Český Telecom neoprávněně účtoval zákazníkům Contactelu mezinárodní hovory za měsíc leden bez ohledu na skutečnost, že tito zákazníci pro zmíněné hovory využívali službu Contactel Duo. „Jsme šokováni faktem, že Český Telecom, jako náš obchodní partner, nepovažoval za vhodné a důležité nás o této závažné chybě v účtování hovorného informovat,“ uvedla Romana Tomasová, tisková mluvčí společnosti Contactel. „O „serióznosti“ přístupu Českého Telecomu svědčí to, že Contactel se o problému dozvěděl teprve od svých překvapených a do značné míry i zmatených zákazníků.“
Tento případ podtrhuje oprávněnost požadavku Contactelu na jeden účet pro jednoho zákazníka. Contactel nevidí důvod, proč by měsíční paušál neměl být účtován přímo konkurenčním provozovatelem a proč by zákazník měl nesmyslně dostávat dva účty za jednu službu.
Contactel věří, že se dočká omluvy a přiměřeného zadostiučinění od Českého Telecomu. Zároveň doufáme, že Český Telecom nalezne ve spolupráci s Contactelem vhodný způsob, jak vysvětlit tento svůj omyl zákazníkům služby Contactel Duo.