Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zákazníci EuroTelu a RadioMobilu (i Oskara?) jsou především fanoušky?

Co způsobuje bezpříkladnou rivalitu mezi zákazníky Eurotelu a RadioMobilu? Stávají se ze zákazníků fanoušci? Proč?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zajíc

Z lesa do paušální obory
S Go jsem si začal někdy v 1997,v celku jen spokojenost,ale v poslední době jsem ziskal pocit lovné zvěře.Asi v polovině prosince 2003 se mi stala následující situace.Jako jeden z mnoha jsem využil nabídky na odesílání 10 SMS zdarma jako "výhra" od Eurotelu.Po odeslání asi 6 SMS jsem dostal následující SMS z tel.č. 999289 (Eurotelí server):"Za odeslání 4 SMS Vám odečítáme 0,00 kč".Po smazání této zprávy jsem zíral na nulový kredit,který ale předtím čítal asi 380 Kč.Když jsem chtěl zavolat na GO linku,mobil mi lakonicky sdělil"Hovor nepovolen".Tak jsem musel z jiného telefonu na GOperátora,který po popisu události sdělil,že se bohužel tato situace stává v souvislosti se zasíláním těchto nulových SMS a že technici pracují na odstranění závady"(přiznal to hned,což mne překvapilo,až později proč jsem prohlédl).Poté hned neprodleně situaci technici napravili a kredit byl znovu v původní výši za cca 5 minut obnoven.Následoval hovor s GOperátorem který se omluvil a nabídl možnost přejít na paušál,což jsem zdvořile odmítl. Po vánočních svátcích se situace opakovala s trochu jiným průběhem.Během příchozího hovoru došlo k jeho přerušení z neznámé příčiny(bez náznaku ztráty signálu,mimo dosah apod.) Po snaze se dovolat zpět mě telefon opět odmítl s hláškou "hovor nepovolen".Celá anabáze se opakovala pouze s tím rozdílem,že dle GOperátora se to u Nokií stává a jestli nechci přejít na paušál a že na tom technici pracují.Také teď jsem se vzdal paušálních radostí mi nabízených a kredit mi byl velmi rychle vyrovnán. Pod dojmem,že nic se neopakuje 3x jsem nepojal pocit štvané laně a dál využíval GO služeb.Po zhruba týdenním odpočinku mne operátor opět svou loveckou trubkou vyrušil z letargie všedního dne.Po skončení hovoru vydal telefon varovný signál příchozí SMS,ale nic nedošlo,zato kredit byl opět na částce 0,00 kč a "Hovor nepovolen".Zase jsem pomocí jiného telefonu navázal kontakt s rajskou zahradou mobilního ráje,kde mi tentokrát bylo sděleno,že se tu u GO staršího data stává(odkudpak to službukonající věděl je mi záhadou) a že technici na tom pracují.Poté znovu že zašlou kredit a zda nechci okusit ovoce z paušální zahrádky.Díky této nabídce se ze mne stal krátkodobý paušální alergik.Kredit byl poté do 5 minut vyrovnán. Co mají tyto 3 zdánlivě rozdílné situace shodného: a) nemožnost uskutečnit jakýkoliv hovor vyjma nouzového volání,ale to umí mobil i bez SIM karty b) nulový stav kreditu 0,00 kč,při normálním vyčerpání kreditu můžu volat na *88 a stav kreditu byl vždy na 0,05 kč a nepřístupný tel.seznam. c) vždy jiná příčina vynulování dle informace GOperátora(shlédněte naši galerii GO-závad) d) okamžitá nabídka paušálu. e) při standartním doplnění kreditu dojde SMS za 10-20 minut,při těchto pokusech náhončího byl vyrovnán kredit hned,snad aby nebyl hluk v revíru(vysoká ochota řešit problém). Nechci nikomu křivdit,ale dávno ukrytou plachost ve mne neprobudilo dlouhé stání na lesní mýtině během Vánoc,protože první kruhová leč propukla již před jejich zahájením.Možná se mýlím,ale pro jistotu se ptám,zda je také někdo podobně postižen.V diskusi se nakonec prokáže,zda je to na diagnózu nebo je to nový obchodní trik
0/0
9.1.2004 8:52

Tomáš

Neskutečné co se děje!

Je neskutečné co vše se tady v republice děje. Chápu, že každá firma musí mít zisk a musí vydělávat, ale kde je hranice.

Cožpaka nestačí miliardové tržby. Ještě zakážu SMS bránu a ještě zvýším částky (také desetihaléř je při počtu 5 mil. zákazníků podle mého názoru až moc penízků).

Někteří nadávají na monopolní telekom (a mají pravdu), ale co zisky Eurotelu a T-mobilu. Ano, v porovnání s Telekomem mohou být chudí, ale proč tu není "STOP"!?

 

0/0
16.5.2003 12:23

petr kouba

Oskar má problém?
Prý dnes došlo  u nekolika stovek zakazniku k zablokovaní jejich přístupových hesel pro vstup do samoobsluhy.Co se o tom ví?
0/0
4.4.2003 14:03

Tomáš Mark

odblokujte si mobil sami - gsm bulletin forum v češtině

Největší GSM bulletin forum o odblokování mobilních telefonů, softwaru k nim apod... www.ODBLOKOVANI.net/forum !!!

 

0/0
8.3.2003 16:26

Iceman Iceman

8210 a FAX
Mám dotaz, nevíte někdo jaký software je dobrý pro faxování přes Nokii 8210, případně bych uvítal jestli nevíte kde je ke stažení.
0/0
21.2.2003 15:35

godivo

Oskar
Jo jo, Oskarek je fakt super... A taky super informuje svoje zákazníky... Ale zkuste poslat zprávu do Španělska, a pak zjistíte že to nějak nejde... Ono totiž pan Oskar má od Španělského operátora zablokovám příjem sms z Oskarovy sítě... Ale nikde se o tom nedozvíte... A pak vám napíšou že peníze které jste za smsky zaplatili nedostanete, protože pokud jejich sms centrum příjme sms, tak už pak není jejich věc co se se zprávou dejě u třetí strany... To jenom taková hezlá zkušenost s našim nejmladším operátorem...
0/0
13.11.2002 20:34

godivo

Jo jo, Oskarek je fakt super... A taky super informuje svoje zákazníky... Ale zkuste poslat zprávu do Španělska, a pak zjistíte že to nějak nejde... Ono totiž pan Oskar má od Španělského operátora zablokovám příjem sms z Oskarovy sítě... Ale nikde se o tom nedozvíte... A pak vám napíšou že peníze které jste za smsky zaplatili nedostanete, protože pokud jejich sms centrum příjme sms, tak už pak není jejich věc co se se zprávou dejě u třetí strany... To jenom taková hezlá zkušenost s našim nejmladším operátorem...
0/0
13.11.2002 20:34

godivo

OSKAR
Jo Oskar si fakt na nic nehraje, dokonce i na to, ze kdyz chcete poslat smsku do Spanelska tak ji tam nikdy nedostanete, a podle vyjadreni Oskarka jim Spanelsky operator zablokoval prijem sms z jeho site... Fakt super... A ze by o tom informoval toho ani nenapadne... Nevim, ale myslim ez pokud platim, tak mam pravo vedet co funguje a co ne...
0/0
11.11.2002 19:37

