Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti s fungováním infolinek našich operátorů? Snažte se je popisovat věcně a po

Rozhodli jsme se srovnat péči a kvalitu služeb, jakou poskytují svým zákazníkům naši operátoři. Aby byl souboj spravedlivý, připravili jsme si celkem čtyři stejné otázky pro všechny tři operátory. Jak z tohoto souboje vyšly jednotlivé infolinky?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

Zelene linky
Mam taky jednu zkusenost s infolinkou Paegasu, zcela do uzkych jsem privedl operatora dotazem, zda muzu v cizi zemi pri roamingu volat tamni zelene linky a kolik me to bude stat..nakonec jsem se s operatorem radeji dohodl, ze si to sam overim na miste...takze pokud jste v cizi siti, tak podle mych zkusenosti nelze zelene linky dane zeme volat primo, ale jen pres mezinarodni volaci kod a pak je vam hovor uctovan normalne..mozna je to logicke.. Poznamka k cislu 0124 na ABA servis...volani na tohle cislo je uctovano jako volani na pevnou linku nebo alespon me to tak uctovali...
0/0
14.8.2000 15:06

Václav Kněžník

Moje dlouhá zkušenost s Paegasem
V minulosti jsem požadoval na infolinkách Paegase zrušení číselné adresy elektronické pošty z důvodu odstranění spam zpráv. Používám adresu ve spojení s alias. Tehdy uvedený požadavek nebyl možný, proto jsem přivítal dopis v měsíci květnu, který přislíbil plošné zrušení číselných adres k 15.6.2000. Několikrát jsem poté testoval funkčnost obou adres a do 8.8.2000 nebyla adresa v číselné formě zrušena. Asi jednou za deset dní jsem na infolince urgoval nápravu zmíněného stavu. Můj dialog s operátorem Paegas linky byl vždy velmi podobný. Pracovník mě přesvědčoval o tom, že lze v Paegas Info Profil zrušit pouze číselnou formu adresy a když jsem se pokoušel mu vysvětlit opak požádal mne o kód, který nechal doručit touto službou na můj telefon. Poté mne požádal o strpení a pustil mi hudební kulisu. Ve dvou případech bylo spojení zhruba po deseti minutách přerušeno, v ostatních případech bylo přislíbeno řešení přes technické oddělení, které však později nebylo realizováno. Operátor vždy zjistil, že taková úprava přes Paegas Info Profil nejde. Výjimkou však byl právě den 8.8.2000, kdy se před polednem operátor znovu připojil na můj Info Profil a znovu přislíbil vyřešení. Byl jsem překvapen, když jsem se zhruba po hodině přihlásil do svého profilu a mé adresy byly zrušeny, avšak úplně! Poté jsem znovu volal na infolinku, kde operátor ověřil, že několikrát byl můj požadavek na technické oddělení zaznamenán, ale nebylo realizováno žádné opatření a že moje elektronická pošta je opravdu zrušena a jestliže ji chci obnovit, musím znovu zaplatit aktivační poplatek! V jiném případě mne odkázal na reklamační oddělení. To jsem na číslo faxu učinil a čekám již týden na odpověď slavného oddělení. A vůbec by mě zajímalo proč operátor může uvedeným způsobem vstupovat do internetového profilu zákazníka.
0/0
14.8.2000 7:54

Zuzi Vosátková

Paegas - Další důvod proč odnich odejít !!!! Potřebovala jsem odtáhnout auto a ptala jsem se slečny na infolince jakou sazbou mi bude účtován hovor na linku ABA asistenční služby což je tel. číslo 0124. Byla pohotová že prý mi to řeknou na Telecomu na bezplatné lince 0800 123456 ale já se nedala. Chtěla jsem na to číslo 0124 volat z mobilu a ne z pevné tak mne zajímalo jak mi to Paegas bude účtovat (navíc na infolince Telecomu pracují pouze ve všední dny do 20.00 já volala v sobotu kolem 23 hodiny). Dodnes to nevím jak by mi na Paegasu takový to hovor účtovali a oni vlastně také ne.... zas mám o důvod víc proč přejít na jiného operátora a Paegas.... nevím,nevím ..... já tety odcházím.....
0/0
11.8.2000 13:42

