Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EuroTel registruje W@P jako svoji ochrannou známku

EuroTel se počátkem roku snažil zaregistrovat W@P jako svoji ochrannou známku. Proč se o to snažil? Chtěl někoho poškodit, nebo naopak prospět věci? Spekulace se známkou? Čtěte zde!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

matsumoto

Paegas
jo... a nejlepší je stejně PG...
0/0
20.9.2000 13:58

matsumoto

Přesně tak...
... surfovat přes mobil je asi vážně nejlepší tak, že se mobil použije pouze jako přenosové médium a na konci je pěkně notes s velkým barevným screenem a myškou. "Wapování" je jen dle mého jen slaboučká náhrada něčeho, čemu se říká surfování, ale zdaleka to surfování není a asi ani nebude...
0/0
20.9.2000 13:51

Keba

Pokus EuroTelu registrovat W@P jako ochranou znamku je proste...no prinejmensim neslusne. Podobnou skrcku provedl uz jednou s InternetCall a hlucne mu to odkejvaval SPT a CTU. Dnes oba tuto sluzbu provozuji sami. Proste a jednoduse se da rict, ze diky reklamam nasi operatori uz asi zapomneli co je podstatne a jen se nesmyslne pasuji do role tech NEJ. Tim se zacinaji delit i uzivatele techto siti. Misto toho aby se naucili vyuzivat jejich sluzeb podle osobni potreby na kazdem rohu vykrikuji slogany z reklam. Navic tato reklama je silne necista a kdyby se nato podivalo par mazanejch pravniku asi by se nasi operatori nestacili divit. "Kdo je tu nejlepsi, kdo je tu nejlepsi ????" Je mi jedno jestli si EuroTel zaregistruje WAP jako ochranou znamku. Oskar a Paegas prijdou na neco jineho a na EuroTel se proste vykaslou a nebo vytahnou jinou a podobnou nechutnost a EuroTelu to oplati. Vsem co musi tady sproste "kricet" svuj spravedlivy hnev a nebo zast. Zavolejte to prislusnemu operatorovi. Kdyz uz Vas bude vic mozna s tim neco udela a pak vytahne reklamu - "Prvni operator na svete na jehoz zakaznicke lince uz nikdo sproste nenadava".
0/0
18.7.2000 12:52

Tom

Re: PG/ET/OS
Docela dobrej názor. Fakt si myslím, že by se nad sebou měli naši slavní operátoři zamyslet, a platí to pro všechny bez rozdílu. Každý má v něčem černé svedomí. O tom by se tu mělo psát, a né si tu nadávat jako trotlíci, naprosto nesmyslně. Šijte každý do svého operátora, jinak se nedočkáte zlepšení. Čeho? To přece všichni sami víme nejlépe, proto nebudu nikoho provokovat jedním konkrétním případem.
0/0
18.7.2000 15:16

hugo

wap?
a k cemu nejakej pripitomelej WAP,... zlatej notes a poradnej browser...
0/0
17.7.2000 17:50

Pedro

BAP
...a co, tak v nejhorsim budou ostatni operatori pouzivat ceskou zkratku BAP - Bezdratovy Aplikacni Protokol... =:->
0/0
17.7.2000 16:01

Marek

Zveřejněte slovnik zakázaných sprostých slov!
Prosil bych o zveřejnění slovníku všech tzv. sprostých slov, která se nesmějí používat v diskuzích. To proto, aby nebyl můj příspěvek smazán jen proto, že napíši, že mně např. sere jednání operátorů zákaznické linky Paegasu. Mám tedy napříště napsat, že mně jednání operátorů kaká?
0/0
17.7.2000 15:59

Petr

Re: Zveřejněte slovnik zakázaných sprostých slov!
Souhlasím, můj příspěvek vymazali, protože jsem napsal, že se redakce Radiomobilserveru bez Paegasu ani neuprdne. Daleko brutálnější vulgarity, ale v jiném kontextu zde samozřejmně nechávají v pohodě.
0/0
17.7.2000 17:17

Petr

Re: Re: Zveřejněte slovnik zakázaných sprostých slov!
POZOR CENZUROVANÁ VERZE: Souhlasím, můj příspěvek vymazali, protože jsem napsal, že redakce Radiomobilserveru bez Paegasu ani nevypustí přebytek plynné frakce po trávení z konečné části zažívaciho traktu. Daleko brutálnější vulgarity, ale v jiném kontextu zde samozřejmně nechávají v pohodě.
0/0
17.7.2000 19:59

