Česká pošta je přitom jedním z hlavních partnerů letošního ročníku osvětového projektu Březen – měsíc internetu, jehož smyslem je zvýšit povědomí o internetu mezi nejširší veřejností a rozšířit využívání internetu v praxi. Pošta v rámci akce propaguje pouze projekt Hybridní pošta, umožňující odesílatelům dodávat zásilky v elektronické podobě prostřednictvím internetu. Určen je však především firmám, využívajícím poštovních služeb ve větší míře. Po obdržení zásilky od odesílatele pošta provede transformaci elektronických dat do požadovaného fyzického formátu a následně zásilku doručí na určené adresy.
Podle průzkumu "Internet na veřejně dostupných místech", který v říjnu a listopadu loňského roku ve všech okresních městech ČR pod záštitou sdružení BMI a Úřadu pro veřejné informační systémy uskutečnily agentury DEMA Markent, jsou nejčastějším místem nabízejícím veřejný přístup k internetu knihovny (v 98 procentech případů). Největší nebo hlavní hotel v okresních městech nabízí veřejný přístup k internetu v 18 procentech případů, městské úřady ve 14 procentech případů, okresní úřady ve 13 procentech. Ještě horší je možnost veřejně dostupného internetu na vlakových či autobusových nádražích.