Diskuze

Jaké jsou vaše zkušenosti s fungováním infolinek našich operátorů? Snažte se je popisovat věcně a po

Rozhodli jsme se srovnat péči a kvalitu služeb, jakou poskytují svým zákazníkům naši operátoři. Aby byl souboj spravedlivý, připravili jsme si celkem čtyři stejné otázky pro všechny tři operátory. Jak z tohoto souboje vyšly jednotlivé infolinky?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michal

14. 8. 2000 15:06
Zelene linky
Mam taky jednu zkusenost s infolinkou Paegasu, zcela do uzkych jsem privedl operatora dotazem, zda muzu v cizi zemi pri roamingu volat tamni zelene linky a kolik me to bude stat..nakonec jsem se s operatorem radeji dohodl, ze si to sam overim na miste...takze pokud jste v cizi siti, tak podle mych zkusenosti nelze zelene linky dane zeme volat primo, ale jen pres mezinarodni volaci kod a pak je vam hovor uctovan normalne..mozna je to logicke.. Poznamka k cislu 0124 na ABA servis...volani na tohle cislo je uctovano jako volani na pevnou linku nebo alespon me to tak uctovali...
0 0
možnosti

Václav Kněžník

14. 8. 2000 7:54
Moje dlouhá zkušenost s Paegasem
V minulosti jsem požadoval na infolinkách Paegase zrušení číselné adresy elektronické pošty z důvodu odstranění spam zpráv. Používám adresu ve spojení s alias. Tehdy uvedený požadavek nebyl možný, proto jsem přivítal dopis v měsíci květnu, který přislíbil plošné zrušení číselných adres k 15.6.2000. Několikrát jsem poté testoval funkčnost obou adres a do 8.8.2000 nebyla adresa v číselné formě zrušena. Asi jednou za deset dní jsem na infolince urgoval nápravu zmíněného stavu. Můj dialog s operátorem Paegas linky byl vždy velmi podobný. Pracovník mě přesvědčoval o tom, že lze v Paegas Info Profil zrušit pouze číselnou formu adresy a když jsem se pokoušel mu vysvětlit opak požádal mne o kód, který nechal doručit touto službou na můj telefon. Poté mne požádal o strpení a pustil mi hudební kulisu. Ve dvou případech bylo spojení zhruba po deseti minutách přerušeno, v ostatních případech bylo přislíbeno řešení přes technické oddělení, které však později nebylo realizováno. Operátor vždy zjistil, že taková úprava přes Paegas Info Profil nejde. Výjimkou však byl právě den 8.8.2000, kdy se před polednem operátor znovu připojil na můj Info Profil a znovu přislíbil vyřešení. Byl jsem překvapen, když jsem se zhruba po hodině přihlásil do svého profilu a mé adresy byly zrušeny, avšak úplně! Poté jsem znovu volal na infolinku, kde operátor ověřil, že několikrát byl můj požadavek na technické oddělení zaznamenán, ale nebylo realizováno žádné opatření a že moje elektronická pošta je opravdu zrušena a jestliže ji chci obnovit, musím znovu zaplatit aktivační poplatek! V jiném případě mne odkázal na reklamační oddělení. To jsem na číslo faxu učinil a čekám již týden na odpověď slavného oddělení. A vůbec by mě zajímalo proč operátor může uvedeným způsobem vstupovat do internetového profilu zákazníka.
0 0
možnosti

Zuzi Vosátková

11. 8. 2000 13:42
Paegas - Další důvod proč odnich odejít !!!! Potřebovala jsem odtáhnout auto a ptala jsem se slečny na infolince jakou sazbou mi bude účtován hovor na linku ABA asistenční služby což je tel. číslo 0124. Byla pohotová že prý mi to řeknou na Telecomu na bezplatné lince 0800 123456 ale já se nedala. Chtěla jsem na to číslo 0124 volat z mobilu a ne z pevné tak mne zajímalo jak mi to Paegas bude účtovat (navíc na infolince Telecomu pracují pouze ve všední dny do 20.00 já volala v sobotu kolem 23 hodiny). Dodnes to nevím jak by mi na Paegasu takový to hovor účtovali a oni vlastně také ne.... zas mám o důvod víc proč přejít na jiného operátora a Paegas.... nevím,nevím ..... já tety odcházím.....
0 0
možnosti

Roman Pacík

11. 8. 2000 20:00
Re:
Já zase chtěl vědět, zda-li volat "333" nebo INFO TELECOM. Operátorka PG mne odkázala na ČESKÝ TELECOM a tam mě poslali zpět na PG. Nic jsem se nedozvěděl. Toto se odehrálo zhruba před 2 měsíci. Než jsem přešel na OSKARA, volal jsem raději ČESKÝ TELECOM, protože mě rychleji a spolehlivěji "informoval". S "ASISTENTEM 333" za cca 20Kč jsem spokojen nebyl...(PG slíbil poslat SMS s číslem a když se 10minut nic nedělo - číslo jsem musel shánět jinde. Stalo se mi to 2x)
0 0
možnosti

Zdenek Holcman

11. 8. 2000 12:49
PAEGAS, OSKAR - infolinky ?
PAEGAS rano od 6 do 7,30 a vecer od 22 do 24,00 nemozne kontaktovat, jinak ochota, kontakt do 20 sec, presne, rychle odpovedi. Spokojenost. OSKAR ? - No jeste jsem se tam nedovolal a uz jsem to nekolikrat zkousel i pres 10 min
0 0
možnosti