Otto Dostál

Fanousek? Zabit je!
24.9.2001, 17:30 hodin, blízko středu Brna .... SÍŤ PAEGAS OBSAZENA ! už skoro půl hodiny!! ZABÍT je málo !!!
0/0
24.9.2001 17:46

Petra Hrazdirova

Prosim, jestli by mi nekdo nemohl sdelit kod na restart telefonu NOKIA. Slysela jsem, ze nejaky kod na restart existuje, ale bohuzel ho nemohu nikde najit. Diky.
0/0
9.8.2001 12:44

Giovanni Canuto

Být fanouškem? Blbost!
Při výběru operátora a služby se řídím zásadně podle poměru poskytované služby k ceně. Kdo nabídne nejvíce muziky za nejmenší peníz, tomu fandím.
0/0
8.8.2001 15:57

Jan Dekický

INTERNET CALL
Je tu někdo kdo zkoušel internet call od Paegasa? Mě to vůbec nefunguje a na 4603 se se mnou o tom odmítají bavit.
0/0
30.3.2001 12:42

Tomáš Lorenc

Úroveň
Vy všichni, kdo tu (velmi správně) hájíte Eurotel se prosím vás naučte česky!!! Nebo se do nás naše pegasová a oskaří opozice nepřestane (právem) navážet. Stydím se za vás!
0/0
17.3.2001 19:07

Roman Wojnar

sociálka??
Vidím, že to tu už dlouhou dobu nějak spí, ale přesto jsem se rozhodl něco přihodit. Letmo jsem si prošel tuto konferenci a už dlouho jsem se tak nepobavil. Hlavně ty příspěvky, který operátor je pro jakou sociální skupinu. Teď Vám řeknu jaká jsem já SOCIÁLKA, neboť jsem si pořídil mobil od GE Capital Bank, který dávali k založenému účtu zdarma. Mám N3210, která byla v té době za 1,- (i tu korunu mi v bance dali) a celá aktivace (cca 3.500,-) byla zdarma. Jelikož jsem chtěl nokiju a ta byla jen s paušálem, tek jsem si aktivoval jen P20 (abych to měl měsíčně co nejlevnější). Teď, co začli u PG dávat partnerskou kartu i k P20, se chystám pro ní zajít i když momentálně necítím potřebu ji využívat, ale po rozpočítání na karty mně bude paušál stát něco kolem 150,- Kč. To jsem, ale vyčů..... sociální případ, že jo ? Škoda ještě, že banka neuzavřela dohodu o GSM bankingu s OSKAREM, bylo by to ještě zajímavější. S pozdravem, všechny zdraví SOCIÁLNÍ případ.
0/0
2.3.2001 7:27

Jiri Koukal

Chtel bych se zeptat jak je to vlastne s odblokovanim telefonu z twist sad. Mam telefon pomerne novy, jeste v zaruce. Ztratim odblokovanim zaruku? Je mozne odblokovat mobil ihned, nebo je tu nejaka lhuta, po kterou musi byt mobil prihlasen pouze u teto site? A je to pravda, ze po roce by me mel na pozadani paegas provest odblokaci zdarma? Diky. xjurka@centrum.cz
0/0
6.2.2001 15:43

Zodiax

Prosvihnul jsem neco?
Mobily uz bezne funguji ve vsech stanicich metra? Koukam jak puk, ze po pulce trasy B mam porad signal. OP=Paegas
0/0
19.12.2000 15:59

marie krausová

Go soudruzi Go!!!
Je to zase k neuvěření co ty soudruzi v EuroTelu dělají. Banální věc, jako změna účtu našeho podniku( pro lepší ovládání přes internet). Již 2. měsíc si dopisuji s úředníky EuroTelu, at´si změní číslo pro inkaso. Poslední fáze, v době rozmachu elektronické komunikace mi pošlou poštou formulář, s kterým musím osobně do banky necht si dát razítko a poté odfaxovat.Zaslené čestné prohlášení jim k tomuto úkonu nestačí. Jsme zákazníci KreteTelu od r.94, mámé na jednom účtě 5 čísel, nikdy žádný dluh odpojení, celkem slušně bonitní klient. Z vysoka na nás se.ou. Končím s nimi a přecházím k jinemu operát. To jsem jim písemně sdělil a je jim to srdečně jedno. Go soudruzi Go!!! Jen tak dál a ty Go poukázky na froty si strčte taky.
0/0
17.12.2000 23:46

Moon

Eurotel "krade"!!!!
Me spis mrzi uctovani za opravdu neuskutecneny hovor - tj. volany nema aktivovanou hlasovou schranku a jen se dozvite, ze je mimo signal atp. Stava se mi to pri volani z GO na oskara a tech 7.80 co to stoji, me prijde jako naprosta nehoraznost a kradez!!!
0/0
13.12.2000 9:08

Roman Ner

Strc si nekam Eurotel.Mel jsemho sest let a co.Je na nic.Aci ho mas jenom na ozdobu blbe.
0/0
8.12.2000 11:25

Roman Ner

Euroteliste jak male deti ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Nekteri Eroteliste mi pripadaji jak male deti.Vite,az obhajci eurotelu budou mit Eurotel jak ja sest let,tak budou tvrdit neco jineho.Ja jsem po sesti letech z Eurotelem zrusil smlouvu a co byl za problem z jejich posledni fakturou.Ze by 28 000 tisic na posledni fakture byla nahoda,kdyz jsem mel rozbit pristroj?????????Neni to slusny operator.Mel jsem s nima jiz dlouho problemy.Eurotel nevazi si zakazniku.Trosku se zpamatujte,vzdyt Eurotel je napul Ceskyho telecomu.Pekny parchanti telecom.Proste je to jedno.Hlavne,ze mobil funguje a ze se nekam dovolam.je to jedno jestli od Petra nebo Pavla.Sakra nebudte jak male deti.Dostavate za jejich reklamu od nich prachy???????Vsichni operatori kradou.ty skalni obhajci Eurotelu,zkuste jednou nezaplatit a co s Vami udela Eurotel????Jeste ho budete chvalit.Jim je jedno,ze je propagujete.Akorat jim delate reklamu zadarmo. Myslete hlavou a zadkem!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
8.12.2000 11:18

