Co v online rozhovoru prozradila tisková mluvčí RadioMobilu Tereza Kakosová?

Zatímco obvykle jsou setkání s tiskovou mluvčí Paegasu vyhrazena novinářům, tentokráte jste měli možnost ptát se vy. Na co jste se ptali a jak paní Kakosová odpovídala? Proč odchází z RadioMobilu a jak se dívá na funkčnost služby Click? Jak komentuje služby konkurentů?
V dalším online rozhovoru jste měli možnost klást své otázky tiskové mluvčí RadioMobilu paní Tereze Kakosové.

Asi nebudeme daleko od pravdy, když přiznáme, že z online rozhovoru se zástupcem operátora jsme měli obavy, nakonec se ale ukázalo, že většina našich čtenářů patří mezi slušně vychované jedince a sprosté slovo, proti němuž bychom museli zasahovat, nepadlo.

O něco větší problémy byly se čtenáři, kteří nepochopili, že nejde o klasický chat, tedy povídání každého s každým, ale v podstatě o obdobu online tiskové konference, kdy se účastníci konference ptají hosta a nebaví se mezi sebou. Ukázalo se, že zde jsme podcenili význam vysvětlení smyslu online rozhovorů, a tak to napravíme příště.

O rozhovor byl opět mimořádný zájem - přesné statistiky teprve zpracováváme, dotazů bylo ale zhruba stejně, jako na našeho předchozího hosta (řazeného do odblokovávací branže). Celkem 76 dotazů za hodinu je solidní výkon, předcházející rozhovot měl sice více dotazů, probíhal také ale delší dobu.

Také jsme měli čtenářům vysvětlit dopředu prostou skutečnost, že tiskového mluvčího nemá cenu oslovovat s konkrétními otázkami "proč se mi stalo to a to, proč mi tam a tam nejede síť" - tento typ otázek nelze zodpovědět bez konzultace s příslušným oddělením, a tak nemohou být zodpovězeny uspokojivě.

A kdo bude příštím hostem? Český Telecom přichystal dlouho očekávané tarifní balíčky. Zdají se vám smysluplné nebo naopak nesmyslné? O tom všem si budete moci promluvit s tiskovým mluvčím Českého Telecomu Vladanem Crhou.

Otázky jsou řazeny podle času zodpovězení naším hostem.

Roman Ner se ptá: Zajimalo by mne proc je takovy problem pani Kakosova,kdyz clovek chce zrusit cislo.Musel jsem Vase operatory presvedcovat tyden,nez u Vas vasi technici prisly na to,ze moje cislo je stale aktivni.Vasi operatori mne stale presvedcovaly,ze cislo uz neexistuje a kdyz mne volali zpet,tak pak nevedeli co rict.Ten tyden co Vase firma udelala chybu jste mne stejne napocitaly.To je slusne jednani pi.Kakosova? S pozdravem Roman N. (19:57)
Tereza Kakosová odpovídá: Je pro mne obtížné reagovat na tak konkrétní dotaz, aniž bych měla dostatek informací k vašemu případu. Jen mohu opět opakovat, jako již mnohokrát v tomto rozhovoru, že moji kolegové na infolinkách jistě dělají maximum pro spokojennost našich zákazníků, a pokud se jim to snad někdy v jednotlivých případech nezdaří, je nám to moc líto. Věřím ale, že to jistě není časté.


Jiří Tham se ptá: Dobrý večer. Děkuji, že pro nás chystáte tolik překvapení. Přesto si však myslím, že společnost Radiomobil nepoškodí zveřejnění zprávy zda a případně i kdy bude poskytovat režim přenosu EFR (SuperSound via Eurotel). Konkurence již tuto službu poskytuje, proč ne Paegas?? Je tak složité, nebo finančně náročné tuto službu do síťe implementovat? Děkuji za odpověď a přeji mnoho úspěchů! (19:54)
Tereza Kakosová odpovídá: Nejde vůbec o finanční náročnost, jde spíš o rozhodnutí, zda naši zákazníci spíše využijí služby jako je SIM Toolkit nebo GSM bankovnictví. Pokud se týká technologií, které mají co do činění s technickou kvalitou sítě apod., implementovali jsme řadu jiných systémů, jako je například frequency hooping. Můžete si být jist, že nám záleží na kvalitě naší sítě a dnes i v budoucnu budeme přicházet s takovými řešeními a technologiemi, které skutečně budou k této kvalitě relevantní.
xxx yyy se ptá: Dobry vecer, vidim Vas na posledni chvilku, tak jen velmi strucne: V Rovnosti byl pred nedavnem clanek o umele zkracene zivotnosti Vasich SIM karet. Z uvedeneho vyplyva, ze SIM karty vydane Vasi firmou za cas odumrou. Muzete sdelit Vase oficialni stanovisko? Vasi prodejci, i ve Vasich podnikovych prodejnach na takto polozenou otazku neodpovidaji. Dekuji (19:59)
Tereza Kakosová odpovídá: Na všech našich prodejnách jsou instalovány on-line čtečky, které v případě, že vaše SIM karta je nefunkční, ihned zjistí, zda je to z důvodu ukončení její životnosti. Pokud tomu tak je, pak náš zákazník získá zdarma novou SIM kartu se stejným telefonním číslem. Toto omezení je z důvodu bezpečnosti zákazníků.
