Diskuze

Domníváte se, že ve světovém měřítku jsou naši operátoři jedni z nejlepších?? Co říkáte minimálnímu

Nejen ve chvíli, kdy nám všichni operátoři začnou připadat nesnesitelní, naskytne se otázka, jak si stojí jejich zahraniční kolegové. Podívejme se tedy na mobilní sítě Velké Británie, země, která nám chtěla kvůli počtu emigrantů zavést vízovou povinnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Robert

1. 8. 2000 11:55
Vlastní zkušenost
Nehodlám zabíhat do rozborů mobilního trhu v UK, jen vlastní zkušenost s využíváním jejich sítí v rámci roamingu (Paegasího): měl jsem také docela problémy s BT Cellnet a Vodafone (pohyboval jsem se mezi Birminghamem a Coventry), kvalita signálu velice kolísala, automatické vyhledávání nakonec většinou skončilo u Orange. BTW, v místě, kde jsem bydlel, mě nakonec zachránila One2One, jinak bych si asi nezavolal. Jo a samozřejmě, bez DB telefénu si s Orange a One2One nezavoláte ...
0 0
možnosti

Mali

30. 7. 2000 18:05
Operatori v zahranici
Ve Velke Britanii jsem byl loni 14 dni. Nektere nabidky tamejsich operatoru mi prisly vice nez zajimave! V clanku mi chybelo srovnani cen a sluzeb jednotlivych operatoru. BTW: Nevite nekdo, jak to vypada v sousednim Nemecku? V reklamach na satelitu neustale vidim reklamu na predpacene sady s nejakym jednodussim telefonem za cenu POUHYCH 99,- DEM. Pritom muzete celych 25,- DEM provolat! Mate nekdo nejake osobni zkusenosti? Diky.
0 0
možnosti

M@C

30. 7. 2000 23:11
Re: Operatori v zahranici
Srovnani cen mob. operatoru v UK by bylo pomerne slozite, jsou tam totiz ctyri fyzicky, ale kazdy ma nejakolik servisnich spolecnosti, ktere nabizeji sve vlastni tarify. Takove srovnani by mohlo byt i na nekolik stranek. Zdar....
0 0
možnosti

Ondra

29. 7. 2000 12:30
K tomu poctu siti a operatoru: neni jiz zas tak nenormalni, ze existuje vice operatoru, nez provozovatelu siti. V Nemecku jich pribylo jiz celkem dost ( napr. Victorvox, ktery poskytuje sve sluzby v T-D1, nebo asi znamejsi Hutchinson Telecom, spolupracujici se vsemi ctyrmi sitemi) Ostatne Nemeckou zvlastnosti je ostatne i vnitrostatni roaming pro Viag v D1, ktery uz dotahli tak daleko, ze muzete behem hovoru stridat site (jako normalni handover). Z Anglie jsem se vratil pred tydnem, a situace tam mi neprijde jako zas tak tragicka. Moje hostitelska rodina na jazykovem kurzu vlastnila 2 mobily (BT Cellnet, predplatky), pricemz on byl popelar a ona nezamestnana. Pokud si mohou mobil dovolit i tyto socialni skupiny, tak to IMHO neni zas tak spatne. Videl jsem jednu spec. nabidku - BOSCH 509 dual za 29,99, nebo 2 za 50. To v zemi, kde je prumerny plat mezi 13 a 14 000 Librami rocne neni mnoho. Kdyz si vezmete, ze SMS stoji u Orange 5p ... Carphonewarehouse je opravdu hvezda, kam se hrabou "znackove prodejny" Orange. Jeste jedna perlicka k Twist Roamu: Jeste minuly patek bylo mozne posilat z Cellnetu SMS - samozrejme zadarmo, protoze to nejde nauctovat - jede se tam stale na **111*... Jestli se to nejak od te doby zmenilo nevim...
0 0
možnosti

Edmir Dizdarevič

29. 7. 2000 11:30
Nejde náhodou hlasová schránka u karet vypnout? :)
0 0
možnosti

Andy

31. 7. 2000 15:55
Re:
Samozřejmě že jde, stačí zavolat na info a nechat si ji vypnout.
0 0
možnosti

Ondřej Mackovič

28. 7. 2000 22:55
Ano, skutečně asi kradou a minimálně brutálně lžou
Myslím tím hlavně Paegas a Eurotel. Hovory do schránek - to je jasné. Platím za něco co NECHCI, žádnou smlouvu jsem u TWIST nebo GO nepodepisoval, něco mi vnutili a chtějí za to zaplatit a já nemám možnost jak se tomu vyhnout. To je to samé, jako by mi v potravinách prodavačka přihodila do košíku něco co nechci a nemohl bych dělat nic jiného než si to koupit. A potom ty prolhané, klamavé reklamy prosáklé polopravdami a pololží. Eurotel si dělá srandu z Paegasu že má 100% roaming pouze v Německu (myšleno bez Callbacku) ale sám ho nemá nikde! A čím vám zavře ústa? Že jde o SMS. To si fakt myslí že jsem tak blbí? A co ty přerušené hovory za které operátoři neručí? A co aktivační poplatky za 3600,-, hovory za 28 Kč/min. A co brzo již určitě miliarda na zálohách u Oskara (když dá každý zákazník minimálně 1000 tak to naskočí rychle). Samotná takováhle suma na kontě je velice dobrý zdroj peněz z úroků. Ale i Oskar klame v reklamách : nečekejte na levnější hovory, u nás jsou dražší ale výhodou je že celý den (v podání Eurotelu : mohlo by se vám poplést kdy je to levnější a tak radši volejte dráž a od pozdější doby). Bože, to je prolhaná sebranka. To by mě zajímalo jakého blba tahle reklama přesvědčí.
0 0
možnosti

