Grafická designérka Adrienne ze San Diega se na sociální síti Twitter začala v pondělí těšit nečekané popularitě. Vystavila zde totiž materiál, který žádný jiný běžný zákazník Applu na světě ještě nemá – fotografie a dojmy z nového iPhonu 6s. Nejnovější model od Applu jí totiž dorazil čtyři dny před oficiálním zahájením prodeje, a to kvůli logistické chybě.
Zájemci, kteří si musejí na svůj nový iPhone počkat až do pátku, začali zvědavými dotazy zasypávat její twitterový profil. Adrienne pohotově odpovídá na nejrůznější otázky, zároveň se také její poznatky začaly na Twitteru ihned předávat dále.
Uživatelé Twitteru byli zejména zvědaví na foto a video funkce telefonu. Sama šťastná držitelka novinky však upozorňuje, že tyto materiály jsou na sociální síť vkládány s kompresí, jejich kvalita tak nemusí odpovídat skutečným výstupům z nového iPhonu.
Mimo zkoušky kvality fotografií posloužil následující snímek i jako prezentace obsahu balení telefonu.
Zároveň také telefonem zkusila natočit i zkušební video, a sice noční pohled na San Diego.
Pozornosti neuniklo ani testování výkonu telefonu pomocí benchmarku GeekBench. Testování jednoho jádra procesoru přineslo výsledek 2 391 bodů, test více jader 4 806 bodů. Což je poměrně velký skok oproti modelu iPhone 6, kterému na serveru Phonearena naměřili 1 609 bodů na jednom jádru a 2 879 bodů při testu více jader.
Operátor AT&T, u kterého měla Adrienne telefon objednaný, vzal situaci poměrně věcně. Skrze Twitter pogratuloval šťastné majitelce k novému telefonu a pochválil jí roztomilého psa, který figuruje na fotkách i videích.