Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vykašlete se na mobily, volá Coca-Cola a nasazuje lidem psí límec

aktualizováno 
V USA se Coca-Cola pustila do poměrně odvážné reklamy. Naráží v ní na současnou situaci, kdy lidé, místo aby si povídali, neustále koukají do mobilů a "sjíždějí" statusy na sociálních sítích.

Coca-Cola má řešení, nasazuje v reklamě lidem na hlavu velké červené psí límce, které firma nazývá "Coca-Cola Social Media Guard", tedy v překladu ochránce před sociálními médii. Přes něj pak nelze pohodlně koukat na mobily a lidé se v reklamě začínají opět bavit mezi sebou. Prostě klasický happy end.

Reklama se poněkud vymyká běžným spotům limonádové firmy, které jsou obvykle pohodové, citlivé a často až sladkobolné.

Na druhou stranu si marketingoví pracovníci či kreativci Coca-Coly správně všimli fenoménu, který je aktuální po celém světě. Mobily se opravdu stávají jedním z hlavních komunikačních nástrojů a často vytlačují přímou konverzaci. Nejenom v restauraci mezi přáteli, ale i doma, kdy si lidé často posílají z pokoje do pokoje statusy na sociálních sítích nebo komunikují přes messengery.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.