Obchodní oddělení společnosti Mobil Media spustilo na serveru Mobil.cz unikátní reklamní kampaň formou tzv. superstitials. Společnost Aliatel si objednala několik desítek tisíc shlédnutí okna s informacemi o své službě SpeedBone, které se čtenářům objeví po načtení některého z článků. Při této kampani bylo použito flashové technologie a nového systému zobrazování reklamy, který na český internetový trh přinesla společnost Ad Pepper Media. Tisíc shlédnutí superstitials na serveru Mobil.cz stojí 3.900,- Kč. Jak uvedl obchodní ředitel Mobil Media Ondřej Turek, čtenáři Mobil serveru tuto novou formu reklamy přijali vcelku pozitivně.
"Reklama Aliatelu neruší a přináší čtenářům informace zajímavým způsobem," řekl Turek.
Společnost Mobil Media prodává reklamu na serverech Mobil.cz, BonusWeb, Palmare.cz a Jarmark. Svými cenami se servery Mobil Media řadí mezi dražší poskytovatele reklamy na internetu. "Naše ceny za reklamu jsou o něco vyšší než u obecných vyhledávacích portálů, neboť inzerentům nabízíme na všech našich sereverech cílené oslovení významné skupiny uživatelů internetu s vyššími příjmy a vyšším vzděláním," uvedl Turek. Mobil Media provádí jednou za dva měsíce vlastní demografický průzkum mezi čtenáři všech svých serverů a data z něj používá jako podklad k plánování a přesnému cílení reklamních kampaní inzerentů.
Bližší informace o možnostech reklamy na serverech Mobil Media naleznete na adrese http://mobil.idnes.cz/.