Saša Jindra

Výpadky Paegasu v Brně
Jsem vpodstatě flegmatik a hned tak se mnou něco nehne. To co si ale dovoluje Paegas v posledních dvou měsících mi opravdu pije krev!! Kdybych věděl kde sedí žokej od toho okřídlenýho koně, nakopal bych mu do řiti, protože nic nedělá pro to, aby služby, které mu platím opravdu fungovaly. Každé odeslání SMS z webu paegasu je napínavá loterie - v posledních týdnech to platí už i z mobilu?!!! A já vůl prodloužil před časem smlouvu na další dva roky!!! :( Dokáže s tím něco udělat třeba nátlak redakce?
0/0
7.12.2000 10:54

xxxx xxxx

Zdravim,nevite nekdo nahodou,kde bych mohl sehnat neco jako graf vytizeni GSM site(v zavislosti na d
Zdravim,nevite nekdo nahodou,kde bych mohl sehnat neco jako graf vytizeni GSM site(v zavislosti na denni dobe)?Diky
0/0
23.11.2000 9:38

Tomáš Dresler

Byl jsem zde. (Kájínek).
0/0
8.11.2000 16:40

Drozd Franta

Toz asi takhle... v Ramci diskuse... Rad bych napsal, ze pokud jde o konkurencni boj nasi trech milacku operatoru, je vsecko o nicem, neexistuje nejlepsi, ani nejhorsi... Oskar je mlady a zamestnava mamlasy, vyjímky prominou. Faktury a system fakturace je naprosto neprehledny a nefunkcni. Vylezli s obchodnim nazvem Oskar, kteryzto nemaji ani zaregistrovany jako ochrannou znamku, coz je majetkem Comforu spolecne i s nazvem domeny www.oskar.cz. Je to diletantství do nebe volajici a stat si myslim mel uz davno licenci Oskarovi odebrat. Nejsou tam lidi kteri to maji v hlave v poradku. Paegas je drzy k zakaznikum tim ze upozornuje SMS kou o nezaplacene fakture ty, kteri zaplatili a system radiomobilu je na registrovani plateb velice zaostaly. Pokryti ma Paegas no... dobrá... ale blokace nekterych domen napr www.radary.cz je nehorazna svinarna, protoze neuporornili stavajici zakazniky na to ze meni na popud telekomunikacniho uradu obchodni podminky a kdo nevi o co jde at zabrousi na www.radary.cz. Stop odepsat. Eurotel je dcerinou spolecnosti nebo presneji receno, Telecom je vlastnikem akcii Eurotelu... z toho vyplyva neucta k indivindualnim zakaznikum a pocatecni bezohledne uctovani prichozich hovoru. Jsou to vsechno firmy se zisky o kterych se nam ani nesni a presto jejich sluzby mají tolik ruznych nedokonalosti a podobne. Vsichni z vlastnich zkusenosti musime vedet o co jde... Lze zde volit mezi vetsim a mensim zlem... Ja to resim po svem. Twist karta na prijem, Oskar - slysim Vas na volani mimo spicku na pevnou linku (35 minut zdarma) a SMS - ky za 50hal ve spicce a mimo za 35. Na Oskara mi sms z radaru chodi a Paegas uz si to kluci z Radaru taky naucili chodit... A kdyz potrebuju pokecat s rodinou vytahnu starou vysilacku CB a muzu mluvit nekolik hodin denne zdarma do vzdalenosti az 40km. Vychazjme z toho co je... nekdo ma rad holky jiny zase v dolky... pro mne je cmuchani mysicek raj... Mejte se hezky a nezapomente ze technika je tu pro nas, a ne my pro techniku... Holku kterou mam rad stejne nejradeji slysim jak mi septa do ucha.... A bez mobilů, stabilů, a jiných debilů....... Za lepsí zítrky Franta
0/0
2.11.2000 10:54

mip mip

Pomoc-mam oskara a....
Mam Oskara jsem celkem spokojen, akorat by ne nohly vratit po 3 mesicich penize za telefon vraceny v ramci 48 hodinove zaruky. A taky zalohu 1000,- Kc. Volam na jejich linku 1x tydne uz 2 mesice a furt nic. POMOOOOOC, poradte co mam delat. DIK mip.mip@post.cz
0/0
19.9.2000 0:58

mip mip

Mam Oskara jsem celkem spokojen, akorat by ne nohly vratit po 3 mesicich penize za telefon vraceny v ramci 48 hodinove zaruky. A taky zalohu 1000,- Kc. Volam na jejich linku 1x tydne uz 2 mesice a furt nic. POMOOOOOC, poradte co mam delat. DIK mip.mip@post.cz
0/0
19.9.2000 0:57

lad bart

S paegasem snad už ne.......
Vážený operátore Paegas Dobrý den,dovolte mi,abych jako uživatel mobilního telefonu Paegas linky 0603 xxxxxx vyjádřil největší nespokojenost s Vašimi službami od počátku doby,co jsem linku koupil.Využil jsem tenkrát nabídky možná levnějšího tarifu,možná jsem byl ovlivněn tím,že jen Paegas mi fungoval na i v chalupě v jedné šumavské vesnici,kde dříve nefungoval konkurenční Eurotel.Dnes je to jinak.Přestože si Paegas postavil jakýsi vysílač na přímou dohlednost,telefon mi už v chalupě nejde a protože má manželka telefon od Eurotelu,zjistil jsem že její telefon tam dnes v době 10ti milióntého pokrytí Paegasem jde.A můj ne.A tak je to na trase Praha - Klatovy nejméně 5x.Její stejný telefon Nokia 6150 jde a mě 5x vypadne signál.Na Vaši linku 4603 se nelze dovolat,asi jsou lidé rozladěni jako já a to je taky služba nanic.A když se dovolám,dozvím se,že Paegas NEMÁ ve smlouvě se mnou povinnost informovat mne nebo jiné zákazníky,že má dočasné nebo trvalé technické potíže s vysílači,že předělává a neví do kdy jakýsi SMS server,takže kopie e-mailu nebo SMS chodí i se 20ti hodinovým zpožděním,pakliže vůbec přijdou.Paegas nemá povinnost ale já také ne.Nikdo mne nedonutí,abych nadále u Paegasu setrval a nikdo mne nedonutí,abych mizerné služby tohoto operátora kdekoliv nekomentoval.Dnes jsem již rozhodnut.I vizitky a reklamy se mi vyplatí předělat.Ono totiž skutečné škody během podnikání,když se spolehnete na nespolehlivého partnera nejdou vyčíslit a jistě přesahují dočasné náklady na změnu telefonního čísla.A operátorovi radím,investujte mizivé procento do slušného chování k zákazníkovi namísto nákladných televizních reklam,ono nestačí ptáčka lapit,ale je třeba ho i v kleci udržet.Pro mne by stačilo : Sorry,máme potíže,budou odstraněny do xxx,a ne hele,vlez nám na záda,my máme smlouvu a víc se s tebou bavit nebudem. Já s Vámi už také ne. S pozdravem B.L.
0/0
6.9.2000 20:32

Jiří Pernický

Hmmmmmm
Boj o operátora? Kde? Budu moct koupit benzin za 20,- u pumpy Pepy Pepáka anebo za 30,- u pumpy Evžena Radovana, tak si ho koupím (pokud bude kvalita srovnatelná) u pumpy Pepy Pepáka. Stejně, když pojedu, nikdo nepozná na který benzin jedu, nebo jo? Pak už jde jenom o to, jestli mi jeden nabídne umytí oken zdarma. Větší frajeřinu udělám s lepším fárem a ne s dražším benálem, nebo NE?
0/0
3.8.2000 14:07