Luboš Augusta se ptá: Na závěr bych Vám popřál hodně úspěchu do budoucna a Věřím,že budete upřímější až nebudete svázaná Paegasem. (19:57)
Tereza Kakosová odpovídá: Děkuji, dobrou noc.
Martin Šulc se ptá: Paní Kakosová, na Clicku omluva není a nebyla a on skutečně nefunguje - ani prakticky, ani podle vyjádření operátorů Infolinky a jestli budete dokola opakovat totéž, nezbývá mi než říct, že lžete:-( Chtěla jste konkrétní příklady a když vám je někdo napíše, neodpovídáte... (19:54)
Tereza Kakosová odpovídá: Na dnešní chat jsem šla s čerstvými informacemi od kolegů z oddělení IT, a pokud se infolinkách objevuje stále informace o omezené kapacitě Clicku, vše po skončení rozhovoru prověřím. Faktem zůstává, že manažeři zodpovědní za Click, mi potvrdili plnou funkčnost všech služeb.
Redakce: Pane Šulci, slovo lež bych opravdu používal až ve chvíli, kdy nic jiného nezbývá.
Michal Matouš se ptá: Ve Vašich odpovědí převažuje NECHTE SE PŘEKVAPIT. Kdy můžeme čekat první VĚTŠÍ PŘEKVAPENÍ? (19:50)
Tereza Kakosová odpovídá: Brzy.
Luboš Augusta se ptá: Mohu se zeptat,jaky máte Vy sma názor na zdaví při používání mobilního telefonu? (19:48)
Tereza Kakosová odpovídá: Pokud se mne ptáte jako uživatele, nemá ani jedna strana tohoto sporu dostatečně průkazné argumenty. A tak se dívám na televizi, píšu na PC a používám mobilní telefon.
Jiří Tham se ptá: Dobrý večer. Děkuji, že pro nás chystáte tolik překvapení. Přesto si však myslím, že společnost Radiomobil nepoškodí zveřejnění zprávy zda a případně i kdy bude poskytovat režim přenosu EFR (SuperSound via Eurotel). Konkurence již tuto službu poskytuje, proč ne Paegas? Je tak složité, nebo finančně náročné tuto službu do síťe implementovat? Děkuji za odpověď a přeji mnoho úspěchů! (19:44)
Tereza Kakosová odpovídá: Samozřejmě by nás tato informace nepoškodila, ovšem z komunikačního hlediska bychom se ochudili o možnost překvapit konkurenci.
Dusan Sulla se ptá: Uvazuje Radiomobil o cenove uprave tarifu, jako reakci na neustale se snizujici ceny predplacenych sluzeb? Posledni dobou jsou takrka vsechny sluzby, ktere jsou u tarifu dostupne i u Twistu a tarify maji velmi malo sluzeb navic oproti Twistu. (19:42)
Tereza Kakosová odpovídá: Ani na tuto otázku nemohu odpovědět.
Jan Kovář se ptá: Nemate informace, koho nakonec vas hlavni akcionar deutche telekom koupi? Co by se stalo, kdyby koupit SPT telecom? To by pak mel paegas i eurotel? (19:42)
Tereza Kakosová odpovídá: Pokud byste byl novinář, odkázala bych vás na své kolegy v tiskovém oddělení Deutsche Telekomu, bohužel nemohu odpovídat na dotazy, které se týkají aktivit jiné společnosti.
Ondra Vesely se ptá: Tak to nepovidejte, ze ihned jak je nekde nejaka novinka tak do toho lidove receno jdete? Jedna se o manazerske telefony nebo myslite ty telefony low??? (19:41)
Tereza Kakosová odpovídá: Lidově řečeno, jdu do toho, protože jsem na pozici, od které se očekává, že má o novinkáách přehled. Zkouším telefony všech kategorií.
Patrick Zandl se ptá: Při našem loňském setkání jste říkala, že Paegas připravuje model, kdy by firmy vytvářející aplikace pro SMS mohli dostat podíl z provozu SMS zpráv generovaných takovou službou. Rok po termínu spuštění takové možnosti stále nic. Jak to s tím vypadá? (19:43)
Tereza Kakosová odpovídá: Vítám Vás Patricku.
Pokud se dobře vzpomínám, probíhala tato jednání s kolegy z marketingového oddělení a já se nezapomenu na tento váš konkrétní dotaz ihned zítra informovat.
Radek Kusy se ptá: Bude rozsiren plnohodnotny( 100%)roaming pro twist karty i na dalsi zeme ( krome 3 stavajicich )? (19:54)
Tereza Kakosová odpovídá: Ano, v přípravné fázi jsou všechny dceřinné společnosti Deutsche Telekomu v sousedních státech a řada dalších evropských operátorů se k zavedení roamingu připravuje.
Luboš Augusta se ptá: Ještě poslední otázka,kdy začnete přečíslovávat dosavadní čísla? (20:00)
Tereza Kakosová odpovídá: Přečíslování není rozhodně na pořadu dne.
