V takovýchto případech jde více o umění než o pokus stanovit nový módní trend. Doplněk vypadá spíše jako jiným způsobem využitý běžný držák do auta či na kolo.
Avantgardní značka Maison Margiela jej v rámci přehlídky Autumn-Winter 2018 Artisanal Show předvedla na několika modelech. Na facebookovém profilu módního domu je nová kolekce komentována jako „probíhající studie svůdnosti v éře mileniálů“. Údajně „sleduje paralelu mezi poutníky a neustále připojenými následovateli technologického věku“.
Podle zahraničních médií kolekce vypadá jako něco z filmu Pátý element. Jedna z modelek má dokonce vedle držáku na smartphone na hlavě ještě brýle pro virtuální realitu. Samozřejmě sladěné se zbytkem outfitu.
Ať už má kotníkový držák na smartphony umělecký či jiný význam, módnímu domu se možná povedlo přijít se zajímavou alternativou léčení závislosti na mobilech. Řešení, kdy se člověk musí ohnout ke kotníku, ho určitě odradí od neustálé kontroly telefonu při každé nové notifikaci.