Jaromir Hruska

Kradou vsichni - OKNOTEL NE !!!
Dovolte abych reagoval na zde mistni-nemistne prispevky.Protoze vidim, jak se tady hadate...jako mali Jardove na pisku o lopatku...dovolim si Vam nabidnout sluzby sve firmy, ktere vyuziva jiz hodne podobne zavislych jedincu na telk. techn.Zabyvam se prodejem noveho Operatora, jez je prodavan pod moji ochrannou znamkou "OKNOTEL" Tento oparator, sec s omezenym pokrytim so rovnez na nic nehraje.Pokryti neni sice jeste stoprocentni, nic mene, posudte vyhody. ..... VARIABILITA !!...Nabizime ruzne typy OKNOTELU - Stropni,sklepni,pudni,na WC,koupelnove,garazove a dalsi a dalsi.BARVY:...Kazdy oknotel si muzete natriskat jakou chcete barvou dle vasich predstav!!!!! MATERIAL:Drevo,plast,kov,hlinik,umele hmoty......CENOVA DOSTUPNOST: Od malych forem kolem 500 korun az po OKNOTELY luxusni, -VYKLADOVE pro narocne volce. POKRYTI: Vsude kde se pohubuji lide,zvirata a jina havet, VZDY VS NEKDO USLYSI !!!! AKTIVACE : Bez jakychkoliv pOPLATKU !!! Po zakoupeni staci pouze otevrit a muzete volat kam chcete, jak chcete, a pokud nebudete nadavat na cikanskou minoritu i jak dlouho chcete.Zadne dalsi platby !! VAHA : Toto je tresicka na dortu OKNOTELU, zalezi totiz na sile kazdho voljiciho,Je zde zcela odlisna poltika ne za maly oknotel vice penez ale mene.Male kapesni OKNOTELY jsou levnejsi nez stacionarni, luxusni s vyhrivanim a treba ochrannou folii.Posudte sami vyhody a nevyhody mych nabizenych OKNOTELU, a zvazte...lidicky........vo co tady vlastne GOU.Ja osobne bych se pripojil ke klasikovi, ktery tfffrdi ze pokud nejde o zivot, jde o hovno...u telefu zvlaste.............
0/0
1.8.2000 10:49

Vít. Hybler

Dost mě zaráží a mrzí, že velká část příspěvků do diskuze je plná hrubek, sprosťáren a přihlouplého nemístného fandovství operátorům, přičemž původní článek jaksi přesně proti tomu brojil. Přece: ať si každý klábosí a vyřizuje přes koho chce, hlavně ať ostatní netravuje s tím, jakého mají špatného GSM-providera. Může leda tak poradit, aby se ostatní poučili z jeho chyb. Uznat by se dal jen nezávislý plnohodnotný test služeb, který by byl pak zveřejněn a Rada pro etiku reklamy by všem třem provozovatelům napařila milionové pokuty a zákaz protláčení všech těch lživých a agresivních reklam do hlav nevinného civilního obyvatelstva, které se nemíní účastnit té potroublé bitvy fanoušků. Pojďte se pánové raději bavit o důležitějších věcech. Kupříkladu před pár dny v Brně na zastávce Lesnická málem přejel vousatý frajírek ve voze BZJ-33-54 (tuším Fiat) matku s potomkem, která chtěla přejít k tramvaji - na zastávce bez ostrůvku! Samozřejmě telefonoval a listoval v papírech na sedadle spolujezdce. To je nepochopitelné. Jestli toho člověka někdo znáte, vyřiďte mu prosím, ať si nafackuje a koupí si HF-sadu, a je úplně jedno, jestli to bude do PéGé, ÝTý nebo ČeskOsk. Přeju hezký den.
0/0
31.7.2000 8:21

Vaclav Bosek

No v tomto pripade zalezi na tom, jak se dotycny stavi k lidem, kteri mu volaji. Ja jsem to vymyslel takto: mam 2 sim karty. Jednu pouzivam normalne a mam zrusenou hlasovou schranku (kdyz jsem mimo signal, volajici neutrayti ani korunu). Tu druhou pouzivam jenom jako zazn. sluzbu. Pokud mi ten dotycny nezastihne a chce mi opravdu nechat vzkaz, je to idealni reseni. Pochybyju o tom, ze by to ale operatori zmenili. Zalezi proste ne lidech. Jo, ale ted jsem si uvedomil., ze slovensky Globtel dava prvni 3 vteriny zdarma. mozna zde je reseni...
0/0
27.7.2000 14:53

xxx

xxx
xxx
0/0
27.7.2000 14:29

Václav Kněžník

Proč se nechat okrádat! Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastánců operátorů, sám používám všechny tři a každý má své pro i proti. Souhlasím vsak, ze všichni okrádají za "neuskutečněné hovory" do hlasových schránek jak popisuje předchozí příspěvek. K tomu ještě vezměte v úvahu, ze neznalý volající vyslechne uvítací zprávu a vám hlasová schránka oznámí, že máte zprávu. Vyslechnutím zjistíte, že je slyšet pouze zaklapnutí telefonu, nebo v lepším případě "...hele, tam je ňáká schránka" a zavěšení. I v tomto případě jsou to vyhozené peníze. Problém je v tom, že všichni operátoři mají nastavený základní stav schránky brát vše (největší hloupost je, brát hovory i v případě obsazeno, volající si mylně myslí, že je volaný mimo provoz a přitom by mohl zavolat za 5 minut znovu). Pokud si v telefonu přenastavíte přesměrování zrušit např. v případě obsazeno, je toto nadřazeno základnímu stavu. Jestliže však časem usoudíte jako já, že schránka je k ničemu (většina volajících používá taky mobil a když se nedovolají pošlou SMSku, je to levnější a já když zapnu mobil hned vím komu mam zavolat), v telefonu poté nastavíte přesměrování-zrušit vše, vrátí se vše do základního stavu a schránka bere vše! Řešením je zavolat na operátora a nechat zrušit schránku u něj. Poté je základní nastavení nebrat nic a lze kdykoli nějaké to přesměrování nastavit. Pokud nic nenastavíte po určitou dobu (např. Paegas 3 měsíce) je schránka deaktivována úplně. Kdykoli však máte možnost znovu schránku aktivovat u operátora. Vše, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak závěrem, moderní je nenechat se zbytečně okrádat a proto nemít aktivovánu hlasovou schránku. Jeden z mých kolegů pokud se někomu dovolá do schránky, pak protože poplatek za minutu hovoru již vyhodil, tak si uvítací zprávu vyslechne, pak do telefonu zakašle a zavěsí. Ať z toho ten co si nedá říci a má schránku aktivní taky něco má a též si zaplatí minutu volání na "Mailbox". Jen se divím, že uvedená doporučení nejsou obsahem nějakého oficiálního článku mobil-serveru. S přáním hodně kašlání na hlasových schránkách Vendys!
0/0
27.7.2000 11:32