Tom

Re: Re: Re: Zveřejněte slovnik zakázaných sprostých slov!
Pozor, možná ve vaší verzi zůstalo ještě jedno sprosté slovo, a to Radiomobilserver. Asi bude většinou důvodem ke smazání příspěvků!!!
0/0
17.7.2000 20:16

Pavel Kempny

W@P a kvalita operatoru
Tak se divam ze se diskuze ponekud lisi od nadepsaneho tematu ale budiz. K problemu W@P. Myslim ze EUROTEL skousi podobnou fintu jako to udelal pri spusteni Internet Call u pegasu. Mam s toho dojem ze cim dal tim vic nestiha a tak se zde projevuje stare porekadlo "Kdo nemuze pridat do kroku pridava do kriku". K problemu kvality a ceny. Ja osobne byl uzivatelem prvnich EUROTELu NMT. Se spustenim GSM jsem presel na digital a NMT zustal na firme k dispozici ostatnim. Po spusteni site PAEGAS jsem presel k tomuto operatorovi a tam jsem dodnes. Firma disponuje cca 20 pristroji na siti EUROTEL, 10 na siti PAEGAS a nove 2 na siti OSCAR. Soukrome telefony jsou k dnesnimu dni v rozlozeni 55% PAEGAS, 30% OSCAR 15% EUROTEL. Myslim si tedy ze je mozno s tohoto maleho vzorku posbirat dost skusenosti. EUROTEL i OSCAR pouzivaji EFR kodovani takze maji lepsi zvuk. OSCAR ma i lepsi tarif. Ve sluzbach vede ale jednoznacne PAEGAS (i pres soucasne drobne problemy). Pokud totiz chcete porovnavat tak musite vyskouset i W@P,SMS a na nem zalozene informacni sluzby, jako jsou SIM Tool Kit, GSM banking, SMS-EMAIL, SMS-FAX a dalsi. Pokud tohle vse mate jeste moznost konfigurovat pres standartni internet tak se na cenu za pausal nebo hovor divate jinak. Jestli jen bohapuste tlachate tak se nedivim ze EFR u EUROTELu nazvane SUPER SOUND povazujete nekteri za nejdulezitejsi vyhodu. Pokud to je ke prospechu nas uzivatelu tak at se mezi sebou zerou. Jezdime po cele republice a porad jsou mista kde se s jednim nedovolate a s druhym ano. Jednou je to PAEGAS jindy EUROTEL. Pokud OSCAR dozene ve sluzbach PAEGAS tak snad v budoucnu soukrome poridim jeho SIM kartu.
0/0
16.7.2000 22:23

ml

Re: W@P a kvalita operatoru
souhlasim
0/0
16.7.2000 22:51

Roman Pacík

Re: W@P a kvalita operatoru
Pavle, nevím jak ty, ale já osobně používám mobil hlavně k přenosu řeči. Už jsem tu psal, že jsem nebyl s PG spokojen a jsem u OSKARA...atd... Asi Ty i Tví lidé v okolí máte to štěstí, že ve Vašem okolí funguje PG bezvadně. Výhody PG = samozřejmě O.K. - bez komentáře. Bydlím v Hradci Králové. Mám to tu vyzkoušené dost dobře včetně širokého okolí... Prostě a jednoduše : OSKAROVA SIMka po 1. vložení do mého mobilu už jen tak ven nepůjde. TO VŠE SKUTEČNĚ BEZ JAKÉKOLIV OSOBNÍ ZAUJATOSTI VůČI PAEGASU... A už dost. Jsem prostě spokojen... Přeji zdar a sílu ...
0/0
16.7.2000 23:38

