Britský T-Mobile varuje zákazníky, když utrácejí zbytečně

  • 10
T-Mobile ve čtvrtek spustil ve Velké Británii nový systém tarifů s názvem Flext. Ten by podle operátora měl zákazníkům poskytnout mnohem větší svobodu při využívání mobilních služeb.

Představte si, že vás jednoho dne operátor sám upozorní, že váš tarif pro vás není optimální. Podle výše provolaných faktur vám nabídne výhodnější kombinaci služeb a ještě vás upozorní, že mu dáváte zbytečně moc peněz.

Britský T-Mobile to zřejmě myslí vážně, protože jen na reklamní kampaň si připravil miliony liber. Operátor hodlá investovat v následujících dvou letech jeden a půl miliardy liber jen ve Velké Británii, aby na ostrovech zlepšil své služby.

S novými tarify Flext si budou moci Britové namíchat poměr volání, textových a multimediálních zpráv. Navíc operátor zákazníka každých šest měsíců upozorní na to, jestli využívá nastavené služby optimálně.

V nabídce jsou dva tarify. První, za 20 liber (přibližně 800 korun) měsíčně, nabízí až 170 minut nebo 340 SMS zpráv. Druhý stojí užiavatele 75 liber (přibližně 3150 korun)  měsíčně, který v něm dostane 1 950 minut nebo 3 900 SMS zpráv. Podle toho, jaký tarif si uživatel vybere, bude moci využít volání od 3,9 pencí za minutu a SMS za 1,94 pencí.

Jim Hyde, nový šéf  britského T-Mobile k novým tarifům uvedl, že uživatelé jsou již unaveni složitou strukturou nabízených tarifů. Upozornil také, že někteří lidé mají více SIM karet, aby využili různé služby a promoakce, což odráží nepřizpůsobivost cenových nabídek.  

Český T-Mobile se zatím k této novince nevyjádřil. Oficiální prohlášení operátora se nám nepodařilo získat.  U nás podobnou službu nabízí Eurotel u své nabídky Individual, ta se ovšem vyplatí jen v některých případech. - více zde...