Václav Kněžník

Nenechte se okrádat! Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastánců operátorů, sám používám všechny tři a každý má své pro i proti. Souhlasím vsak, ze všichni okrádají za "neuskutečněné hovory" do hlasových schránek jak popisuje předchozí příspěvek. K tomu ještě vezměte v úvahu, ze neznalý volající vyslechne uvítací zprávu a vám hlasová schránka oznámí, že máte zprávu. Vyslechnutím zjistíte, že je slyšet pouze zaklapnutí telefonu, nebo v lepším případě "...hele, tam je ňáká schránka" a zavěšení. I v tomto případě jsou to vyhozené peníze. Problém je v tom, že všichni operátoři mají nastavený základní stav schránky brát vše (největší hloupost je, brát hovory i v případě obsazeno, volající si mylně myslí, že je volaný mimo provoz a přitom by mohl zavolat za 5 minut znovu). Pokud si v telefonu přenastavíte přesměrování zrušit např. v případě obsazeno, je toto nadřazeno základnímu stavu. Jestliže však časem usoudíte jako já, že schránka je k ničemu (většina volajících používá taky mobil a když se nedovolají pošlou SMSku, je to levnější a já když zapnu mobil hned vím komu mam zavolat), v telefonu poté nastavíte přesměrování-zrušit vše, vrátí se vše do základního stavu a schránka bere vše! Řešením je zavolat na operátora a nechat zrušit schránku u něj. Poté je základní nastavení nebrat nic a lze kdykoli nějaké to přesměrování nastavit. Pokud nic nenastavíte po určitou dobu (např. Paegas 3 měsíce) je schránka deaktivována úplně. Kdykoli však máte možnost znovu schránku aktivovat u operátora. Vše, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak závěrem, moderní je nenechat se zbytečně okrádat a proto nemít aktivovánu hlasovou schránku. Jeden z mých kolegů pokud se někomu dovolá do schránky, pak protože poplatek za minutu hovoru již vyhodil, tak si uvítací zprávu vyslechne, pak do telefonu zakašle a zavěsí. Ať z toho ten co si nedá říci a má schránku aktivní taky něco má a též si zaplatí minutu volání na "Mailbox". Jen se divím, že uvedená doporučení nejsou obsahem nějakého oficiálního článku mobil-serveru. S přáním hodně kašlání na hlasových schránkách Vendys!
0/0
27.7.2000 11:30

Tom

Tato diskuse
Už asi týden se tu neobjevil nový příspěvek, funguje to vůbec. Na seznamu je počet příspěvků stejný, obnovuje se ale datum.
0/0
27.7.2000 9:22

Petr Morávek

Eurotel to umi fakturovat a Oskar neni spatny
Máte u Eurotelu aktivovanou sluzbu DATA/FAX s poplatkem 2 Kc/min a budete vyuzivat i WAP? Bacha na to!!! Eurotel vam po zmene automaticky prevede systém sluzeb a nauctuje za datove prenosy (asi meziplanetarni) 12 Kc/min. A to uz je opravdova sila (zde se ten slogan Oskaru bezva hodi). Ja to bohuzel zaregistroval az po pul roce. Zavolejte na infolinku Eurotelu a ptejte se na cenu datovych sluzeb: 2 Kc/min. Vyuctovani: 12 Kc/min. Reklamace vyrizuji do jednoho mesice po zaplaceni faktury. Operatorky neznaji hlubsi problematiku a jejich sef (který je tam jen ZAMESTNAN) je arogantni. A ještě něco. Ja Eurotelu platim prevodem, protože mam rad prehled nad svymi ucty a nechapu, proc po sedmi letech plateb ve splatnosti mam byt proti inkasu znevyhodnen 60 korunami. Pred mesicem jsem koupil Oskartu a dnes jsem dal Eurotelu prazdniny. Na ten jeho nejcistci zvuk prdim. Oskar uz ma slusne pokryti, zvukove je na kvalitnim pristroji stejny a poplatky polovicni. Problem manzelky s Go telefonem a polatkem Eurotel/Oskar 15 Kc/min je také vyresen. Ma také Oskara. (Navíc vam tam daji stejne cislo jako u predchoziho operatora pochopitelne s predvolbou 0608). Ta nabizena Oskarta se ctyrmi stovkami k provolani proste nemá chybu alespon k vyzkouseni. Jenom ty strasny reklamy v televizi zmýlená, zidle, kresla, hrnecky, koralka a zabouchnuta skodovka Ale o to preci nejde. Ta konkurence byla opravdu třeba, damy a panove, prece si nenechame kakat na hlavu!!!
0/0
26.7.2000 23:04

Václav Kněžník

Rada jak se nenechat okrádat, Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastánců operátorů, sám používám všechny tři a každý má své pro i proti. Souhlasím vsak, ze všichni okrádají za "neuskutečněné hovory" do hlasových schránek jak popisuje předchozí příspěvek. K tomu ještě vezměte v úvahu, ze neznalý volající vyslechne uvítací zprávu a vám hlasová schránka oznámí, že máte zprávu. Vyslechnutím zjistíte, že je slyšet pouze zaklapnutí telefonu, nebo v lepším případě "...hele, tam je ňáká schránka" a zavěšení. I v tomto případě jsou to vyhozené peníze. Problém je v tom, že všichni operátoři mají nastavený základní stav schránky brát vše (největší hloupost je, brát hovory i v případě obsazeno, volající si mylně myslí, že je volaný mimo provoz a přitom by mohl zavolat za 5 minut znovu). Pokud si v telefonu přenastavíte přesměrování zrušit např. v případě obsazeno, je toto nadřazeno základnímu stavu. Jestliže však časem usoudíte jako já, že schránka je k ničemu (většina volajících používá taky mobil a když se nedovolají pošlou SMSku, je to levnější a já když zapnu mobil hned vím komu mam zavolat), v telefonu poté nastavíte přesměrování-zrušit vše, vrátí se vše do základního stavu a schránka bere vše! Řešením je zavolat na operátora a nechat zrušit schránku u něj. Poté je základní nastavení nebrat nic a lze kdykoli nějaké to přesměrování nastavit. Pokud nic nenastavíte po určitou dobu (např. Paegas 3 měsíce) je schránka deaktivována úplně. Kdykoli však máte možnost znovu schránku aktivovat u operátora. Vše, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak závěrem, moderní je nenechat se zbytečně okrádat a proto nemít aktivovánu hlasovou schránku. Jeden z mých kolegů pokud se někomu dovolá do schránky, pak protože poplatek za minutu hovoru již vyhodil, tak si uvítací zprávu vyslechne, pak do telefonu zakašle a zavěsí. Ať z toho ten co si nedá říci a má schránku aktivní taky něco má a též si zaplatí minutu volání na "Mailbox". Jen se divím, že uvedená doporučeni nejsou obsahem nějakého oficiálního článku mobil-serveru. S přáním hodně kašlání na hlasových schránkách Vendys!
0/0
26.7.2000 13:31