Michal

Re: W@P a kvalita operatoru
Nemohu nez nesouhlasit. Konecne se objevila jedna z mala rozumne napsanych reakci. Kdyby takhle psali vsichni, tak se snad i ti nejvetsi blbci pouci! Jen tak dal.
0/0
18.7.2000 12:09

scorpion77

Coz takhle zaregistrovat si "EuroTel GSM"?????????
0/0
16.7.2000 22:05

Honza

Kvalita hovoru
Nikdy bych se nekoupil telefon proto, abych se ukajel hifi kvalitou zvuku. U Paegase rozumim kazdymu slovu a to mi staci. Imbecilni Eurotel bohuzel zrovna na kvalite zvuku zalozil svou reklamni kampan a ja se ani nestacil divit. Jeste ze u nej nejsem a nemusim se za to STYDET. Ze Oskar ma taky EFR a ze Eurotel pise, ze ma jediny SuperSound, protoze si to tak nazval, to je myslim vec znama. A uz jste videli Euroteli reklamu na 100 % roaming? Oni v tech reklamach delaj z lidi debily, fuuuj, je to odporny svinstvo! Dovolte mi ucinit maly zaver: normalni lidi pouzivaj Paegas, chytry lidi pouzivaj Oskara+Paegas a nafoukanci, radobypodnikatele, kreteni a hovada pouzivaj Eurotela, aby vsichni z prvnich dvou skupin videli, jaky jsou to borci, ze na to maji. Je to na bliti.
0/0
16.7.2000 20:36

Tom

Re: Kvalita hovoru
No tos nám to zase pěkně vysvětlil, hlavně inteligentně a s pádnými důkazy. Fakt dík
0/0
16.7.2000 22:31

Roman Pacík

Re: Kvalita hovoru
Člověče neblázni ! TVÉ názory - dobrá tedy - ale vždyť se tady hrozně shazuješ... Napsal by jsi to (myslím ty přihlouplé výrazy), i kdyby jsi uvedl své celé jméno i město ? Ber to jako konstruktivní připomínku, ne jako "nadávku". Čau a sorry, ale už jsem to musel napsat...
0/0
16.7.2000 23:47

NFG

Re: Kvalita hovoru
No. Vice mene souhlasim. Tzv. supersound jsem v praxi stejne poradne nerozpoznal od klasiky
0/0
18.7.2000 12:13

Tomáš Akvinský

Re: Re: Kvalita hovoru
To je mi tě líto!!! Nevím v jaké síti je klasika a-e-i-o. U nás ale znám dvě, kde je klasika EFR, ostatně jako ve většině civilizovaného světa.
0/0
21.9.2000 10:21

Sotornik Viktor

Re: Kvalita hovoru
Mne je z tebe taky na bliti. Tak tohle jsi vazne trochu prehnal. Videl jsi tu zkurvenou reklamuna 100% TwistRoaming? Ne? Tak drz hubu. To spis RAdiomobil dela z lidi debily. Odpustil bych mu zlociny typu Alcatel HC500, nebo Philips Fizz ci Motorola d160, ale jeho zkurveny reklamy me serou. Takze. Pouzivej si dal svuj zkurvenej SEMIK a radsi sem uz prosimte nepis a nekaz naladu objektivnejsim lidem. Doufam, ze sem te moc nenas*al.
0/0
18.7.2000 18:40

Eiffel65

Re: Kvalita hovoru
Taxis ulevil kdyzs to tu napsal.Volba operatora je vec INDIVIDUALNI pro kazdyho,OK??
0/0
21.9.2000 8:08

Tomáš Vlasák

Přátelé nedá mi to něco sem taky nenapsat,protože se hádáte jako nějaký zasraný fotbalisti.Místo aby jste byli rádi,že už máme konečně konkurenční prostředí.Já mám Paegas 3 roky,ale znám docela slušně Eurotel.Musím říct,že Eurotel je dobrej,ale je to prostě dítě SPT Telecom a chová se ke svým zákazníkům úplně stejně.Zavoláš si,ale musíš za to kurva zaplatit.A když už se rozhoupou k nějakejm inovacím,tak jenom proto,že prostě musej.
0/0
15.7.2000 22:19

DJ-SIX

Nasraným errotelistum II
taxt zvany nasranym errotelistum je naprosto pravdivi ja osobne bych se k errotelu vzivote nepridal to bych byl radsi bez mobilu nez prejit k takove neseriozni spolecnosti .Nikdy k takove spolecnosti co lze , krade a pro sebe si hrabe!!!!! Pri vybirani operatora se divejte na ceny hovoru a sms. Povsimnete si jak je eurotel o proti paegasu drahej
0/0
15.7.2000 17:47

