Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vykašlete se na mobily, volá Coca-Cola a nasazuje lidem psí límec

aktualizováno 
V USA se Coca-Cola pustila do poměrně odvážné reklamy. Naráží v ní na současnou situaci, kdy lidé, místo aby si povídali, neustále koukají do mobilů a "sjíždějí" statusy na sociálních sítích.

Coca-Cola má řešení, nasazuje v reklamě lidem na hlavu velké červené psí límce, které firma nazývá "Coca-Cola Social Media Guard", tedy v překladu ochránce před sociálními médii. Přes něj pak nelze pohodlně koukat na mobily a lidé se v reklamě začínají opět bavit mezi sebou. Prostě klasický happy end.

Reklama se poněkud vymyká běžným spotům limonádové firmy, které jsou obvykle pohodové, citlivé a často až sladkobolné.

Na druhou stranu si marketingoví pracovníci či kreativci Coca-Coly správně všimli fenoménu, který je aktuální po celém světě. Mobily se opravdu stávají jedním z hlavních komunikačních nástrojů a často vytlačují přímou konverzaci. Nejenom v restauraci mezi přáteli, ale i doma, kdy si lidé často posílají z pokoje do pokoje statusy na sociálních sítích nebo komunikují přes messengery.

Autor:




Nejčtenější

Sony Xperia E5
Recenze: Sony Xperia E5 je podle šablony pro nižší třídy

Průměrný výkon, velikost úložiště i průměrná kvalita fotoaparátu za rozumnou cenu. Tak by se dal v kostce shrnout telefon Sony Xperia E5. Na našem trhu lze...  celý článek

Chytré hodinky Pebble 2 a Pebble Time 2
Hodinky Pebble jsou nejspíše minulostí, pohltí je Fitbit

Ačkoliv byly hodinky Pebble vybraly na serveru Kickstarter od fanoušků rekordní částku, značka se utápí v dluzích a pravděpodobně ji odkoupí konkurenční Fitbit.  celý článek

Ilustrační snímek
Červnový konec roamingu v EU je nejistý. Rozhodne rychlost vyjednávání

Členské státy Evropské unie dospěly v pátek 2. prosince k dohodě o maximální výši poplatků, které si budou mobilní operátoři vzájemně účtovat od června 2017....  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.