Výdaje na marketing a reklamu společnosti Eurotel klesly v prvním čtvrtletí letošního roku meziročně o 19 procent na 77 milionů korun. ČIA to dnes sdělil finanční ředitel Eurotelu Robert Bowker. Společnost Radiomobil údaje o vynaložených prostředcích za jednotlivá čtvrtletí podle tiskového mluvčího Jiřího Hájka nezveřejňuje. Stejný postoj vyjádřil i mluvčí Českého Mobilu Igor Přerovský.
Za celý loňský rok utratil Eurotel za reklamu v médiích podle měření společnosti A-Connect 963 milionů korun, což je druhá největší částka po společnosti Danone, která na reklamu vynaložila 1,3 miliardy. Třetím největším zadavatelem reklamy v roce 2002 byla společnost Radiomobil s výdaji na reklamu ve výši 850 milionů korun. Český Mobil se s částkou 499 milionů korun umístil v žebříčku zadavatelů reklamu na devátém místě.
V loňském žebříčku Top 20 značek podle vynaložených prostředků za reklamu se podle měření společnosti A-Connect umístil na prvním místě Eurotel s částkou 142 milionů korun. Páté místo v žebříčku obsadila značka Oskar Českého Mobilu, který vynaložil 123 milionů korun. Společnost Radiomobil se v hodnocení prvních dvaceti značek neobjevila.