Jiří Svejkovský

10. 8. 2000 13:26
Na trivi dotaz nasledovala reklama
Pozadal jsem operatorku Paegasu o vypnuti hlasove schranky u Twistu. Asi petr minut me misto slpneni me prosby presvedcovala o vyhodnosti a nezbytnosti teto sluzby. Na kazdou jeji otazku jsem odpovedel "prosim vypnout". S hruzou jsem ocekaval sdeleni o spolehlivosti akcionaru :-))). Nastesti se nekonalo a schranka byla vypnuta. Mozna me povazovala za mentalne slabsiho, ktery nevi o chce a pripravuje se o nekonecnou slast z placeni vzkazu.
0 0
možnosti

David Uživatel :-))

10. 8. 2000 13:09
Dělají z nás blbce....
Jo.
0 0
možnosti

Jakub Krč

10. 8. 2000 10:23
Mini-anketa aneb Vyměňte si u Paegase SIM-kartu!
Mini-anketa Obávám se, že takový výzkum není moc reprezentativní a že vypovídá spíš o kvalitě operátorů v dané sestavě a konstelaci "rádců", ne absolutně. Sám mám zkušenosti jiné - např. Paegas a peripetie, když jsem chtěl svoji starou simkartu vyměnit za novou s Toolkitem a GSMBankingem. Volal jsem mnohokrát (zjednoduším to na tři pokusy) a v různé časy. Výsledek? (Upozorňuji, že jsem vcelku spokojený zákazník Paegasu/Twist): 1. Je možné vyměnit simkartu za jinou a nechat si stejné telefonní číslo? a) ano, b) ano, b) ano --vše správně 2. Kolik mě to bude stát? a) 400,- Kč b) jelikož pořizujete de facto dvě výměny: kartu s Toolkitem (400,-), potom s GSMBankingem (400,-), platíte 800,- c) pořizujete de facto dvě výměny: kartu s Toolkitem (400,-), potom s GSMBankingem (400,-), platíte však jen 400,-, jeden krok vám odpustíme --správně je samozřejmě jen a) 3. Kolik bude na nové kartě paměťových míst? a) stejně jako na staré (100) b) 120 c) 150 --ani jeden správně: má být 200 4. Zůstane mi telefonní seznam ze staré simkarty? a) ne, Paegas tuto službu nepodporuje b) ano, ale jen na požádání a nemusí vám pracovníci dané pobočky vyhovět. Chcete-li, já vám dám číslo a předem si to s nimi domluvte c) ano, za 400,- Kč --ani jeden správně: při výměně karty se vás automaticky ptají, zda chcete zachovat seznam a předpokládají, že ano *** A nejkurióznější odpověď na závěr: když se objevila lživá kampaň paegasu na 100% roaming, zavolal jsem, zda můžu také z Itálie (kam jsem hodlal jet) posílat SMS. Slečna řekla: "Ne." Ptám se: "Ale reklamy máte formulovány tak, že se zdá, že to jde, že jen telefonovat Camelem jde pouze z Německa." Odpověď: "A máte reklamu na nás, ne na Eurotel?" Já: "Na vás!" Operátorka: "A umíte pořádně číst? Je tam taková malá hvězdička! No co je u ní???" Přijdu si jako ve škole, nicméně odpovídám: "No, že přímo roamovat jde pouze z Německa." Operátorka (triumfálně): "Tak vidíte." Já: "Ale o SMS tam nic není." (...) Pokračuje asertivní metodou obehrávané desky. Nakonec pokládám s pocitem naprostého blbce. Jakub Krč
0 0
možnosti

David Stava

9. 8. 2000 17:40
Pravdivost infolinek
Dobry den, moje zkusenosti s infolinkami jsou vesmes pozitivni az na dva pripady, ktere zde uvedu: U Paegasu jsem se v dobe, kdy vystartovaly nove tarify (tj. asi pred rokem) ptal, zda se posunul zacatek spicky i pro tarify stare. Dozvedel jsem se, ze ano. Nevim proc, ale zeptal jsem se na to pozdeji znovu (uz jine operatorky) a ejhle - spicka se nepousunula. Tak a ted si vyberte. Platila druha odpoved a jak mi bylo pozdeji vysvetleno (kymsi na Invexu) - takovato zmena by byla porusenim smlouvy ze strany RM. V druhem pripade jsem objednaval Partner kartu. Zadal jsem podrobny vypis i pro tuto kartu. Operatorka vsak nezadala do systemu, ze platim inkasem (vyslevne jsem to rekl) a tudis mi na fakture vyskocilo 80Kc za podrobny vypis.
0 0
možnosti

Jaydee Lee

9. 8. 2000 16:15
Ja a Paegas
Dobry den, chtel bych se s vami podelit o muj zazitek s operatorkou Paegasu. Mam Sagem RC922 ve Twistu a zjistil jsem ze se da nastavit pomoci PIN2 zobrazeni kreditu na dislay ale neslo mi to nastavit, tak jsem zavolal na infolinku jak s tim aby to fungovalo, dotycna slecna mi sdelila ze tento telefon tuto sluzbu neumoznuje!!!! No tak jsem nahodou zacal patrat po Intenetu a svete div se na Pandore jsem v konferenci nasel navod jak na to!!! Co vic dodavat???
0 0
možnosti

Jan Novák

9. 8. 2000 15:13
Paegas - SMS Anglie-one2one
Na Internetu v info. materiálech, nemá Paegas uvedenu cenu za odeslání SMS od anglického operátora one2one. Protože jsem byl v Anglii a po odeslání několika SMS přes tohoto operátora, mě zajímalo, jaká ta cena opravdu je, říkal jsem si, že když to není na Webu, tak na infolince mi určitě poradí. Omyl nevěděli to také.
0 0
možnosti