David Toman se ptá: Ohledne kontrolnich systemu na infolince - znamena to, ze se hovory nahravaji pro pozdejsi analyzu ? (19:47)
Tereza Kakosová odpovídá: Kontrolním mechanismem jsem měla na mysli týmy supervisorů, kteří během směny řídí práci operátorů, a v případě, že operátoři nejsou schopni dotazy zodpovědět, berou tuto roli sami na sebe a participují na odpovědi, Navíc máme pravidelné marketingové analýzy spokojenosti našich zákazníků, kde jsou desítky dotazů, dávajích nám odpověď na to, jak si vedeme.
Jan Kovář se ptá: eurotel svym zakaznikum zacal posilat informacni buletin, kde informuje o novych sluzbach. Chystate take neco takoveho? (19:38)
Tereza Kakosová odpovídá: Našim zákazníkům posíláme informační bulletin Dialog už 3 roky. EuroTel už musel zareagovat.
Václav Mach se ptá: Dobrý večer Terezo, dovolte mi abych Vám popřál hodně úspěchů do vaší další profesionální dráhy. Nebudu klást žádnou "konkurenčně citlivou" otázku, ale nedá mi to se Vás při této příležitosti nezeptat: "Jak hodnotíte uplynulých pět let, které, jak říkáte, vás zavedly na onen pomyslný vrcholek? PS: Přeji Vám, aby za horizontem čekal nějaký ten další zajímavý "kopeček". v.m... (19:37)
Tereza Kakosová odpovídá: Dobrý večer, pane Machu, považuji pět let v RadioMobilu za nejdůležitější období mé kariéry a vážím si příležitosti být u úplné zrodu jedné z nejvýznamjěích firem v ČR.
Radek Kusy se ptá: Je jiz za Vas vybran-a nastupce-kyne na postu tiskoveho mluvci Radiomobilu? (19:46)
Tereza Kakosová odpovídá: V tuto chvíli probíhají výběrová řízení.
Vojtech Vrancik se ptá: Bude mozno primo dobijet twist prostrednictvim GSM banky? (aneb proc zbytecne chodit k bankomatum ...) (19:55)
Tereza Kakosová odpovídá: Díky za otázku, ale ohledně budoucích projektů nemohu být konkrétní.
Jan Kovář se ptá: Jak vám chutná juice? Nemyslite si, ze vas s juicem eurotel trochu predbehl, kdyz ho ma uz rok? Co na nej rikate? (19:36)
Tereza Kakosová odpovídá: Spíš bych se měla zeptat, co na něj říkáte vy, protože nevím, co nového do světa mobilních komunikací přinesl.
David Toman se ptá: Kdybych si tedy sehnal /napr. v zahranici/ gprs telefon muzu vyuzivat GPRS ? Samozrejme odblokovany. (19:58)
Tereza Kakosová odpovídá: Kvůli tomu, že nemáme dostatek GPRS telefonů, tak jsme GPRS nezprovoznili. Týká se to zejména billing systému a dalších služeb, které musíme ke komerčnímu spuštění služby rozjet.
Petr Kuřista se ptá: Je tisková mluvčí náročné zaměstnání? Už se ví, kdo přijde na Vaše místo? (19:50)
Tereza Kakosová odpovídá: Náročné povolání to vskutku je. Kdo bude můj nástupce, zatím nevím.
Martin Zaman se ptá: Co rikate blokovani telefonu proti pouziti jineho operatora?? Mate neco proti "unlockerum" ??? (19:35)
Tereza Kakosová odpovídá: Toto je otázka na delší diskuzi.
Ondra Vesely se ptá: Prozradite nejakou novinku kterou pripravuje Paegas a o ktere se nevi? (19:35)
Tereza Kakosová odpovídá: To vážně udělat nemohu.
Ondra Vesely se ptá: Proc stale hrajete druhe housle za EuroTelem? Musim byt nejaky duvod ne? (19:34)
Tereza Kakosová odpovídá: Rozhodně nehrajeme druhé housle.
Pavel Kukacka se ptá: Bude v blizke dobe zavedeno EFR? (19:59)
Tereza Kakosová odpovídá: Již jsem odpovídala v předchozích otázkách...
Petr Kuřista se ptá: Do kdy bude ClickBox zdarma? Nezačnete ho náhodou zpoplaňovat dřív, než začne fungovat, že ne? (19:33)
Tereza Kakosová odpovídá: Děkuji za předem připravenou odpověď, opravdu ne.
Ondra Vesely se ptá: Na jake stranky na internetu prevazne chodite? (19:58)
Tereza Kakosová odpovídá: Nemohu odpovědět jinak než na Mobil server (a ještě k tomu je to i pravda). Následně jsou to stránky iDnes (a zase je to pravda), potom ČTK, CNN a další.
Radek Kusy se ptá: Jak planuje Paegas rozsireni pokryti sve site? V okoli Chrudimi, Slatinan a dalsich mest smerem na jih je pokryti nedostatecne. Jiz 2 roky se slibuje pokryti techto oblasti a stale nic. Dockame se.... (19:33)
Tereza Kakosová odpovídá: Loňsky rok jsme investovali do zvyšování kapacity a zlepšování kvality sítě několik miliard korun a budeme tak činit i v dalších letech. Tato otázka je prioritou číslo jedna vedení naší společnosti i všech mých kolegů.