Václav Kněžník

Rada jak se nenechat okrádat, Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastánců operátorů, sám používám všechny tři a každý má své pro i proti. Souhlasím vsak, ze všichni okrádají za "neuskutečněné hovory" do hlasových schránek jak popisuje předchozí příspěvek. K tomu ještě vezměte v úvahu, ze neznalý volající vyslechne uvítací zprávu a vám hlasová schránka oznámí, že máte zprávu. Vyslechnutím zjistíte, že je slyšet pouze zaklapnutí telefonu, nebo v lepším případě "...hele, tam je ňáká schránka" a zavěšení. I v tomto případě jsou to vyhozené peníze. Problém je v tom, že všichni operátoři mají nastavený základní stav schránky brát vše (největší hloupost je, brát hovory i v případě obsazeno, volající si mylně myslí, že je volaný mimo provoz a přitom by mohl zavolat za 5 minut znovu). Pokud si v telefonu přenastavíte přesměrování zrušit např. v případě obsazeno, je toto nadřazeno základnímu stavu. Jestliže však časem usoudíte jako já, že schránka je k ničemu (většina volajících používá taky mobil a když se nedovolají pošlou SMSku, je to levnější a já když zapnu mobil hned vím komu mam zavolat), v telefonu poté nastavíte přesměrování-zrušit vše, vrátí se vše do základního stavu a schránka bere vše! Řešením je zavolat na operátora a nechat zrušit schránku u něj. Poté je základní nastavení nebrat nic a lze kdykoli nějaké to přesměrování nastavit. Pokud nic nenastavíte po určitou dobu (např. Paegas 3 měsíce) je schránka deaktivována úplně. Kdykoli však máte možnost znovu schránku aktivovat u operátora. Vše, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak závěrem, moderní je nenechat se zbytečně okrádat a proto nemít aktivovánu hlasovou schránku. Jeden z mých kolegů pokud se někomu dovolá do schránky, pak protože poplatek za minutu hovoru již vyhodil, tak si uvítací zprávu vyslechne, pak do telefonu zakašle a zavěsí. Ať z toho ten co si nedá říci a má schránku aktivní taky něco má a též si zaplatí minutu volání na "Mailbox". Jen se divím, že uvedená doporučení nejsou obsahem nějakého oficiálního článku mobil-serveru. S přáním hodně kašlání na hlasových schránkách Vendys!
0/0
26.7.2000 13:29

Vít. Hybler

Dost mě zaráží a mrzí, že velká část příspěvků do diskuze je plná hrubek, sprosťáren a přihlouplého nemístného fandovství operátorům, přičemž původní článek jaksi přesně proti tomu brojil. Přece: ať si každý klábosí a vyřizuje přes koho chce, hlavně ať ostatní netravuje s tím, jakého mají špatného GSM-providera. Může leda tak poradit. Uznat by se dal jen nezávislý plnohodnotný test služeb, který by byl pak zveřejněn a Rada pro etiku reklamy by všem třem napařila milionové pokuty a zákaz protláčení těch lživých a agresivních reklam do hlav nevinného civilního obyvatelstva, které se nemíní účastnit té potroublé bitvy fanoušků. Pojďte se pánové raději bavit o důležitějších věcech. Kupříkladu dnes v Brně v 10:25 na zastávce Lesnická málem přejel vousatý frajírek ve voze BZJ-33-54 (tuším Fiat) matku s potomkem, která chtěla přejít k tramvaji - na zastávce bez ostrůvku! Samozřejmě telefonoval a listoval v papírech na sedadle spolujezdce. To je nepochopitelné a ostudné. Jestli toho člověka někdo znáte, vyřiďte mu prosím, ať si nafackuje a koupí si HF-sadu, a je jedno jestli to bude do PéGé, ÝTý nebo ČeskOsk. Přeju hezký den.
0/0
21.7.2000 16:48

Vtk.

No toto?!!
Dost mě zaráží a mrzí, že velká část příspěvků do diskuze je plná hrubek, sprosťáren a přihlouplého nemístného fandovství operátorům, přičemž původní článek jaksi přesně proti tomu brojil. Přece: ať si každý klábosí a vyřizuje přes koho chce, hlavně ať ostatní netravuje s tím, jakého mají špatného GSM-providera. Může leda tak poradit. Uznat by se dal jen nezávislý plnohodnotný test služeb, který by byl pak zveřejněn a Rada pro etiku reklamy by všem třem napařila milionové pokuty a zákaz protláčení těch lživých a agresivních reklam do hlav nevinného civilního obyvatelstva, které se nemíní účastnit té hloupé bitvy fanoušků. Pojďte se pánové raději bavit o důležitějších věcech. Kupříkladu dnes v Brně v 10:25 na zastávce Lesnická málem přejel vousatý frajírek ve voze BZJ-33-54 (tuším Fiat) matku s potomkem, která chtěla přejít k tramvaji - na zastávce bez ostrůvku! Samozřejmě telefonoval a listoval v papírech na sedadle spolujezdce. To je nepochopitelné. Jestli toho člověka někdo znáte, vyřiďte mu prosím, ať si nafackuje a koupí si HF-sadu, a je jedno jestli to bude do PéGé, ÝTý nebo ČeskOsk. Přeju hezký den.
0/0
21.7.2000 14:26

Tomas

Kradou vsichni?
Sleduji, jak se tady prete, nekteri prispevatele by se snad do krve bili za sveho operatora. Ja jsem bezcharakterni jedinec a bez uzardeni se vzdam sveho Paegasu. Nicmene potreboval bych poradit. Existuje opereator, ktery mne nebude okradat za neuskutecnene hovory? Mam na mysli konkretni pripad, kdy volajici ma vypnuty telefon nebo je mimo signal a muj hovor je smerovan do schranky. Proc je mi strzena castka za spojeni, jestlize nezanecham zadny vzkaz a telefon polozim okamzite, jakmile uslysim hlasku Dovolali jste se do... A kolik takovych hovoru asi je? Prijmy z techto "hovoru" asi taky nebudou zanedbatelne...
0/0
21.7.2000 9:13

che

Re: Kradou vsichni?
Na slovensku to snad nejaky operator neuctuje...
0/0
21.7.2000 13:45

Multimotyl

Re: Kradou vsichni?
To sere snad každýho.... Hlavně: Oskar svou první minutou Telecom: babina dostala dopis, že byla "vybrána" a proto jí bude ZDARMA zavedena služba MEMOBOX. Starší člověk se toho většinou neumí zbavit a tak to nechá být. jeho to nic nestojí ale těch impulsů se nasbírá dost... Vyhlašuji proto akci ZRUŠTE SI SVOU SCHRÁNKU
0/0
22.7.2000 1:24

