Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Apple odstřelil německý magazín Computerbild, dovolil si ohnout iPhone 6

  0:10aktualizováno  0:10
Apple má velký problém, prohýbající se iPhone 6 Plus. Ať už jsou zkazky o jeho (ne)odolnosti přehnané, či nikoli, firma situaci nezvládá. Nově se třeba rozhodla přerušit spolupráci s německým časopisem Computerbild, který provedl vlastní test ohýbání nového velkého smartphonu z Cupertina.

Společnost Apple se rozhodla přerušit spolupráci s německým časopisem Computerbild, který provedl vlastní test ohýbání nového velkého smartphonu z Cupertina. | foto: koláž iDNES.cz

Německý magazín Computerbild je tradičním IT magazínem pro spotřebitele, ve své zemi patří k největším periodikům svého druhu a jeho webové stránky jsou s přehledem ve stovce nejnavštěvovanějších míst německého internetu. Patří do obřího německého vydavatelství Axel-Springer.

Tomuto uznávanému a nezávislému magazínu se teď rozhodl Apple vyhlásit válku. A to proto, že na svých webových stránkách zveřejnil vlastní videotest ohýbání iPhonu 6 Plus (test na stránkách Computerbild.de).

Computerbild byl jedním z prvních větších nezávislých mediálních domů, který se rozhodl něco takového udělat. Důvod je jednoduchý: kolem odolnosti iPhonu 6 Plus stále panuje hodně nejistoty a nezávislých testů bylo dosud jen málo. Je tak jasné, že test Computerbildu zaujal širokou veřejnost. Na YouTube kanálu magazínu má toto video zhruba půl milionu zhlédnutí a další diváci si jej pustili přímo na webu Computerbildu.

Applu se ovšem tento nezávislý přístup nelíbí. A tak se německá pobočka odhodlala k bezprecedentní reakci: do redakce magazínu poslala vzkaz, že s ním ukončuje veškerou spolupráci. Computerbild tak například nedostane žádné budoucí produkty Applu na test a jeho redaktoři nemají obdržet žádnou pozvánku na oficiální akci firmy. Představitelé Computerbildu přitom byli přímo na premiéry do USA zváni tradičně. Na rozdíl od českých médií, které Apple tradičně ignoruje.

Redakce si samozřejmě takovou reakci nenechala líbit. Šéfredaktor Axel Telzerow tak zaslal šéfovi Applu Timu Cookovi otevřený dopis (celý text otevřeného dopisu v angličtině). V něm se pozastavuje nad nesmyslností takové reakce a podivným přístupem Applu k nezávislým médiím. Zdůrazňuje, že síla Computerbildu je značná a že samozřejmě výhrůžky a rozvázání spolupráce ze strany Applu magazín neumlčí. Má totiž dostatečné zdroje na to, aby si případně produkty na testování obstaral sám.

Tim Cook z Applu zatím mlčí.





Nejčtenější

Hlasová asistentka Applu posílá zájemce o prostiututky do sportovního baru
V jeho baru hledají prostitutky. Může za to hlasová asistentka Applu

Ať už s tímto objevem přišli vtipálci, nebo to někdo opravdu myslel vážně, zjistilo se, že když se hlasové asistentky Applu Siri někdo zeptá na prostitutky,...  celý článek

TAG Heuer Connected Modular 45 jsou podle tvůrců věčné.
První nesmrtelné chytré hodinky s revoluční konstrukcí má TAG Heuer

TAG Heuer představila druhou generaci svých chytrých hodinek. Název Connected zůstal, přibyl ale přídomek Modular 45. Jde o vůbec první modulární chytré...  celý článek

Android O
Google odhaluje nový Android O, změny budou hlavně v pozadí

S velkým předstihem před chystanou vývojářskou konferencí I/O odhalil Google novou připravovanou verzi svého operačního systému Android. Nese označení O a...  celý článek

HTC U Ultra
Tak vypadá nové špičkové HTC se dvěma displeji, podívejte se

Do redakce dorazil nejnovější počin od výrobce HTC, model U Ultra. Jde o špičkový model, který má dva displeje a zajímavý design. Přinášíme první dojmy z jeho...  celý článek

Huawei P10 Lite
Nový Huawei P10 Lite má větší displej než dospělejší sourozenec

Huawei po modelech P10 a P10 Plus oficiálně představil i odlehčenou verzi P10 Lite. Výbava superlativy nehýří, design se drží v zajetých liniích. Elegantní je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.