Roman Pacík

Re: Nasraným errotelistum II
Už jsme si všimli, kolego... No a teď vážně : Vždyť je to věc nad slunce jasná. Pravda ale je, to musíš uznat, pokud jsi NĚKDY ZKUSIL (!) porovnat kvalitu HOVORU mezi PAEGASEM a EUROTELEM, že samozřejmě vítězí ET. Já měl PG 4 roky a občas mi kámoš nechal "brnknout" z jeho ET. Kvalita hovoru SUPER, ale ty ceny mi fakt připadaly v porovnání s PG vysoké. Když se ale začínala zhruba před půl rokem síť PG hroutit (M ů J NÁZOR !) - už už jsem sahal po ET. Byl jsem opravdu nešťastný z toho, že už 4. rok nemohu volat z místa mého bydliště, protože PG má v plánu vykrývat "malé vesničky jako je HRADEC KRÁLOVÉ" asi až v příští pětiletce.( Abych byl fér : bydlím v okrajové části HRADCE ) No ale než jsem vytáhl s těžkým srdcem peněženku (na koupi ET), přišel pan OSKAR. A TAK HO MÁM A JSEM VELICE (!) SPOKOJEN. Takže na závěr : Každý zkoušíme co se dá a na co máme ...
0/0
15.7.2000 18:38

Honza

Bavic Charles
Velmi me pobavily hlasky Charlese v teto diskuzi, malem jsem se smichy svalil pod stul, nekecam! I kdyz bych se asi nevyjadroval tak drsnym zpusobem, davam mu za pravdu, hlavne pokud jde o zakomplexovane Eurotelaky, kteri sou uplne v prdeli. K Eurotelu bych nikdy nesel, uz ty jeho reklamy me neuveritelne odpuzuji. Ale vy ste Eurotela chteli, tak si to ted sezerte, volove! Platite jak debilove a mate hovno. No, taky sem se neudrzel...
0/0
14.7.2000 21:54

ali

Re: Bavic Charles
No, Charlese radeji necham bez komentare. Jinak ET vlastnim, zakomplexovanej se necitim, v prdeli taky ne a ti tancici a poskakujici krasni mladi a perspektivni lide v reklame PG jsou k "nakousnuti". Ale nezerte kvuli tomu Pegasa, pres koho by jste potom levne volali.A za dobry sluzby od ET se plati, ale tak to ma asi byt.
0/0
14.7.2000 22:38

standa

Re: Bavic Charles
Nevidim duvod proc pouyivat tak silna slova.Jsou zde tri operatori a kazdy ma pravo vyberu.Snad jen by se stalo za to se zamyslet nad tendencnosti nekterych clanku.Je skutecne Eurotel tak nelidska firma jak pises.Jesm presvedcen ze pokud by ET spustil reklamu typu 100% roamingu tak by reakce Mobilserveru byla rozhodne jina nez v pripade Radiomobilu.Proc?Preji ti malo dropcallu v tebou preferovane siti.
0/0
16.7.2000 19:53

Anthony

Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela.
0/0
14.7.2000 18:57

Anthony

Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela. Eurotel je nejlepsi operator v CR a tezko s tim nekdo neco udela.
0/0
14.7.2000 18:54

Prapor

Re:
Eurotel sice podle meho nazoru neni nejlepsi operator, ale to je kazdeho vec,co mu vyhovuje. Ja pouzivam Paegas Twist a kam se na sluzby ve Twistu hrabe Go.Ma Et v GO data? a Faxy? Ja vim neuzijes to dene, ale ja osobne si to rad vyzkousim a bez pausalu, aktivacnich poplatku apod. Wap byl ve Twistu taky driv nez v Go. Myslim, ze na PG sedi -Nejinovativnejsi operator
0/0
15.7.2000 0:05

Re:
Boze ty si hovado!!!!
0/0
18.7.2000 12:17

jirka

martin: naprosto souhlasim. nepisu prispevky, ale tohle si zaslouzi vyjadrit podporu. mam neustalou snahu vyuzivat vsechno co svet komunikace, pocitacu, internetu atd. nabizi, navic to temer vse vyuziji v praci a usnadnuje mi ji to. diky tomu mam velmi podobne zkusenosti. straneni Paegasu se tedy jen hlasite smeju a myslim ze kazdymu kdo fanaticky prosazuje sveho operatora to jen brani vyuziti vseho co dnesni technologie nabizi. presto prezevsechno je Eurotel zatim stale v celkovem souhrnu nejlepsi, ale musi se za to zaplatit vyssi cenou uctu. za kvalitu mi ale platit nevadi.
0/0
14.7.2000 18:28

