni
Snahu ocenuji, ale zpusob provedeni neprijimam. Z clanku plyne, ze jste meli od kazdeho typu telefonu jeden kus a s nim jste mereni provedli jenom jednou. Objektivni mereni se takhle proste neprovadi. Podobne vysledky lze snadno udelat i na louce za Prahou nebo na Karlove namesti. Chapu ovsem, ze sehnat od kazdeho typu cca 10 - 20 kusu je trochu problem. Pak ovsem nezbyva nic jineho, nez mit takovou povest pro kterou Vam telefony a jine pozadovane veci klidne pujci. Nebo to nedelat a povest si jeste vice nekazit.
0/0
30.8.2000 9:42

Roman Mazl

Dobrý nápad, ale neobjektivní test
Velmi kladně hodnotím nápad objektivního srovnání mobilů. Po přečtení titulku jsem se těšil, že se konečně dozvím pravdu o citlivostích přístrojů. Ovšem opak je pravdou. Z vlastních zkušeností vím, že provést kvalitní VF měření je velmi věc. Po přečtení naměřených čísel jsem se nestačil divit, protože vůbec neodpovídají realitě. Podmínky měření pravděpodobně byly velmi umělé. Jsem majitelem C35i, potěšilo mě jeho umístění na čele žebříčku, byl jsem ovšem překvapen 3210, která byla v těsném závěsu. Rozhodně nechci rozdmýchávat další vášně kolem C35 a 3210. Faktem ovšem zůstává, že když jsme se před týdnem toulali po kopcích Jizerských hor, tak tam kde se s C35 dalo volat, byla 3210 mrtvá. To je myslím pro praktické použití daleko důležitější než laboratorní měření, navíc realizované za nepříliš přesně definovaných podmínek a navíc pravděpodobně jen s jedním kusem od každého typu (myslím, že za údajné 3 hodiny by se více než tři desítky telefonů změřit nedaly). Pokud by to bylo možné, přimlouval bych se za opakování testu, kdy by na měření bylo více času a mohlo se minimálně otestovat více kusů od jednoho typu za co možná nejreálnějších podmínek - těsné okolí přístroje (ruka, hlava), natáčení apod.
0/0
30.8.2000 9:39

Pavel Gajdoš

No nevím, nevím!
Pánové, je přece známá věc, že pokud chcete provést seriózní měření, musíte ho provést s několika kusy jednotlivých mobilů! Jinak dojde k stejné chybě, jakou můžeme vidět na oficiálních prohlášeních o průměrných mzdách ( ten má prd, onen milión, ale v průměru může být i "ten" s těmi pětisty tisíci docela spokojen)! Taky by nebylo od věci zjistit, v jakém stavu nabití baterie se ten či onen mobil nacházel. Jednoduše je nutno, aby byly podmínky pro měření naprosto stejné a aby bylo provedeno statistické vyhodnocení více kusů jedné značky!! Co když jste dostali do rukou "pondělního zmetka"? Brrrrr
0/0
30.8.2000 9:36

Pavel Kokos

Citlivost
Vysledky testu se mi prilis nezdaji. Dost casto se pohybuju ve spatnem signalu a N3210 je abs. tupoun. Stejne tak N5110. Muzu srovnavat 5 telefonu polozene vedle sebe ve velmi spatnem signalu. Staci telefon posunout o 10 cm a uz sviti 112. BTS je cca 20 km daleko. Poradi je nasledovne : 1]Sagem 825 - jde volat, sice se nespoji na poprve, ale pak uz hovor ujde 2]Eric T10, spojeni uzkutecni, ale hovor za par sec. vypadne 3] Siem C25 - indikuje prit. signalu, 0 carek ale pokus o volani konci ty-ty-ty 4] N5110 a N3210 - zadny signal v kteremkoliv miste To jsou vsechny MT, ktere mam moznost dolouhodobe srovnavat. A toto poradi se v ruznych mistech temer nemeni. Sagem proste vzdycky vitezi. T10+C25 si prohazuji poradi. A Nokie jsou vzdycky v prdeli. Cao Pavel
0/0
30.8.2000 9:19

kaspi

Srovnani je velmi neobjektivni a zavadejici
Nevim jak redakce zpravodajskeho serveru, ktery si snazi budovat image solidniho zdroje informaci z dane oblasti, vypusti do sveta takove srovnani jehoz prubeh je velmi diskutabilni, ale vysledky jsou podavany jako jednoznacne urcujici poradi kvality. Ve firme pouzivame mimo jine dva mobily, ktere putuji vetsinou, diky uzivatelum, spolu po republice: SONY CMD1000 (v testu predposledni), N3210 (v testu na stupnich vitezu...). Oba pouzivaji sit Eurotel, tedy zrejme tu nejkvalitnejsi. VYSLEDEK? V oblastech slabeho signalu ci za jizdy v automobilu (i v silne pokrytych oblastech) vyzniva srovnani jednoznacne pro SONY!!! Pokud na nem vytahnu antenu, da se rict ze srovnani je temer NESROVNATELNE, tam kde si N3210 doslava ani neskrtne, tak se SONY normalne volam. Tomu kdo se vylozene nepohybuje pouze ve meste se silnym signalem, muzu s klidnym srdcem rict, ze nestoji za ty nervy vypadavani signalu s N3210! Kaspi
0/0
30.8.2000 9:00

