Společnost T-Mobile přichází od 1.května s novou nabídkou pro všechny podnikatele, firmy či velké společnosti. Úroveň péče, cenový program a speciální nabídky jsou odstupňovány podle zvoleného typu smlouvy. Certifikát firemního zákazníka a k němu se vážící výhody získá klient již s jednou firemní SIM kartou; zákazníkům s měsíčním účtem 5000 Kč a výše je nabízena Smlouva významného zákazníka a pro zákazníky s měsíčními účty 30.000 a výše je pak připravena Rámcová smlouva klíčového zákazníka.
Certifikát firemního zákazníka
Podnikatelé či malé firmy mohou nově získat Certifikát firemního zákazníka. Jedinou podmínkou je využívání alespoň jedné firemní SIM karty T-Mobile. Firemní zákazník pak s Certifikátem získává slevy na aktivace, příslušenství a mobilní přístroje, možnost výhodného volání v rámci privátní sítě (podmínkou je alespoň 5 SIM karet), jedno vyúčtování pro všechny SIM karty a další.
Smlouva významného zákazníka
Těžištěm nově představované nabídky je Smlouva významného zákazníka, produkt určený všem firemním zákazníkům, kteří měsíčně za mobilní komunikace utratí nejméně 5.000 Kč.
„Pokud zákazníci z řad firem vědí, že měsíčně utratí minimálně 5000 Kč za služby mobilního operátora, a chtějí za své peníze dostat adekvátní hodnotu, mohou s námi uzavřít Smlouvu významného zákazníka“, říká marketingový ředitel společnosti RadioMobil Jiří Dvorjančanský a dodává: „Po celou dobu dvouletého kontraktu zákazník získává vyšší úroveň péče a řadu dalších výhod.“
Ke zmíněným výhodám patří mj.
- odpuštění depozit na aktivace (500,-Kč)
- sleva na aktivace 50% (1.499,-)
- dedikovaná infolinka pro významné zákazníky (4644)
- sleva příslušenství (10%) a nedotované telefony (5%)
- speciální nabídka na dotované telefony v rámci produktu T-Mobile Extra
- výhodné volání v rámci privátní sítě (podmínkou je nejméně 5 aktivních SIM karet)
- možnost sloučení a sdílení bodů věrnostního programu T-Mobile Bonus v rámci firmy
- možnost hromadného vyúčtování
- možnost využití služeb datových partnerů
Zákazníci, kteří uzavřou Smlouvu významného zákazníka do 30. června 2003, získají bonus - dvojnásobek volných minut ke svému současnému tarifu T80, T200 a T400 po celou dobu trvání smlouvy. .
Rámcová smlouva klíčového zákazníka
Klíčovým zákazníkům s měsíčními účty 30.000 Kč a více je nabízena Rámcová smlouva, v níž jsou kontraktační podmínky i způsob péče řešeny zcela individuálně podle požadavků a potřeb zákazníka.
Data showrooms
Produktů, které T-Mobile nabízí, je velké množství a řada z nich – zejména z oblasti datových služeb - patří ke složitějším. Zákazníkům, kteří chtějí využívat určitou datovou službu, pomáhají s jejím nastavením operátoři datové infolinky (4684) či Datových center. Nový zájemce o určitou službu si však dosud mohl udělat představu o aplikaci určité služby pouze z tištěných materiálů či internetu. Takto získaná představa nemůže být úplná; proto se T-Mobile rozhodl vybudovat předváděcí datová centra (data showrooms), kde mají zákazníci jedinečnou možnost si služby vyzkoušet v praxi.
Primárně je nabídka prezentace v showrooms určena zástupcům zákazníků z řad firem, nicméně k návštěvě se může přihlásit každý, kdo má zájem o důkladné seznámení s datovými službami. Na určitý termín se může zájemce přihlásit buď prostřednictvím zelené linky 800 73 73 73 či v rámci aktivního telemarketingu, který T-Mobile provádí.
V měsíci dubnu je program prezentací zaměřen na služby T-Mobile Office Management (MobileBox, T-Mobile Information Server, Virtuální kanceláře ad.), v květnu k nim přibude komplex SMS služeb (Moje Info, SMS Connect, SMS Direct, Privátní SMS brána) a v červnu bude nabídka rozšířena o prezentaci tzv. lokačních služeb (Location Based Services – LBS; tedy služby Locator, Navigator a SIM toolkit). Rejstřík prezentovaných služeb se bude dále rozšiřovat.