Hovor s infolinkou operátora si mohou od 3. prosince na internetové adrese http://mobil.idnes.cz/404.asp zdarma objednat tarifní zákazníci T-Mobile. Nová služba umožňuje objednání zpětného volání operátora v předem určený den a hodinu. Ve stanovený čas infolinka zákazníka kontaktuje a vyřeší s ním jeho dotaz. ČIA o tom informoval mluvčí společnosti T-Mobile Jiří Hájek.
Hovor s infolinkou lze zajistit až na týden dopředu, na konkrétní dobu mezi 8. až 22. hodinou. Zákazník si může objednat až dva hovory denně s minimálně třicetiminutovým odstupem od sebe. Na infolinku se mohou zákazníci obracet jak s technicky zaměřenými dotazy, jakými jsou například nastavení GPRS či konfigurace notebooku, tak s dotazy obecného rázu, týkajícími se například výše aktuálního vyúčtování. Služba je dostupná také v zahraničí. V takovém případě je objednaný hovor účtován jako příchozí volání.
Vlastníky T-Mobilu je konsorcium CMobil s 60,8 procenta akcií a České radiokomunikace s 39,2procentním podílem. Ke konci září T-Mobile evidoval 3,69 milionu zákazníků, z toho tarifních zákazníků bylo 814 tisíc a počet uživatelů Twist sad činil 2,877 milionu lidí. Za prvních devět měsíců společnost zaznamenala meziroční nárůst celkových tržeb o 14 procent na 17,9 miliardy korun.