Sobí parohy operátor umístil na billboardy a telefonní budky konkurenčních operátorů v prosinci 2006 (více o reklamní kampani čtěte zde).
"Parohy se nám prodražily, ale udělali jsme je rádi," uvedl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický. Tzv. guerillovou kampaní chtěla firma upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků, které údajně konkurence používala. Motiv parohů se před tím objevil ve vánoční kampani Vodafonu s mottem: "Pryč s falešnými soby".
Proti rozhodnutí soudu se operátor může odvolat.
"Rozhodnutí soudu samozřejmě vítáme a intenzivně přemýšlíme, jak kreativně danou částku využít," řekla ČTK mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.
Již loni pražský vrchní soud rozhodl, že se firma musí konkurenci za reklamní kampaň omluvit v celostátních denících. V omluvných inzerátech firma opět využila motiv parohů (více o kontroverzní omluvě čtěte zde).