To potvrzuje i ředitel značky Peugeot v ČR, Marco Venturini: Dnes jsme úplně jinde ne před pár měsíci. Od druhé poloviny loňského roku výrobní kapacity konečně začaly reflektovat poadavky trhu. Opět máme co prodávat a můeme naim zákazníkům nabídnout akční ceny. A ty jsou v současné době opravdu zajímavé. Do nového roku jsme vstoupili se zajímavými bonusy, které dáváme k modelům Peugeot 208, 308, 308 SW a 408. Nae nabídka je tak velmi atraktivní.
Jedním z největích lákadel je bezpochyby sedmimístné SUV Peugeot 5008. To se aktuálně prodává za necelých 700 tisíc korun. Za nejluxusnějí verzi GT v tak zvaně plné palbě zaplatíte 899 tisíc korun. Pětiletá záruka je přitom zdarma. Přitom jetě před rokem se stejný model prodával o 200 tisíc drá, top verze dokonce o závratných 256 tisíc!
Poohlííte-li se po něčem mením, můete zkusit malý městský model 208 za 375 000 Kč. Nemáte-li dost na vaem bankovním účtu a zároveň se nechcete zadluovat, můete si tento svěí, kompaktní a ultramoderní vůz pořídit i na operativní leasing za cenu pod est tisíc korun měsíčně. S tímto typem financování navíc budete jezdit zcela bez starostí. V ceně toti máte povinné ručení i havarijní pojitění.
Pokud zvaujete koupi elektromobilu, jsou zde monosti, jak nakoupit za dobrou cenu. To říká i Marco Venturini: Elektrické vozy jsou důleitou součástí strategie značky Peugeot. Chceme tuto technologii co nejvíce zpřístupnit klientům, a proto jsme sníili cenu naich elektromobilů o desítky tisíc korun. Jeden z nejprodávanějích elektrických vozů, Peugeot e-208, jsme zlevnili o 120 tisíc korun.
Sníení cen elektromobilů je dobrou zprávou hlavně pro firmy. Ty toti od letoního roku mohou na nákup bezemisních vozů čerpat dotace a 300 000 Kč. Ovem i pro soukromé klienty můe být nákup vozu dobíjeného ze sítě velmi zajímavý. To se týká zejména domácností, které si pořídily solární panely. Jen za první pololetí loňského roku jich v Česku bylo skoro padesát tisíc. Rekordní zájem o fotovoltaiku táhl dotační program Nová zelená úsporám. Podpořil nejen instalaci solárních elektráren, ale také wallboxů. Díky tomu bude řada motoristů, kteří si pořídí elektrický nebo plug-in hybridní vůz, moci jezdit od jara do brzkého podzimu takřka zadarmo.
A jak se budou vyvíjet ceny aut v roce 2024? Podle Marca Venturiniho se udrí na současné úrovni, moná dokonce jetě kousek spadnou. Důleitým faktorem ale bude nabídka pohonů. Řada dříve populárních motorů toti v důsledku nových emisních norem z trhu zcela zmizí. Jak se omezení nabídky promítne do poptávky, to ukáe čas.