Martin

Tato diskuze - kvalita operatoru
Normalne se nevyjadruji a jenom ctu, ale tentokrat mi to po precteni techto diskuzi neda. V soucasne dobe pouzivam Twist, pred tim dlouho GO a mezitim jsem zkusil Oskara. Muzu tedy rict, ze jsem zkusil vse a muzu hodnotit. Telefony ruzne jako napr. Ericsson 868, Nokia 3210, Motorola 930, Nokia 6110, Sagem 920 atd. V prvni rade EFR je skutecne hodne znat a to jak u Eurotelu tak u Oskara. Mel jsem oba pred tim a pri prechodu na Oskara jsem nijak vyraznou zmenu nepocitil, pri prechodu Oskar, Paegas, to uz je sakra rozdil, to bych musel bejt hluchej (nejsem :-) abych to neslysel. Paegas ted pouzivam jenom kvuli GSM Bankingu, jinak uz bych byl u Oskara. Shrnu to. Eurotel ma velmi kvalitni sit (subjektvne :-) slusnou kvalitu hovoru, nicmene ceny vysoke. Oskar ma velmi kvalitni hovory a tam kde je signal i sit, nicmene je to i tim, ze ma zatim mene klientu. Paegas ma prisernou kvalitu site (bezne vypadavani hovoru, nekdy az 10s cekani na spojeni, plny signal a shranka atd. Paegas je inovator, GSM banking se mi moc libi, ale jinak je to mizerie. Podotykam toto je muj nazor po vyzkouseni vseho a netvrdim, ze to pro nekoho nemuze byt jinak, ale diskutovat jsem ochoten jenom s tim, kdo taky to co hani (Eurotel, Oskar) vyzkousel a nestrili jenom nesmysly od boku, jako napriklad EFR. Je to skutecne velky rozdil (zalezi i na telefonu, nejen jestli to podporuje, ale i na jeho kvalite repro). Na Nokii 3210 to byl rozdil, na Ericssonu 868 to bylo sakra rozdil. Vsem se omlouvam za tak dlouhy prispevek, ale nici me, kdyz nekdo neco hani a ani to nezkusil.
0/0
14.7.2000 12:40

Roman Pacík

Re: Tato diskuze - kvalita operatoru
Martine, vystihl jsi to perfektně ! Ale víš co mě trochu děsí ? Jestliže je "KVALITNÍ KOMUNIKACE" u PG tak KVALITNÍ kvůli přetíženosti sítě, jak bude zanedlouho vypadat OSKAR ? Jestliže to, co dělal PG 4 roky trvalo OSKARovi 1/2 roku, tak nárůst zákazníků způsobí KOLAPS sítě OSKARA za dalšího 1/2 roku ... SAMOZŘEJMĚ to nemyslím tak docela vážně, ale OSKAR je fajn a až na to přijde více lidí - kdoví jak to bude vše vypadat ... CO TY NA TO ?
0/0
15.7.2000 18:53

Martin

Re: Re: Tato diskuze - kvalita operatoru
Taky se obavam, ze bude mit Oskar s narustem klientu potize, ale mozna ne,kdo vi. Tesi me,ze se nekdo ztotoznil s mym nazorem.Mam tady v praci kolegu a to je presne zarytej Pegasista.To me ani nevadi,ale on hodnoti site asi tak,ze ma Paegas a ten je nejlepsi,protoze ma znamy s Eurotelem a Oskarem a oni nadavaji na sve operatory a chteli by k Paegasu. Nicmene co mi pamet saha,tak nikdy k volani nezkusil jineho operatora.Proto jsem napsal co jsem napsal.Takhle je to u vetsiny lidi,hodnotit, ale pritom o tom nic nevedet a pouzivat informace jedna pani povidala. Problem Paegasu je,ze se az moc snazi prosazovat nove technologie (WAP,SIM Toolkit,Data atd.), ale zda se mi, ze trochu zapomina na to,ze (a to aspon pro me) je GSM sit urcena predevsim k telefonovani a ne k datovani (to je muj nazor).Nechci nejak rozdelovat lidi na bohate (Eurotel) a chude (Paegas), ale musim souhlasit, ze kdyz si rozvrhnete skladbu zakazniku tak Eurotel ma vetsinu velkych firem (i u nas jedine ET) a tech bohatsich zakazniku (tedy tech co maji vysoke faktury).Paegas ma snad 80 procent Twistu a zbytek nizsi pausaly. Ja souhlasim, ze Eurotel byl povazovan za snobarnu, ale at mi nikdo nerika, ze Paegas by tyhle firmy, pripadne uzivatele s vysokymi ucty nechtel. Ma je Eurotel, je to spatne, kdyby je mel Paegas, je to dobre. Ne nechci vyvolavat dalsi polemiky a pripadne sproste urazky, ale takova je skutecnost.Muzu jenom opakovat vsem uzivatelum Paegasu, kteri kritizuji nejakeho jineho operatora, napred ho vyzkousejte a pak kritizujte.Nekdy je pravda, ze Eurotel je drazsi, ale pri nekolika vypadlych hovorech se rozdil celkem stira (moje soucasna zkusenost s Paegasem na uzemi Prahy).
0/0
17.7.2000 9:24

