British Airways budou informovat pasažéry pomocí SMS

  • 1
Letecká společnost British Airways chce pomocí textových zpráv zjednodušit přístup ke svých službám. SMS chce letecká společnost zapojit i do mobilního marketingu.

Systém byl testován už během letošního roku, kdy se mohli zákazníci informovat pomocí SMS o letech. Jednoduchý komunikační kanál se na letišti osvědčil a u British Airways jej nyní čeká velká budoucnost.

"Dřívější testy prokázaly vysokou efektivitu komunikace pomocí SMS a těšíme se na jejich nasazení ve všech částech našeho byznysu," komentoval Julie Fleming z British Airways pro server BrandRepublic - více zde... 

Služeb systému SMS využívá stále více letišť, aerolinek a vlakových dopravců. Letecký operátor British Airport Authority (BAA) začal SMS zprávami informovat službou, kterou pojmenoval Flying Messenger. Služba je určena pro pasažéry, kteří se snaží stihnout letadlo nebo pro ty, co se snaží setkat se s kolegy na letištích Heathrow nebo Gatwick - více zde...