Rezervaci konkrétního času pro vyřízení úředních záležitostí na odboru dopravy a silničního hospodářství prostřednictvím SMS zpráv dnes zavádí radnice v Chomutově. Její mluvčí Michaela Lehnertová pro ČIA uvedla, že lidé, kteří novou službu využijí, ušetří čas. Na odboru dopravy chomutovské radnice se dosud nejvíce tvořily fronty při pořizování nových řidičských průkazů, přidělování nových poznávacích značek k vozidlům a dalších úředních úkonech.
Podle Lehnertové bylo dosavadní počítačové vybavení chomutovské radnice doplněno o speciální software za 400 tisíc korun. Ten vyhodnotí SMS zprávu a klientovi buď vyhoví, nebo mu formou zpětné SMS odpovědi určí nový náhradní termín v nejbližší době.
Pro občany, kteří program objednávání termínů úředních jednání na chomutovské radnici pomocí SMS zpráv nevyužijí, zůstává zachován současný systém osobních rezervací. Pokud si při využití nového systému objedná klient dvakrát termín jednání, ke kterému se nedostaví, systém ho automaticky vyřadí. Postupně by se měl objednávací systém pomocí SMS zpráv rozšířit i na další odbory Městského úřadu v Chomutově.