Skupina Centropol působí již několik let na trhu s energiemi, a toho chce při poskytování mobilních služeb využít. Vybudování virtuálního operátora je podle předsedy představenstva Aleše Grafa logický krok pro rozšiřování služeb zákazníkům.
"Jakožto jeden z prvních a zároveň největší alternativní dodavatel elektřiny a významný dodavatel zemního plynu jsme schopni naše zkušenosti přenést také do oblasti mobilních služeb. Chceme poskytnout levné volání s kvalitním servisem a zázemím nejenom domácnostem, ve kterých dnes svítíme, vaříme či topíme, ale i dalším novým zákazníkům," dodal Graf.
O spuštění služeb virtuálních operátorů jednají s provozovateli mobilních sítí i další zájemci, například UPC, Tesco, Mafra a Kaufland. Dosud se zájemcům nedařilo s nynějšími operátory dohodnout na podmínkách. Český telekomunikační úřad jim však pravděpodobně ve druhém pololetí příštího roku otevření sítí na základě velkoobchodní nabídky nařídí.