Jan Pomlenyi se ptá: Jsem dlouholetým spokojeným zákazníkem společnosti Radiomobil, vždy jsem se jí zastával. Jen mě zarážejí poslední dobou občasné problémy. Např. tuto sobotu jsem se vůbec nemohl dovolat, po rozhovoru s operátorkou prý šlo pouze o zlepšování sítě. Myslíte že při zlepšování síťe je normální, že se nedá dovolat a jestli víte o nějakých problémech. Jinak přeji hodně ůspěchů při výběru nového zaměstnání! (19:32)
Tereza Kakosová odpovídá: Děkuji, vážím si vaší zákaznické věrnosti. Vím, že všichni moji kolegové v nejrůznějších odděleních, ať už je to IT (Click) nebo technické oddělení, se maximálně snaží všechny případné problémy vždy co nejdříve vyřešit. Děkuji za vaše přání, moc mě potěšilo.
figom figom se ptá: Mohu Vas ujistit, ze problemy s vypadkem paegasu nejsou u nas v okr. Havl. Brod vubec neojedinele. Mej jsem problem sdovolam se z paegasu vice jak preshodinu! A kdyz zavolam druhy den na linku je mi receno, ze zadne chyby hlaseny nejsou!! Dle meho nazoru je OSKAR solidnejsi a chybu vetsinou prizna. Prosim Vas pohled na dany problem. Dekuji (19:30)
Tereza Kakosová odpovídá: Pokud se chyba skutečně vyskytne, vždy ji přiznáme. I v dnešním chatu jste to jistě mohl zaznamenat. Osobně se na statistiku kvality sítě v okrese Havl. Brod zítra podívám.
Martin Sap.... se ptá: Jeste jedna oatzka ke clicku, vcera jsem si precetl jeden mail na clicku, pokousel jsem se ho smazat, ale odpovedi mi bylo, ze je system docasne mimo, zkuste prosim v ( bylo to asi 30 minut), toto se mi stalo v prubehu jednoho vecera nekolikarat, STACI JEDEN CLICK ! (19:30)
Tereza Kakosová odpovídá: Jak jsem už mnohokrát odpovídala, vím, že jsme měli jisté přešlapy, ale v současné chvíli Click funguje naprosto bezchybně. Jsem přesvědčena, že v budoucnosti vám vynahradí předchozí nepohodlí.
Luboš Augusta se ptá: Zodpovíte všechny naše otázky později a nebo si jen vybíráte ty,které se Vám hodí do krámu? (19:56)
Tereza Kakosová odpovídá: Redakce: Na dosud nezodpovězené otázky bude Tereza Kakosová dále odpovídat i po ukončení chatu.
Ondra Vesely se ptá: Jake jsou platy u Paegase? Dobre? (19:30)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpovídají významu naší společnosti.
Martin Šulc se ptá: Pokud jste schopna tvrdit: "Mé informace z dnešního dne jsou takové, že služby Click jsou naprosto funkční", tak máte informace špatné:-( Zkuste si zavolat z vašeho mobilního telefonu zdarma 4603 a na infolince vám rádi potvrdí, že to tak není a Paegas Click nefunguje:-( Nebo se zkuste přihlásit a možná také uvidíte nápis Chyba! ÚČET UZAMČEN! (19:28)
Tereza Kakosová odpovídá: Vyzkoušejte Click sám a jistě mi dáte za pravdu.
Radek Kusy se ptá: Pani Kakosova, chtel bych se zeptat jak je to s funkcnosti sluzby Click Paegas. Jiz dobrych 14 dni je tato sluzba nefunkcni. Kdy tato sluzba zacne opet korektne fungovat? Cim byly zpusobeny problemy? (19:27)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď je v předchozích. V tuto chvíli je Click plně funkční.
Libor Dongres se ptá: Jaký je Váš vztah k EuroTelu? Nepřipadá Vám česká populace agresivní? Mám namysli neustálé boje o to kdo je lepší po hospodách a např. i na tomto serveru. (19:26)
Tereza Kakosová odpovídá: EuroTel respektuji jako důstojného konkurenta. Pře o nejlepšího operátora jsou myslím podobné sporům o to, které auto je lepší či který místní fotbalový klub je lepší.
Martin Sap.... se ptá: Vazena terezo, u odpovedi na gprs tvrdite, ze neni dostatek telefonu, vyrobci tvrdi ze telefonu je doatatek, takze se clovek nakonec nedozvni pravdu nikde dekuji (19:26)
Tereza Kakosová odpovídá: Máte možnost si mobilní telefon s GPRS někde v ČR zakoupit?
Johny Szj se ptá: Co je platné, že výpadky síťě jsou jen několik minut, když vaše síť nemá dostatečnou rezervu a je pak několik desítek min. přeťížena (19:24)
Tereza Kakosová odpovídá: Bez podrobné znalosti dané situace se nemohu konkrétně vyjádřit. Nicméně naše síť je stavěna podle běžného standardu a k němu patří i dostatečná rezerva.
radek mica se ptá: uvažujete o výhodnější sazbě při volání v rámci jedné(či několika málo)BTS? (19:24)
Tereza Kakosová odpovídá: Na podobné otázky nebudu moci odpovídat, protože musím stále opakovat, že o našich budoucích krocích nemůžeme konkurenci konkurenci informovat předčasně.