Edmir Dizdarevič

28. 7. 2000 23:06
Re: Ano, skutečně asi kradou a minimálně brutálně lžou
Vnucoval Vám někdo Twist nebo Go sadu? :)) Koupí akceptujete dané podmínky.
0 0
možnosti

Václav Kněžník

28. 7. 2000 15:36
Naši operátoři kradou!
Jedna věc mě na našich operátorech vadí a tou je okrádání svých zákazníků za "neuskutečněné hovory" do hlasových schránek nedostupných volaných. K tomu ještě vezměte v úvahu, ze neznalý volající vyslechne uvítací zprávu a vám hlasová schránka oznámí, že máte zprávu. Vyslechnutím zjistíte, že je slyšet pouze zaklapnutí telefonu, nebo v lepším případě "...hele, tam je ňáká schránka" a zavěšení. I v tomto případě jsou to vyhozené peníze. Problém je v tom, že všichni operátoři mají nastavený základní stav schránky brát vše (největší hloupost je, brát hovory i v případě obsazeno, volající si mylně myslí, že je volaný mimo provoz a přitom by mohl zavolat za 5 minut znovu). Pokud si v telefonu přenastavíte přesměrování zrušit např. v případě obsazeno, je toto nadřazeno základnímu stavu. Jestliže však časem usoudíte jako já, že schránka je k ničemu (většina volajících používá taky mobil a když se nedovolají pošlou SMSku, je to levnější a já když zapnu mobil hned vím komu mam zavolat), v telefonu poté nastavíte přesměrování-zrušit vše, vrátí se vše do základního stavu a schránka bere vše! Řešením je zavolat na operátora a nechat zrušit schránku u něj. Poté je základní nastavení nebrat nic a lze kdykoli nějaké to přesměrování nastavit. Pokud nic nenastavíte po určitou dobu (např. Paegas 3 měsíce) je schránka deaktivována úplně. Kdykoli však máte možnost znovu schránku aktivovat u operátora. Vše, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak závěrem, moderní je nenechat se zbytečně okrádat a proto nemít aktivovánu hlasovou schránku. Jeden z mých kolegů pokud se někomu dovolá do schránky, pak protože poplatek za minutu hovoru již vyhodil, tak si uvítací zprávu vyslechne, pak do telefonu zakašle a zavěsí. Ať z toho ten co si nedá říci a má schránku aktivní taky něco má a též si zaplatí minutu volání na "Mailbox". Jen se divím, že uvedená doporučení nejsou obsahem nějakého oficiálního článku mobil-serveru. S přáním hodně kašlání na hlasových schránkách Vendys!
0 0
možnosti

Edmir Dizdarevič

28. 7. 2000 23:01
Re: Naši operátoři kradou!
Z lidí jako je Váš "kašlající" kolega mi je zle. Chcípla mi koza, tak ať sousedovi chcípne taky. :(
0 0
možnosti

Přemysl Souček

28. 7. 2000 12:46
Váženým kritikům
Vážení kritici, někteří z Vás prezentují své znalosti situace v UK. Proč své podněty nenapíšete rovnou autorovi. Pravděpodobně když odložíte zbytečně sarkastický tón bude výsledkem další článek, podrobnější, obsažnější, který by si přečetli všichni čtenáři. Zdaleka ne každý se totiž věnuje četbě diskusí. Nezdálo by se Vám to tak lepší? Za případnou spolupráci uvedeného typu předem děkuji. Přemysl Souček, Mobil server
0 0
možnosti

Ondřej

28. 7. 2000 13:56
Re: Váženým kritikům
To je divné, někdo napíše špatný článek a potom osočuje druhé, že mu s tím nechtějí pomoc.
0 0
možnosti

autor

28. 7. 2000 12:11
5 operátorů v Británii a 4 sítě
V Británii je sice 5 operátorů, ale sítě jsou tam fyzicky 4-One2One, BTCellnet, Orange, Vodafone
0 0
možnosti

jany

28. 7. 2000 10:51
V Britanii su piati operatori >)))
B Britanii su piati operatori... by the way...
0 0
možnosti

M@C

28. 7. 2000 10:24
Ahoj lidi par informaci k te UK. Kdo mate Vodafone PAYT bezte se podivat na jejich novou web site http://www.vodafone.net, maji neco jako paegas info, je to zdarma do konce srpna pak ze poplatek, dale www-sms, to za poplatek, zjistovani kreditu na webu atd. Na pomery v UK, docela zdarile. Jinak samozrejme ze cesky Paegas je technicky vyspelejsi, kolegove v UK mi funkce, ktere umi tahle sit jen zavidi. Jinak zajimava cena za roam. u Paegasu pres One2One, 6.30 za minutu peak+off peak, to je super cena. Co se tyce tarifu a jejich variability, to se maji nasi operatori jeste co ucit.. Zatim....
0 0
možnosti