Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Anketa: vyhádali jste si levný tarif, nebo vám standardní ceny nevadí?

  0:09aktualizováno  0:09
Jsou pro vás standardní ceny mobilních tarifů přijatelné, nebo patříte mezi šetřílky a u operátora jste si vyhádali slevu? Nebo jste jedním ze šťastlivců, kteří mohou využívat výhody zaměstnaneckého programu?

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Hron, Mobil

Vyhádat si slevu ze standardních ceníkových cen je sice o něco složitější než před mobilní revolucí v roce 2013, ovšem ne nemožné. Závisí ovšem na více faktorech, tím limitujícím je především ochota samotného operátora. Jinak bude přistupovat k někomu, kdo jeho služeb využívá krátce, než k dlouholetému zákazníkovi. Nicméně ani to není pravidlem.

O2 ovšem v reakci na návrh novely Zákona o elektronických komunikacích odhaduje, že za nižší než ceníkové ceny volají až dvě třetiny obyvatel. Do této skupiny zákazníků nespadají ovšem jen jednotlivci úspěšní při individuálním domlouvání lepší ceny, ale i tací, kteří využívají služební čísla k soukromým účelům anebo měli štěstí a byli přizváni do zaměstnaneckých programů.

U služebních čísel či zaměstnaneckých programů jsou ceny mnohdy snové, úspory mohou dosáhnout až 90 % ze standardních cen. I před odhady operátorů se nicméně zdá, že základna zákazníků nespokojených s účtovanými cenami je podle mnohých ohlasů například na sociálních sítích velmi početná. Zajímá nás proto, do které skupiny zákazníků spadáte vy, čtenáři.

Vyhádali jste si u operátora slevu, nebo jste spokojení se standardními cenami?

celkem hlasů: 3303

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 15:00 21. února 2017. Anketa je uzavřena.

Slevu jsem si u operátora úspěšně vyhádal/dostal jsem ji 1345
Platím výrazně méně, a to díky zaměstnaneckému programu 907
Platím standardní ceny, slevu se mi vyjednat nepodařilo 568
Používám služební číslo s lepšími cenami i pro soukromé účely 366
O slevu jsem neusiloval/-a, standardní ceny považuji za přijatelné 117
Autor:




Nejčtenější

Ilustrační snímek
Neberte nám SMS bránu, spílají zákazníci. Operátoři ji považují za přežitek

V minulosti zákazníkům ušetřily nemalé částky, v době neomezených tarifů ovšem pozbývají smysl - výhoda SMS bran spočívala v zasílání bezplatných textovek....  celý článek

Samsung Galaxy S8
Galaxy S8 už se prodalo přes pět milionu kusů. Na iPhony přesto nemá

Samsung Galaxy S8 se prodává dobře. Za necelý měsíc si už našel přes pět milionů zákazníků, ale na rekordní iPhony přesto nemá.   celý článek

Uživatelské rozhraní systému Fuchsia od Googlu
Tajemný systém Fuchsia od Googlu se poprvé ukazuje

Není tajemstvím, že Google již nějakou dobu pracuje na zcela novém operačním systému s označením Fuchsia. V minulých dnech se objevily první ukázky...  celý článek

Samsung Z4
Stane se Samsung novým Applem? Jeho systém Tizen má být celosvětový

Samsung se pomalými krůčky snaží prosadit vlastní systém Tizen i u chytrých telefonů. Podle nového vyjádření bychom se jich mohli dočkat v globálním měřítku.  celý článek

Motorola Moto C Plus
Motorola Moto C začíná na 2 400 korunách, verze Plus má velkou baterii

Lenovo představilo nový model Moto C, který je určen nenáročným zákazníkům. Výbava odpovídá nízké cenovce, přesto má novinka velký pětipalcový displej. Lepší...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.