Jiri Novak se ptá: Nechapu proc v Clicku nelze nastavit take ciselnou adresu, v puvodnim formatu, proc nastala ta zmena? Nepral jsem si ji ... a asi nebudu sam. (19:23)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď na svoji otázku najdete v předchozích položkách chatu.
David Toman se ptá: Ohledne toho 20-ti minutoveho vypadku - taky jsem mel pocit, ze trval asi 5 hodin... (19:23)
Tereza Kakosová odpovídá: Ne vždy, když se nemůžete dovolat, se nutně jedná o výpadek sítě. Může jít o lokální přetížení, kterému se občas nevyhne žádný operátor.
Martin Zaman se ptá: Pan O. Vesely ma pravdu. Vas system je mozna ONLINE, ale az tak za hodinu az dve po polozeni otazky :o))) (19:49)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď redakce to není o systému. To je o tom, že otázku musí zodpovědět člověk a ten ji zodpoví v průměru za minutu. Vy kladete cca. tři otázky do minuty, takže je tu nutně skluz.
Vojtech Vrancik se ptá: Je pravda, ze Paegas definitivne ukoncil distribuci pristroju Sagem? (19:49)
Tereza Kakosová odpovídá: S distribucí jsme skončili, rozhodně však ne s post-prodejním servisem.
Vojtech Vrancik se ptá: Dobry den. Otazka: Click soucasne podoby je naprosty propadak. Neuvazuje Radiomobil o moznosti volby domeny pri aktivaci emailu? (click.cz x sms.paegas.cz) P.S. od koho RM cerpa statisticke udaje? Slecna z infolinky mne, po udivu nad nutnosti zaktivovat click po netu, informovala, ze "k internetu ma uz pristup kazdy... " (19:23)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď na svoji otázku najdete v předchozích položkách chatu.
Karel Rada se ptá: Pro redakci:No to se divim - tenhle system se mi zda nejhorsi, jaky jsem dosud videl (19:49)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď redakce: A co se vám na něm nelíbí?
Jiri Vitek se ptá: Mela jste nekdy problemy se sexualnim obtezovanim? (19:46)
Tereza Kakosová odpovídá: Redakce: Toto není příliš vhodné, nemyslíte...?
Jan Kovář se ptá: Co je podle vás na práci tiskové mluvčí nejsložitější? A co to všechno obnáší? (19:22)
Tereza Kakosová odpovídá: Dokud jsem nevyzkoušela tento on-line rozhovor, dokázala bych formulovat řadu jiných obtížných situací, ale odpovídat třem písařům najednou, abychom zvládli všechny vaše otázky, se zdá být obzvlášť pikantní součást mé profese.
Pavel Šiška se ptá: Zdravim a přeji pevne nervy nejen do chatu. Malý dotazek neplanuje nahodou Paegas u twistových karet povolit přesměrování na jiné tel. číslo? (19:22)
Tereza Kakosová odpovídá: Omlouvám se, ale jistě chápete, že na tuto otázku zde nemohu odpovědět.
Martin Šulc se ptá: Po přečtení několika prvních odpovědí začínám nabývat dojmu, že chápu, proč se z infolinky nikdy nic nedozvím:-( Od tiskové mluvčí totiž asi také ne:-( Pokud jsou tedy služby Radiomobilu profesionální, jak říkáte, proč musím na odpovědi na maily od ClickMastera i InfoMastera čekat minimálně týden a přitom je několikrát mailem i telefonicky urgovat? Proč se na titulní stránce Paegasu Click neobjevuje omluva, že služba nefunguje, když to operátoři infolinky přiznávají? Proč platím za podrobný elektronický výpis v Click Profilu, když se k němu nemohu dostat? Je to dostatečně konkrétní? (19:19)
Tereza Kakosová odpovídá: Omlouvám se, ale pochopte, že se odpovídám najednou třem písařům. Proto moje odpovědi nemohou být vyčerpávající. Pokud vím na Clicku omluva byla a v tuto chvíli je plně funkční. Přesto bych ráda dodala, že všem zákazníkům děkuji za trpělivost. Je nám líto, že je uvedení služby spojeno s problémy, ale jde o světově unikátní službu, kde jsme v roli těch kteří prozkoumávají terén.
Ondra Vesely se ptá: Kolik vas to tam datli ti odpovedi pani Kakosove? Dyt to by vas tam muselo bejt min. 10 abyste to stihali, vidite dyt vam to rikam, prejdete na jiny system. (19:46)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď redakce: Nechceme přecházet na jiný systém, žádný jiný nam nevyhovuje.