Roman Pacík

Re: Re: Re: Tato diskuze - kvalita operatoru
No vidíš, zase jsme se oba trefili. Včera jsem tu o tom také psal, že služby PG (data,fax) je tak nějak chabý argument. Kdo by pořád datoval, že ? Ale vážněji : Jasně že to jsou perfektní věci - o tom nepochybuji. Jde o to že si myslím, že jsem ten z "běžné většiny", která pouze hovoří a je fakt, že výše uvedené služby zatím nepoužívám - proto je přece nebudu hanět ! A proto jsem si také zvolil OSKARA, který mně zatím každý den znovu překvapuje a těší... Po letech mám signál doma ( Hradec Králové ) ve své pracovně a mohu konečně KOMUNIKOVAT ( a navíc BEZ A - E -I - O - U !!! ). Čau...
0/0
17.7.2000 20:01

Michal

Re: Re: Re: Tato diskuze - kvalita operatoru
Jsem rad za dalsi pekne napsany prispevek. Sam pouzivam Twist (penize, a urcite simpatie) a mam oscartu. Musim rict, ze jsem docela spokojen jak s volanim, tak s ostatnimi sluzbami (pouzivam GSM Banking). Mozna mam kliku, ale za ten rok a 3/4 co pouzivam mobil jsem nemel vetsiho problemu s telefonovanim a kvalitou. Celkem me prestava bavit ta nudna rivalita a hadky, kterej operator je nejlepsi, je to pitomost. Nejlepsi je ten u koho se osobne citim spokojen. Mnoho mych znamych ma ET a mnoho zase PG. Nekteri by se do krve mlatili za toho svyho, jiny by zase presli! Tak to proste chodi. Ja sem spokojen s PG a castecne s Oscarem (teda kdyz mam signal; ted sem na chate (Stechovice) a signal neni) a nebudu na tom nic menit. Kdyz mne PG nastve koupim jen dalsi kartu a bude vymalovano. Takze je uplne zbytecny se dohadovat o tom, kdo je lepsi, pripadne u koho jsou chudaci a u koho bohaci, protoze na to jednoznacna odpoved stajne neexistuje. Mimo to zalezi to na mnoha faktorech od zakladnich: misto bydliste, kde se casto pohybuju, az k tomu, jaky sluzby to vlastne pouzivam a chci (ci musim) pouzivat. Zdar a silu. Michal, Praha
0/0
18.7.2000 12:32

Roman Pacík

Re: Re: Re: Re: Tato diskuze - kvalita operatoru
OK...
0/0
19.7.2000 1:23

No k te diskuzi o kvalite operatoru: proc asi nejvetsi firma CR ukoncila pouzivani telefonu v siti eurotel a VSECHNY vymenila za PAEGAS?
0/0
14.7.2000 12:13

Van

Re:
Asi proto, že všichni chtějí spáchat skupinovou sebevraždu, jinak to opravdu nelze pochopit. Mimochodem kterou největší firmu jsi měl na mysli?
0/0
14.7.2000 12:23

Mormon

Re:
Jaká že je to ta největší firma v ČR? Máš na mysli České dráhy? Nebo snad Českou poštu? Nevím, která jiná by se s těmito mohla srovnávat velkistí a počtem zaměstnanců. Pokud ale vím, tak ČD používají jak Paegase, tak i ET, Česká pošta má ET. Tak o kom to vlastně mluvíš?
0/0
14.7.2000 12:30

