Celková ztráta dvojnásobně překročila odhady analytiků zveřejněné včera na serveru Taipeitimes, zastavila se u částky 186 milionů dolarů. Finanční výsledky ostře kontrastují z šestimiliónovým rekordním ziskem dosaženým v předchozím roce.
Značka Benq-Siemens vznikla prodejem ztrátové mobilní divize německého giganta Siemens tchajwanskému Benqu. Transakce byla uzavřena v minulém roce a nová společnost už stihla představit dvanáct nových modelů.
Ztráta je způsobena zejména náklady na restrukturalizaci společnosti a propagaci nové značky.
Převzetí Siemensu pomohlo rozhýbat mobilní byznys Benqu po té, co v roce 2005 přišel o svého největšího klienta Motorolu. Pro tu vyráběl Benq zakázkové modely.
Tchajwanká firma přinesla do Siemensu svěží vítr po stránce designu. Nové modely se podle našeho názoru docela vydařily. - více zde...