Libor Dongres se ptá: Myslíte si, že má vždy RadioMobil neklamavou reklamu, kdy využívá různých zkreslení. Teď mne namátkou napadá reklamní kampaň na levnější volání po 15:30. V tomto příkaladě se zákazníci domnívali, že budou volat za 2,80 už od půl čtvrté. (19:21)
Tereza Kakosová odpovídá: Já jsem přesvědčena, že jsme nikdy klamavou reklamu nepoužili a naopak se snažíme být velmi fér ve všech našich komunikačních aktivitách.
figom figom se ptá: Reaguji na hlasku Vasi cenove nejvyhodnosti, i presto, ze OSKAR nastoupil az dlouze povas, tak uz Vas v cenove politice predbehl!!! Jak se k tomuto boji stavite??? A nerikejte, ze si to NEMYSLITE! (19:21)
Tereza Kakosová odpovídá: Je mi líto, že vás zklamu, ale myslím si to, protože na cenu je nutno pohlížet z hlediska komplexní nabídky, a my jsme přesvědčeni, že za to vše, co u nás zákazník získá, je cena na českém trhu stále nejvýhodnější.
Karel Rada se ptá: Maji zamestnanci Paegasu volani zdarma, nebo si to plati? (19:42)
Tereza Kakosová odpovídá: Zdarma volání nemají, ale existují velmi výhodné tarifní programy speciálně ušité na míru zaměstnancům a jejich zařazení ve struktuře společnosti RadioMobil.
Zdenek Havelka se ptá: Nevíte co nám zítra představí Eurotel - určitě máte své informace (19:18)
Tereza Kakosová odpovídá: Redaktoři Mobil.cz na mne gestikulují, že nechtějí, abych tuto otázku zodpověděla, protože zítra jdou na tiskovku a neměli by žádnou novinku.
Petr Kuřista se ptá: Podle obchodního rejstříku jste založila jakousi (PR?) agenturu. Až odejte z RM, půjdete pracovat tam? (19:40)
Tereza Kakosová odpovídá: Není profesionální se vyslovovat k tomu, co budu dělat, protože v tuto chvíli pracuji pro společnost RadioMobil a jsem tu jako její tisková mluvčí.
Luboš Augusta se ptá: Ale ano,je to pravda.Měl sem na infolinku dotaz,proč mi nefunguje moje emailova adresa v ciselne podobe a namisto odpovedi,kterou mi nedokazali rict ani jeden ze tri operatoru se me místo toho snažili přesvědčit,ať se zaregistruju na click.A když jsem pak psal stížnost,přišla mi odpověď že děkujete za upozornění a že click skutečně nefunguje.Čte tam vůbec někdo ty stížnosti? (19:17)
Tereza Kakosová odpovídá: Pokud jste měl problémy s kolegy na infolince, je mi to opravdu líto. Máme samozřejmě kontrolní systémy, na jejichž základě mohu tvrdit, že mají opravdovou snahu vyjít zákazníkům vstříc.
Jan Kovář se ptá: Jaký používáte telefon a proč? (19:32)
Tereza Kakosová odpovídá: Používám téměř všechny značky, zvykla jsem si na GSM bankovnictví, takže ty, které podporují SIM Toolkit, a snažím se je stále obměňovat, abych byla ve stálém kontaktu s novinkami, se kterými výrobci přicházejí.
Jiri Novak se ptá: Nechapu proc v Clicku nelze nastavit take ciselnou adresu, v puvodnim formatu, proc nastala ta zmena? Nepral jsem si ji ... a asi nebudu sam. (19:18)
Tereza Kakosová odpovídá: Důvodem je ochrana našich zákazníků, aby nebylo mailových adres zneužíváno pro spamming.
Ondra Vesely se ptá: Procpak, Paegas i EuroTel tak strasne bojkotuji Oskara? Dyt volani na Oskara je vubec ze vsech nejdrazsi. Ale naopak tomu tak vubec neni? (19:16)
Tereza Kakosová odpovídá: Již jsem na tuto otázku odpovídala níže.
David Toman se ptá: Chtel bych se zeptat jak je to skutecne s Clickem. Clickmaster neexistuje a co operator to jina odpoved. Dekuji (19:14)
Tereza Kakosová odpovídá: Ve druhé polovině ledna, po plánovaném rozšíření funkcionality systému, došlo k snížení kapacity autorizačního systému (LDAP), na jehož správné funkci je závislá většina Click služeb. Od počátku identifikace snížení kapacity systému, jsou odborníci RadioMobil ve stálém kontaktu se zahraničními i domácími experty jednoho z našich významných dodavatelů - společnosti Oracle. V tuto chvíli již bylo nalezeno řešení, takže Click je plně funkční.
Luboš Augusta se ptá: Ale ano,je to pravda.Měl sem na infolinku dotaz,proč mi nefunguje moje emailova adresa v ciselne podobe a namisto odpovedi,kterou mi nedokazali rict ani jeden ze tri operatoru se me místo toho snažili přesvědčit,ať se zaregistruju na click.A když jsem pak psal stížnost,přišla mi odpověď že děkujete za upozornění a že click skutečně nefunguje.Čte tam vůbec někdo ty stížnosti? (19:15)
Tereza Kakosová odpovídá: Pokud jste měl jakékoli problémy s kolegy z infolinky, je mi to moc líto. Pochopitelně máme kontrolní systémy, které monitorují jejich práci a právě na základě těchto informací mohu tvrdit, že jsou to velmi schopní lidé a snaží se všem vyhovět.