Andy

Re:
Že by se Paegas vymanil ze sítě Eurotelu a všechny telefony vyměnila za Paegas?
0/0
15.7.2000 16:34

Jaromír

Děkuji za odpovědi, zvláště od Charlese. Smyslem mého minulého příspěvku byla kritika jednostranné zaměřenosti MS a né chvála Eurotelu. Kvalitu služeb Paegasu a Eurotelu nemůžu porovnávat, protože mám zkušenosti pouze s Eurotel GO (pro Charlese raději vysvětlím, aby to se svoji inteligencí pochopil: NEMAM SMLOUVU). Článek o zavedení 100% roamingu na TWIST jsem uváděl pouze jako příklad stranění se Paegasu a měl jsem na mysli článek od Luďka Zadražila z 30.6.2000. Pokud nevěříte, zalistujte v historii článků na MS. V tom článku je pouze jednou větou zmíněno, že to funguje pouze v D1 ale naopak podstatná část příspěvku je věnována přehledu všech služeb na TWISTU. Děkuji za další reakce a obzvláště se těším na další jadrnou odpověď od Charlese.
0/0
14.7.2000 11:26

Re:
Chceš jadrnou odpověď - máš ji mít: Vždyť o tom byl kurva celej článek, že 100% roaming je sračka pouze pro D1. Jestli seš slepej a neumíš číst, tak běž do hajzlu a laskavě nenarážej na moji inteligenci, čuráku.
0/0
14.7.2000 11:29

Přemysl Souček

Re: stanění Paegasu
Vážení, pokud nás podezíráte ze stranění Paegasu nemáte pravdu. Přestože jsme to několikrát zkoušeli, vyvrátit řadě z vás tohle přesvědčení se nám nedaří. Když ovšem uvádíte jako příklad naší zaujatosti články o 100% roamingu, přečtěte si je všechny. Ten, který najdete na této adrese http://www.mobil.cz/domov/roamingcamel000710.html by vás mohl přesvědčit o tom, kritizujeme tam, kde je to potřeba a ne jen EuroTel či Oskar.
0/0
14.7.2000 12:47

ANONYM

Re: Re: stanění Paegasu
A proč tedy mažete po půlnoci příspěvky do různých diskusí, které se vám nehodí do krámu a to samozdřejmě selektivně?
0/0
14.7.2000 12:53

Patrick Zandl

Re: Re: Re: stanění Paegasu
Mažeme diskusní příspěvky, kde se používají sprostá slova - tedy selektivně, přesně jak říkáte. Naučte se vyjadřovat slušně a vaše příspěvky nebudou mazány, je to jednoduché. Sprosťárny se nám opravdu do krámu nehodí...
0/0
16.7.2000 11:12

Roman Pacík

Re: Re: Re: Re: stanění Paegasu
Pane Zandle, udělejte pro "NĚ" samostatný "chlívek" - viz např. CHARLES. Tihle matláci by potřebovali někde se vybít. A ještě něco - i když to do této diskuze nepatří : Můj názor je, že KVALITA MOBILSERVERU není vůbec špatná, je to jen vždy souhra náhod , kdo a jak se kde vyjádří a ostatním to není po chuti. Když například zabrousí do těchto DISKUZÍ nový "čtenář" a uvidí to vyjadřování CHARLESů a ANONYMů - hned si dělá obrázek - a vlastní podstata článků jde stranou. Toť MůJ názor. ( Byl by problém zařadit "FILTR" na nevhodná slova ? )
0/0
16.7.2000 12:02

Milan Hába

Re: Re: Re: Re: Re: stanění Paegasu
Patrick se jistě také vyjádří, ale zkusím se též připojit. Bohužel to není problém jen Charlese, ale převážné většiny přispěvovatelů. Pokud bychom zavedli filtr na sprostá slova, pak bychom možná museli např. diskusi Stížnosti a chvála ... zrušit úplně, protože by tam zůstaly asi 2 nebo 3 příspěvky. Trochu přeháním, ale tak nějak by to dopadlo. Taky kde najít tu správnou hranici, co je sprosté a co ne? Problém asi není ve filtrování a jiných omezeních, ale v lidech. Mrkněte do ostatních diskusí - jiné téma, jiní lidé a bez sprosťáren.
0/0
16.7.2000 12:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.