Vendys

Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastancu operatoru, sam pouzivam vsechny tri a kazdy ma sve pro i proti. Souhlasim vsak, ze vsichni okradaji za "neuskutecnene hovory" do hlasovych schranek jak popisuje predchozi prispevek. K tomu jeste vemte v uvahu, ze neznaly volajici vyslechne uvitaci zpravu a vam hlasova schranka oznami, ze mate zpravu. Vyslechnutim zjistite, ze je slyset pouze zaklapnuti telefonu, nebo v lepsim pripade "...hele, tam je naka schranka" a zaveseni. I v tomto pripade jsou to vyhozene penize. Problem je v tom, ze vsichni operatori maji nastaveny zakladni stav schranky brat vse (nejvetsi hloupost je, brat hovory v pripade obsazeno, volajici si mylne mysli, ze je volany mimo provoz a pritom by mohl zavolat za 5 minut). Pokud si v telefonu prenastavite presmerovani zrusit napr. v pripade obsazeno, je toto nadrazeno zakladnimu stavu. Jestlize vsak casem usoudite jako ja, ze schranka je k nicemu (vetsina volajicich pouziva taky mobil a kdyz se nedovolaji poslou SMSku, je to levnejsi a ja kdyz zapnu mobil hned vim komu mam zavolat), v telefonu nastavite presmerovani-zrusit vse, vrati se vse do zakladniho stavu a schranka bere vse! Resenim je zavolat na operatora a nechat zrusit schranku u nej. Pote je zakladni nastaveni nebrat nic a lze kdykoli nejake to presmerovani nastavit. Pokud nic nenastavite po urcitou dobu (napr. Paegas 3 mesice) je schranka deaktivovana uplne. Kdykoli vsak mate moznost znovu schranku aktivovat u operatora. Vse, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak zaverem, moderni je nenechat se okradat a proto nemit aktivovanu hlasovou schranku. Jeden z mych kolegu, pokud se nekomu dovola do schranky, protoze poplatek za minutu hovoru jiz vyhodil, tak si uvitaci zpravu vyslechne, pak do telefonu zakasle a zavesi. At z toho ten co ma schranku aktivni taky neco ma a tez si zaplati minutu volani na "Mailbox". Jen se divim, ze takoveto doporuceni neni obsahem nejakeho oficialniho clanku mobil-serveru. S pranim hodne kaslani na hlasovych schrankach Vendys!
0/0
26.7.2000 10:23

Václav Kněžník

Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastancu operatoru, sam pouzivam vsechny tri a kazdy ma sve pro i proti. Souhlasim vsak, ze vsichni okradaji za "neuskutecnene hovory" do hlasovych schranek jak popisuje predchozi prispevek. K tomu jeste vemte v uvahu, ze neznaly volajici vyslechne uvitaci zpravu a vam hlasova schranka oznami, ze mate zpravu. Vyslechnutim zjistite, ze je slyset pouze zaklapnuti telefonu, nebo v lepsim pripade "...hele, tam je naka schranka" a zaveseni. I v tomto pripade jsou to dalsi vyhozene penize. Problem je v tom, ze vsichni operatori maji nastaveny zakladni stav schranky brat vse (nejvetsi hloupost je, brat hovory v pripade obsazeno, volajici si mylne mysli, ze je volany mimo provoz a pritom by mohl zavolat za 5 minut). Pokud si v telefonu prenastavite presmerovani zrusit napr. v pripade obsazeno, je toto nadrazeno zakladnimu stavu. Jestlize vsak casem usoudite jako ja, ze schranka je k nicemu (vetsina volajicich pouziva taky mobil a kdyz se nedovolaji poslou SMSku, je to levnejsi a ja kdyz zapnu mobil hned vim komu mam zavolat), v telefonu nastavite presmerovani-zrusit vse, vrati se vse do zakladniho stavu a schranka bere vse! Resenim je zavolat na operatora a nechat zrusit schranku u nej. Pote je zakladni nastaveni nebrat nic a lze kdykoli nejake to presmerovani nastavit. Pokud nic nenastavite po urcitou dobu (napr. Paegas 3 mesice) je schranka deaktivovana uplne. Kdykoli vsak mate moznost znovu schranku aktivovat u operatora. Vse, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak zaverem, moderni je nenechat se okradat a proto nemit aktivovanu hlasovou schranku. Jeden z mych kolegu, pokud se nekomu dovola do schranky, protoze poplatek za minutu hovoru jiz vyhodil, tak si uvitaci zpravu vyslechne, pak do telefonu zakasle a zavesi. At z toho ten co ma schranku aktivni taky neco ma a tez si zaplati minutu volani na "Mailbox". Jen se divim, ze takoveto doporuceni neni obsahem nejakeho oficialniho clanku mobil-serveru. S pranim hodne kaslani na hlasovych schrankach Vendys!
0/0
26.7.2000 10:33