Pavel Fiala se ptá: Nezacina Radiomobil konecne uvazovat o zavedeni kodovani EFR? Ve chvili kdy Eurotel zprovoznil SIM Toolkit by to podle me byla adekvatni odpoved. AMR je v nedohlednu (jestli vubec bude) a telefony podporujici tento kodek jeste dale. Dekuji (19:11)
Tereza Kakosová odpovídá: AMR v nedohlednu rozhodně není a mohu jen dodat, nechte se překvapit.
Jan Kovář se ptá: Kolik bank podporuje GSM bankovnictvi a proc ho nema komercka? (19:12)
Tereza Kakosová odpovídá: V tuto chvíli je to 6 bank a mohu naznačit, že jednání i s KB probíhají.
Jan Fiebinger; se ptá: Dotaz: Jak náročná jsou jednání o propojovacích dohodách mezi Pegasem, ET a Oskarem? Je to o tom kdo si urve co největší díl peněz ... nebo je v tom něco jiného??? (19:11)
Tereza Kakosová odpovídá: Jde o dlouhodobá jednání, během kterých se musí rozumně vyvážit požadavky všech zúčastněných stran.
Josef Zicha se ptá: Dobry vecer, chci se zeptat z jakeho duvodu konci Paegas s distribudi Nokii 7110? Je to tim, ze Nokia je prestava dovazet z duvodu neustalych chyb software? (19:12)
Tereza Kakosová odpovídá: Telefon Nokia 7110 je již starší model a jistě jste zaznamenal, že v našem portfoliu se objevily novější modely jako je Siemens SL 45 nebo Sony CMDJ5.
Filip Rožánek & NYX Media se ptá: Terezo, vás už telekomunikace nebaví, že opouštíte Paegas? A - pokud to není tajné - ke komu utíkáte? (19:01)
Tereza Kakosová odpovídá: Jsem v Paegasu přes pět let a myslím si, že je to dostatečně dlouhá doba na to, abych měla chuť stát opět na úpatí kopce a ne se rozhlížet z jeho vrchulu.
Luboš Augusta se ptá: Vážená paní Kakosová,chci se zeptat,proč na infolince paegasu pracuji neprofesionálové a proč nám neustále lžou. (19:02)
Tereza Kakosová odpovídá: Nemyslím si, že je to pravda.
Monika Krausová se ptá: Jaka je v soucasne dobe vase spoluprace s Editem? A jak jste spokojeni? (19:02)
Tereza Kakosová odpovídá: Edit je zdrojem informací pro operátory na Paegas Asistentu.
Jiri Novak se ptá: Nezda se vam, ze Paegasu trochu ujizdi vlak? Jak v technologiich tak v cenove politice? (19:03)
Tereza Kakosová odpovídá: Myslím, že nám vlak neujíždí.
Filip Rožánek & NYX Media se ptá: Který operátor má nejvíce zákazníků? (zákazníků, nikoliv prodaných sad, protože to nutně nemusí být totéž) (19:03)
Tereza Kakosová odpovídá: Pokud se týká nás, uvádíme pouze aktivované SIM karty. Jak to dělají jiní operátoři, netuším.
figom figom se ptá: Tak Vas zde vytam, a chi se zeptat, kdy opravdu budou vase sluzby poskytovany na profesionalni urovni? (19:04)
Tereza Kakosová odpovídá: Jsem přesvědčena, že naše služby jsou profesionální a budu ráda, když uvedete příklad, kterým bych se mohla zabývat.
Johny Szj se ptá: Dobrý den, plánuje Paegas změnu časového odečítání? T.j.ne po 1/2 minutách, ale třeba od začátku po sekundách. Díky (19:04)
Tereza Kakosová odpovídá: Je obtížné mluvit o čemkoli, co budeme dělat v budoucnosti, protože bychom tím příliš nahráli naší konkurenci. Každopádně si můžete být jist, že se budeme vždycky snažit být nejvýhodnější.
Jiří Brichta se ptá: dobrý večer Terezo, chci se Vás zeptat, jaké plány má paegas s případnou licencí UMTS? v čem vy vidíte její využití? a druhá otázka, jak to vypadá se supersoundem u Paegasu ? (19:04)
Tereza Kakosová odpovídá: Již jsme deklarovali náš zájem o licenci UMTS. Nicméně v tuto chvíli se jakkoli detailněji vyslovovat k návrhům zveřejněných cen je obtížné, protože nebyly specifikovány podmínky jejich udělení.
Luboš Augusta se ptá: Dále se chic zeptat,proč i Vy sama jste jiz nekolikrat nemluvila pravdu.Mám na mysli otázky ohledně výpadků paegasu.Např. síť nefungovala půl dne a pak si přečtu,že šlo o pouhých 20 minut výpadku.To mě akorát naštvalo ještě více než kdyby ste přiznala,že skutečně k tomuto výpadku došlo. (19:05)
Tereza Kakosová odpovídá: Výpadky, o kterých mluvíte, skutečně trvaly pouze několik minut, avšak zákazníci se poté snažili dovolat, a tím zatížili síť. Funkčně tedy šlo opravdu o několik minut, avšak koncový uživatel mohl mít v některých případech pocit delší doby.