Roman Pacík

Re:
Já zase chtěl vědět, zda-li volat "333" nebo INFO TELECOM. Operátorka PG mne odkázala na ČESKÝ TELECOM a tam mě poslali zpět na PG. Nic jsem se nedozvěděl. Toto se odehrálo zhruba před 2 měsíci. Než jsem přešel na OSKARA, volal jsem raději ČESKÝ TELECOM, protože mě rychleji a spolehlivěji "informoval". S "ASISTENTEM 333" za cca 20Kč jsem spokojen nebyl...(PG slíbil poslat SMS s číslem a když se 10minut nic nedělo - číslo jsem musel shánět jinde. Stalo se mi to 2x)
0/0
11.8.2000 20:00

Zdenek Holcman

PAEGAS, OSKAR - infolinky ?
PAEGAS rano od 6 do 7,30 a vecer od 22 do 24,00 nemozne kontaktovat, jinak ochota, kontakt do 20 sec, presne, rychle odpovedi. Spokojenost. OSKAR ? - No jeste jsem se tam nedovolal a uz jsem to nekolikrat zkousel i pres 10 min
0/0
11.8.2000 12:49

Jiří Svejkovský

Na trivi dotaz nasledovala reklama
Pozadal jsem operatorku Paegasu o vypnuti hlasove schranky u Twistu. Asi petr minut me misto slpneni me prosby presvedcovala o vyhodnosti a nezbytnosti teto sluzby. Na kazdou jeji otazku jsem odpovedel "prosim vypnout". S hruzou jsem ocekaval sdeleni o spolehlivosti akcionaru :-))). Nastesti se nekonalo a schranka byla vypnuta. Mozna me povazovala za mentalne slabsiho, ktery nevi o chce a pripravuje se o nekonecnou slast z placeni vzkazu.
0/0
10.8.2000 13:26

David Uživatel :-))

Dělají z nás blbce....
Jo.
0/0
10.8.2000 13:09

Jakub Krč

Mini-anketa aneb Vyměňte si u Paegase SIM-kartu!
Mini-anketa Obávám se, že takový výzkum není moc reprezentativní a že vypovídá spíš o kvalitě operátorů v dané sestavě a konstelaci "rádců", ne absolutně. Sám mám zkušenosti jiné - např. Paegas a peripetie, když jsem chtěl svoji starou simkartu vyměnit za novou s Toolkitem a GSMBankingem. Volal jsem mnohokrát (zjednoduším to na tři pokusy) a v různé časy. Výsledek? (Upozorňuji, že jsem vcelku spokojený zákazník Paegasu/Twist): 1. Je možné vyměnit simkartu za jinou a nechat si stejné telefonní číslo? a) ano, b) ano, b) ano --vše správně 2. Kolik mě to bude stát? a) 400,- Kč b) jelikož pořizujete de facto dvě výměny: kartu s Toolkitem (400,-), potom s GSMBankingem (400,-), platíte 800,- c) pořizujete de facto dvě výměny: kartu s Toolkitem (400,-), potom s GSMBankingem (400,-), platíte však jen 400,-, jeden krok vám odpustíme --správně je samozřejmě jen a) 3. Kolik bude na nové kartě paměťových míst? a) stejně jako na staré (100) b) 120 c) 150 --ani jeden správně: má být 200 4. Zůstane mi telefonní seznam ze staré simkarty? a) ne, Paegas tuto službu nepodporuje b) ano, ale jen na požádání a nemusí vám pracovníci dané pobočky vyhovět. Chcete-li, já vám dám číslo a předem si to s nimi domluvte c) ano, za 400,- Kč --ani jeden správně: při výměně karty se vás automaticky ptají, zda chcete zachovat seznam a předpokládají, že ano *** A nejkurióznější odpověď na závěr: když se objevila lživá kampaň paegasu na 100% roaming, zavolal jsem, zda můžu také z Itálie (kam jsem hodlal jet) posílat SMS. Slečna řekla: "Ne." Ptám se: "Ale reklamy máte formulovány tak, že se zdá, že to jde, že jen telefonovat Camelem jde pouze z Německa." Odpověď: "A máte reklamu na nás, ne na Eurotel?" Já: "Na vás!" Operátorka: "A umíte pořádně číst? Je tam taková malá hvězdička! No co je u ní???" Přijdu si jako ve škole, nicméně odpovídám: "No, že přímo roamovat jde pouze z Německa." Operátorka (triumfálně): "Tak vidíte." Já: "Ale o SMS tam nic není." (...) Pokračuje asertivní metodou obehrávané desky. Nakonec pokládám s pocitem naprostého blbce. Jakub Krč
0/0
10.8.2000 10:23

