Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na ostří nože: AT&T nechalo ze svého večírku vyvést šéfa T-Mobilu US

  9:30aktualizováno  9:30
Americká telekomunikační společnost AT&T nechala vyvést ze svého večírku na veletrhu CES šéfa konkurenční firmy T-Mobile US Johna Legerea. Incidentem podle serveru Cnet eskaluje ostrá bitva mezi druhým a čtvrtým největším mobilním operátorem v USA, kteří se v roce 2011 snažili o vzájemné spojení.
T- Mobile.

T- Mobile. | foto: AP

Johna Legerea vyvedla z večírku ochranka asi čtvrt hodiny poté, co reportér portálu Cnet umístil fotografii sebe s šéfem T-Mobilu na webu a na Twitteru napsal, že Legere pronikl na párty AT&T v růžovém firemním tričku T-Mobile. Zhruba v té době jeden z manažerů AT&T oznámil, že jeho firma získala zakázku na bezdrátové spojení pro automobily Audi, a porazila tím svého menšího konkurenta.

Podle webu Legere přišel na večírek konkurence proto, že tam vystupoval rapper Macklemore, jehož agent dal šéfovi T-Mobilu US a jeho doprovodu volné vstupenky. Legere o incidentu napsal dlouhou řadu tweetů, nicméně podle agentury Reuters se k němu ani jedna z firem nevyjádřila.

Legere strávil většinu loňského roku přímým marketingem, který se zaměřoval zejména proti firmě AT&T. Tu T-Mobile ohrožuje nejvíc, protože oba operátoři mají tutéž technologii, která klientům umožňuje přecházet mezi sítěmi obou firem, aniž si musí kupovat nové telefony.

AT&T vrátilo úder minulý týden, když zákazníkům T-Mobilu nabídlo, že pokud k němu přejdou, zaplatí jim za to formou kreditu 200 dolarů (přes čtyři tisíce korun). Legere na to odpověděl tweetem, v němž se šéfa AT&T Randalla Stephensona zeptal: "Skutečně si myslíte, že si je můžete koupit zpátky?"

Ve společnosti T-Mobile US vlastní většinový podíl německý podnik Deutsche Telekom. Ten se v roce 2011 dohodl na prodeji své americké součásti do rukou AT&T za 39 miliard dolarů, ale antimonopolní orgány transakci zamítly. Později Deutsche Telekom americkou divizi sloučil s firmou MetroPCS Communications.

Autor:




Hlavní zprávy

Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí
Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí

Recenze si přečtěte na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.