Jiri Novak se ptá: Neplanujete nejaky zajimavy tarif pro mladez, hojne vyuzivajici SMS sluzby. obdobu tarifu -Slysim Vas- u Ceskeho mobilu? (19:06)
Tereza Kakosová odpovídá: Jistě chapete, že podobné informace nemůžeme zveřejňovat v této diskuzi. Nechte se překvapit.
radek mica se ptá: dobry vecer, kdy bude mít paegas gprs, paegas banking se spořitelnou., kdy slevníte(přidáte volných minut) tarifní programy, zavedete efr? děkuji (19:07)
Tereza Kakosová odpovídá: GSM banking připravujeme, GPRS závisí na dodávce dostatečného počtu mobilních telefonů a na zbytek otázky mohu pouze říci: nechte se překvapit.
Jan Fiebinger; se ptá: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat co soudíte o rozvoji GSM technologie dnes a kam se bude ubírat dále? (19:07)
Tereza Kakosová odpovídá: To je otázka na rozsáhlou diskuzi, já rozhodně patřím k technooptimistům.
Luboš Augusta se ptá: Dále by mě zajímalo,co si myslíte o Českém mobilu.Nemáte tak trochu strach,že Vám pomalu ale jistě dýchá na záda a stává se čím dál více oblíbený než Váš Paegas? (19:07)
Tereza Kakosová odpovídá: Já si opět nemyslím, že máte pravdu. Věřím, že naše služby i produkty, které v následujících měsísích představíme, přesvědčí i vás.
Martin Šulc se ptá: Právě jsem dotelefonoval s Infolinkou:-( Myslíte, že se jednou stane, že Radiomobil zprovozní funkční službu Peagas Click, kterou tak hlasitě uváděl na trh a že oddělení služeb zákazníkům jim bude skutečně sloužit (např. odpovídat na maily), když už si za služby Radiomobilu zákazníci platí? (19:07)
Tereza Kakosová odpovídá: Mé informace z dnešního dne jsou takové, že služby Click jsou naprosto funkční, nezastírám, že jsme v posledních dnech mnohokrát klopýtli, a i z toho důvodu jsou všechny služby stále poskytovány zdarma. Máme pro naše zákazníky připravenu omluvu, a to zdarma vybírání hlasových z ClickBoxu na určité časové období.
Ondra Vesely se ptá: Nejak to nefugnuje, misto nicku se tam zobrazuje jmeno jestli se teda nemylim? (19:08)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď redakce: Ano, místo nicku se zobrazuje skutečné jméno uživatele, které položil otázku. Dává to více smyslu...
Dalibor Matouš se ptá: Dobrý večer. 1. Za jak dlouho dojde k výraznému snížení volání Paegas Telecom, Telecom Paegas, nepředpokládám, že by cena odpovídala nákladům vzhledem za cenu volání z a do zahraničí? 2. Dochází ke snižování nebo zvyšování provolaných minut Paegas Telecom a zpět? 3. Nepřipadá Vám, že Paegas i Eurotel diskriminují našeho třetího operátora a zneužívají svého postavení na trhu vzhledem k cenám za spojení,? Že jim je tak trošku bližší jejich zisk, než vlastní zákazník? 4. Myslíte si, že alespoň jeden z našich operátorů zavede u svých tarifů volání zdarma při volání na číslo ze své sítě večer a o víkendech do konce roku 2001? (19:09)
Tereza Kakosová odpovídá: Pokud se týká našich dalších kroků v cenové politice, věřím že pochopíte, že nemohu na podobné otázky odpovědět, protože bych příliš nahrála konkureneci. A k další části vaší otázky mohu pouze dodat, počkejme na vyjádření regulátora trhu.
Luboš Augusta se ptá: Další otázka.Proč vždycky uvádíte novou komerční službu klientům,když nefunguje?mám ny mysli Click.Máte masovou reklamní kampaň,ale skutek se nekoná.Do dnešního dne se Vám nepodařilo Paegas click vyladit aby fungoval tak jak má. (19:10)
Tereza Kakosová odpovídá: Zase musím říci, že v tuto chvíli je plně funkční, pokud máte chvíli, vyzkoušejte jej. Je nám nesmírně líto, že se naši uživatelé setkali s určitými kapacitními problémy při registraci do systému, a věřte, že jsme intenzivně pracovali na identifikaci příčiny. Jak jsem uvedla v předchozí odpovědi, našim zákazníkům se omluvíme.
Ondra Vesely se ptá: Nezda se me, proc je tam teda ten nick? A neni to skoro vubec online proc se nedomluvite na spolupraci treba s xkem ? (19:15)
Tereza Kakosová odpovídá: Odpověď redakce:Nick se používá pro zalogování do Genesis systému, protože je unikátní. Co na tom není online? Nezapomínejte, že tu je přes 800 lidí, zatímco tiskovou mluvčí máme jen jednu a i když tu máme dva písaře, tak paní Kakosovou nerozdvojíme... Díky tomu se také může odpovědět jen tolik otázek, kolik lidsky stihne. Systém Xka nám nevyhovuje.