numo

Ducharina
Pri vlnovych dlzkach v desiatkach centimetrov je uz kazde meranie ducharina. Argument s orientaciou anteny je platny - pokial tych niekolko merani nebolo viac vzdy s inou orientaciou mobilu, su vysledky len velmi orientacne. Dalej: Mobily su (mali by byt) konstruovane tak, ze rataju s tym, ze ich obvykle niekto drzi v ruke a ze je vedla nich hlava. Cokolvek vo vzdialenosti mensej ako plus-minus vlnova dlzka velmi podstatne zmeni vyzarovaciu charakteristiku. Mobil postaveny kdesi v skrinke moze, ale nemusi dat vysledky porovnatelne s realnymi podmienkami. Argument s 3 hodinami na testovanie neberiem - ak to nemate moznost urobit poriadne, nerobte to vobec. Suma sumarum: statistika je presne spracovanie nepresnych cisiel a tak aj treba vysledky brat. Je fakt, ze Siemensy maju dobru povest (u mna na chalupe napr. starucky Siemens umoznil viest normalne hovor tam, kde s Nokiou potrebujem osemprvkovu Yaginu) a tento test to potvrdzuje, ale odporucam kazdemu povazovat statisticku chybu takehoto merania za pomerne znacnu.
0/0
30.8.2000 8:47

Petr Hájek

Neobjektivni - pro redakci
Nejak jste nenapsali, kolik telefonu od jednoho typu jste testovali. Pokud jen jeden nebo dva, tak si vysledky muzete strcit do....(censored). Tak se mereni nedela. Uz ve skole nas ucili, ze se nejdrive provede mereni tak 10x a pak se udela prumerna hodnota. Takze kolik pristroju od jednoho typu ? Priznejte se.
0/0
30.8.2000 8:30

Antonin Kalousek

Neobjektvini mereni u 3210???
Antena u 3210 je dost smerova.Nedopadlo by tedy mereni uplne jinak, kdyby byla natocena o 90 stupnu?Moje zkusenost je totiz uplne opacna nez vysledky testu.Muze mi na to nekdo odpovedet,pripadne jake mate prakticke zkusenosti s 3210? Diky.
0/0
30.8.2000 8:01

[nezle.cz]

...co to znamena v praxi?
zdravim, zajimal by me dotaz co to vlastne znamena v praxi. hodnoty mezi nejlepsim s10 a nejhorsim n9110i jsou jasne, ale neni mi jasno co se stane nekde v terenu. jestli kdyz si stoupnu s n9110i o 4 metry jinam a dostanu stejny vysledek jako u siemensu nebo jsou ty rozdily opravdu podstatne... (a nehadame se tu kdo ho ma vetsiho o milimetr ci dva :)))
0/0
30.8.2000 7:25

Zdeněk Vrba

za 3 hod toho moc nestihnete
TAKŽE KDYŽ TEN MĚŘÁK DÉLE NEBYL, TAKL NÁS NEKAMENUJTE, NA SAGEM 920 SE ZAPOMĚLO. I když SAGEM je fakt super telefon, pouze ale když funguje a vzhledem k tomu, že při prodeji máme poslední 2 meěsíce 150% poruchovost na klienta = každý už má druhý až třetí přístroj...... moc jej nedoporučuji. Třeba se někdo stavte v servis. středisku Sagemu, 10 lidí fronta před Vámi, slečna zkusí telefon, hodí jej do krabice, dá Vám nový a starý jde do šrotu, než těch 10 lidí proběhne, je tam dalších 10.... no současná situace je snad ještě horší, než s legendární krizovkou Philips Fizz
0/0
30.8.2000 6:25

ivana

Re: za 3 hod toho moc nestihnete
Už víc jak rok používám Sagem 825 bez jediné poruchy. Je mou záchranou při telefonování, neboť se pohybují v oblasti s minimálním pokrytím, a přitom si velice dobře potelefonuji! Nemá sice vymakané menu jako Nokie, ale pro běžné telefonování je jedinečný! Ivana
0/0
30.8.2000 12:11

Wertyvio

Re: za 3 hod toho moc nestihnete
Sagemy jsou asi v současnosti nejporuchovějšítelefony. Potom následují Alcately po nich Ericsony a Bosche(zejména 608ky)
0/0
30.8.2000 15:18

majklp

Re: Re: za 3 hod toho moc nestihnete
Sagemy jsou mozna nejporuchovejsi...ale na druhe strane jsou skvele, co se tyka citlivosti na signal. To, ze SAGEMy byli v tomhle clanku uplne uplne ignorovany, vubec nechapu. Byli by totiz na prvnim miste.
0/0
8.9.2000 10:51

majklp

Re: za 3 hod toho moc nestihnete
Nejdrive jsem mel FIZZE (3 roky) a ted mam SAGEM MC 922. Oba dva telefony fungovaly a funguji temer bezchybne.
0/0
8.9.2000 10:45

Pavel Flajshans

Ruzne typy anten
Zkouseli jste u nekterych telefonu i jine anteny? Napr. pro Ericsson T28s a R320 se prodava vytahovaci antena, ktera, dle vlastni zkusenosti, zvysuje podstatne citlivost telefonu. Neslo by otestovat i toto?
0/0
30.8.2000 2:55

JirkaM.

Ono to mereni ma asi malou chybicku :-(
Pochopil jsem dobre, ze od kazdeho modelu byl testovan pouze jeden kousek?? To potom asi moc presvedcive neni, ze pane Pavliku? To je docela skoda... A pak uz jen na okraj - jeste bych postradal treba Sagem 920....
0/0
30.8.2000 0:23

JirkaM.

Re: Ono to mereni ma asi malou chybicku :-(
Koukam, ze pribyl odstavecek Update:.... To potom beru rejpnuti o jednom testovanem kusu zpet.
0/0
30.8.2000 17:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.