David Stava

Pravdivost infolinek
Dobry den, moje zkusenosti s infolinkami jsou vesmes pozitivni az na dva pripady, ktere zde uvedu: U Paegasu jsem se v dobe, kdy vystartovaly nove tarify (tj. asi pred rokem) ptal, zda se posunul zacatek spicky i pro tarify stare. Dozvedel jsem se, ze ano. Nevim proc, ale zeptal jsem se na to pozdeji znovu (uz jine operatorky) a ejhle - spicka se nepousunula. Tak a ted si vyberte. Platila druha odpoved a jak mi bylo pozdeji vysvetleno (kymsi na Invexu) - takovato zmena by byla porusenim smlouvy ze strany RM. V druhem pripade jsem objednaval Partner kartu. Zadal jsem podrobny vypis i pro tuto kartu. Operatorka vsak nezadala do systemu, ze platim inkasem (vyslevne jsem to rekl) a tudis mi na fakture vyskocilo 80Kc za podrobny vypis.
0/0
9.8.2000 17:40

Jaydee Lee

Ja a Paegas
Dobry den, chtel bych se s vami podelit o muj zazitek s operatorkou Paegasu. Mam Sagem RC922 ve Twistu a zjistil jsem ze se da nastavit pomoci PIN2 zobrazeni kreditu na dislay ale neslo mi to nastavit, tak jsem zavolal na infolinku jak s tim aby to fungovalo, dotycna slecna mi sdelila ze tento telefon tuto sluzbu neumoznuje!!!! No tak jsem nahodou zacal patrat po Intenetu a svete div se na Pandore jsem v konferenci nasel navod jak na to!!! Co vic dodavat???
0/0
9.8.2000 16:15

Jan Novák

Paegas - SMS Anglie-one2one
Na Internetu v info. materiálech, nemá Paegas uvedenu cenu za odeslání SMS od anglického operátora one2one. Protože jsem byl v Anglii a po odeslání několika SMS přes tohoto operátora, mě zajímalo, jaká ta cena opravdu je, říkal jsem si, že když to není na Webu, tak na infolince mi určitě poradí. Omyl nevěděli to také.
0/0
9.8.2000 15:13

Zdenek Holcman

Paegas - rano mezi 6 - 8 vecer kolem 21 - 23 hodinou z Vyskova temer nemozne se dovolat "Vsichni operatori jsou zaneprazdneni, zavolejte pozdeji ". Jinak temer vzdy do 30 sec. Rychla, fundovana, presna odpoved k problemu.Ruzne aktivace, upravy konfigurace, manipulace se schrankou vzdy velmi ochotne a temer hned. OSKAR - jeste jsem se tam nedovolal a ze uz jsem to zkousel i pres 10 min.
0/0
9.8.2000 14:07

Zdenek Holcman

INFOLinka OSKAR, PAEGAS
Paegas - rano mezi 6 - 8 vecer kolem 21 - 23 hodinou z Vyskova temer nemozne se dovolat "Vsichni operatori vyrizuji blabla". Jinak temer vzdy do 30 sec. Rychla, fundovana, presna odpoved k problemu.Ruzne aktivace, upravy konfigurace, manipulace se schrankou vzdy velmi ochotne a temer hned. OSKAR - jeste jsem se tam nedovolal a ze uz jsem to zkousel i pres 10 min.
0/0
9.8.2000 14:06

Zdenek Holcman

Paegas - rano mezi 6 - 8 vecer kolem 21 - 23 hodinou z Vyskova temer nemozne se dovolat "Vsichni operatori vyrizuji blabla". Jinak temer vzdy do 30 sec. Rychla, fundovana, presna odpoved k problemu.Ruzne aktivace, upravy konfigurace, manipulace se schrankou vzdy velmi ochotne a temer hned. OSKAR - jeste jsem se tam nedovolal a ze uz jsem to zkousel i pres 10 min.
0/0
9.8.2000 13:17

P.F.