Václav Kněžník

Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastancu operatoru, sam pouzivam vsechny tri a kazdy ma sve pro i proti. Souhlasim vsak, ze vsichni okradaji za "neuskutecnene hovory" do hlasovych schranek jak popisuje predchozi prispevek. K tomu jeste vemte v uvahu, ze neznaly volajici vyslechne uvitaci zpravu a vam hlasova schranka oznami, ze mate zpravu. Vyslechnutim zjistite, ze je slyset pouze zaklapnuti telefonu, nebo v lepsim pripade "...hele, tam je naka schranka" a zaveseni. I v tomto pripade jsou to vyhozene penize. Problem je v tom, ze vsichni operatori maji nastaveny zakladni stav schranky brat vse (nejvetsi hloupost je, brat hovory v pripade obsazeno, volajici si mylne mysli, ze je volany mimo provoz a pritom by mohl zavolat za 5 minut). Pokud si v telefonu prenastavite presmerovani zrusit napr. v pripade obsazeno, je toto nadrazeno zakladnimu stavu. Jestlize vsak casem usoudite jako ja, ze schranka je k nicemu (vetsina volajicich pouziva taky mobil a kdyz se nedovolaji poslou SMSku, je to levnejsi a ja kdyz zapnu mobil hned vim komu mam zavolat), v telefonu nastavite presmerovani-zrusit vse, vrati se vse do zakladniho stavu a schranka bere vse! Resenim je zavolat na operatora a nechat zrusit schranku u nej. Pote je zakladni nastaveni nebrat nic a lze kdykoli nejake to presmerovani nastavit. Pokud nic nenastavite po urcitou dobu (napr. Paegas 3 mesice) je schranka deaktivovana uplne. Kdykoli vsak mate moznost znovu schranku aktivovat u operatora. Vse, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak zaverem, moderni je nenechat se okradat a proto nemit aktivovanu hlasovou schranku. Jeden z mych kolegu, pokud se nekomu dovola do schranky, protoze poplatek za minutu hovoru jiz vyhodil, tak si uvitaci zpravu vyslechne, pak do telefonu zakasle a zavesi. At z toho ten co ma schranku aktivni taky neco ma a tez si zaplati minutu volani na "Mailbox". Jen se divim, ze takoveto doporuceni neni obsahem nejakeho oficialniho clanku mobil-serveru. S pranim hodne kaslani na hlasovych schrankach Vendys! Nebudu komentovat souboje zastancu operatoru, sam pouzivam vsechny tri a kazdy ma sve pro i proti. Souhlasim vsak, ze vsichni okradaji za "neuskutecnene hovory" do hlasovych schranek jak popisuje predchozi prispevek. K tomu jeste vemte v uvahu, ze neznaly volajici vyslechne uvitaci zpravu a vam hlasova schranka oznami, ze mate zpravu. Vyslechnutim zjistite, ze je slyset pouze zaklapnuti telefonu, nebo v lepsim pripade "...hele, tam je naka schranka" a zaveseni. I v tomto pripade jsou to vyhozene penize. Problem je v tom, ze vsichni operatori maji nastaveny zakladni stav schranky brat vse (nejvetsi hloupost je, brat hovory v pripade obsazeno, volajici si mylne mysli, ze je volany mimo provoz a pritom by mohl zavolat za 5 minut). Pokud si v telefonu prenastavite presmerovani zrusit napr. v pripade obsazeno, je toto nadrazeno zakladnimu stavu. Jestlize vsak casem usoudite jako ja, ze schranka je k nicemu (vetsina volajicich pouziva taky mobil a kdyz se nedovolaji poslou SMSku, je to levnejsi a ja kdyz zapnu mobil hned vim komu mam zavolat), v telefonu nastavite presmerovani-zrusit vse, vrati se vse do zakladniho stavu a schranka bere vse! Resenim je zavolat na operatora a nechat zrusit schranku u nej. Pote je zakladni nastaveni nebrat nic a lze kdykoli nejake to presmerovani nastavit. Pokud nic nenastavite po urcitou dobu (napr. Paegas 3 mesice) je schranka deaktivovana uplne. Kdykoli vsak mate moznost znovu schranku aktivovat u operatora. Vse, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak zaverem, moderni je nenechat se okradat a proto nemit aktivovanu hlasovou schranku. Jeden z mych kolegu, pokud se nekomu dovola do schranky, protoze poplatek za minutu hovoru jiz vyhodil, tak si uvitaci zpravu vyslechne, pak do telefonu zakasle a zavesi. At z toho ten co ma schranku aktivni taky neco ma a tez si zaplati minutu volani na "Mailbox". Jen se divim, ze takoveto doporuceni neni obsahem nejakeho oficialniho clanku mobil-serveru. S pranim hodne kaslani na hlasovych schrankach Vendys!
0/0
26.7.2000 13:07

Václav Kněžník

Re: Kradou vsichni?
Nebudu komentovat souboje zastánců operátorů, sám používám všechny tři a každý má své pro i proti. Souhlasím vsak, ze všichni okrádají za "neuskutečněné hovory" do hlasových schránek jak popisuje předchozí příspěvek. K tomu ještě vezměte v úvahu, ze neznalý volající vyslechne uvítací zprávu a vám hlasová schránka oznámí, že máte zprávu. Vyslechnutím zjistíte, že je slyšet pouze zaklapnutí telefonu, nebo v lepším případě "...hele, tam je ňáká schránka" a zavěšení. I v tomto případě jsou to vyhozené peníze. Problém je v tom, že všichni operátoři mají nastavený základní stav schránky brát vše (největší hloupost je, brát hovory i v případě obsazeno, volající si mylně myslí, že je volaný mimo provoz a přitom by mohl zavolat za 5 minut znovu). Pokud si v telefonu přenastavíte přesměrování zrušit např. v případě obsazeno, je toto nadřazeno základnímu stavu. Jestliže však časem usoudíte jako já, že schránka je k ničemu (většina volajících používá taky mobil a když se nedovolají pošlou SMSku, je to levnější a já když zapnu mobil hned vím komu mam zavolat), v telefonu poté nastavíte přesměrování-zrušit vše, vrátí se vše do základního stavu a schránka bere vše! Řešením je zavolat na operátora a nechat zrušit schránku u něj. Poté je základní nastavení nebrat nic a lze kdykoli nějaké to přesměrování nastavit. Pokud nic nenastavíte po určitou dobu (např. Paegas 3 měsíce) je schránka deaktivována úplně. Kdykoli však máte možnost znovu schránku aktivovat u operátora. Vše, deaktivace i aktivace, jsou zdarma. A tak závěrem, moderní je nenechat se zbytečně okrádat a proto nemít aktivovánu hlasovou schránku. Jeden z mých kolegů pokud se někomu dovolá do schránky, pak protože poplatek za minutu hovoru již vyhodil, tak si uvítací zprávu vyslechne, pak do telefonu zakašle a zavěsí. Ať z toho ten co si nedá říci a má schránku aktivní taky něco má a též si zaplatí minutu volání na "Mailbox". Jen se divím, že uvedená doporučení nejsou obsahem nějakého oficiálního článku mobil-serveru. S přáním hodně kašlání na hlasových schránkách Vendys!
0/0
26.7.2000 13:28

APPe

Re: Kradou vsichni?
Ja nevim proc se rozciluje(te)s, nikdo nekrade, pouze ten kdo nechava sve prichozi hovory pdat do schranky nahrava operatorum (to same dela i v zahranici). Technicky je totiz hovor spojen > sluzba je poskytnuta. Jediny komu muze(te)s neco vytykat je ten kdo si schranku nezablokoval, tudiz nahrava operatorovi hned dvakrat. Ja osobne ji mam blokovanou na vsech svych cislech, a pövolovat ji nehodlam, mam mobila aby se mi lidi dovolali. To bych si jinak mohl klidne koupit zaznamnik a jeste bych usetril. APPe
0/0
5.8.2000 18:02

Ales

Re: Kradou vsichni?
Asi jste si uz odpovedel sam - takovy operator u nas neexistuje. Muzete jen rict do zaznamniku co si myslite o cloveku co si nezrusi hlasovou schranku a okrada nas o penize. Pokud chce dostat sve vzkazy staci mu SMS a nemusi kolaborovat s operatory a pomahat jim okradat sve kamarady. Pokud mu denne nekolik lidi vynada do svini snad ho prestane bavit schranku pouzivat. Kazdy si muze prirozene delat co chce, ale my mame pravo rict mu co si o nem myslime a sve argumenty podeprit mirnym nasilim.
0/0
12.9.2000 21:31

mip mip

Re: Kradou vsichni?
Naprosto s tebou souhlasim, hovor by mel zacit byt uctovan az od doby, kdy uslysime "PIP" tzn. kdy mame moznost zanechat zpravu. Jenomze to by nasi "zlati" operatori byli prece proti sobe, prichazely by mesicne o nemale penize. Vzdyt si uvedomte, jak dlouho trvalo moznost vypnuti hlasove schranky u predplacenech kartach. Bohu dik ze to de uz nyni.
0/0
22.9.2000 11:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.