Volání a SMS zprávy jsou už od nástupu mobilních telefonů nedílnou součástí měsíčních výdajů snad každého z nás. Ceny se od té doby sice drasticky změnily, ale pořád se počítají jako to hlavní, za co operátorům platíme.
Ačkoliv se stále ještě ve velké míře objevují klasické předplacenky (dobíjení kreditu, operátoři se soustředí hlavně na tarify, které mají odstupňované podle potřeb zákazníků. A pokud se někomu zdá nabídka tarifů těch „velkých“ operátorů malá, jsou tu ještě desítky dalších, takzvaných virtuálních operátorů. Někteří z nich dokonce dovolují si tarif poskládat zcela podle vašich představ.
Vedle volání a SMS je také v posledních letech kladen důraz na mobilní data, která jsou pro některé uživatele daleko důležitější než volání a SMS. Aby také ne, když po internetu lze dnes už jak volat, tak psát textové zprávy.
Chytré telefony také nabízejí ještě jeden způsob, jak utrácet peníze - koupě aplikací, popřípadě transakce vně těchto aplikací. I to dovolují operátoři zahrnovat do měsíčního vyúčtování.
Zajímá nás, kolik měsíčně utratíte za takové služby vy. O další postřehy ohledně vašich útrat se podělte v diskuzi pod článkem.
Kolik měsíčně utratíte za služby v mobilu? (volání, sms, internet, aplikace)
Hlasování skončilo
Čtenáři hlasovali do 0:00 čtvrtek 9. června 2016. Anketa je uzavřena.