Kongo a Zair jsou dva státy! Dnes totiž máme dvě Konga!
Je to tak. Existují totiž dvě "Konga". "První" z nich (hl. město Brazaville) je bývalá francouzská kolonie a pod názvem Kongo jsme jej znali i dříve (oficiální název Konžská lidová republika). Zatímco Republika Kongo (bývalý Zair) s hlavním městem Kishasou (dříve Leopoldville) je bývalé Belgické Kongo! Tedy pokud jste dostali dvě odpovědi, bylo to správně. P.F.
0/0
9.8.2000 13:17

davy

Zkusenosti s infolinkou
Mel jsem na Paegasu dotaz, zda jde na emailovou adresu formatu 060xyyyyyy@sms.paegas.cz pristoupit nejakym standardnim protokolem (napr. POP3). Chvili mi trvalo, nez jsem operatorce skutecne vnutil svuj dotaz - porad jaksi nevedela o cem mluvim. Pak ale procitla a rekla, ze jedine pres WAP. Ale jak to udelat napr. z PC mi neporadila.
0/0
9.8.2000 13:14

jdk JDK

Info u Paegasu
Nedavno jsem u Paegasu presel z pausalu na kartu. Zatim co u pausalu jsem se dovolal na infolinku takrka hned, u Twistu cekam bezne i pres 10 minut (osobak mam takrka 15), a kromne toho mne prepojuji a to i nekolikrat. Uz chapu proc je ta linka zdarma!!! Co ale delat kdyz Paegas lehne (mimochodem dost caste) a musi se volat z pevne linky?
0/0
9.8.2000 13:07

Zdenek Holcman

Infolinky PAEGAS, OSKAR
Paegas - rano mezi 6 - 8 vecer kolem 21 - 23 hodinou z Vyskova temer nemozne se dovolat "Vsichni operatori vyrizuji blabla". Jinak temer vzdy do 30 sec. Rychla, fundovana, presna odpoved k problemu.Ruzne aktivace, upravy konfigurace, manipulace se schrankou vzdy velmi ochotne a temer hned. OSKAR - jeste jsem se tam nedovolal a ze uz jsem to zkousel i pres 10 min.
0/0
9.8.2000 12:59

Zdenek Holcman

PAEGAS, OSKAR - infolinky ?
Paegas - rano mezi 6 - 8 vecer kolem 21 - 23 hodinou z Vyskova temer nemozne se dovolat "Vsichni operatori vyrizuji blabla". Jinak temer vzdy do 30 sec. Rychla, fundovana, presna odpoved k problemu.Ruzne aktivace, upravy konfigurace, manipulace se schrankou vzdy velmi ochotne a temer hned. OSKAR - jeste jsem se tam nedovolal a ze uz jsem to zkousel i pres 10 min.
0/0
9.8.2000 12:57

Fido

Infolinky
Zkušenost s infolinkou Eurotelu nemám. Co se týká infolinky Paegasu, odpovědi byly většinou pohotové a správné. Stejně tak požadované zapmutí a vypnutí některých služeb a nastavení bylo rychlé a bezproblémové. Trošku horší to je v případech, kdy něco nefunguje tak jak má. Na infolince se snaží svádět chybu na špatný postup nebo telefon. Až když je přesvědčíte, že chyba není u vás, přiynají že mají "menší problém" nebo "mírně omezený provoz". V noci chvilku trvá, než se někdo ozve ale i pak jsou odpovědi OK a požadavky na nastavení něčeho vyřizují během chvilky. U Oskara infolinka v noci nefunguje a už ve večerních hodinách je skoro nemožné se dovolat. Nejdelší čekání bylo 53 minut než se někdo ozval. Ale když už operátora seženete, odpovědi jsou správné, věcné a požadavky na nastavení něčeho vyřizují během chvilky a ochotně.
0/0
9.8.2000 12:06

Anthony Davids

Re:
me zkusenosti se potvrzuji co se tyce Oskara, jsou totzne jako u autoru testu, co se tyce ET a P, tak tam mam zkusenst jinou spise opacnou radici P az na druhe misto. ET ma podle nasich, podotykam velmi castych zkusenosti - vyuzivame maximum z nabizenych sluzeb vsech operatoru, vyrazny naskok pred P. u ET vsak casto vyuzivam i sluzeb infolinky pro vyznamne zakazniky, pricemz jeji kvalita je se vsemi ostatnimi nesrovnatelna, a to jak v pristupu, tak v profesionalite a kvalite odpovedi, proto to naproste prvenstvi ET.
0/0
9.8.2000 11:10

Princ Malý

Bezva článek
To se hned pozná, že to psali odborníci :-)) Kdybyste se trochu namáhali a podívali se do mapy, mohli byste zjistit, že Kongo je Kongo a Zair je Konžská demokartická republika, ale samozřejmě to předpokládá, že umíte číst a víte, kde hledat Afriku. Jak jste prosím Vás přišli na "jednorázový poplatek provozovateli sítě ve výší 25% z minutové sazby"? Možná se Vám jen nepodařilo správně vyjádřit. To se stává a čtenáři Mobilserveru si už jistě zvykli nad tím přimhouřit oko, ale spíš se mi zdá, že máte v účtování roamingu pořádný zmatek. Než se příště pustíte do kritizování profesionality práce někoho druhého, zkuste se prosím zamyslet nad profesionalitou práce Vaší.
0/0
9.8.2000 11:05

Patrick Zandl

Re: Bezva článek
Ojeje, tady někdo nepochopil, že Kongo a Zair byl chyták na operátora - bohužel moc nevyšel, protože žádný operátor nemá s Konžskou republikou (ani s Kongem a Zairem tedy) roaming. Ten jednorázový poplatek je samozřejmě missformulace - jde o přirážku k minutové sazbě ve výši 15 (u RM a vybraných sítí vlastněných DT) -25%
0/0
13.8.2000 21:18

Jakub Krč

Mini-anketa aneb Vyměňte si u Paegase SIM-kartu!
Obávám se, že takový výzkum není moc reprezentativní a že vypovídá spíš o kvalitě operátorů v dané sestavě a konstelaci "rádců", ne absolutně. Sám mám zkušenosti jiné - např. Paegas a peripetie, když jsem chtěl svoji starou simkartu vyměnit za novou s Toolkitem a GSMBankingem. Volal jsem mnohokrát (zjednoduším to na tři pokusy) a v různé časy. Výsledek? (Upozorňuji, že jsem vcelku spokojený zákazník Paegasu/Twist): 1. Je možné vyměnit simkartu za jinou a nechat si stejné telefonní číslo? a) ano, b) ano, b) ano --vše správně 2. Kolik mě to bude stát? a) 400,- Kč b) jelikož pořizujete de facto dvě výměny: kartu s Toolkitem (400,-), potom s GSMBankingem (400,-), platíte 800,- c) pořizujete de facto dvě výměny: kartu s Toolkitem (400,-), potom s GSMBankingem (400,-), platíte však jen 400,-, jeden krok vám odpustíme --správně je samozřejmě jen a) 3. Kolik bude na nové kartě paměťových míst? a) stejně jako na staré (100) b) 120 c) 150 --ani jeden správně: má být 200 4. Zůstane mi telefonní seznam ze staré simkarty? a) ne, Paegas tuto službu nepodporuje b) ano, ale jen na požádání a nemusí vám pracovníci dané pobočky vyhovět. Chcete-li, já vám dám číslo a předem si to s nimi domluvte c) ano, za 400,- Kč --ani jeden správně: při výměně karty se vás automaticky ptají, zda chcete zachovat seznam a předpokládají, že ano *** A nejkurióznějš
0/0
9.8.2000 10:44

jakub dlask

Informace ano, ale pokrytí???
Pokud porovnáváte fungování infolinek, pak by bylo dobré do porovnání zařadit i infolinku Českého Telecomu, která funguje také na 1. Na infolince Paegasu je opravdu dobrým zvykem nechat klienta na lince co nejdéle a pokud máte problémy se signálem, pak se jde operátorka osobně přesvědčit (pravděpodobně), jestli pod Vyšehradem a nebo v Gorazdově ulici signál máte nebo ne.
0/0
9.8.2000 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.